quote:
Thanks voor de tip man! Geweldige filmquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hans! vanavond 1.15 Goldfinger SBS6.
tzalweernsnietsowezenquote:
das pas na Stenders....mmmm......ff openhouden die optie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hans! vanavond 1.15 Goldfinger SBS6.
En niet het meest ideale tijdstip, maar ach je moet er wat voor over hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks voor de tip man! Geweldige film. Wel jammer dat het op die vreselijke zender is.
die vorige was erger hoorquote:
wat een verrekten mongol!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Qunix het volgende:
Horen zij nu ook het achtergrond muziekje?
quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En niet het meest ideale tijdstip, maar ach je moet er wat voor over hebben.
quote:
+1quote:
Niet bij extrawiekend!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
ik luister radio, wat dat betreft ben ik Rob Stenders, het moet radio blijven
Idd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:54 schreef Allrounder het volgende:
Dit was het moment voor Turrrrbooooooooo!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
Wat ik dus bij Barbra Streisand heb, heb ik dus niet bij deze plaat
Tss... Pino is een jong jochie die weet nog van niets..quote:
En wij zijn niet jong?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tss... Pino is een jong jochie die weet nog van niets..
alleen bij Miranda.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat dus.
Mensen die met hun snikkel voor de webcamstream hangen.
sstt.. Dat als ze willen weten hoe oud ik ben moeten ze maar in m'n profiel kijken, anders zijn ze gewoon luiquote:
ach waarom niet (zal weer gezeik worden met auteursrecht)quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef Qunix het volgende:
Dit rippen en op youtube zetten en je hebt een videoclip
3FM DJ's - Like a 3 FM
Mja....quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ach waarom niet (zal weer gezeik worden met auteursrecht)
'Tis echt oud jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
jonbakkerfm. zet maar snel uit jongens!
Ze mogen 't inderdaad wel een keertje vervangenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
jonbakkerfm. zet maar snel uit jongens!
ciao!quote:
tja...je hebt mensen en je hebt Stenders-niet-begrijpers/niet-leuk-vindersquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog zo'n Stenders niet begrijper?
klopt ,maar alleen dan heb ik mijn snikkel bij de handquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Volgens mij was jij diegene die altijd via de webcam kijkt/luistert hoor.
Ik vind Stenders tof maar ik moet morgen weer vroeg me bed uit moet om 8 uur bij mijn schoonouders zijn en dat is meer dan een uur rijdenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog zo'n Stenders niet begrijper?
Dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind Stenders tof maar ik moet morgen weer vroeg me bed uit moet om 8 uur bij mijn schoonouders zijn en dat is meer dan een uur rijden
moet je maar niet in zo'n uithoek wonenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind Stenders tof maar ik moet morgen weer vroeg me bed uit moet om 8 uur bij mijn schoonouders zijn en dat is meer dan een uur rijden
Mijn schoonouders wonen ook in een kuthoek Gieten of all placesquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je maar niet in zo'n uithoek wonen
slaap lekker en veel plezier morgen!
als zij maar niet de naakte danseres is....quote:
hij is er gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Goed gehoord manquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef Civilian het volgende:
Wel grappig.. Die tune van Stenders is op 't melodietje van Family Guy
Ik zit nog te twijfelen of ik hier een sarcastische ondertoon hoor of nietquote:
puur sarcasmequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik hier een sarcastische ondertoon hoor of niet
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef hole1988 het volgende:
Vrijdag de 13 - 12 novembernot badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
briljant gejat van Monty Pythonquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Sit on my facebook, can tell you that you love me?
Nee, dat is leuker, dat gaat over de actualiteitquote:
Echte jannen leuker vinden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat is leuker, dat gaat over de actualiteitIk had gepland om tot 22.30 voetbal te kijken
Ik druk maar eens op youvanthek.avi
jepquote:
In mijn ogen is er een groot verschil tussen fout en deze graftakkenherriequote:
nja, Rob heeft een wat aparte smaak..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:19 schreef Paul-89 het volgende:
Niet gedacht dat Rob dit zou draaien/waarderen.
Dan moet je bij 100%NL wezen jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In mijn ogen is er een groot verschil tussen fout en deze graftakkenherrie
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef JD_SLR het volgende:
Dit is niet fout, dit is ronduit slecht.
True.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef JD_SLR het volgende:
Dit dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef JD_SLR het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, Rob heeft een wat aparte smaak..
en ik vind deze plaat iig veel better dan bijv I gotta feeling.
nee, ook vet!quote:
Nee, dit is hipquote:
Wat 'n tette.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
http://www.denaaktedanseres.nl/
Ik zou zeggen contacteer der effe voor een reading of WTF ze doet!
+2quote:
domien!quote:
ow...okquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de zin van, heeft ie ego dan
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
"met gezwelde trots naar je te luisteren"
bah!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
wattevak!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
en straks aangehouden wordenquote:
pics or it didnt happen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Zat net een beetje te zappen en kwam bij een of ander zang programma uit. Geloof VoH? Deed een of andere Jennifer mee. Die zag er wel OK uit. Nieuwe Idol?.
Totdat hij dus schade rijdt.. Dan heeft hij, en die rijschool, een groot probleemquote:
Pech... Maar zoals de rijschool een keer zei "toch auto's zat"quote:
HANS?! TVOH?!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Zat net een beetje te zappen en kwam bij een of ander zang programma uit. Geloof VoH? Deed een of andere Jennifer mee. Die zag er wel OK uit. Nieuwe Idol?.
Zij zong zo vreselijk slecht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
ik doelde meer op het programma daarvoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Pech... Maar zoals de rijschool een keer zei "toch auto's zat"
En als Stenders het kan, kan Freek het makkelijk ook!
Oh.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik doelde meer op het programma daarvoor
Ofwel: UIT HET RAAAAAAAAAAAAM
Dit nummer is eigenlijk weer niet hitpotentiëel...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Waalwijker het volgende:
Haha, heerlijk die reacties op BEP.Wen er maar vast aan dat je dit veel vaker gaat horen op Hitradio 3FM.
Even snel in het VoH topic gekeken, maar helaas geen pics. Schijnbaar veel chicks in dat topic want ze vinden de heren jury (Nick/Simon) erg leuk. Had liever een foto gezien van die Jennifer, maar goed het mocht niet zo zijn.quote:
Ze was net klaar met zingen (moest ze nou huilen??), dus kan alleen wat roepen over haar uiterlijk en dat zag er goed uitquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Zij zong zo vreselijk slecht.Ze heeft haar uiterlijk mee, maar that's it.
die opname heb ik hierquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
mmmm... Giel was ooit ook in de leer bij Giel en liet zich live pijpen op de radio....iets voor Freek?
Haha, zapte er net langs. Heb in totaal nog geen 5 minuten gekeken. Niet mijn ding, maar die Jennifer hield mijn aandacht even vastquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HANS?! TVOH?!Niet jij ook al...
die hoef ik niet per sé te horen hoorquote:
Truequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, zapte er net langs. Heb in totaal nog geen 5 minuten gekeken. Niet mijn ding, maar die Jennifer hield mijn aandacht even vast. Nu maar even nieuwsuur kijken. Die dame (u kijkt zo lief) vind ik erg goed. Dat is wel een aanwinst voor de PO.
die dame hield je aandacht en jij je tissue vast?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, zapte er net langs. Heb in totaal nog geen 5 minuten gekeken. Niet mijn ding, maar die Jennifer hield mijn aandacht even vast. Nu maar even nieuwsuur kijken. Die dame (u kijkt zo lief) vind ik erg goed. Dat is wel een aanwinst voor de PO.
Hij kon niet meer zappen want er zat iets anders in zijn rechterhandquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die dame hield je aandacht en jij je tissue vast?
was dat niet van theo maassen? dat hij zich afvroeg waarom nog geen enkele fabrikant iets had gemaakt zodat je met je lul kon zappen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij kon niet meer zappen want er zat iets anders in zijn rechterhand
oehoehoehoeoehoeoehoe!quote:
Aandacht only. Echt!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die dame hield je aandacht en jij je tissue vast?
zuch, jij luistert weer niet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Oeh!THE DAYS OF PEARLY SPENCER - DAVID MCWILLIAMS
ik kijk gewoon via http://www.3fm.nl/socialradio/appquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef Qunix het volgende:
Ik krijg een 404
http://www.powned.tv/latevermaak
Hier ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef Qunix het volgende:
Ik krijg een 404
http://www.powned.tv/latevermaak
Voor de pollquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk gewoon via http://www.3fm.nl/socialradio/app
ow....nee, die is daar nietquote:
[VOH] Jennifer Ewbank, de zus van...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
mwoaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[VOH] Jennifer Ewbank, de zus van...
nja, ik denk, ik help hans even bij het vasthouden van zijn aandachtquote:
deze was dan ook voor hans bedoeldquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik denk, ik help hans even bij het vasthouden van zijn aandacht
quote:
Dank!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[VOH] Jennifer Ewbank, de zus van...
Grunnegers he?quote:
Zekersquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Grunnegers he?
hoewel, wellicht niet lang meer....
Maar zijn vrouw bashte de PSB bij Ekstra-Weekend.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
leo blokhuis vind ik een sympathieke man.
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Grunnegers he?
hoewel, wellicht niet lang meer....
ik heb wel eens gezegd om hem samen met Gerard een muziekprogramma te maken lijkt me heerlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
leo blokhuis vind ik een sympathieke man.
I.p.v die hark van een Matthijs.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb wel eens gezegd om hem samen met Gerard een muziekprogramma te maken lijkt me heerlijk.
Ricky Koole mag alles bashen, ziet er prima uitquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar zijn vrouw bashte de PSB bij Ekstra-Weekend.
ik hoop binnen niet al te lange tijd naar lwd te verhuizen (of de loterij te winnen)quote:
Uiterlijk bepaalt bij mij niet wat je wel/niet mag zeggen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ricky Koole mag alles bashen, ziet er prima uit
[ afbeelding ]
[..]
wtf moet je in het vreselijke LWD. Vanwege het werk??quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop binnen niet al te lange tijd naar lwd te verhuizen (of de loterij te winnen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |