Mijn schoonouders wonen ook in een kuthoek Gieten of all placesquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je maar niet in zo'n uithoek wonen
slaap lekker en veel plezier morgen!
als zij maar niet de naakte danseres is....quote:
hij is er gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Goed gehoord manquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef Civilian het volgende:
Wel grappig.. Die tune van Stenders is op 't melodietje van Family Guy
Ik zit nog te twijfelen of ik hier een sarcastische ondertoon hoor of nietquote:
puur sarcasmequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik hier een sarcastische ondertoon hoor of niet
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef hole1988 het volgende:
Vrijdag de 13 - 12 novembernot badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
briljant gejat van Monty Pythonquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Sit on my facebook, can tell you that you love me?
Nee, dat is leuker, dat gaat over de actualiteitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |