pics or it didnt happen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Zat net een beetje te zappen en kwam bij een of ander zang programma uit. Geloof VoH? Deed een of andere Jennifer mee. Die zag er wel OK uit. Nieuwe Idol?.
Totdat hij dus schade rijdt.. Dan heeft hij, en die rijschool, een groot probleemquote:
Pech... Maar zoals de rijschool een keer zei "toch auto's zat"quote:
HANS?! TVOH?!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Zat net een beetje te zappen en kwam bij een of ander zang programma uit. Geloof VoH? Deed een of andere Jennifer mee. Die zag er wel OK uit. Nieuwe Idol?.
Zij zong zo vreselijk slecht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
ik doelde meer op het programma daarvoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Pech... Maar zoals de rijschool een keer zei "toch auto's zat"
En als Stenders het kan, kan Freek het makkelijk ook!
Oh.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik doelde meer op het programma daarvoor
Ofwel: UIT HET RAAAAAAAAAAAAM
Dit nummer is eigenlijk weer niet hitpotentiëel...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Waalwijker het volgende:
Haha, heerlijk die reacties op BEP.Wen er maar vast aan dat je dit veel vaker gaat horen op Hitradio 3FM.
Even snel in het VoH topic gekeken, maar helaas geen pics. Schijnbaar veel chicks in dat topic want ze vinden de heren jury (Nick/Simon) erg leuk. Had liever een foto gezien van die Jennifer, maar goed het mocht niet zo zijn.quote:
Ze was net klaar met zingen (moest ze nou huilen??), dus kan alleen wat roepen over haar uiterlijk en dat zag er goed uitquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Zij zong zo vreselijk slecht.Ze heeft haar uiterlijk mee, maar that's it.
die opname heb ik hierquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
mmmm... Giel was ooit ook in de leer bij Giel en liet zich live pijpen op de radio....iets voor Freek?
Haha, zapte er net langs. Heb in totaal nog geen 5 minuten gekeken. Niet mijn ding, maar die Jennifer hield mijn aandacht even vastquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HANS?! TVOH?!Niet jij ook al...
die hoef ik niet per sé te horen hoorquote:
Truequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, zapte er net langs. Heb in totaal nog geen 5 minuten gekeken. Niet mijn ding, maar die Jennifer hield mijn aandacht even vast. Nu maar even nieuwsuur kijken. Die dame (u kijkt zo lief) vind ik erg goed. Dat is wel een aanwinst voor de PO.
die dame hield je aandacht en jij je tissue vast?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, zapte er net langs. Heb in totaal nog geen 5 minuten gekeken. Niet mijn ding, maar die Jennifer hield mijn aandacht even vast. Nu maar even nieuwsuur kijken. Die dame (u kijkt zo lief) vind ik erg goed. Dat is wel een aanwinst voor de PO.
Hij kon niet meer zappen want er zat iets anders in zijn rechterhandquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die dame hield je aandacht en jij je tissue vast?
was dat niet van theo maassen? dat hij zich afvroeg waarom nog geen enkele fabrikant iets had gemaakt zodat je met je lul kon zappen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij kon niet meer zappen want er zat iets anders in zijn rechterhand
oehoehoehoeoehoeoehoe!quote:
Aandacht only. Echt!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die dame hield je aandacht en jij je tissue vast?
zuch, jij luistert weer niet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Oeh!THE DAYS OF PEARLY SPENCER - DAVID MCWILLIAMS
ik kijk gewoon via http://www.3fm.nl/socialradio/appquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef Qunix het volgende:
Ik krijg een 404
http://www.powned.tv/latevermaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |