[VOH] Jennifer Ewbank, de zus van...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Zat net een beetje te zappen en kwam bij een of ander zang programma uit. Geloof VoH? Deed een of andere Jennifer mee. Die zag er wel OK uit. Nieuwe Idol?.
mwoaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[VOH] Jennifer Ewbank, de zus van...
nja, ik denk, ik help hans even bij het vasthouden van zijn aandachtquote:
deze was dan ook voor hans bedoeldquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik denk, ik help hans even bij het vasthouden van zijn aandacht
quote:
Dank!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[VOH] Jennifer Ewbank, de zus van...
Grunnegers he?quote:
Zekersquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Grunnegers he?
hoewel, wellicht niet lang meer....
Maar zijn vrouw bashte de PSB bij Ekstra-Weekend.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
leo blokhuis vind ik een sympathieke man.
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Grunnegers he?
hoewel, wellicht niet lang meer....
ik heb wel eens gezegd om hem samen met Gerard een muziekprogramma te maken lijkt me heerlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
leo blokhuis vind ik een sympathieke man.
I.p.v die hark van een Matthijs.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb wel eens gezegd om hem samen met Gerard een muziekprogramma te maken lijkt me heerlijk.
Ricky Koole mag alles bashen, ziet er prima uitquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar zijn vrouw bashte de PSB bij Ekstra-Weekend.
ik hoop binnen niet al te lange tijd naar lwd te verhuizen (of de loterij te winnen)quote:
Uiterlijk bepaalt bij mij niet wat je wel/niet mag zeggen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ricky Koole mag alles bashen, ziet er prima uit
[ afbeelding ]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |