Misschien wou Martin 't wel een klein beetje apart houden van de X-Factor enzo, en terecht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:21 schreef Raug het volgende:
Wat is er met Wendy aan de hand?! Vinden jullie ook dat het overkomt alsof er ruzie ofzo achter de schermen is. Ik mis een beetje de uitbundigheid en vrolijkheid die Wendy en Martijn normaal hebben.
Wil je de subtiele versie of de waarheid?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Injetta het volgende:
Hebben die 2 trouwens al niet eerder meegedaan met audities bij Popstars, X-factor en zo? \met name die Dave komt me zo verdomd bekend voor..
Zingen ook vals... en het ziet er niet echt uit alsof het ze gemakkelijk af gaat.
ken jij toevallig mischien red ? daar heeft ie in gezeten..quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Injetta het volgende:
Hebben die 2 trouwens al niet eerder meegedaan met audities bij Popstars, X-factor en zo? \met name die Dave komt me zo verdomd bekend voor..
Zingen ook vals... en het ziet er niet echt uit alsof het ze gemakkelijk af gaat.
Echt niet....quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
ken jij toevallig mischien red ? daar heeft ie in gezeten..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je de subtiele versie of de waarheid?
Subtiel: ze hebben een eigen stem.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je de subtiele versie of de waarheid?
Subtiel: ze hebben een eigen stem.
Ik word er gewoon pissig van, dat ziet er toch niet uit, een stelletje contactgestoorden met hun speeltjequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk die greenroom, 5 koppies naar beneden gericht, op hun mobieltje
Nou, precies.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik word er gewoon pissig van, dat ziet er toch niet uit, een stelletje contactgestoorden met hun speeltje
Het lijken wel FOK!ers die een talentenshow kijken!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik word er gewoon pissig van, dat ziet er toch niet uit, een stelletje contactgestoorden met hun speeltje
Echt!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
TT
Ik vind dat media media moet blijven en Social media social. Het lijkt verdomme wel of twitterstatus belangrijker is dan het zingen vanavond, bij de heren en dames jury en presentator.
Maar hoe zitten wij eigenlijk op de bank met zijn allen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar dan nog erger met al die twitter en nep ipads shit steeds tussendoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef Hyundai het volgende:
TVOH begon zo goed, het was zo leuk en spannend, maar nu is 't gewoon een aftreksel van Popstars en X-Factor.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het lijken wel FOK!ers die een talentenshow kijken!
ze gaan niet eruitquote:
Ze zijn zichzelf een beetje te belangrijk gaan vinden nu. Te trendsettend. Terwijl dat echt niet zo is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef Hyundai het volgende:
TVOH begon zo goed, het was zo leuk en spannend, maar nu is 't gewoon een aftreksel van Popstars en X-Factor.
Ben benieuwd hoe we over 20 jaar communiceren..quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef Guanabana het volgende:
Vreselijk inderdaad, zitten ze daar inderdaad als een stel zwaar-autisten met zo'n apparaatje. Is dit nu vooruitgang mensen.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar hoe zitten wij eigenlijk op de bank met zijn allen?
iChip in onze hoofd. Met touchscreen op onze hand.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe we over 20 jaar communiceren..
Maar maar maar ik kijk tenminste nog om me heen, van de tv naar de monitor, met een tussenstopje bij de kat. Hoe sociaal ben ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het lijken wel FOK!ers die een talentenshow kijken!
Stukken beterquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
Lenny
Hopelijk beter dan bij de battles
want reggae is bob marleyquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, Lenny, wel goed maar kom op. Er zijn al zoveel cd's van Bob Marley
Janetjequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe we over 20 jaar communiceren..
Mowahhhhhhhhhquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:26 schreef byah het volgende:
Zo typisch dat hij juist dit nummer moet zingen:')
Kravitz ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:26 schreef MissJ het volgende:
Lenny vind ik ook irritant, die denkt echt dat hij Kravitz de 2e is, hij immiteert hem gvd gewoon. Lenny heeft dus echt géén eigen geluid vind ik
ik moet lachenquote:
Voor veel mensen wel.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
Ik heb zin om er eentje op te steken en ik rook niet eens!
Kravitz is niet echt reggaequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:26 schreef MissJ het volgende:
Lenny vind ik ook irritant, die denkt echt dat hij Kravitz de 2e is, hij immiteert hem gvd gewoon. Lenny heeft dus echt géén eigen geluid vind ik
Gaf hij zelf ook al toe tijdens het voorstukje, dat hij wat minder allround is dan de restquote:
Oh die kunnen ze ook wel weer uit de kast trekkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:27 schreef Injetta het volgende:
Het is alleen wel heel erg Bob Marley.. Het is toch geen Soundmixshow?
Hoezo?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:27 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb 'n beetje het gevoel dat Wendy en Martijn meer concurrenten zijn dan een duo..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ssssttttt prik die zeepbel nou niet door voor haar
foutje van mij hihi. Komt omdat ie Lenny heet geloof ik. Ik bedoel eigenlijk dan Marley de 2equote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Janetje
Ik wil het niet eens weten
En de arbo-dienst heeft laten inbouwen dat je alleen ontvangst hebt als je rechtop, in de juiste houding zit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
iChip in onze hoofd. Met touchscreen op onze hand.
Als een rastaman voluit met een reggaenummer lijkt het altijd op Bob Marleyquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:27 schreef Injetta het volgende:
Het is alleen wel heel erg Bob Marley.. Het is toch geen Soundmixshow?
Mwoa, Bob heeft reggae natuurlijk wel naar de mensen gebracht. Ik zit er ook niet in, maar als iemand me een reggae-nummer vraagt, is het van Bob. Bij rock roep ik niet meteen U2, dan kan ik er wat meer noemenquote:
Ik schrok alquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
foutje van mij hihi. Komt omdat ie Lenny heet geloof ik. Ik bedoel eigenlijk dan Marley de 2e
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
zodra wendy na de uitzending van t podium loopt trapt martijn dr keihard in dr kut
ik weet t zeker
Wendy lijkt ook zo'n verbeten trek om haar mond te hebben, de hele avond al.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:28 schreef byah het volgende:
Martijn blijft tof, Wendy is vergane glorie.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
zodra wendy na de uitzending van t podium loopt trapt martijn dr keihard in dr kut
ik weet t zeker
Holy Fuckquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
Lenny is ook duidelijk favoriet op Twitter
1400 tweets in 2 minuten
Zullen we online gaan simmen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:28 schreef Starlie het volgende:
Vind het niet zo leuk meer....misschien moeten ze inkomen met zijn allen...
Iemand die afwijkt trekt ook wel het niet-VOH-publiek aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
1400 tweets in 2 minuten
Dat lees je snelquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
1400 tweets in 2 minuten
Hypen!quote:
van x factor?quote:
die doet het niet bij mij, maar gelukkig heb ik .nl nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.thevoiceofholland.com/
Ze zag Wendy.quote:
black out?quote:
wendy is dr dushi-pak in de kleedkamer vergetenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dat was ook geen Surinaams accent
Digitale tvquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:32 schreef Hyundai het volgende:
Jongens jullie lopen nogal achter, dit heb ik al minstens 10 seconden geleden gezien..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ok mijn favoriet tot nu toe
damn zij is goed
Ik las kroketjesquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef -Miauw- het volgende:
Dat vind ik zo'n leuk instrument. Dat kokertje met korreltjes
Dat zou ik doen als ik Wendy zag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef _Arual_ het volgende:
Ik dacht, die rent zo jankend het podium af of zo.
Heb dezelfde belevenisquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef Starlie het volgende:
Ondanks haar nies poging klinkt het best aardig!
Het is wel goed gezongen maar het doet me niks. Terwijl Lenny minder zong en wél binnenkwamquote:
Het blijft een Duitse hèquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef Studiotje het volgende:
Jezus, kleding van Jomanda geleend?
Inwisselbaar voor veel andere zangeressen.quote:
grap v/d avondquote:
Je wilt het tegendeel beweren?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik dacht dat het niveau zoveel hoger als Poepstars zou liggen?
precies wat ik bedoelquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is wel goed gezongen maar het doet me niks. Terwijl Lenny minder zong en wél binnenkwam
Over popstars moet je niet beginnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik dacht dat het niveau zoveel hoger als Poepstars zou liggen?
waarom steedsquote:
dat inderdaad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef _Arual_ het volgende:
Ik haat zinnen als
hoe cool is dat
hoe leuk is dat
hoe goed is dat
hoe irritant is dat?
het klinkt misschien stom, maar Popstars heeft een behoorlijk niveau dit jaar, en hier zijn er een paar die dat zeker niet halenquote:
Martijn heeft af en toe gewoon leuke grapjes, Wendy denkt grappig te zijn en is het nooitquote:
Nee, maar of er nou veel verschil in zit...quote:
Ik vraag me echt af wie je bedoelt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het klinkt misschien stom, maar Popstars heeft een behoorlijk niveau dit jaar, en hier zijn er een paar die dat zeker niet halen
Niet omdat het een kwijlnummer was en Lenny een relaxt nummer deed?quote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het klinkt misschien stom, maar Popstars heeft een behoorlijk niveau dit jaar, en hier zijn er een paar die dat zeker niet halen
Ik keek maandag voor 't eerst, scheet in m'n broek van angst zo slecht was het.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
serieus? ik heb paar weken geleden de top 25 of iets dergelijks gezien, maar ik heb daar weinig zuivere noten gehoord hoor?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Lenny tot nu toe echt de beste van de avond
Precies, ik kan nu geen enkele goeie opnoemen, misschien alleen Dean.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?
Daar ben ik het niet mee eens
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig, reclame. Ik kan niet wachten op de Kruidvat Jumbo reclame!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wie je bedoelt.
Ja Wendy moet het zeggen, Martijn mag niet blunderen, Wendy faalt toch alquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef MaLo het volgende:
Ik wacht nog steeds totdat Wendy of Martijn zich een keer verspreekt en X factor zegt
d'r zijn ook een paar figuren die meededen aan x factor die nou meedoen met popstarsquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef byah het volgende:
[..]
serieus? ik heb paar weken geleden de top 25 of iets dergelijks gezien, maar ik heb daar weinig zuivere noten gehoord hoor?
Die kleine Simone ook welquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Precies, ik kan nu geen enkele goeie opnoemen, misschien alleen Dean.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Lenny tot nu toe echt de beste van de avond
Neequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet omdat het een kwijlnummer was en Lenny een relaxt nummer deed?
wendy die de x kruis maakt en heel dom gaat kijken, wat doe ik nu ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja Wendy moet het zeggen, Martijn mag niet blunderen, Wendy faalt toch al
of dat ze zo ineens die X doen met hun armen gekruistquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef MaLo het volgende:
Ik wacht nog steeds totdat Wendy of Martijn zich een keer verspreekt en X factor zegt
Oh, ik dacht Telfortquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef _Arual_ het volgende:
Wordt het mogelijk gemaakt door Vodafone? JOH!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
of dat ze zo ineens die X doen met hun armen gekruist![]()
[..]
[..]
Nespresso heeft tenminste normale mensen in hun reclames, in tegenstelling tot Douwe Egberts met Ali Bquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nespresso heeft tenminste normale mensen in hun reclames, in tegenstelling tot Douwe Egberts met Ali B
Tot nu toe heb ik nog niets gezien wat ik echt gebruik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
Ik toch trappen we allemaal in die reclames
Kellogsquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog niets gezien wat ik echt gebruik.
We hebben het eroverquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof dat Wendy haar kont afveegt met Special K.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel, Vodafonequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen foundation van Max Factor?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op mijn kont.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |