serieus? ik heb paar weken geleden de top 25 of iets dergelijks gezien, maar ik heb daar weinig zuivere noten gehoord hoor?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het klinkt misschien stom, maar Popstars heeft een behoorlijk niveau dit jaar, en hier zijn er een paar die dat zeker niet halen
Mee eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Lenny tot nu toe echt de beste van de avond
Precies, ik kan nu geen enkele goeie opnoemen, misschien alleen Dean.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?
Daar ben ik het niet mee eens
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig, reclame. Ik kan niet wachten op de Kruidvat Jumbo reclame!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wie je bedoelt.
Ja Wendy moet het zeggen, Martijn mag niet blunderen, Wendy faalt toch alquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef MaLo het volgende:
Ik wacht nog steeds totdat Wendy of Martijn zich een keer verspreekt en X factor zegt
d'r zijn ook een paar figuren die meededen aan x factor die nou meedoen met popstarsquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef byah het volgende:
[..]
serieus? ik heb paar weken geleden de top 25 of iets dergelijks gezien, maar ik heb daar weinig zuivere noten gehoord hoor?
Die kleine Simone ook welquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Precies, ik kan nu geen enkele goeie opnoemen, misschien alleen Dean.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Lenny tot nu toe echt de beste van de avond
Neequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet omdat het een kwijlnummer was en Lenny een relaxt nummer deed?
wendy die de x kruis maakt en heel dom gaat kijken, wat doe ik nu ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja Wendy moet het zeggen, Martijn mag niet blunderen, Wendy faalt toch al
of dat ze zo ineens die X doen met hun armen gekruistquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef MaLo het volgende:
Ik wacht nog steeds totdat Wendy of Martijn zich een keer verspreekt en X factor zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |