Het blijft een Duitse hèquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef Studiotje het volgende:
Jezus, kleding van Jomanda geleend?
Inwisselbaar voor veel andere zangeressen.quote:
grap v/d avondquote:
Je wilt het tegendeel beweren?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik dacht dat het niveau zoveel hoger als Poepstars zou liggen?
precies wat ik bedoelquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is wel goed gezongen maar het doet me niks. Terwijl Lenny minder zong en wél binnenkwam
Over popstars moet je niet beginnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik dacht dat het niveau zoveel hoger als Poepstars zou liggen?
waarom steedsquote:
dat inderdaad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef _Arual_ het volgende:
Ik haat zinnen als
hoe cool is dat
hoe leuk is dat
hoe goed is dat
hoe irritant is dat?
het klinkt misschien stom, maar Popstars heeft een behoorlijk niveau dit jaar, en hier zijn er een paar die dat zeker niet halenquote:
Martijn heeft af en toe gewoon leuke grapjes, Wendy denkt grappig te zijn en is het nooitquote:
Nee, maar of er nou veel verschil in zit...quote:
Ik vraag me echt af wie je bedoelt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het klinkt misschien stom, maar Popstars heeft een behoorlijk niveau dit jaar, en hier zijn er een paar die dat zeker niet halen
Niet omdat het een kwijlnummer was en Lenny een relaxt nummer deed?quote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het klinkt misschien stom, maar Popstars heeft een behoorlijk niveau dit jaar, en hier zijn er een paar die dat zeker niet halen
Ik keek maandag voor 't eerst, scheet in m'n broek van angst zo slecht was het.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |