Misschien wou Martin 't wel een klein beetje apart houden van de X-Factor enzo, en terecht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:21 schreef Raug het volgende:
Wat is er met Wendy aan de hand?! Vinden jullie ook dat het overkomt alsof er ruzie ofzo achter de schermen is. Ik mis een beetje de uitbundigheid en vrolijkheid die Wendy en Martijn normaal hebben.
Wil je de subtiele versie of de waarheid?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Injetta het volgende:
Hebben die 2 trouwens al niet eerder meegedaan met audities bij Popstars, X-factor en zo? \met name die Dave komt me zo verdomd bekend voor..
Zingen ook vals... en het ziet er niet echt uit alsof het ze gemakkelijk af gaat.
ken jij toevallig mischien red ? daar heeft ie in gezeten..quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Injetta het volgende:
Hebben die 2 trouwens al niet eerder meegedaan met audities bij Popstars, X-factor en zo? \met name die Dave komt me zo verdomd bekend voor..
Zingen ook vals... en het ziet er niet echt uit alsof het ze gemakkelijk af gaat.
Echt niet....quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
ken jij toevallig mischien red ? daar heeft ie in gezeten..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je de subtiele versie of de waarheid?
Subtiel: ze hebben een eigen stem.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je de subtiele versie of de waarheid?
Subtiel: ze hebben een eigen stem.
Ik word er gewoon pissig van, dat ziet er toch niet uit, een stelletje contactgestoorden met hun speeltjequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk die greenroom, 5 koppies naar beneden gericht, op hun mobieltje
Nou, precies.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik word er gewoon pissig van, dat ziet er toch niet uit, een stelletje contactgestoorden met hun speeltje
Het lijken wel FOK!ers die een talentenshow kijken!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik word er gewoon pissig van, dat ziet er toch niet uit, een stelletje contactgestoorden met hun speeltje
Echt!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
TT
Ik vind dat media media moet blijven en Social media social. Het lijkt verdomme wel of twitterstatus belangrijker is dan het zingen vanavond, bij de heren en dames jury en presentator.
Maar hoe zitten wij eigenlijk op de bank met zijn allen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar dan nog erger met al die twitter en nep ipads shit steeds tussendoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef Hyundai het volgende:
TVOH begon zo goed, het was zo leuk en spannend, maar nu is 't gewoon een aftreksel van Popstars en X-Factor.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het lijken wel FOK!ers die een talentenshow kijken!
ze gaan niet eruitquote:
Ze zijn zichzelf een beetje te belangrijk gaan vinden nu. Te trendsettend. Terwijl dat echt niet zo is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef Hyundai het volgende:
TVOH begon zo goed, het was zo leuk en spannend, maar nu is 't gewoon een aftreksel van Popstars en X-Factor.
Ben benieuwd hoe we over 20 jaar communiceren..quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef Guanabana het volgende:
Vreselijk inderdaad, zitten ze daar inderdaad als een stel zwaar-autisten met zo'n apparaatje. Is dit nu vooruitgang mensen.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar hoe zitten wij eigenlijk op de bank met zijn allen?
iChip in onze hoofd. Met touchscreen op onze hand.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe we over 20 jaar communiceren..
Maar maar maar ik kijk tenminste nog om me heen, van de tv naar de monitor, met een tussenstopje bij de kat. Hoe sociaal ben ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het lijken wel FOK!ers die een talentenshow kijken!
Stukken beterquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
Lenny
Hopelijk beter dan bij de battles
want reggae is bob marleyquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, Lenny, wel goed maar kom op. Er zijn al zoveel cd's van Bob Marley
Janetjequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe we over 20 jaar communiceren..
Mowahhhhhhhhhquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:26 schreef byah het volgende:
Zo typisch dat hij juist dit nummer moet zingen:')
Kravitz ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:26 schreef MissJ het volgende:
Lenny vind ik ook irritant, die denkt echt dat hij Kravitz de 2e is, hij immiteert hem gvd gewoon. Lenny heeft dus echt géén eigen geluid vind ik
ik moet lachenquote:
Voor veel mensen wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |