Die zijn duurquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow, ik heb laatst via zo'n weekendweg-achtige site geboekt en daar had ik geen cc voor nodig.
Ja dat geloof ik ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
linzen liggen wel zwaar op de maag/darmen?
Je zult er netto toch wel meer dan 17 euro op vooruitgaan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jawel, maar die vooruitgang maak ik liever niet direct over naar die gluiperd van een zorgverzekeraar.
Jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
TinkOnverwachte verbouwing? En huuu da's een boel geld alles bij mekaar!
When it rains it pours, no?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik moet eigenlijk een nieuwe auto ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:23 schreef loveli het volgende:
Oeps!Is dat die ene mafkees weer die je nog dingen duidelijk moest maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Dan was eigen drankje betalen iig een goed signaalquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:30 schreef loveli het volgende:
Ach, mafkees.. het is iig uit de lucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker wodka op drinken en op bedje!
Morgen staat de trimbaan weer te wachten...Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Kuu Ef Tee! Vind het wel grappig dat er zoveel knappe vrouwmenschen bij mekaar zijn in dit topic, makes you wonder!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
*burp*
Ja, de slankies, dat zijn schone deerntjes
En nu schlafen, morgenvroeg RPM!
Ja, maar dat gaat me nu niet op tijd helpen. Ik wil namelijk a.s. donderdag een paar nachtjes in Bonn logeren.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:52 schreef Chicolate het volgende:
Ewelina, CC aanvragen? Studenten CC bij bijv ING is 12,50 per jaar en verder niets zolang je Euro-landen doet. Ideaal als je (vaak) dingen in buitenland koopt/boekt. Ben helemaal dol op dat ding.
Dat klinkt wel goddelijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar goed, heb tenminste iets van m'n speculaasbavarois met spekkoek eraf gefietst.
Wat? Het fietsen of de speculaasbavarois?quote:
Ah nee dat gaat idd niet lukken. Je gaat naar Bonn voor je bronnen of gewoon voor de gezelligheid?quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat me nu niet op tijd helpen. Ik wil namelijk a.s. donderdag een paar nachtjes in Bonn logeren.
Haha, kewl! En het scheelt slepen, zware dingen hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
We hebben net met een winkelkarretje de magnetron en tv verhuisd!
Weekend is voor dingen die je zelf wilt, dus als je geen zin hebt, ga je nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:22 schreef AKnynke het volgende:
Vanavond moet ik eigenlijk naar een feestje van m'n collega, maar ze heeft me zo gepushed om te komen dat ik absoluut geen zin meer heb.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Haha, kewl! En het scheelt slepen, zware dingen hoor.
Beterschap Chico!
En gelukkig vind ik speculaas niet zo heel lekkermaar ja, bavaroisdingen wel.
Hmz, ik krijg via Hyves een bericht van ene Christian, met nul vriendjes, een onzichtbaar profiel en geen foto. Of ik interesse heb in een ruimdenkend contactmet een verlegen doch lieve jongeman.
Neukepeuken zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Is het jurkje van laatstquote:
Waarom?quote:Oh, en eet je wel gebakken eieren met spek vandaag?![]()
quote:Oh ja, dan ligt het iets ingewikkelder idd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Dat zwarte jurkje? Leuk!quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het jurkje van laatst. Alleen nu met panty en bruine laarzen. Ik was bang dat het een beetje te zwart zou zijn met die zwarte panty eronder, maar dat is helemaal niet het geval
. Miss post ik later een foto, nu geen zin in
.
[..]
Waarom?.
[..]
Oh ja, dan ligt het iets ingewikkelder idd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:54 schreef Syrena het volgende:
De intocht! *slingert TV aan*
Zo, mijn mail is klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Nee man, ik heb recentelijk 3 keer eieren met spek gegeten, waarvan 1 of 2 keer toevallig na het hardlopenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat zwarte jurkje? Leuk!
Gebakken eieren met spek omdat je dat altijd eet na het hardlopen!
Dank je wel! Meteen geboekt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:31 schreef AKnynke het volgende:
Ewelina: http://www.max-hostel.de/preise.htm
redelijk goedkoop, en volgens mij hoef je niet met CC te betalen. Let wel op dat je in Duitsland niet overal met je Nederlandse kaart kunt betalen, dus neem een voorraadje cash mee.
En nu is het opeens kinderen voor kinderenquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:09 schreef Viking84 het volgende:
Noes, er is een babyPiet en die mag Sinterklaas niet zien, anders gaat 'ie linea recta terug naar Spanje!.
heozo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:31 schreef Ewelina het volgende:
Nou, daar blijk ik dus ook al een credit card voor nodig te hebbenAaaaaaaaargh.
Ik krijg daarover een mail terug, of ik mijn CC-gegevens wil geven. Het staat ook niet op de website.quote:
terugmailen of het goed is als je met cash betaalt als je daar bent, aangezien je geen CC hebt! Ik kan me niet voorstellen dat het een probleem is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik krijg daarover een mail terug, of ik mijn CC-gegevens wil geven. Het staat ook niet op de website.
Ik heb dat al gedaan, nu hopen dat ze dat accepteren.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
terugmailen of het goed is als je met cash betaalt als je daar bent, aangezien je geen CC hebt! Ik kan me niet voorstellen dat het een probleem is.
Je hoeft helemaal niet met CC te betalen. Je dient alleen een CC-nummer op te geven, zodat zij hun geld ergens vandaan kunnen halen als jij met de noorderzon vertrekt. Maar je kunt ter plekke gewoon met cash betalen. Maar een CC(nummer) is dus wel nodig, alleen niet per se om mee te betalen, maar als garantie voor het hotel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb dat al gedaan, nu hopen dat ze dat accepteren.
De enige die dat zou kunnen is mijn vader en die wil ik nu net niet vragenquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is er niet iemand met een CC die garant wil staan voor je?
Er komt toch niemand achter als je cash betaaltquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:43 schreef Ewelina het volgende:
En garant staan mag volgens mij niet.
Oh, ik heb nu mail terug dat ik ook de gegevens van iemand anders kan gebruiken. Mag dus kennelijk wel ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er komt toch niemand achter als je cash betaalt.
Ik ben eens met Marks cc weggeweest en toen heb ik hem voor de zekerheid wel meegenomen, maar ik heb gewoon cash betaald en heb die cc helemaal niet hoeven gebruiken.
Dat hotel wil gewoon geld krijgen, maakt ze niet uit hoequote:Op zaterdag 13 november 2010 13:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, ik heb nu mail terug dat ik ook de gegevens van iemand anders kan gebruiken. Mag dus kennelijk wel ?
En dan gewoon cash betalen.
Ja, ik ook. Willen hotels nu gasten of niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Syrena![]()
En ik vind het raar Ewelina, ik heb bij NH Hoteles geboekt, zonder creditcard en kon gewoon contant borg betalen (50 euro). En dat is toch geen kleine of smoezelige hotelketen.
Wij doen zware apparaten/kasten in huis altijd op het skateboard! En dan maken we een hellinkje voor over de drempels heenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
We hebben net met een winkelkarretje de magnetron en tv verhuisd!
Tofquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wij doen zware apparaten/kasten in huis altijd op het skateboard! En dan maken we een hellinkje voor over de drempels heen
hej vmw! ja het gaat heel goed met vriendje, minder goed met de drukte, vandaar dat ik er ook maar zo weinig ben / lang niet was.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Neen, wat een prachtige foto van het mooiste stukje Arnhem heb je gisteravond geplaatst, het leek wel een schilderij.![]()
Hé Kwak, leuk dat je er weer bent, ik maakte me al zorgen.
Alles goed met de drukte en met je vriendje?
Dan eet je vanavond toch maar 1 stukje stokbrood met kaas, en verder veel broccoliquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
D: kaasfonduemet stokbrood, broccoli
, champignons, banaan, perzik, druifjes en appel
En heb als D nog flensje met kersen en ijs, maar ik weet niet of we daar nog veel trek in hebben.
Goh, gek zeg dat ik aankom.
Ok, dat laat twee opties.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:57 schreef Ewelina het volgende:
Nou, dat gaat lekker. Zo te zien gaat dit niet lukken.
Kun je niet aan iemand het bedrag overmaken en dat die het dan vervolgens voor je boekt mbv een CC?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:33 schreef Ewelina het volgende:
Wat is dit nou. Ik heb overal zo'n stomme CC nodig![]()
![]()
Ik denk dat het maar de 1e optie wordt. Ik vind het lief dat je het aanbiedt, maar ik voel me er niet zo lekker bij. Mijn vader vond dat ik maar naar een reisbureau moest gaan. Ik moet overal CC-gegevens doorgeven...quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, dat laat twee opties.
Je reserveert niet: ter plaatse hotel regelen.
Ik boek jouw hotel met mijn creditcard. Jij betaalt.
Heb dat al aan mijn vader gevraagd maar hij wil niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je niet aan iemand het bedrag overmaken en dat die het dan vervolgens voor je boekt mbv een CC?
Ik denk niet dat me dat gaat lukkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan eet je vanavond toch maar 1 stukje stokbrood met kaas, en verder veel broccoli, champignons, banaan, perzik, druifjes en appel? Lekker! Gezond! Word je niet dik van!
En dan neem je een flensje toe.
Have fun!quote:
Ik wil ook wel helpen hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar de 1e optie wordt. Ik vind het lief dat je het aanbiedt, maar ik voel me er niet zo lekker bij. Mijn vader vond dat ik maar naar een reisbureau moest gaan. Ik moet overal CC-gegevens doorgeven...
[..]
Heb dat al aan mijn vader gevraagd maar hij wil niet.
Als iemand zou willen, graag. Enige wat moet gebeuren is dus CC-gegevens doorgeven, voor de rest kan ik contant betalen. Ik kan 1 hotel via iDeal boeken maar dat scheelt meteen 60,-.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel helpen hoorniks mis met helpen
Die ken ik niet, maar ga kijken. Dank je!quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:32 schreef Lienekien het volgende:
Ewelina, heb je het ook via hotels.nl geprobeerd? Daar kun je ook vooraf via Ideal betalen.
Hebben wij al regelmatig gebruik van gemaakt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ga kijken. Dank je!
Die hebben geen hotels in Bonn zie ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hebben wij al regelmatig gebruik van gemaakt.
Je kan denk ik beter het geld overmaken naar diegene en het gewoon van de CC af laten schrijven.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als iemand zou willen, graag. Enige wat moet gebeuren is dus CC-gegevens doorgeven, voor de rest kan ik contant betalen. Ik kan 1 hotel via iDeal boeken maar dat scheelt meteen 60,-.
Jammer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die hebben geen hotels in Bonn zie ik.
Op www.weekendjeweg.nl zie ik toch ook een paar betaalbare. Of is het een lastige datum?quote:
Wat ik eruit krijg is allemaal 200,- of meer. De goedkopere liggen van Bonn af.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op www.weekendjeweg.nl zie ik toch ook een paar betaalbare. Of is het een lastige datum?
Daar dacht ik zelf ook al aan, maar er zit ook een vrijdag nacht bij. Dat is een probleem.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:04 schreef AKnynke het volgende:
Wat als je nu een hostel opbeld of mailt en vraagt wat de kans isdat ze geen plek voor je hebben als je zo op komt dagen volgende week. Ik kan me niet voorstellen dat hostels op een weekdag in November volgeboekt zitten, eigenlijk...
als je daar al bent is dat vast geen probleem....misschien dat je van bed moet verkassen, maar zelfs die kans is klein. Al die keren dat ik gebackpacked heb zijn we gewoon op de bonnefooi gegaan, en dat ging altijd goed...quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Daar dacht ik zelf ook al aan, maar er zit ook een vrijdag nacht bij. Dat is een probleem.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als je daar al bent is dat vast geen probleem....misschien dat je van bed moet verkassen, maar zelfs die kans is klein. Al die keren dat ik gebackpacked heb zijn we gewoon op de bonnefooi gegaan, en dat ging altijd goed...
Oh, dat denk ik ook wel. Alleen ben ik een zenuwpees en ik wil eigenlijk het gewoon geregeld hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als je daar al bent is dat vast geen probleem....misschien dat je van bed moet verkassen, maar zelfs die kans is klein. Al die keren dat ik gebackpacked heb zijn we gewoon op de bonnefooi gegaan, en dat ging altijd goed...
Ja, gewoon hun hulp accepteren Ewelinaquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
ik lees nu net toch zeker 4 mensen die aan bieden met hun CC voor je te boeken
Het is opgelost!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, gewoon hun hulp accepteren EwelinaHoef je niet meer te zenuwpezen.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
(quote is leeg btw --> edit: ik heb de spoiler dus leeg gemaakt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve niet te quoten
Oh. Ja, probleem is dat ik zelf ook geen cc heb. Anders zou ik het wel voor je overmaken.
1 verkochtquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tink: wat is er met de andere 4 auto's gebeurd?
Top!quote:
Ja, had gemaild of ik dan niet vooruit kon betalen, omdat ik geen CC heb en ik ook niet de gegevens van een ander wilde doorgeven. Bovendien had ik erbij gezet dat ze op de website niet vermelden dat er een CC vereist was, en dat ik daarom gereserveerd had. En toen kreeg ik een berichtje dat het geregeld wasquote:
dat hostel in mijn link? max ofzo? tof, fijn dat het geregeld is!quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, had gemaild of ik dan niet vooruit kon betalen, omdat ik geen CC heb en ik ook niet de gegevens van een ander wilde doorgeven. Bovendien had ik erbij gezet dat ze op de website niet vermelden dat er een CC vereist was, en dat ik daarom gereserveerd had. En toen kreeg ik een berichtje dat het geregeld was
Wel stom dat ik via weekendjeweg.nl kan boeken zonder CC, en dat kost dan 300,- en dat ik nu eigenlijk voor het luttele bedrag van nog geen 50,- een CC moest hebben. Zelfs bij jeugdherbergen had ik er 1 nodig![]()
Maar ik zal jullie niet verder vervelen met mijn gezeur
Yepquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat hostel in mijn link? max ofzo? tof, fijn dat het geregeld is!
Nee, doe! Ik ben dol op gezeur, vind ik altijd gezelligquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar ik zal jullie niet verder vervelen met mijn gezeur
Oh leuk!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:04 schreef Laureline het volgende:
O sigme, ik las dat je naar La Palma gaat. Tof! Ik was daar een jaar of 10 geleden, met een paar vriendinnen, en wil nog steeds een keer terug met de mini en de meneer: ik vond het echt het wonderlijkste eiland waar ik ooit ben geweest!
Wel een autootje huren hoor, dan kan je wat meer zien. Wandelen zul je toch wel veel doen, het meeste is toch onbereikbaar voor auto's of wat ook. Wat ik zo grappig vond, omdat het het hoogste eiland ter wereld is (in verhouding dan, qua oppervlakte/hoogteverschil), dat je op alle vier de windrichtingen een totaal ander eiland aantreft: in het noorden van die moessonachtige regenwouden, in het zuiden een The Good, The Bad and The Uglydecor: uitgestorven vlaktes met alleen maar zwarte vulkaansteen en hier en daar een vuurtorenruïne, etc. Wij zaten in het westen, waar je aan de overkant La Gomera ziet liggen, èn waar dus helaas alle regenbuien (enig idee waarom het het groenste Canarische eiland is?) aan komen waaien vers uit de Atlantische Oceaan, maar dan namen we snel de auto door alle rare tunnels naar de Oostkant, waar we gewoon weer naar het strand konden met stalende zon
![]()
De vliegreis erheen vond ik ook zo grappig, dan vlieg je eerst alle andere eilanden over. Lanzarote zag er ook wel ruig uit met al die kale rotsen, wil ik ook nog eens heen.
Ik heb zelf een hekel aan gezeur om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, doe! Ik ben dol op gezeur, vind ik altijd gezellig![]()
Geen idee waarom eigenlijk![]()
Hoe beviel ie (de auto dus)? Ik lees nu dat reparaties erg duur zijn en er veel en vaak problemen optredenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's een leuke auto Tink, had mijn vriend ook.
3 dagen over 1 zak schoolkrijtjes? Dat vind ik nog knap!
Hoop dat Vik een bijzonder leuke avond heeft !
Heb het even gevraagd:quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe beviel ie (de auto dus)? Ik lees nu dat reparaties erg duur zijn en er veel en vaak problemen optreden![]()
En dat met die schoolkrijtjes bedacht ik me ook! Drie dagen is best lang hoor
Toch wel. Thanks.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb het even gevraagd:
Antw: Nou ja, ik heb nog nooit problemen met dat ding gehad..
Nou, daar ben je mee geholpen![]()
Wat precies zou jij niet doen dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Have fun!
Geen dingen doen die ik ook niet zou doen he!
In theorie welquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Klinkt niet verkeerd. Is ze je type?
Leukquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Ja, date moest nog een end omtreinen, vandaar (thanks to NS die aan het klooien is) en ik vond het ook wel mooi geweest: wat gedronken bij Rootz (), stukje door de stad gelopen, gegeten bij een Italiaan... Het was leuk, maar ik weet nu nog niet of het wat gaat worden. Het plan is wel om nog een keer iets te gaan doen in Utrecht, binnenkort en dan zie ik wel verder
. Heb iig een leuke avond gehad
. Wel fijn om te merken dat ik nog in de markt lig
.
Doe een jurkje met een goed decolleté aanquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Leuk!
Nog tips voor mij?!
Goed plan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:34 schreef Blurred86 het volgende:
hi!
ik vind happy feet ook nogal suf hoor Tink! ben nu louis theroux over michael jackson aan het kijken (ned 3), best interessant!
Eh, het gaat over een pinguïn en het is een kinderfilm.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind Happy Feet niet echt een bijster boeiende filmIs dat erg?
Van verschillende kanten gehoord dat het een leuke film isquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Is Happy Feet met de pinguïns? Waarom wil je daar überhaupt naar kijken?.
Ik heb niet zulke goeie tettenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe een jurkje met een goed decolleté aan.
Wat voor tips nog meer?.
Dat is de film die we gekeken hebben toen de Duutser voor het eerst bij mij thuis was en we voor het eerst echt gezoend hebben zonder dat ik te dronken was om het te onthouden..quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind Happy Feet niet echt een bijster boeiende filmIs dat erg?
Ben het met de Duitser eens ben ik bangquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat is de film die we gekeken hebben toen de Duutser voor het eerst bij mij thuis was en we voor het eerst echt gezoend hebben zonder dat ik te dronken was om het te onthouden..
Ik vind hem schattig, de Duutser vind hem stom.
dat mag. Maar goed, zijn mening is ongefundeerd want we hebben de film niet afgekeken..quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben het met de Duitser eens ben ik bang
Dat staat hier ook opquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:34 schreef Blurred86 het volgende:
hi!
ik vind happy feet ook nogal suf hoor Tink! ben nu louis theroux over michael jackson aan het kijken (ned 3), best interessant!
Ohquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:39 schreef AKnynke het volgende:
oh, en PF, volgens mij heb jij best mooie
[..]
dat mag. Maar goed, zijn mening is ongefundeerd want we hebben de film niet afgekeken..
Push-up beha doet wonderenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke goeie tetten![]()
Wat bedoel je?quote:Ja ik wil niet dat hij net zo reageert als jij nu
Mijn decolletw valt in de categorie... hm...... schattig/gezellig of zo. Niet dat je kijkt en denkt omg, sexy, bedek jequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:39 schreef AKnynke het volgende:
oh, en PF, volgens mij heb jij best mooie
[..]
dat mag. Maar goed, zijn mening is ongefundeerd want we hebben de film niet afgekeken..
Persoonlijk vind ik kleine borsten veel sexier...quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn decolletw valt in de categorie... hm...... schattig/gezellig of zo. Niet dat je kijkt en denkt omg, sexy, bedek je![]()
Haha, nou, bij mij niet hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Push-up beha doet wonderen.
[..]
Wat bedoel je?
We zijn ook langs mijn school gelopen. Als mijn date nu een seriemoordenares blijkt te zijn, weet ze me te vinden.
Alsof 'ie nog nadenkt als 'ie naar je benen kijkt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn decolletw valt in de categorie... hm...... schattig/gezellig of zo. Niet dat je kijkt en denkt omg, sexy, bedek je![]()
Dan heb je zelf zeker grotequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik kleine borsten veel sexier...
@ Tink: wat lief! Ik ook!
Hmm... Een rokje dus!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Alsof 'ie nog nadenkt als 'ie naar je benen kijkt.
Of een lange truiquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hihi, kort rokje dus!
Ik ben meer van de EN EN EN situatiequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:44 schreef Viking84 het volgende:
De ene is geschapen met eenvoorgevel, de andere met
benen. Dus
.
nee hoor, gewoon een cupje B. En soms vind ik die al te groot....quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan heb je zelf zeker groteNee ik heb altijd al een obsessie gehad voor enorme borsten maar ja uiteindelijk kreeg ik ze zelf niet
en sommige mensen met geen van beidequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:44 schreef Viking84 het volgende:
De ene is geschapen met eenvoorgevel, de andere met
benen. Dus
.
Dan heb jij vast een prachtige glimlachquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:52 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
en sommige mensen met geen van beide![]()
ik ben ook niet helemaal ontevreden hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een prachtige glimlach.
Kom op, ieder mens heeft iets moois.
Eenschquote:Op zondag 14 november 2010 00:35 schreef Perruche het volgende:
PF whassup?
Ik ben blij met alles, maar het meest met mijn glimlach. Al heb je het mooiste lichaam ter wereld, nothing beats a stunning smile
Hmm, had gastenlijst geregeld zou samen gaan met iemand maar die haakt af nadat ik sms hoe laat af te spreken? Nice..quote:Op zondag 14 november 2010 00:35 schreef Perruche het volgende:
PF whassup?
Ik ben blij met alles, maar het meest met mijn glimlach. Al heb je het mooiste lichaam ter wereld, nothing beats a stunning smile
Wel!! Alleen van wodka niet zo. Wodka-colalight is een prima anorexiadrankjequote:Op zondag 14 november 2010 03:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Van alcohol word je niet dik hoor!
ik ben ook brak zonder veel alcohol. Ik ga zo maar eens m'n eigen kaiserbrotchen maken....quote:Op zondag 14 november 2010 09:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ook. Zonder drank.
o. toast met ei + roggebrood met kaas
s. factuur schrijven + heel veel facturen betalen (= zweten)
s. auto opruimen + fotograferen + op eBay zetten (= ook zweten)
s. auto's kijken. met kinderen (= stress en dus zweten)
l/t/d waarschijnlijk ongezond (= niet goed)
Schoolkrijtjes, choco, koekjesdeeg, allemaal suiker-rush. Kaiserbrotchen zitten in hetzelfde lijstje. van suiker krijg je meer trek in suiker, helaas.quote:Op zondag 14 november 2010 10:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben ook brak zonder veel alcohol. Ik ga zo maar eens m'n eigen kaiserbrotchen maken....
Ik vind het wel mooi tink dat je een lijstje met alleen maar een ontbijt toch vol kunt laten lijken.
Ik heb gister een redelijke vreetbui gehad, na de schoolkrijtjes heb ik nog 3/4 reep rittersport chocola opgegeten, en koekjesdeeg voor 4 koekjes dat ik nog in de vriezer had..
Vandaag maar wat beter doen, ik moet echt het knopje weer zien te vinden...
ik weet het. Plus dat ik gister niet echt lekker in m'n vel zat. In m'n kaiserbrotchen zit maar een heel klein beetje suiker...Maar in de hagelslag die ik plan om erop te doen als ze warm uit de oven komen wat meer.quote:Op zondag 14 november 2010 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Schoolkrijtjes, choco, koekjesdeeg, allemaal suiker-rush. Kaiserbrotchen zitten in hetzelfde lijstje. van suiker krijg je meer trek in suiker, helaas.
dankje! ik doe het recept idd maar door de helft jaquote:Op zondag 14 november 2010 11:00 schreef AKnynke het volgende:
ik heb dit recept gebruikt, en dan half wit en half volkoren meel.
Ik kwam er op het eind achter dat ik het ook wel door de helft had kunnen delen...http://www.honeyandbutter.com/bread/kaiser-rolls
Ja, ik ook!quote:Op zondag 14 november 2010 11:09 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dankje! ik doe het recept idd maar door de helft jaen volgens mij kan is er dan ook nog wel genoeg over om een deel van het deeg in te vriezen, hoef maar 2 broodjes voor mijn lunch!
nu baal ik alleen dat ik geen kaiser roll stamp heb![]()
[ afbeelding ]
hm, ik heb het hele recept gehalveerd behalve de hoeveelheid water.. ik snapte al niet waarom het zo nat wasquote:Op zondag 14 november 2010 11:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik ook!
En m'n broodjes willen nu niet meer rijzen, dus ik ben benieuwd hoe het komt...
Wat een afgrijselijke broekquote:
Zo iemand ben ik ookquote:Op zondag 14 november 2010 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oooohh dat klinkt echt als een héél tof weekend
Ik wil ook graag weer eens naar het kröller-müller maar mijn vriend is er al eens geweest en ziet niet zo'n noodzaak om er dan weer heen te gaan....![]()
Visolie. Of voor de vegetariers onder ons: theunisbloemolie, borageolie. Omega's. Lijnzaad.quote:Op zondag 14 november 2010 13:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jeetje.
I'm in pain
Als ik niet wist dat het de tijd van eh.. ja die ja wasdan dacht ik echt dat ik stervende organen had. Damn.
Nooit eerder meegemaaktOf ik heb het verdrongen
!!!!
Ik heb wel huile santal op mijn gezicht gesmeerdquote:Op zondag 14 november 2010 13:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Visolie. Of voor de vegetariers onder ons: theunisbloemolie, borageolie. Omega's. Lijnzaad.
You have not been paying attention!! Omega's zijn vetzuren, b2, b6 en b12 zijn vitamines. Vitamines zijn gezond, niks mis mee. Omega's zitten in bepaalde noten, vette vis, avocado's, lijnzaad, visoliecapsules en andere supplementen.quote:Op zondag 14 november 2010 13:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb wel huile santal op mijn gezicht gesmeerd
Omega's is toch b2/b6/b12
O ja! Ik gebruik nooit meer boter ook dat moest ik wel van mijzelf, ik heb alpro soya minarine.quote:Op zondag 14 november 2010 14:15 schreef loveli het volgende:
[..]
You have not been paying attention!! Omega's zijn vetzuren, b2, b6 en b12 zijn vitamines. Vitamines zijn gezond, niks mis mee. Omega's zitten in bepaalde noten, vette vis, avocado's, lijnzaad, visoliecapsules en andere supplementen.
Weet niet precies waarom omega 3&6 vetzuren werken tegen menstruatieklachten, maar vetzuren zijn sowieso belangrijk in heel veel processen in je lichaam. Het zijn bestanddelen van hormonen, ontstekingsremmers, bloedverdunners (denk aan hart- en vaatziektes). Kortom, zorg ervoor dat je je omega's binnenkrijgt.
Als pijnstiller wordt geloof ik meestal iets met ibuprofen aangeraden, als je geen makreel in huis hebt.quote:Op zondag 14 november 2010 14:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zoooo alsof ik een olifant aan het baren ben.
Helpt paracetamol?
Gamma linoleenzuur (GLA) is beter geloof ik. Linolzuur is een van de bekendere omega's, maar juist eentje waar je veel minder aan hebt dan bv. theunisbloemolie en borageolie.quote:Op zondag 14 november 2010 14:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ja! Ik gebruik nooit meer boter ook dat moest ik wel van mijzelf, ik heb alpro soya minarine.
Per 100g
14 gram linolzuur en alpha-linoleenzuur 3,5 gram
Wat een leuk weekend, als ik ooit naar Tilburg ga zal ik je nog eens aan het vestje trekken voor die B&B, het klinkt zo liefquote:Op zondag 14 november 2010 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo! Beetje snel bijgelezen, Ewelina, mooi dat het toch gelukt is met je hostel! Vik, tof dat je date tof was! Ben benieuwd hoe het verder gaat. Puff, al helemaal verhuisd? Gaaf hoor!.
Ik heb het meest geweldige weekend gehad. Het was eerst al gezellig om samen met Baardmans naar Tilburg te rijden, en de B&B die ik had gereserveerd was echt tóp. Zulke ontzettend vriendelijke mensen, ontvangst met zelfgemaakte lekkernijen en thee, heerlijke bedden, mooie badkamer, geweldig uitgebreid ontbijt, en we kregen zelfs nog een doosje echte bonbons omdat ze 40 jaar getrouwd waren. En het concert! Oh my! Hoe ongelooflijk briljant! Foto is bagger maar kijk hoe vooraan we stonden: klik.. Heb de hele avond staan springen (af en toe best eng, in de pit
) en zingen en ben ontzettend uit m'n dak gegaan. Baardmans kende de band eigenlijk niet zo maar ook hij vond het heel tof, gelukkig.
Op de terugweg gister zijn we uitgestapt bij Park de Hoge Veluwe en hebben we het Kröller-Müllermuseum bezocht en hebben we rondgefietst en zo. Was er nog nooit geweest, maar wat is het daar móói!.
Sorry voor het lange verhaal en de vele smiley's..
De B&B was iets buiten Tilburg hoor. Maar wel echt een aanrader ja.quote:Op zondag 14 november 2010 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat een leuk weekend, als ik ooit naar Tilburg ga zal ik je nog eens aan het vestje trekken voor die B&B, het klinkt zo lief![]()
Welk nummer kan je aanraden van The Gaslight Anthem?
Aleve (feminax)! Is volgens mij hetzelfde als naproxen, en dat werkte voor mij echt fantastischquote:Op zondag 14 november 2010 14:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Als pijnstiller wordt geloof ik meestal iets met ibuprofen aangeraden, als je geen makreel in huis hebt.
Kijk, dat zijn dan ook weer goeie tips!!quote:Op zondag 14 november 2010 14:48 schreef Blurred86 het volgende:
klinkt als een super weekend DaD! heb je een linkje van die B&B?
LB: aleve feminax is idd naproxennatrium, dat werkt bij mij ook super goed (de goedkopere variant van het kruidvat eigen merk ook trouwens)
ik ook niet..quote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik neem niks van dat soort supplementen, oliën of zaden.
proberen. Bij mij helpt het niet, het enige wat wat verzachting brengt is een warme kruik oid op je buik...quote:Op zondag 14 november 2010 14:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zoooo alsof ik een olifant aan het baren ben.
Helpt paracetamol?
Ik was na 5 jaar ook best wel in shock kan ik je vertellenquote:Op zondag 14 november 2010 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh men, ik verheug me zo NIET op weer ongesteld worden.
je stelt niet teleurquote:
Ik moet opnieuw leren omgaan met tampons en maandverband denk ik... En er geld aan uitgevenquote:Op zondag 14 november 2010 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was na 5 jaar ook best wel in shock kan ik je vertellenhad t écht niet gemist
quote:Op zondag 14 november 2010 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet zeker, als kerels zouden menstrueren, zouden tampons en zo gratis worden verstrekt. En had je een week per maand vrij.
Of een nieuwe mirena direct laten plaatsenquote:Op zondag 14 november 2010 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet opnieuw leren omgaan met tampons en maandverband denk ik... En er geld aan uitgeven.
Weet ik, maar wil ik niet.quote:Op zondag 14 november 2010 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Of een nieuwe mirena direct laten plaatsenkan in 1 moeite door!
quote:Op zondag 14 november 2010 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet zeker, als kerels zouden menstrueren, zouden tampons en zo gratis worden verstrekt. En had je een week per maand vrij.
Ik gok dat tussen alles wat jij naar binnen stouwt wel wat vitamientjes, mineralen en omega's te vinden zijn.quote:
Of als je het hebt, naproxen (natriumproxenase oid?)quote:Op zondag 14 november 2010 14:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Als pijnstiller wordt geloof ik meestal iets met ibuprofen aangeraden, als je geen makreel in huis hebt.
Hahahahaquote:Op zondag 14 november 2010 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |