Dat is de film die we gekeken hebben toen de Duutser voor het eerst bij mij thuis was en we voor het eerst echt gezoend hebben zonder dat ik te dronken was om het te onthouden..quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind Happy Feet niet echt een bijster boeiende filmIs dat erg?
Ben het met de Duitser eens ben ik bangquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat is de film die we gekeken hebben toen de Duutser voor het eerst bij mij thuis was en we voor het eerst echt gezoend hebben zonder dat ik te dronken was om het te onthouden..
Ik vind hem schattig, de Duutser vind hem stom.
dat mag. Maar goed, zijn mening is ongefundeerd want we hebben de film niet afgekeken..quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben het met de Duitser eens ben ik bang
Dat staat hier ook opquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:34 schreef Blurred86 het volgende:
hi!
ik vind happy feet ook nogal suf hoor Tink! ben nu louis theroux over michael jackson aan het kijken (ned 3), best interessant!
Ohquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:39 schreef AKnynke het volgende:
oh, en PF, volgens mij heb jij best mooie
[..]
dat mag. Maar goed, zijn mening is ongefundeerd want we hebben de film niet afgekeken..
Push-up beha doet wonderenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke goeie tetten![]()
Wat bedoel je?quote:Ja ik wil niet dat hij net zo reageert als jij nu
Mijn decolletw valt in de categorie... hm...... schattig/gezellig of zo. Niet dat je kijkt en denkt omg, sexy, bedek jequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:39 schreef AKnynke het volgende:
oh, en PF, volgens mij heb jij best mooie
[..]
dat mag. Maar goed, zijn mening is ongefundeerd want we hebben de film niet afgekeken..
Persoonlijk vind ik kleine borsten veel sexier...quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn decolletw valt in de categorie... hm...... schattig/gezellig of zo. Niet dat je kijkt en denkt omg, sexy, bedek je![]()
Haha, nou, bij mij niet hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Push-up beha doet wonderen.
[..]
Wat bedoel je?
We zijn ook langs mijn school gelopen. Als mijn date nu een seriemoordenares blijkt te zijn, weet ze me te vinden.
Alsof 'ie nog nadenkt als 'ie naar je benen kijkt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn decolletw valt in de categorie... hm...... schattig/gezellig of zo. Niet dat je kijkt en denkt omg, sexy, bedek je![]()
Dan heb je zelf zeker grotequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik kleine borsten veel sexier...
@ Tink: wat lief! Ik ook!
Hmm... Een rokje dus!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Alsof 'ie nog nadenkt als 'ie naar je benen kijkt.
Of een lange truiquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hihi, kort rokje dus!
Ik ben meer van de EN EN EN situatiequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:44 schreef Viking84 het volgende:
De ene is geschapen met eenvoorgevel, de andere met
benen. Dus
.
nee hoor, gewoon een cupje B. En soms vind ik die al te groot....quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan heb je zelf zeker groteNee ik heb altijd al een obsessie gehad voor enorme borsten maar ja uiteindelijk kreeg ik ze zelf niet
en sommige mensen met geen van beidequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:44 schreef Viking84 het volgende:
De ene is geschapen met eenvoorgevel, de andere met
benen. Dus
.
Dan heb jij vast een prachtige glimlachquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:52 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
en sommige mensen met geen van beide![]()
ik ben ook niet helemaal ontevreden hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een prachtige glimlach.
Kom op, ieder mens heeft iets moois.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |