Wat ik eruit krijg is allemaal 200,- of meer. De goedkopere liggen van Bonn af.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op www.weekendjeweg.nl zie ik toch ook een paar betaalbare. Of is het een lastige datum?
Daar dacht ik zelf ook al aan, maar er zit ook een vrijdag nacht bij. Dat is een probleem.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:04 schreef AKnynke het volgende:
Wat als je nu een hostel opbeld of mailt en vraagt wat de kans isdat ze geen plek voor je hebben als je zo op komt dagen volgende week. Ik kan me niet voorstellen dat hostels op een weekdag in November volgeboekt zitten, eigenlijk...
als je daar al bent is dat vast geen probleem....misschien dat je van bed moet verkassen, maar zelfs die kans is klein. Al die keren dat ik gebackpacked heb zijn we gewoon op de bonnefooi gegaan, en dat ging altijd goed...quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Daar dacht ik zelf ook al aan, maar er zit ook een vrijdag nacht bij. Dat is een probleem.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als je daar al bent is dat vast geen probleem....misschien dat je van bed moet verkassen, maar zelfs die kans is klein. Al die keren dat ik gebackpacked heb zijn we gewoon op de bonnefooi gegaan, en dat ging altijd goed...
Oh, dat denk ik ook wel. Alleen ben ik een zenuwpees en ik wil eigenlijk het gewoon geregeld hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als je daar al bent is dat vast geen probleem....misschien dat je van bed moet verkassen, maar zelfs die kans is klein. Al die keren dat ik gebackpacked heb zijn we gewoon op de bonnefooi gegaan, en dat ging altijd goed...
Ja, gewoon hun hulp accepteren Ewelinaquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
ik lees nu net toch zeker 4 mensen die aan bieden met hun CC voor je te boeken
Het is opgelost!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, gewoon hun hulp accepteren EwelinaHoef je niet meer te zenuwpezen.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
(quote is leeg btw --> edit: ik heb de spoiler dus leeg gemaakt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve niet te quoten
Oh. Ja, probleem is dat ik zelf ook geen cc heb. Anders zou ik het wel voor je overmaken.
1 verkochtquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tink: wat is er met de andere 4 auto's gebeurd?
Top!quote:
Ja, had gemaild of ik dan niet vooruit kon betalen, omdat ik geen CC heb en ik ook niet de gegevens van een ander wilde doorgeven. Bovendien had ik erbij gezet dat ze op de website niet vermelden dat er een CC vereist was, en dat ik daarom gereserveerd had. En toen kreeg ik een berichtje dat het geregeld wasquote:
dat hostel in mijn link? max ofzo? tof, fijn dat het geregeld is!quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, had gemaild of ik dan niet vooruit kon betalen, omdat ik geen CC heb en ik ook niet de gegevens van een ander wilde doorgeven. Bovendien had ik erbij gezet dat ze op de website niet vermelden dat er een CC vereist was, en dat ik daarom gereserveerd had. En toen kreeg ik een berichtje dat het geregeld was
Wel stom dat ik via weekendjeweg.nl kan boeken zonder CC, en dat kost dan 300,- en dat ik nu eigenlijk voor het luttele bedrag van nog geen 50,- een CC moest hebben. Zelfs bij jeugdherbergen had ik er 1 nodig![]()
Maar ik zal jullie niet verder vervelen met mijn gezeur
Yepquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat hostel in mijn link? max ofzo? tof, fijn dat het geregeld is!
Nee, doe! Ik ben dol op gezeur, vind ik altijd gezelligquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar ik zal jullie niet verder vervelen met mijn gezeur
Oh leuk!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:04 schreef Laureline het volgende:
O sigme, ik las dat je naar La Palma gaat. Tof! Ik was daar een jaar of 10 geleden, met een paar vriendinnen, en wil nog steeds een keer terug met de mini en de meneer: ik vond het echt het wonderlijkste eiland waar ik ooit ben geweest!
Wel een autootje huren hoor, dan kan je wat meer zien. Wandelen zul je toch wel veel doen, het meeste is toch onbereikbaar voor auto's of wat ook. Wat ik zo grappig vond, omdat het het hoogste eiland ter wereld is (in verhouding dan, qua oppervlakte/hoogteverschil), dat je op alle vier de windrichtingen een totaal ander eiland aantreft: in het noorden van die moessonachtige regenwouden, in het zuiden een The Good, The Bad and The Uglydecor: uitgestorven vlaktes met alleen maar zwarte vulkaansteen en hier en daar een vuurtorenruďne, etc. Wij zaten in het westen, waar je aan de overkant La Gomera ziet liggen, čn waar dus helaas alle regenbuien (enig idee waarom het het groenste Canarische eiland is?) aan komen waaien vers uit de Atlantische Oceaan, maar dan namen we snel de auto door alle rare tunnels naar de Oostkant, waar we gewoon weer naar het strand konden met stalende zon
![]()
De vliegreis erheen vond ik ook zo grappig, dan vlieg je eerst alle andere eilanden over. Lanzarote zag er ook wel ruig uit met al die kale rotsen, wil ik ook nog eens heen.
Ik heb zelf een hekel aan gezeur om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, doe! Ik ben dol op gezeur, vind ik altijd gezellig![]()
Geen idee waarom eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |