Eenschquote:Op zondag 14 november 2010 00:35 schreef Perruche het volgende:
PF whassup?
Ik ben blij met alles, maar het meest met mijn glimlach. Al heb je het mooiste lichaam ter wereld, nothing beats a stunning smile
Hmm, had gastenlijst geregeld zou samen gaan met iemand maar die haakt af nadat ik sms hoe laat af te spreken? Nice..quote:Op zondag 14 november 2010 00:35 schreef Perruche het volgende:
PF whassup?
Ik ben blij met alles, maar het meest met mijn glimlach. Al heb je het mooiste lichaam ter wereld, nothing beats a stunning smile
Wel!! Alleen van wodka niet zo. Wodka-colalight is een prima anorexiadrankjequote:Op zondag 14 november 2010 03:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Van alcohol word je niet dik hoor!
ik ben ook brak zonder veel alcohol. Ik ga zo maar eens m'n eigen kaiserbrotchen maken....quote:Op zondag 14 november 2010 09:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ook. Zonder drank.
o. toast met ei + roggebrood met kaas
s. factuur schrijven + heel veel facturen betalen (= zweten)
s. auto opruimen + fotograferen + op eBay zetten (= ook zweten)
s. auto's kijken. met kinderen (= stress en dus zweten)
l/t/d waarschijnlijk ongezond (= niet goed)
Schoolkrijtjes, choco, koekjesdeeg, allemaal suiker-rush. Kaiserbrotchen zitten in hetzelfde lijstje. van suiker krijg je meer trek in suiker, helaas.quote:Op zondag 14 november 2010 10:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben ook brak zonder veel alcohol. Ik ga zo maar eens m'n eigen kaiserbrotchen maken....
Ik vind het wel mooi tink dat je een lijstje met alleen maar een ontbijt toch vol kunt laten lijken.
Ik heb gister een redelijke vreetbui gehad, na de schoolkrijtjes heb ik nog 3/4 reep rittersport chocola opgegeten, en koekjesdeeg voor 4 koekjes dat ik nog in de vriezer had..
Vandaag maar wat beter doen, ik moet echt het knopje weer zien te vinden...
ik weet het. Plus dat ik gister niet echt lekker in m'n vel zat. In m'n kaiserbrotchen zit maar een heel klein beetje suiker...Maar in de hagelslag die ik plan om erop te doen als ze warm uit de oven komen wat meer.quote:Op zondag 14 november 2010 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Schoolkrijtjes, choco, koekjesdeeg, allemaal suiker-rush. Kaiserbrotchen zitten in hetzelfde lijstje. van suiker krijg je meer trek in suiker, helaas.
dankje! ik doe het recept idd maar door de helft jaquote:Op zondag 14 november 2010 11:00 schreef AKnynke het volgende:
ik heb dit recept gebruikt, en dan half wit en half volkoren meel.
Ik kwam er op het eind achter dat ik het ook wel door de helft had kunnen delen...http://www.honeyandbutter.com/bread/kaiser-rolls
Ja, ik ook!quote:Op zondag 14 november 2010 11:09 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dankje! ik doe het recept idd maar door de helft jaen volgens mij kan is er dan ook nog wel genoeg over om een deel van het deeg in te vriezen, hoef maar 2 broodjes voor mijn lunch!
nu baal ik alleen dat ik geen kaiser roll stamp heb![]()
[ afbeelding ]
hm, ik heb het hele recept gehalveerd behalve de hoeveelheid water.. ik snapte al niet waarom het zo nat wasquote:Op zondag 14 november 2010 11:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik ook!
En m'n broodjes willen nu niet meer rijzen, dus ik ben benieuwd hoe het komt...
Wat een afgrijselijke broekquote:
Zo iemand ben ik ookquote:Op zondag 14 november 2010 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oooohh dat klinkt echt als een héél tof weekend
Ik wil ook graag weer eens naar het kröller-müller maar mijn vriend is er al eens geweest en ziet niet zo'n noodzaak om er dan weer heen te gaan....![]()
Visolie. Of voor de vegetariers onder ons: theunisbloemolie, borageolie. Omega's. Lijnzaad.quote:Op zondag 14 november 2010 13:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jeetje.
I'm in pain
Als ik niet wist dat het de tijd van eh.. ja die ja wasdan dacht ik echt dat ik stervende organen had. Damn.
Nooit eerder meegemaaktOf ik heb het verdrongen
!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |