abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88693641
goedemorgen :W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zondag 14 november 2010 @ 11:09:25 #227
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88693730
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:00 schreef AKnynke het volgende:
ik heb dit recept gebruikt, en dan half wit en half volkoren meel.

Ik kwam er op het eind achter dat ik het ook wel door de helft had kunnen delen...http://www.honeyandbutter.com/bread/kaiser-rolls
dankje! ik doe het recept idd maar door de helft ja :Y en volgens mij kan is er dan ook nog wel genoeg over om een deel van het deeg in te vriezen, hoef maar 2 broodjes voor mijn lunch!

nu baal ik alleen dat ik geen kaiser roll stamp heb ;(
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 14 november 2010 @ 11:10:26 #228
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88693747
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:09 schreef Blurred86 het volgende:

[..]



dankje! ik doe het recept idd maar door de helft ja :Y en volgens mij kan is er dan ook nog wel genoeg over om een deel van het deeg in te vriezen, hoef maar 2 broodjes voor mijn lunch!

nu baal ik alleen dat ik geen kaiser roll stamp heb ;(
[ afbeelding ]
Ja, ik ook!

En m'n broodjes willen nu niet meer rijzen, dus ik ben benieuwd hoe het komt...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? zondag 14 november 2010 @ 11:36:29 #229
70532 loveli
N
pi_88694255
Leuk, een flatteuse Dyanne harembroek voor je koter O+
crap in = crap out
  zondag 14 november 2010 @ 11:37:20 #230
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88694272
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:10 schreef AKnynke het volgende:

[..]



Ja, ik ook!

En m'n broodjes willen nu niet meer rijzen, dus ik ben benieuwd hoe het komt...
hm, ik heb het hele recept gehalveerd behalve de hoeveelheid water.. ik snapte al niet waarom het zo nat was :') heb het nu maar zo gelaten als een soort soaker en dan kijk ik na het hardlopen wel wat ik er mee doe..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_88695069
gespint! :% :W
Ja doei.
  zondag 14 november 2010 @ 12:08:43 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88695073
Haaai.

Lijstje (we zijn er net uit)
O/L: 2 boterhammen osseworst, beschuit jam, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T;s: boterham achterham, gekookt ei, appel, peer mandarijn, blokje choco
D: Gevulde paprika's, champignons en tomaat :9 (met rijst, gehakt, ei, kruiden e.d.)
T: 200 vla 200 yoghurt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 14 november 2010 @ 12:28:22 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88695604
Ohai! Spierpijn!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 14 november 2010 @ 12:35:27 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88695752
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
gespintd! :% :W
Wat een afgrijselijke broek :X. Zo'n geval had een collega van mij vd week ook aan en die is normaal gesproken best modieus :X.

Ik ben net pas wakker :@. Zo lang heb ik lang niet geslapen. Had het zeker nodig ofzo :').
Niet meer actief op Fok!
pi_88696018
/care
Ja doei.
pi_88696053
lijsdje

O: 3 cracottes met kipfilet
S: uur spinnen
L: 2 dikke sneden grofvolkorenbrood met roomboter en wat beleg
T: moet ik nog even zien, wellicht wat volle yoghurt
D: pannenkoeken: 1 naturel, een met kaas en een met kaas en spek :9
Ja doei.
  zondag 14 november 2010 @ 12:50:59 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88696098
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
lijsdje

Niet meer actief op Fok!
pi_88696368
Hallo! Beetje snel bijgelezen, Ewelina, mooi dat het toch gelukt is met je hostel! Vik, tof dat je date tof was! Ben benieuwd hoe het verder gaat. Puff, al helemaal verhuisd? Gaaf hoor! *O*.

Ik heb het meest geweldige weekend gehad. Het was eerst al gezellig om samen met Baardmans naar Tilburg te rijden, en de B&B die ik had gereserveerd was echt tóp. Zulke ontzettend vriendelijke mensen, ontvangst met zelfgemaakte lekkernijen en thee, heerlijke bedden, mooie badkamer, geweldig uitgebreid ontbijt, en we kregen zelfs nog een doosje echte bonbons omdat ze 40 jaar getrouwd waren. En het concert! Oh my! Hoe ongelooflijk briljant! Foto is bagger maar kijk hoe vooraan we stonden: klik. O+. Heb de hele avond staan springen (af en toe best eng, in de pit :@) en zingen en ben ontzettend uit m'n dak gegaan. Baardmans kende de band eigenlijk niet zo maar ook hij vond het heel tof, gelukkig.
Op de terugweg gister zijn we uitgestapt bij Park de Hoge Veluwe en hebben we het Kröller-Müllermuseum bezocht en hebben we rondgefietst en zo. Was er nog nooit geweest, maar wat is het daar móói! :o.

Sorry voor het lange verhaal en de vele smiley's. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 14 november 2010 @ 13:08:45 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88696485
Klinkt tof, DaD :Y O+.

Ik wil ook nog eens naar het Kröller-Müller en dan rondfietsen idd :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_88696844
DaD dat klinkt geweldig O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zondag 14 november 2010 @ 13:23:06 #241
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88696871
Oooohh dat klinkt echt als een héél tof weekend O+

Ik wil ook graag weer eens naar het kröller-müller maar mijn vriend is er al eens geweest en ziet niet zo'n noodzaak om er dan weer heen te gaan.... :')
  zondag 14 november 2010 @ 13:23:51 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88696897
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oooohh dat klinkt echt als een héél tof weekend O+

Ik wil ook graag weer eens naar het kröller-müller maar mijn vriend is er al eens geweest en ziet niet zo'n noodzaak om er dan weer heen te gaan.... :')
Zo iemand ben ik ook :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_88697019
Jeetje.

I'm in pain :o

Als ik niet wist dat het de tijd van eh.. ja die ja was :') dan dacht ik echt dat ik stervende organen had. Damn.

Nooit eerder meegemaakt :o Of ik heb het verdrongen :')!!!!
pi_88697033
Puff, waar staat je huisje eigenlijk??
pi_88697076
O maar ik ben niet chagrijnig *O*
  Vis een optie? zondag 14 november 2010 @ 13:36:30 #246
70532 loveli
N
pi_88697298
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jeetje.

I'm in pain :o

Als ik niet wist dat het de tijd van eh.. ja die ja was :') dan dacht ik echt dat ik stervende organen had. Damn.

Nooit eerder meegemaakt :o Of ik heb het verdrongen :')!!!!
Visolie. Of voor de vegetariers onder ons: theunisbloemolie, borageolie. Omega's. Lijnzaad.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 14 november 2010 @ 13:37:06 #247
70532 loveli
N
pi_88697314
En ik heb PMS. Heerlijk om een dipje te kunnen relativeren.
crap in = crap out
  zondag 14 november 2010 @ 13:37:29 #248
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88697328
Dat klinkt inderdaad als een fijn weekend, DaD!

Hier staat de hachee te pruttelen, het huis is schoon en ik ook....Ik zit te bedenken of ik even de stad in zal gaan, maar het regent...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88697339
happy 1337!
Ja doei.
pi_88697390
Hier plenst het ook, ga dus ipv in de tuin te werken maar een appeltaart bakken.
Alles spullen staan klaar nu nog aankleden en beginnen :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')