abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88630024
Welkom in hét topic voor alle (ex-)studenten en medewerkers van Wageningen Universiteit, Van Hall Larenstein Wageningen en natuurlijk alle andere geïnteresseerden!

Met onder anderen:
Bierie, bioloogje, Blurred86, Casparovvv, Ducktails, GFA, ieniminimuis, jappas, Kees22, kippiej, Klaudias, leolinedance, maen, Momo..., MrMazzeltov, Reflectionne, Sodium, Zith

Voor een eerste indruk, wat foto's van de (onderwijs)gebouwen:

Forum

Forum, van binnenuit bekeken (met dank aan Zith!)

Atlas

Lumen

Gaia

Radix

Het toekomstige Orion

...en alles overzichtelijk op een plattegrond

Voor meer informatie over de campus, alle gebouwen op en rond de campus en uiteraard de herkomst van de foto's hierboven: zie hier.

Overige handige links:

Wageningen Universiteit:
-Website Wageningen Universiteit en website Wageningen UR;
-Algemene informatie voor studiekiezers BSc en MSc;
-Informatie voor toekomstige MSc-studenten (hoe in te schrijven etc);
-Kalender academisch jaar 2010-2011;
-Studiegids 2010-2011;
-Een praktische gids 'Wiewatwaar in Wageningen' (van vorig jaar);
-Een overzichtskaart van Wageningen, waarop oa de gebouwen van WUR staan.

Van Hall Larenstein:
-Website Van Hall Larenstein.

Algemeen:
-Vertrektijden bus 88 van Ede naar Wageningen...
...en ook weer terug;
-Link naar de Resource, magazine voor studenten en medewerkers van Wageningen UR;
-Link naar Idealis, de studentenhuisvester van Wageningen;
-Website van de Algemene Introductie Dagen 2010 Wageningen;
-Foto's van AID 2010.

Voorgaande delen:
Deel 1;
Deel 2;
Deel 3;
Deel 4;
Deel 5.
pi_88631728
*O* Go Reflectionne!

Hier nog even de laatste twee posts uit de vorige reeks:

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
mss kan ik wel vertellen dat ik me begin te ergeren aan de verbouwingen van Idealis... In februari/maart net het elektra project gehad, een maand geleden ongeveer brandveiligheid aanpassingen en nu gaan ze de waslijnen vervangen (wrm is mij een compleet raadsel) en gaan ze iets op het dak doen... ik woon ook vlakbij de parkeerplaats waar alle keetjes staan en waar ze ook steeds lekker aan het zagen zijn enzo...
ben benieuwd wat idealis verzint om te verbouwen na de kerstvakantie...
nog meer mensen last van de verbouwlustige idealis?
en

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:07 schreef Reflectionne het volgende:

Hmm tsja.. ze bedenken wel steeds nieuwe dingen (we hadden het er toevallig op de meet ook over).. Het is wel vervelend dat ze constant bezig zijn. Ik moet zeggen dat ik alleen zelf weinig last van ze heb, alleen binnenkort hebben we geen kraan + afvoer in de keuken, maarja, dat wordt afwassen in de badkamer.. Kan me wel voorstellen dat als je dicht bij de parkeerplaats woont dat je veel last van het lawaai daarvan hebt. Wel irritant ja!
pi_88632844
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:01 schreef Sodium het volgende:
*O* Go Reflectionne!

Hier nog even de laatste twee posts uit de vorige reeks:

[..]

en

[..]

Goed plan ja die posts! Haha.

Het was erg makkelijk om een vervolg topic aan te maken zoals je al genoemd had.. Fluitje van een cent!
pi_88641702
ik lurk weer vrolijk mee dit topic hoor!
heb nooit zo veel nuttigs toe te voegen :')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_88654217
Zo weer even meeposten. Toch maar weer mooi een topic vol gel*ld :P
Profiel opgeheven.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:18:10 #6
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_88659165
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:40 schreef Blurred86 het volgende:
Ik ook niet, maar ik post hier ook gewoon. Dus laat dat je niets tegenhouden :P
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:26:34 #7
163216 bioloogje
pi_88659619
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef Reflectionne het volgende:
Nou nou, wat een rust hier.. Maar ik zie het, allemaal druk met de studie! Drukke tweede periode dus?

Who, bioloogje, half 6, respect hoor!! Ik moe(s)t elke ochtend (bijna niet meer) om 6 uur op en trok dat al slecht (lees: Móet om 22uur naar bed enzo).. Moet je zo lang reizen?

Ik heb gisteren m'n eindevaluatie met m'n stagebegeleider gehad en heb het gehaald whoehoe! Nog even 4 daagjes knallen en ik ben klaar!
Ik hoef niet zo lang te reizen maar de lessen beginnen om 8 uur... :'(. dus moet om 6.15 de deur uit om om 6.30 de bus naar Arnhem te hebben. Ben vervolgens om 7.45 op stage. Het vroeg opstaan is wel zwaar ja, moet dus voortaan door de weeks idd vroeg gaan slapen. }:|
pi_88675123
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:26 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Ik hoef niet zo lang te reizen maar de lessen beginnen om 8 uur... :'(. dus moet om 6.15 de deur uit om om 6.30 de bus naar Arnhem te hebben. Ben vervolgens om 7.45 op stage. Het vroeg opstaan is wel zwaar ja, moet dus voortaan door de weeks idd vroeg gaan slapen. }:|
Inderdaad een heftig bestaan. Vooral omdat je zo enorm vroeg op moet. Ben je 's avonds wel een beetje op tijd thuis? Stage en afstuderen hebben overigens ook wel goede kanten: echt vrij zijn wanneer je naar huis gaat, geen bergen leeswerk, makkelijk netwerken, veelal gratis koffie en thee en geen tentamenweekstress. Ik moet eerlijk toegeven dat dat soms ook wel fijn is, hoor.
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:35:50 #9
163216 bioloogje
pi_88675307
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:29 schreef Sodium het volgende:

[..]

Inderdaad een heftig bestaan. Vooral omdat je zo enorm vroeg op moet. Ben je 's avonds wel een beetje op tijd thuis? Stage en afstuderen hebben overigens ook wel goede kanten: echt vrij zijn wanneer je naar huis gaat, geen bergen leeswerk, makkelijk netwerken, veelal gratis koffie en thee en geen tentamenweekstress. Ik moet eerlijk toegeven dat dat soms ook wel fijn is, hoor.

Meestal ben ik wel redelijk op tijd thuis ja. Maar het kan gaan voorkomen dat je vervolgens nog wel nakijkwerk hebt of lessen voor de volgende dag moet voorbereiden. Dit probeer ik wel zoveel mogelijk op stage zelf te doen. Maar tot nu toe bevalt het wel. Het is alleen dat reizen en het feit dat ik lange tijd erg weinig voor de studie heb moeten doen waardoor ik totaal niet in zo'n werkritme zit. Het is dus eigenlijk wel goed voor me dat ik weer in dat ritme geslingerd word. :@
pi_88679348
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:35 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Meestal ben ik wel redelijk op tijd thuis ja. Maar het kan gaan voorkomen dat je vervolgens nog wel nakijkwerk hebt of lessen voor de volgende dag moet voorbereiden. Dit probeer ik wel zoveel mogelijk op stage zelf te doen. Maar tot nu toe bevalt het wel. Het is alleen dat reizen en het feit dat ik lange tijd erg weinig voor de studie heb moeten doen waardoor ik totaal niet in zo'n werkritme zit. Het is dus eigenlijk wel goed voor me dat ik weer in dat ritme geslingerd word. :@
Ohja, je hebt als docent zijnde natuurlijk ook nog nakijkwerk... Een werkritme pak je waarschijnlijk wel vrij snel weer op. Even doorbijten nog. Hoe lang duurt je stage in totaal?

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:40 schreef Blurred86 het volgende:
Even een vraag out of the blue: deed jij niet aan hardlopen?
  zondag 14 november 2010 @ 13:23:17 #11
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88696876
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:55 schreef Sodium het volgende:

[..]

Even een vraag out of the blue: deed jij niet aan hardlopen?
jep! al gaat het iets minder fanatiek nu ik druk ben met mijn thesis en het vroeg donker wordt en het de helft van de tijd regent :P
pi_88697382
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:23 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

jep! al gaat het iets minder fanatiek nu ik druk ben met mijn thesis en het vroeg donker wordt en het de helft van de tijd regent :P
Nouja, afgezien daarvan heb je vast meer ervaring dan ik. Ik vraag me af hoe je het beste met hardlopen kunt beginnen (afgezien van de aanschaf van goede schoenen). Hardloopschema? Via een vereniging vanuit het USB? Kun je daar zomaar bij, middenin het collegejaar? Hoe loop jij? Op eigen initiatief of heb je je ergens aangesloten? Wat een vragen :@
pi_88746220
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:39 schreef Sodium het volgende:

[..]

Nouja, afgezien daarvan heb je vast meer ervaring dan ik. Ik vraag me af hoe je het beste met hardlopen kunt beginnen (afgezien van de aanschaf van goede schoenen). Hardloopschema? Via een vereniging vanuit het USB? Kun je daar zomaar bij, middenin het collegejaar? Hoe loop jij? Op eigen initiatief of heb je je ergens aangesloten? Wat een vragen :@
Ik ben zelf (een keer of 3-4 :')) met een schema begonnen, ik heb de start to run podcast gebruikt van Evy Gruyaert (is gratis te downloaden). Daarbij wordt je steeds verteld wanneer je moet lopen en wanneer wandelen (en ze moedigt je ook aan terwijl je aan het lopen bent :P), maar je moet wel tegen de slechte muziek kunnen, ik had er na een tijdje echt genoeg van!
Ben dus in de afgelopen paar jaar een paar keer begonnen en weer gestopt met dat schema, en pas sinds afgelopen mei loop ik wat serieuzer. Heb toen ook niet meer dat schema gebruikt maar ben gewoon zelf gaan lopen en dan steeds wat langer. Nu loop ik doordeweeks 1 of 2x ong. 6 km en in het weekend loop ik een langer stuk (10-15k).

Hoe je het beste kunt beginnen hangt vooral af van wat je wilt en wat je wilt bereiken denk ik ;) ik wilde juist niet bij een vereniging oid omdat ik flexibel wil zijn in de tijdstippen dat ik ga lopen. Ik vind het alleen lopen ook wel lekker juist eigenlijk. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat het voor een ander juist beter werkt om bij een club te gaan, het is maar net wat je ligt!
Volgens mij is het in ieder geval belangrijk om langzaam op te bouwen om blessures te voorkomen!
Er is in LIF ook een topic voor beginnende hardlopers, daar zitten veel mensen die ook met zo'n schema aan het opbouwen zijn, dus dat is misschien ook wel interessant voor jou :)

beetje lang verhaal geworden, sorry :P
  † In Memoriam † maandag 15 november 2010 @ 19:21:08 #14
230491 Zith
pls tip
pi_88749419
Ik geloof dat de bongerd elke x maanden een hardloopbeginnersgroep begint waar een trainer je op een ouderwetse manier vertelt hoe je moet rennen, stretchen, en dan zegt dat je 50 rondjes moet lopen ofzo :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 15 november 2010 @ 22:35:22 #15
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_88760571
jeuh een nieuwe week is aangebroken...
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_88769970
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
jeuh een nieuwe week is aangebroken...
En nu issie nog steeds niet middendoor :(.
pi_88774810
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:08 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Ik ben zelf (een keer of 3-4 :')) met een schema begonnen, ik heb de start to run podcast gebruikt van Evy Gruyaert (is gratis te downloaden). Daarbij wordt je steeds verteld wanneer je moet lopen en wanneer wandelen (en ze moedigt je ook aan terwijl je aan het lopen bent :P), maar je moet wel tegen de slechte muziek kunnen, ik had er na een tijdje echt genoeg van!
Ben dus in de afgelopen paar jaar een paar keer begonnen en weer gestopt met dat schema, en pas sinds afgelopen mei loop ik wat serieuzer. Heb toen ook niet meer dat schema gebruikt maar ben gewoon zelf gaan lopen en dan steeds wat langer. Nu loop ik doordeweeks 1 of 2x ong. 6 km en in het weekend loop ik een langer stuk (10-15k).

Hoe je het beste kunt beginnen hangt vooral af van wat je wilt en wat je wilt bereiken denk ik ;) ik wilde juist niet bij een vereniging oid omdat ik flexibel wil zijn in de tijdstippen dat ik ga lopen. Ik vind het alleen lopen ook wel lekker juist eigenlijk. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat het voor een ander juist beter werkt om bij een club te gaan, het is maar net wat je ligt!
Volgens mij is het in ieder geval belangrijk om langzaam op te bouwen om blessures te voorkomen!
Er is in LIF ook een topic voor beginnende hardlopers, daar zitten veel mensen die ook met zo'n schema aan het opbouwen zijn, dus dat is misschien ook wel interessant voor jou :)

beetje lang verhaal geworden, sorry :P
Geen sorry, ik heb er juist veel aan om te lezen hoe jij het opgepakt hebt. Je loopt best flinke afstanden, overigens. Bepaal je vooraf dan je route? Knap hoor!

Ik vrees dat ik met een loopschema misschien toch teveel teruggeworpen ben op eigen initiatief. Zeker in het begin heb ik (denk ik) toch een soort controlerende factor nodig. Dat voorkomt dat je vroegtijdig afhaakt of blessures gaat ontwikkelen. Wanneer je individueel start, heb je geen externe prikkel om door te zetten. Eenmaal door die beginfase, prefereer ik inderdaad ook meer het 'individueel lopen'. Ik zal eens een kijkje nemen in LIF.
Had jij, toen je begon trouwens een goede (basis)conditie of viel dat mee? Mijn grootste angst is dat ik begin te lopen en dan ineens geconfronteerd wordt met mijn slechte conditie. Misschien is het daarom alleen al goed om me aan te sluiten bij een vereniging. :')

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:21 schreef Zith het volgende:
Ik geloof dat de bongerd elke x maanden een hardloopbeginnersgroep begint waar een trainer je op een ouderwetse manier vertelt hoe je moet rennen, stretchen, en dan zegt dat je 50 rondjes moet lopen ofzo :P
Dank voor je advies. Ik zal eens informeren.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:24:28 #18
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_88783178
zojuist zijn onze waslijnen vervangen ivm brandveiligheid... nou we mogen blij zijn als ik 1 fatsoenlijke wasmachine op kan hangen... we hebben al nadeel dat we een kleine gang zijn, maar dan nog... pfff... haat aan idealis en brandveiligheid
Trotste mama van Ambar
pi_88794138
gaan ze ook de waslijnen vervangen? :s we hebben net alles hier vernieuwd omdat het uit elkaar viel, hadden ze ook wel eerder kunnen zeggen...
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:34:50 #20
163216 bioloogje
pi_88794307
Wij hebben gelukkig een apart washok. Ik neem aan dat ze daar wel vanaf blijven... Al hadden ze laatst wel met de hoge drukspuit het ventilatierooster van buiten naar binnen schoongespoten. Al die troep zat dus op de schone was... Sukkels dat het zijn.

Daarnaast hebben ze nu de buitenkant van de kozijnen geverft. Maar ze hebben de opdracht gekregen het zo slordig mogelijk te doen dus randjes aan de binnenkant zijn ook half meegenomen. ;(
pi_88794532
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:57 schreef Sodium het volgende:

[..]

Geen sorry, ik heb er juist veel aan om te lezen hoe jij het opgepakt hebt. Je loopt best flinke afstanden, overigens. Bepaal je vooraf dan je route? Knap hoor!

Ik vrees dat ik met een loopschema misschien toch teveel teruggeworpen ben op eigen initiatief. Zeker in het begin heb ik (denk ik) toch een soort controlerende factor nodig. Dat voorkomt dat je vroegtijdig afhaakt of blessures gaat ontwikkelen. Wanneer je individueel start, heb je geen externe prikkel om door te zetten. Eenmaal door die beginfase, prefereer ik inderdaad ook meer het 'individueel lopen'. Ik zal eens een kijkje nemen in LIF.
Had jij, toen je begon trouwens een goede (basis)conditie of viel dat mee? Mijn grootste angst is dat ik begin te lopen en dan ineens geconfronteerd wordt met mijn slechte conditie. Misschien is het daarom alleen al goed om me aan te sluiten bij een vereniging. :')

[..]

Dank voor je advies. Ik zal eens informeren.
mijn conditie toen ik begon was echt heel slecht :D in de eerste les van die podcast moet je geloof ik 1, 2 en 3 minuten lopen (met wandelen tussendoor) en ik was helemaal kapot :P heb ook flink spierpijn gehad daarvan toen!
wel leuk om terug te kijken van hoe ver ik eigenlijk wel niet gekomen ben, ben best een beetje trots op mezelf! Vind het nu echt best verslavend, ik wil steeds sneller en verder en langer 8-)

oh en wat routes betreft: soms plan ik idd een hele route uit, maar ik heb inmiddels ook al wel een paar standaardroutes die ik graag loop. Het hangt er maar net een beetje vanaf waar ik zin in heb eigenlijk.
  woensdag 17 november 2010 @ 09:29:48 #22
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_88809682
ze hebben bij ons ook de kabels in ons ienimini washokje vervangen... alle plastic prut (de gewone allerdaagse waslijnen) mag niet meer alles is nu staalkabel geworden...
ben benieuwd wat het doet met mijn tere kleding... die ik denk ik maar uit voorzorg aan hangertjes ga hangen ofzo...
Trotste mama van Ambar
pi_88825512
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
ze hebben bij ons ook de kabels in ons ienimini washokje vervangen... alle plastic prut (de gewone allerdaagse waslijnen) mag niet meer alles is nu staalkabel geworden...
ben benieuwd wat het doet met mijn tere kleding... die ik denk ik maar uit voorzorg aan hangertjes ga hangen ofzo...
ik hang sowieso alles aan hangertjes, dan hoef ik t ook niet meer te gaan opvouwen enzo :P
Maar ik ben benieuwd wanneer ze hier gaan beginnen, ik hoor het geboor al maar nog niemand gezien.
  woensdag 17 november 2010 @ 19:30:24 #24
318871 fervente
Nee jij bent leuk
pi_88832327
wageningen, wereldstad!
-----------------------------------------------------------
Good night, good night! Parting is such sweet sorrow,
that I shall say good night till it be tomorrow
------------------------------------------------------------
pi_88835346
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:39 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

mijn conditie toen ik begon was echt heel slecht :D in de eerste les van die podcast moet je geloof ik 1, 2 en 3 minuten lopen (met wandelen tussendoor) en ik was helemaal kapot :P heb ook flink spierpijn gehad daarvan toen!
wel leuk om terug te kijken van hoe ver ik eigenlijk wel niet gekomen ben, ben best een beetje trots op mezelf! Vind het nu echt best verslavend, ik wil steeds sneller en verder en langer 8-)
:') Dat schept hoop aan deze kant, kan ik je verzekeren. Ik laat jullie wel weten hoe dit verhaal gaat aflopen (letterlijk, haha).

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:30 schreef fervente het volgende:
wageningen, wereldstad!
>>>Enof!<<< *O* Wageningen! *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Sodium op 17-11-2010 20:33:52 ]
pi_88839623
Eigenlijk al iemand een nieuwe datum geopperd voor een tweede meeting? Eentje waar ik het ditmaal wel haal om erbij te zijn! :P
Profiel opgeheven.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:00:25 #27
163216 bioloogje
pi_88840976
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:38 schreef Bierie het volgende:
Eigenlijk al iemand een nieuwe datum geopperd voor een tweede meeting? Eentje waar ik het ditmaal wel haal om erbij te zijn! :P
Doe je ding zou ik zeggen :P
pi_88852010
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:00 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Doe je ding zou ik zeggen :P
Inderdaad Bierie, nu moet jij natuurlijk wel alle moeite doen! Ik geloof je smoes ook niet, denk dat je niet durft!! :{
pi_88852051
Vanaf nu is het oppassen geblazen, ik ben weer te vinden in het uitgaansleven, overdag in Wageningen etc! Mijn leven van slapen en werken is over! :)

Bioloogje, hoe gaat het reizen?
  donderdag 18 november 2010 @ 10:00:16 #30
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_88853636
dan zal ik bij de 2de meeting wel aanwezig zijn!
Trotste mama van Ambar
pi_88855181
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
dan zal ik bij de 2de meeting wel aanwezig zijn!
Gezellig :)
pi_88871824
weet iemand of je misschien ergens online kunt zien wanneer er lessen geroosterd zijn in een bepaald lokaal? (maw, wanneer is het lokaal vrij zodat ik er rustig kan zitten? :P)
pi_88902732
Geen idee, maar wel handig om te weten idd
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:49:17 #34
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_88912138
volgens mij bestaat het niet, maar ik kan me ook vergissen. Alhoewel ze bij de receptie van het Forum wel kunnen zien of een lokaal ingeroosterd is of niet.
Trotste mama van Ambar
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:51:21 #35
163216 bioloogje
pi_88924550
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:43 schreef Reflectionne het volgende:
Vanaf nu is het oppassen geblazen, ik ben weer te vinden in het uitgaansleven, overdag in Wageningen etc! Mijn leven van slapen en werken is over! :)

Bioloogje, hoe gaat het reizen?
Normaal gesproken is het reizen goed te doen... Vandaag was het hel. Ik vertrok om 15.15 van stage en ben nu net een kwartiertje thuis. Wilde eigenlijk naar Amsterdam, maar had om 16.00 uur de eerste trein in Arnhem die vast kwam te zitten met het gezeik in Utrecht. We hebben dus 3 a 4 uur vastgestaan in Leersum, om vervolgens door te rijden richting Utrecht. Om vervolgens in Maarn te stoppen en te horen dat de trein echt niet verder zal rijden.

Dat werd dus overnachten in de trein. Maar ben gelukkig daar de buurman tegengekomen die een lift naar Wageningen had geregeld, waar ik ook nog bij paste...

Dus uiteindelijk 6,5 uur gedaan over Arnhem-Wageningen :P
pi_88925307
lopend was sneller geweest :{
Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:29:02 #37
163216 bioloogje
pi_88926229
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:08 schreef dralion13 het volgende:
lopend was sneller geweest :{
Wrijf het er nog maar een keer in ja... :(
pi_88968718
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:51 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Normaal gesproken is het reizen goed te doen... Vandaag was het hel. Ik vertrok om 15.15 van stage en ben nu net een kwartiertje thuis. Wilde eigenlijk naar Amsterdam, maar had om 16.00 uur de eerste trein in Arnhem die vast kwam te zitten met het gezeik in Utrecht. We hebben dus 3 a 4 uur vastgestaan in Leersum, om vervolgens door te rijden richting Utrecht. Om vervolgens in Maarn te stoppen en te horen dat de trein echt niet verder zal rijden.

Dat werd dus overnachten in de trein. Maar ben gelukkig daar de buurman tegengekomen die een lift naar Wageningen had geregeld, waar ik ook nog bij paste...

Dus uiteindelijk 6,5 uur gedaan over Arnhem-Wageningen :P
Same here. Ik vond het vreemd dat er op Ede-Wageningen zoveel studenten de bus naar Wageningen terug namen. Tot ik dus ontdekte dat er niets, maar dan ook niets reed. Vier uur gedaan over 10 kilometer. :')
  zondag 21 november 2010 @ 12:26:13 #39
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_88970313
ik was gelukkig al om 12 uur gelijk van huis weggegaaan, heb niets meegemaakt van het hele gedoe rondom utrecht. Was wel blij dat ik op vrijdag nooit wat te doen heb en dus lekker vroeg de trein kan pakken als ik zou willen.
Trotste mama van Ambar
pi_88972241
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
ik was gelukkig al om 12 uur gelijk van huis weggegaaan, heb niets meegemaakt van het hele gedoe rondom utrecht. Was wel blij dat ik op vrijdag nooit wat te doen heb en dus lekker vroeg de trein kan pakken als ik zou willen.
Dan was je alle ellende voor, inderdaad. Ik had ook wel eerder naar huis gekund, maar wil wilde zo nodig nog een samenvatting maken in de bibliotheek... Ach, op zich was al die vertraging ook wel grappig, soms. Iedereen had al vrij snel zoiets van: 'helaas pindakaas', 'overmacht', 'kan gebeuren' en 'we helpen elkaar op weg'. Heb weinig mensen echt zien exploderen, dus de sfeer bleef verder overwegend goed.

Misschien moeten we in de volgende OP ook een linkje naar het USB plaatsen, trouwens...
pi_88998490
ik ben echt heel blij dat ik zaterdagavond pas naar thuisthuis ging, al had ik toen ook nog de nodige vertraging...

nu lekker slapen, op naar een nieuwe, drukke week!
  maandag 22 november 2010 @ 15:10:12 #42
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89013779
de week waarin ik wel aan mijn scriptie ga werken.
Trotste mama van Ambar
pi_89045642
Jaja, het reizen was echt slecht vrijdag en zaterdag ochtend. Ik had er alleen zaterdag ochtend last van, ik ging naar Body Worlds in Rotterdam en moest daar om half 11 zijn, maar was er half 1.. (Was geen probleem verder).

Zijn er nog mensen die woensdag naar de Rock & Roll party in de Woeste Hoeve gaan??
pi_89060644
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:09 schreef Reflectionne het volgende:

Zijn er nog mensen die woensdag naar de Rock & Roll party in de Woeste Hoeve gaan??
Je gaat helemaal los om alle schade (aangericht tijdens je stage) in te halen? Helaas geen plannen van mijn kant. Nog bergen literatuur om door te werken: dag sociaal leven :'(
pi_89061718
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef Sodium het volgende:

[..]

Je gaat helemaal los om alle schade (aangericht tijdens je stage) in te halen? Helaas geen plannen van mijn kant. Nog bergen literatuur om door te werken: dag sociaal leven :'(
Haha, zeker weten! Ik heb veel te lang niet (zoveel) uit kunnen gaan, dat moet weer goed ingehaald worden. Daarnaast ben ik nog steeds aan het vieren dat ik klaar ben *O*

Zoveel literatuur?? Balen -O-
pi_89065242
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:50 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Haha, zeker weten! Ik heb veel te lang niet (zoveel) uit kunnen gaan, dat moet weer goed ingehaald worden. Daarnaast ben ik nog steeds aan het vieren dat ik klaar ben *O*
*O* Jeej! Ik feest vanaf hier een beetje met je mee...

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:50 schreef Reflectionne het volgende:

Zoveel literatuur?? Balen -O-
...ondanks mijn bergen werk. Wageningen is vergeleken met andere universiteiten toch soms wel even andere koek. Maargoed, dat wist ik toen ik begon. Deels daarvoor koos ik ook voor Wageningen.
pi_89217690
Wat deed die Sinterklaas eigenlijk afgelopen week in de hal van Forum? Krijgen we ook nog een mega-kerstboom?
pi_89230745
volgens mij was dat een actie van VeSte, maar waarom precies weet ik ook niet..
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:38:41 #49
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89237660
o.a. de actie tegen de plannen van de overheid en voor hun debat over internationalisering van afgelopen woensdag
Trotste mama van Ambar
pi_89295982
Brrr, het is te koud buiten..
  maandag 29 november 2010 @ 14:41:52 #51
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89297725
en het sneeuwt...
Trotste mama van Ambar
pi_89302111
ja.. ik weet nog niet of ik er blij van word..
pi_89305959
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef maen het volgende:
ja.. ik weet nog niet of ik er blij van word..
Ik word er niet blij van.. :{
pi_89306168
ik wel! O+
pi_89309926
*O* *O* *O* *O* *O* Sneeeeeeeuw! *O* *O* *O* *O* *O*
pi_89335834
-O-
pi_89336331
Ook maar weer eens posten. Niks te vertellen verder eigenlijk :')

Nou misschien wel. Wie kijkt er ook zo uit naar de studieweek vakantie!? :D
Profiel opgeheven.
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2010 @ 11:43:31 #58
230491 Zith
pls tip
pi_89336438
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef Bierie het volgende:
Ook maar weer eens posten. Niks te vertellen verder eigenlijk :')

Nou misschien wel. Wie kijkt er ook zo uit naar de studieweek vakantie!? :D
Nee..

Veel te kort, veel te doen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89338195
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:28 schreef Reflectionne het volgende:
-O-
:'( Ja! Het smelt.
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:33:16 #60
163216 bioloogje
pi_89338301
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:30 schreef Sodium het volgende:

[..]

:'( Ja! Het smelt.
Gelukkig wel ja, straks zouden mijn treinen niet rijden omdat er weer 1 cm sneeuw ligt...
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:38:18 #61
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89338475
ach nog een paar maanden dan schijnt het zonnetje en kan ik weer in mijn zomerjurkjes rond huppelen als een echte Wageningse linkse hippie
Trotste mama van Ambar
pi_89358391
Ik ga morgen mee doen met de meeloopdag en was benieuwt hoe het zat met de bus van ede-wageningen naar de uni, kan je daar ter plekke een kaartje in de bus kopen? (kan in groningen namelijk wel)
Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_89359634
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:50 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga morgen mee doen met de meeloopdag en was benieuwt hoe het zat met de bus van ede-wageningen naar de uni, kan je daar ter plekke een kaartje in de bus kopen? (kan in groningen namelijk wel)
Leuk! Welke studie?? Je kunt gewoon een kaartje in de bus kopen ja, is wel duurder dan kopen in een winkel.. Ben je al vrij zeker dat je die studie wilt doen, of weet je het helemaal niet?
pi_89360201
Ik ga kijken bij bos- en natuurbeheer, zit nog een beetje te twijfelen tussen bos- en natuurbeheer of biologie

bij biologie zit ik nog te twijfelen tussen groningen of wageningen
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:46:06 #65
163216 bioloogje
pi_89361347
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:25 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga kijken bij bos- en natuurbeheer, zit nog een beetje te twijfelen tussen bos- en natuurbeheer of biologie

Leuke studie volgens mij dat Bos- en natuurbeheer. Over biologie in Wageningen kan ik je vertellen dat het redelijk traditioneel is. Dus echt de dier en plant biologie. Volgens mij is het in Groningen allemaal wat meer gericht op de medische kant. Volgens mij heb ik ooit gepost in een topic met het verschil tussen biologie in Wageningen en Groningen.
pi_89364152
Hoe laat gaan die bussen trouwens?

Via 9292ov willen ze me vanaf Arnhem met de bus sturen.
Hoelaat moet je ongeveer op station ede-wageningen zijn als je om 10 uur aanwezig moet zijn?
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:39:10 #67
163216 bioloogje
pi_89364553
VIA aanklikken bij 9292 en dan dat je reist via Ede-Wageningen.

Anders ff een schermpje openen met een reisje van Ede-Wageningen naar waar je moet zijn. (forum = halte Droevendaalse steeg)

Bussen gaan vaak iig. om de 10 minuten of om het kwartier (ligt aan het tijdstip)
pi_89365971
quote:

oke leuk, ben benieuwd hoe je het gaat vinden :)
pi_89365993
Ik moet morgen onder het mes voor m'n enkel :( Ik wil niet..
pi_89372944
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:32 schreef dralion13 het volgende:
Hoe laat gaan die bussen trouwens?

Via 9292ov willen ze me vanaf Arnhem met de bus sturen.
Hoelaat moet je ongeveer op station ede-wageningen zijn als je om 10 uur aanwezig moet zijn?
Ah, een meeloopdag Bos- en Natuurbeheer. Heb je al een programma gekregen, of weet je nog niet hoe de dag eruit zal zien? Ik zit vandaag waarschijnlijk de hele dag in de bibliotheek te studeren en in grand café voor koffie en chocolademelk, dus grote kans dat ik nog wel een groepje verbaasde, jonge studenten voorbij ga zien komen. Hoop dat je vandaag een beter beeld krijgt van studeren aan de WUR. Ken enkele studenten die een Bos- en natuurbeheer-achtige MSc doen: zeer interessante vakken! Deed iemand anders hier in dit topic trouwens ook geen Bos- en natuurbeheer? Wat betreft de bussen, zie hier voor de reis van Ede naar Wageningen (uitstappen Droevendaalsesteeg) en hier voor de reis terug (vanaf Droevendaalsesteeg). Staat allemaal ook in de OP, overigens.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:03 schreef Reflectionne het volgende:
Aw, pijnlijk. Wat gaan ze doen? Heel veel sterkte!
  woensdag 1 december 2010 @ 08:47:13 #71
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89373536
quote:

Leuk Bos en Natuurbeheer! zegt deze bos en natuurbeheer student. Ik gok dat je onderweg bent, maar je hebt vast veel plezier gehad en het ontzettend koud gehad. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.
Trotste mama van Ambar
  woensdag 1 december 2010 @ 08:48:00 #72
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89373554
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:03 schreef Reflectionne het volgende:
sterkte!
Trotste mama van Ambar
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2010 @ 10:31:02 #73
230491 Zith
pls tip
pi_89375960
Soms zie je op de LeBo ook opendagen/meeloopdagen. Zo jammer vind ik dat, een van de lelijkste en oudste gebouwen (mijn ouders hebben er nog les gehad). Opendagen zouden standaard bij de droevendaalse campus moeten zijn :P
pi_89377912
nah, de Lebo is intussen best wel vernieuwd. Maar waarom zou je meeloopdagen op de campus houden als je er toch nooit vakken geeft? voor sommige studies dan :P
  woensdag 1 december 2010 @ 11:41:31 #75
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89378183
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:34 schreef maen het volgende:
nah, de Lebo is intussen best wel vernieuwd. Maar waarom zou je meeloopdagen op de campus houden als je er toch nooit vakken geeft? voor sommige studies dan :P
idd...
ik weet van sommige studies dat ze beginnen op Forum en eindigen op de berg (en wees nou eerlijk dat is helemaal niets meer), maarja dat zijn wel de plekken waar ze les hebben.
Trotste mama van Ambar
pi_89379798
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:31 schreef Zith het volgende:
Soms zie je op de LeBo ook opendagen/meeloopdagen. Zo jammer vind ik dat, een van de lelijkste en oudste gebouwen (mijn ouders hebben er nog les gehad). Opendagen zouden standaard bij de droevendaalse campus moeten zijn :P
:s) Yep, ik heb meeloopstudenten gespot in Forum! Allemaal grote ogen, waarschijnlijk overweldigd door de grootte van het gebouw.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

idd...
ik weet van sommige studies dat ze beginnen op Forum en eindigen op de berg (en wees nou eerlijk dat is helemaal niets meer), maarja dat zijn wel de plekken waar ze les hebben.
Ach, ik vind de Dreijen best gezellig, hoor. En vergeet het arboretum niet!
pi_89391810
Ik vind de dreijen juist veel fijner dan het forum, lekker relaxed en rustig (en een stuk dichterbij voor mij :P)
pi_89392184
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:58 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vind de dreijen juist veel fijner dan het forum, lekker relaxed en rustig (en een stuk dichterbij voor mij :P)
Het heeft beiden wel iets. Ik vind het vooral fijn om af te kunnen wisselen. Forum heeft voordelen omdat ik daar altijd wel bekenden tegenkom in de bibliotheek, kantine of grand café. Op de Dreijen heb je dat toch minder en dat mis ik dan wel een beetje. Maar Dreijen is weer rustiger en dat heeft ook wel wat.

Hoe was de meeloopdag uiteindelijk, dralion? Wat heb je allemaal gedaan?
pi_89396484
Bedankt voor de succeswensen, de operatie ging niet door :( Ik was ontzettend zenuwachtig en zag er tegen op, maar door een fout door het ziekenhuis kon het niet doorgaan omdat ik als eerste had gemoeten (ivm rubber/latex allergie).. Ik had zelfs m'n infuus al in maar kon weer terug naar huis, bah bah wat een balen! Ik moet nu volgende week woensdag weer erheen.. :{ Zit ik me weer een week op te vreten..
pi_89397137
pff balen zeg reflectionne -O-
Wat is er met je enkel eigenlijk dat je er aan geopereerd moet worden?
pi_89398561
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:08 schreef Blurred86 het volgende:
pff balen zeg reflectionne -O-
Wat is er met je enkel eigenlijk dat je er aan geopereerd moet worden?
Echt klote ja.. :/ Ik ben in feb gevallen en het was gebroken en scheef, ze hebben er toen ijzer in gezet en dat willen ze er uithalen ondanks dat ik er geen last van heb..
pi_89402636
Hm, dat is inderdaad balen. Zeker omdat je je nu druk hebt lopen maken en je dan weer naar huis moet en een week moet wachten. Nouja, zolang ze je enkel er niet per ongeluk afzagen... ;)

* Sodium probeert de pijn wat te verzachten.
  woensdag 1 december 2010 @ 21:09:05 #83
163216 bioloogje
pi_89404191
Wat balen zeg Reflect... Hopen dat het de volgende keer wel in een keer doorgaat.

Maar je krijgt nog wel wat geld terug voor het metaal wat ze uit je halen? Schijnt aardig wat op te leveren tegenwoordig. :P

* bioloogje probeert met foute humor je wat op te vrolijken
pi_89404327
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef bioloogje het volgende:
Wat balen zeg Reflect... Hopen dat het de volgende keer wel in een keer doorgaat.

Maar je krijgt nog wel wat geld terug voor het metaal wat ze uit je halen? Schijnt aardig wat op te leveren tegenwoordig. :P

* bioloogje probeert met foute humor je wat op te vrolijken
:s) Waarschijnlijk heeft ze het in bruikleen gekregen en willen ze het, nu de economische malaise langer dan verwacht aanhoudt, weer terug hebben.
pi_89405660
Haha lieve Sodium en Bioloogje O+ *O* Ik mag het ijzer houden jaja! Ik ga het verkopen als het veel waard is! Ghehe.. Ik hoop zeker dat het volgende week goed gaat, dat mag ik toch hopen ;) Het is gewoon zo vervelend omdat ik me hier ontzettend druk om maak en het eng en naar vind enzo.. Had vannacht heel weinig geslapen, al mijn afspraken naar volgende week verzet etc etc.. Super lastig en vervelend, maarja wat doen we eraan? Maar weer een week wachten dus..

Bioloogje, hoe gaat het met je stage nu?
pi_89576827
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Reflectionne het volgende:
Haha lieve Sodium en Bioloogje O+ *O* Ik mag het ijzer houden jaja! Ik ga het verkopen als het veel waard is! Ghehe.. Ik hoop zeker dat het volgende week goed gaat, dat mag ik toch hopen ;) Het is gewoon zo vervelend omdat ik me hier ontzettend druk om maak en het eng en naar vind enzo.. Had vannacht heel weinig geslapen, al mijn afspraken naar volgende week verzet etc etc.. Super lastig en vervelend, maarja wat doen we eraan? Maar weer een week wachten dus..

Bioloogje, hoe gaat het met je stage nu?
:) Mooi dat 't je goed deed. Hoe is het nu met je? Moet je komende woensdag weer naar het ziekenhuis? En moet je er trouwens nog naderhand blijven of word je meteen ontslagen? Ik zal voor je duimen dat 't deze keer wel allemaal goed gaat.

Iemand trouwens al iets gehoord over de demonstraties die deze week in Wageningen gehouden zouden worden (tegen kabinetsplannen om 'langstudeerders' financieel te beboeten)? Ik las er iets over op de website van de Volkskrant, maar heb er verder niets meer over gezien/gehoord.
  maandag 6 december 2010 @ 10:02:03 #87
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89578420
quote:
Iemand trouwens al iets gehoord over de demonstraties die deze week in Wageningen gehouden zouden worden (tegen kabinetsplannen om 'langstudeerders' financieel te beboeten)? Ik las er iets over op de website van de Volkskrant, maar heb er verder niets meer over gezien/gehoord.
Neej nog niks gehoord, ondanks dat ik WSO, PSF en Veste had gemaild om te vragen of er nog acties waren...
maar mocht er vrijdag idd een demonstratie zijn dan ben ik er zekers bij!
Trotste mama van Ambar
pi_89585613
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:07 schreef Sodium het volgende:

[..]

:) Mooi dat 't je goed deed. Hoe is het nu met je? Moet je komende woensdag weer naar het ziekenhuis? En moet je er trouwens nog naderhand blijven of word je meteen ontslagen? Ik zal voor je duimen dat 't deze keer wel allemaal goed gaat.

Nu gaat het prima, woensdag mag ik weer ja.. In principe mag ik gewoon weer naar huis, dat is mooi dus :)

Demonstreren, niks van gehoord.. Ze mogen het wel doen ja! Het is belachelijk zo! Demonstreer dan even extra hard namens mij ;)
  maandag 6 december 2010 @ 16:02:36 #89
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89590579
demonstratie is vrijdag 12 uur op de markt
Trotste mama van Ambar
pi_89592621
Of op de Dam?

quote:
Beste leden,

Afgelopen week was er een protestactie tegen de kabinetsplannen aangaande de studiefinanciering, OV-studentenkaart en uitloop van je studie. De plannen van de regering zien er als volgt uit:
5.000 collegegeld bij meer dan één jaar uitloop. Ongeacht de reden! Dus ook ziekte, handicap of studieswitch wordt bestraft.
3.000 euro boete voor de onderwijsinstelling voor iedere langstudeerder. Effect: verloedering van kwaliteit en mogelijke diplomafraude.
Einde studiefinanciering voor de masterfase. Alleen lenen nog mogelijk.
Afgelopen week was er niet een zo'n grote opkomst, daarom hopen de Amsterdamse en Leidse studenten dat vrijdag 10 december aanstaande er meer studenten komen protesteren. Daarom ook namens mijn studievereniging de oproep om vrijdagmiddag om 12.00 uur op de Dam te komen protesteren! Meer informatie kan je vinden op http://www.asva.nl/

Met vriendelijke groet,
  maandag 6 december 2010 @ 17:39:02 #91
274289 Ducktails
He's lost control
pi_89594462
Niemand naar het Red Bull Nachtcollege geweest? Het was gewoon in ons eigen Forum! Beste feest in Wageningen ever.
pi_89596243
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:39 schreef Ducktails het volgende:
Niemand naar het Red Bull Nachtcollege geweest? Het was gewoon in ons eigen Forum! Beste feest in Wageningen ever.
Ik had er helemaal niks van gehoord, las het net op de site van de Resourche, klonk erg vet! Jij bent er dus wel geweest? Hoe kwam je er bij? /Hoe wist je er van?
  maandag 6 december 2010 @ 22:30:24 #93
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89611598
quote:
Beste allemaal,

Jullie hebben de WSO gemaild met vragen, ideeen of opmerkingen over het voeren van actie tegen de nieuwe kabinetsplannen omtrent onderwijs. Vandaar deze korte mail met een update van de nieuwste informatie:

Aanstaande vrijdag (10 december) wordt er actie gevoerd op de Markt in Wageningen, tussen 12.00uur en 13.30uur. Tussen 12.30 en 13.15 vindt het inhoudelijke deel van het programma plaats, met hopelijk een aantal bekende/belangrijke sprekers. We zijn nu druk bezig met het regelen van sprekers, drukken van posters en flyers en via studentenverenigingen, facebook etc. zoveel mogelijk mensen te bereiken.

Hopelijk zijn jullie hiermee voldoende geinformeerd. Als jullie vragen hebben, dan horen we het graag! Ook als jullie op een manier willen helpen, laat dat dat weten! Alle hulp is welkom.

Vriendelijke groeten,
Kawire Gosselink - Secretaris
mail van WSO over de demonstratie a.s. vrijdag! allen komen!
Trotste mama van Ambar
pi_89623894
Ik kan niet komen naar die demonstratie, heb wel mensen nodig die voor mij extra hard schreeuwen!
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:36:44 #95
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89624154
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:23 schreef Reflectionne het volgende:
Ik kan niet komen naar die demonstratie, heb wel mensen nodig die voor mij extra hard schreeuwen!
ik schreeuw de longen uit mijn lijf vrijdag. Ten minste als er iets te schreeuwen valt, voor linkse hippies doen Wageningers soms wel iets te lief demonstreren.
Trotste mama van Ambar
pi_89633044
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
zojuist zijn onze waslijnen vervangen ivm brandveiligheid... nou we mogen blij zijn als ik 1 fatsoenlijke wasmachine op kan hangen... we hebben al nadeel dat we een kleine gang zijn, maar dan nog... pfff... haat aan idealis en brandveiligheid
nou, ze zijn eindelijk hier aangekomen. we hadden 4+3+3+2 lijnen hangen, er zijn er nog precies 4 in totaal over... zo kunnen we met 16 man toch nooit onze was kwijt :s
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:28:44 #97
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89639193
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:53 schreef maen het volgende:

[..]

nou, ze zijn eindelijk hier aangekomen. we hadden 4+3+3+2 lijnen hangen, er zijn er nog precies 4 in totaal over... zo kunnen we met 16 man toch nooit onze was kwijt :s
naast een kooklijst en schoonmaaklijst kennen de wageningse studenten tegenwoordig ook een waslijst... neej dankje... mss moeten meer mensen op de haarweg gaan klagen over de hoeveelheid waslijn.
Trotste mama van Ambar
pi_89643508
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:53 schreef maen het volgende:

[..]

Jeetje.. :/ Lekker rekening gehouden met de hoeveelheid was die 16 mensen met zich meebrengen.. pff
pi_89665638
ik snap ook niet dat die bouwvakkers die dat komen doen, niet gewoon het aantal terug hang dat er hing... ze kunnen toch ook wel tellen? er hingen er niet voor niets zo veel...
maar klagen vind ik een goed idee!
pi_89689092
@Reflectionne: hoe is het met je enkel? De ingreep goed doorgekomen?
pi_89691081
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef Sodium het volgende:
@Reflectionne: hoe is het met je enkel? De ingreep goed doorgekomen?
Lief dat je er aan denkt :) De ingreep is goed gegaan, zit weer gewoon thuisthuis met m'n been omhoog. Heb wel veel pijn, maximale hoeveelheid pijnstillers en ontstekingsremmers verdeeld over de dag.. Vandaag mag ik m'n enkel niet belasten, vanaf morgen mag ik weer kijken wat ik kan (voorzichtig).. 6 weken geen contactsport en over 2 weken gaan de hechtingen eruit.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:06:03 #102
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89691219
sterkte iig reflectionne!
Trotste mama van Ambar
pi_89695635
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
sterkte iig reflectionne!
Dankjewel :)
  woensdag 8 december 2010 @ 23:37:02 #104
163216 bioloogje
pi_89702621
En? Heb je je geld al terug voor de lading metaal die ze eruit hebben gehaald? :+

maar beterschap iig. Hopen dat je er zo snel mogelijk geen last meer van hebt.
pi_89710035
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:37 schreef bioloogje het volgende:
En? Heb je je geld al terug voor de lading metaal die ze eruit hebben gehaald? :+

maar beterschap iig. Hopen dat je er zo snel mogelijk geen last meer van hebt.
Heb het metaal mee gekregen kan ik het zelf gaan verhandelen ;)

Bedankt he :) Ik heb in ieder geval goed geslapen, dus dat is mooi!
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2010 @ 12:06:54 #106
230491 Zith
pls tip
pi_89757778
De hele wereld kijkt nu naar wageningen mensen! THIS IS IT!!

Zo gaat het worden:
pi_89761064
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef Zith het volgende:
De hele wereld kijkt nu naar wageningen mensen! THIS IS IT!!

Zo gaat het worden:
Goed bezig! Laat je horen! :D

Zag net al wel een foto van een volle markt (zo leek het iig op de foto) ik ben trots! *O*
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:36:38 #108
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89761231
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:31 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Goed bezig! Laat je horen! :D

Zag net al wel een foto van een volle markt (zo leek het iig op de foto) ik ben trots! *O*
er was een goede opkomst! allemaal klaargestoomd op in januari naar den haag te gaan voor de massale demonstratie.
massaal werd er dit lied gezongen
Trotste mama van Ambar
pi_89761491
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

er was een goede opkomst! allemaal klaargestoomd op in januari naar den haag te gaan voor de massale demonstratie.
massaal werd er dit lied gezongen
Dus in januari is er nog weer een demonstratie geplanned? Wanneer precies? Mooi dat de opkomst zo goed was!
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:25:20 #110
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_89765517
Ik heb ook geprotesteerd met bord en al :P Ja, die demonstratie in januari word later bekend gemaakt wanneer het precies is. Maar het is op een vrijdag waarschijnlijk in januari in Den Haag(maliveld denk ik?)

-edit- het is de 21ste

[ Bericht 5% gewijzigd door Momo op 10-12-2010 16:17:06 ]
pi_89772323
;( Mijn college liep zodanig uit dat we niet meer naar de Markt konden. Maar in januari ben ik erbij! Ik hoorde dat er mogelijk busvervoer naar Den Haag geregeld gaat worden, beetje een schoolreisje-idee, maar dan met een serieus doel. EDIT: hier een stukje over de demonstratie in Wageningen vandaag.

@Reflectionne: goed om te horen dat je de eerste nacht goed geslapen hebt. Dat maakt zoveel uit. Als je een beetje goed slaapt, knap je ook sneller op. Heel veel 'beterschap'.
@all: misschien eerdaags een eindejaarsborrel houden in Grand cafe?

[ Bericht 18% gewijzigd door Sodium op 10-12-2010 18:36:04 ]
pi_89805103
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:24 schreef Sodium het volgende:
;( Mijn college liep zodanig uit dat we niet meer naar de Markt konden. Maar in januari ben ik erbij! Ik hoorde dat er mogelijk busvervoer naar Den Haag geregeld gaat worden, beetje een schoolreisje-idee, maar dan met een serieus doel. EDIT: hier een stukje over de demonstratie in Wageningen vandaag.

@Reflectionne: goed om te horen dat je de eerste nacht goed geslapen hebt. Dat maakt zoveel uit. Als je een beetje goed slaapt, knap je ook sneller op. Heel veel 'beterschap'.
@all: misschien eerdaags een eindejaarsborrel houden in Grand cafe?

Vandaag in het nieuws dat het niet uitmaakt hoeveel studenten protesteren en dat ze bij hun plannen blijven! :{ Ik wil 21 januari ook mee (als ik dan geen belangrijk college oid heb)..

Ik loop alweer zonder krukken! *O* Ben heel erg blij! Nog wel pijnstillers, maar ook al minder.. whoeoe! Gaat lekker snel.

Eindejaarsborrel vind ik een heel goed plan, misschien kunnen we ook ipv Grand Café voor de Vlaam kiezen oid?
  zaterdag 11 december 2010 @ 16:22:55 #113
163216 bioloogje
pi_89805539
Ik ben altijd voor een borrel. (als ik kan dan tenminste...) Daarnaast ben ik ook voor een borrel in een cafe als de Vlaam. (is lekker om de hoek voor mij :P)

Maar wat fijn dat het snel beter met je gaat Reflectionne.
pi_89813446
Goed om te horen dat het beter met je gaat Reflectionne :)

Eindejaarsborrel is een strak plan, ik ben voor :D

Ik ben overigens wel van plan om te gaan demonstreren in januari. Dat zou mijn eerste demonstratie ooit zijn in mijn leven. Maar ik vind de plannen zoals ze nu zijn iets te zot om er niks aan te doen.
Profiel opgeheven.
pi_89816125
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:38 schreef Bierie het volgende:
Goed om te horen dat het beter met je gaat Reflectionne :)

Eindejaarsborrel is een strak plan, ik ben voor :D

Ik ben overigens wel van plan om te gaan demonstreren in januari. Dat zou mijn eerste demonstratie ooit zijn in mijn leven. Maar ik vind de plannen zoals ze nu zijn iets te zot om er niks aan te doen.
Haha jij moet wel komen op de borrel! Als je nu weer niet komt zwaait er wat!
pi_89817941
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:55 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Haha jij moet wel komen op de borrel! Als je nu weer niet komt zwaait er wat!
Billenkoek van Reflectionne? :P ;)

Maar nee hoor, wil er gewoon bij zijn dit keer! :D
Profiel opgeheven.
pi_89818600
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef Bierie het volgende:

[..]

Billenkoek van Reflectionne? :P ;)

Maar nee hoor, wil er gewoon bij zijn dit keer! :D
Iets veul ergers!! o|O
pi_89826510
Bierrie, aangezien jij hier persé bij moet zijn (de rest natuurlijk ook eigenlijk). Is het een idee dat jij wat data voorstelt? Ik wilde het net eigenlijk gaan doen, maar jij hebt wat goed te maken :+
pi_89834972
hehe, als het ff kan kom ik ook wel..

en aan de studie, ik hoop dat jullie me de komende 2 weken niet online zien...
pi_89835810
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:31 schreef maen het volgende:
hehe, als het ff kan kom ik ook wel..

en aan de studie, ik hoop dat jullie me de komende 2 weken niet online zien...
Succes! Wel af en toe even checken of er al data zijn en of je dan kan enzo ;) Leer ze! Na deze tentamens heb ik ook eindelijk weer gewoon college!
pi_89866091
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 10:50 schreef Reflectionne het volgende:
Bierrie, aangezien jij hier persé bij moet zijn (de rest natuurlijk ook eigenlijk). Is het een idee dat jij wat data voorstelt? Ik wilde het net eigenlijk gaan doen, maar jij hebt wat goed te maken :+
Okee poging bij deze ;)

* Donderdag 23 December (maar liever niet, maar optie als al het andere niet kan)

* Donderdag 6 Januari

* Vrijdag 7 Januari

* Donderdag 13 Januari

* Vrijdag 14 Januari

Of zijn er mensen die nooit op donderdag / vrijdags kunnen?

Zie trouwens nu ineens hoe hard de tijd gaat :{ Alweer bijna kerst!
Profiel opgeheven.
  maandag 13 december 2010 @ 10:58:26 #122
163216 bioloogje
pi_89866578
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 10:42 schreef Bierie het volgende:

[..]

Okee poging bij deze ;)

* Donderdag 23 December (maar liever niet, maar optie als al het andere niet kan)

* Donderdag 6 Januari

* Vrijdag 7 Januari

* Donderdag 13 Januari

* Vrijdag 14 Januari

Of zijn er mensen die nooit op donderdag / vrijdags kunnen?

Zie trouwens nu ineens hoe hard de tijd gaat :{ Alweer bijna kerst!
Goed bezig Bierie ^O^

de 23e vind ik idd niet echt een goed plan. Wil tegen die tijd al bij mijn ouders zitten, om niet in de kerstdrukte te hoeven treinen.

de 6e kan ik niet want vriendinnetje O+

De rest moet lukken, maar mijn voorkeur gaat wegens stage uit naar een vrijdag. (al zullen de meesten vast voor een donderdag zijn. :{
  maandag 13 december 2010 @ 12:33:20 #123
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_89869600
23 december en 14 januari kan ik niet, de rest van de datums wel :)
  maandag 13 december 2010 @ 13:02:39 #124
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89870472
mijn voorkeur gaat uit naar donderdagen. En de 23ste gaat het hem niet worden. Dan zit ik al thuisthuis.
Trotste mama van Ambar
pi_89872571
Je luistert goed naar mij O+

Verder: Lijstje maken maar weer?

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 10:42 schreef Bierie het volgende:

[..]

Okee poging bij deze ;)

* Donderdag 6 Januari
Bierrie
Momo
Reflectionne

* Vrijdag 7 Januari
Bierrie
Bioloogje
Momo
Reflectionne

* Donderdag 13 Januari
Bierrie
Bioloogje (liever vrijdag)
Momo
Ieniminimuis (jeuj gaat ook mee! :D) Kan je de vrijdagen helemaal niet ((nog) niet ingevuld dus) of is het gewoon voorkeur op do?
Reflectionne

* Vrijdag 14 Januari
Bierrie
Bioloogje
Reflectionne

23e wordt 'm dus niet gezien de reacties. En het wordt dus een nieuwejaarsborrel
pi_89873907
Ik kan al deze data niet... maar het mag ook wel zonder mij hoor ;) dan ben ik er de volgnde keer gewoon weer wel!
  maandag 13 december 2010 @ 15:26:43 #127
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89875943
Op vrijdagen kan ik wel, maar dan ga ik liever richting thuisthuis... maar mocht iedereen liever op vrijdag willen, dan kan ik best op vrijdag.
Trotste mama van Ambar
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 16:52:17 #128
230491 Zith
pls tip
pi_89879461
Pff wat is Albron toch duur he :P

In Lyon kreeg ik op het campus voor 2.30 EUR 1x voorgerecht, 1x salade, 1x een vers stokbroodje, 1x hoofdgerecht (aardappellen/paste/rijst + vlees en saus etc), 1x een yoghurtje, 1x een dessert (taartje, pudding, mousse, etc) en zoveel water/koffie als je wilde :P

Hier betaal je 3.95 voor een hoofdgerecht, toetje, voorgerecht, etc kost extra.. :P
pi_89882531
*O* Go Bierie! *O*

Donderdag 6 Januari
Bierrie
Momo
Reflectionne
Sodium

Vrijdag 7 Januari
Bierrie
Bioloogje
Momo
Reflectionne
Sodium

Donderdag 13 Januari
Bierrie
Momo
Ieniminimuis (jeuj gaat ook mee! ) Kan je de vrijdagen helemaal niet ((nog) niet ingevuld dus) of is het gewoon voorkeur op do?
Reflectionne
Sodium

Vrijdag 14 Januari
Bierrie
Bioloogje
Reflectionne
Sodium

Ik heb een sterke voorkeur voor de donderdagen, maar heb mij ook maar gewoon opgegeven voor alle vrijdagen. Als 't werkelijk een vrijdag wordt, ga ik gewoon even op dat moment kijken in hoeverre dat uitkomt.

...en nu weer terug naar mijn literatuur. Snel een beetje.
pi_89991265
Ienieminimuis zegt dat vrijdagen wel mogen als iedereen dan kan, dus daar maar even invullen?

Donderdag 6 Januari
Bierrie
Momo
Reflectionne
Sodium

Vrijdag 7 Januari
Bierrie
Bioloogje
Momo
Reflectionne
Sodium
Ieniminimuis (liever donderdag)

Donderdag 13 Januari
Bierrie
Momo
Ieniminimuis
Reflectionne
Sodium

Vrijdag 14 Januari
Bierrie
Bioloogje
Reflectionne
Sodium
Ieniminimuis (liever donderdag)
pi_89991286
Wat goed dat het hier zo rustig is, betekent -neem ik aan- dat iedereen hard aan het studeren is?! Wel saai voor mij :'(
  donderdag 16 december 2010 @ 11:50:56 #132
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89993316
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef Reflectionne het volgende:
Wat goed dat het hier zo rustig is, betekent -neem ik aan- dat iedereen hard aan het studeren is?! Wel saai voor mij :'(
ik doe pogingen tot... laten we zeggen dat ik meer sog dan leer ^^
Trotste mama van Ambar
pi_89997832
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

ik doe pogingen tot... laten we zeggen dat ik meer sog dan leer ^^
Hmm, balen :{ Wanneer moet je?
  donderdag 16 december 2010 @ 14:27:53 #134
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89998912
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:02 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Hmm, balen :{ Wanneer moet je?
dinsdag is de beruchte datum... het is wel een openboek tentamen, maar toch is het handig als ik het gelezen heb... en weet waar ik iets kan zoeken
Trotste mama van Ambar
pi_90000500
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

dinsdag is de beruchte datum... het is wel een openboek tentamen, maar toch is het handig als ik het gelezen heb... en weet waar ik iets kan zoeken
Ja zeker verstandig.. Nou, je hebt nog eventjes succes! :)
pi_90030867
quote:
Ik weet niet hoe dat voor anderen is, maar ik zit wel elke dag in mijn boeken en vergeet dan eigenlijk al het andere. Maar tussendoor haalde ik gisteren even de nieuwe Resource en daarin trof ik een bericht dat Wageningen Universiteit weer eerste is geworden in de Keuzegids Universiteiten Voltijd.

Jeej! *O*
pi_90035290
quote:
Ik zit echt hartstikke diep in de boeken :'( Echt hoe een mens kan sukkelen met kansberekening en recombinantfrequenties in genetica! :'( :'( :'(

Na woensdag de 22e ben ik pas weer een blij mens!

Tegen die tijd kom ik ook nog even terug op de meetinglijstjes trouwens ;) Wel leuk dat er zoveel mensen kunnen / willen! :D
Profiel opgeheven.
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:14:36 #138
163216 bioloogje
pi_90037703
Jeej!!! Vakantie!!!!

Succes allen met de tentamens...
pi_90114986
grrrr... nog 4 te gaan. Welke idioot heeft bedacht dat ik wel even 2 herkansingen erbij kon doen?!

ow wacht....
pi_90115754
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:56 schreef maen het volgende:
grrrr... nog 4 te gaan. Welke idioot heeft bedacht dat ik wel even 2 herkansingen erbij kon doen?!

ow wacht....
Hoe zit dat eigenlijk met herkansingen? Is dat net als het normale tentamen een kwestie van aanmelden? En in totaal heb je drie kansen toch? tentamen, hertententamen en generale hertentamen in de zomer?

Ja nogal pessimistisch ik weet het :') :P Maar ik ben nogal een control freak ;)
Profiel opgeheven.
pi_90118792
Jep, gewoon aanmelden via csa (ssc tegenwoordig?). in principe heb je oneindig mogelijkheden, alleen hebben sommige vakken dat verslagen en opdrachten enzo na een jaar vervallen. maar dat staat gewoon in de studiewijzer van het vak. en er is nu een extra herkansingsweek, en volgens mij kun je dan alles uit de eeeste helft van het jaar al herkansen. but i'm not sure 'bout that...
pi_90132449
Wat een laag sneeuw vanochtend! Zo grappig, ik opende de gordijnen en was enorm verbaasd door de grote hoeveelheid wit oppervlak buiten. Op de fiets naar Forum ging ook niet echt gemakkelijk vanmiddag, maargoed gewoon wat langzamer rijden en eerder van huis vertrekken doet wonderen.

Ik hoop trouwens maar dat iedereen die morgenochtend tentamen heeft en van buiten Wageningen moet komen op tijd van huis vertrekt/uberhaupt de kans heeft op tijd aanwezig te zijn. Vandaag waren er namelijk opnieuw problemen met het openbaar vervoer (treinen van en naar Utrecht) en ik vrees dat er een kans is dat ook morgen de dienstregeling niet volledig zal zijn. Maar even duimen dat 't goedkomt voor alle forenzende studenten.
pi_90132932
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 17:52 schreef Sodium het volgende:

Ik hoop trouwens maar dat iedereen die morgenochtend tentamen heeft en van buiten Wageningen moet komen op tijd van huis vertrekt/uberhaupt de kans heeft op tijd aanwezig te zijn. Vandaag waren er namelijk opnieuw problemen met het openbaar vervoer (treinen van en naar Utrecht) en ik vrees dat er een kans is dat ook morgen de dienstregeling niet volledig zal zijn. Maar even duimen dat 't goedkomt voor alle forenzende studenten.
Daar zeg je iets... eigenlijk nog niet bij stil gestaan... Heb woensdag tentamen.... Zou dat onder force majeur vallen eigenlijk?
Profiel opgeheven.
  † In Memoriam † zondag 19 december 2010 @ 18:13:29 #144
230491 Zith
pls tip
pi_90133450
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:02 schreef Bierie het volgende:

[..]

Daar zeg je iets... eigenlijk nog niet bij stil gestaan... Heb woensdag tentamen.... Zou dat onder force majeur vallen eigenlijk?
Vorig jaar was het echt erg, toen reden er zelfs geen bussen van Ede-Wageningen naar Wageningen (en kon ik ook gewoon wageningen niet inkomen), op tentamendag... Na een paar dagen een email gehad dat ze iedere zaak individueel gaan bekijken op force majeur, en zo mocht ik het de periode later overdoen..
  zondag 19 december 2010 @ 18:13:43 #145
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90133466
ja er staat me iets bij van vorig (?) jaar, toen konden ook veel mensen niet naar hun tentamen komen door de sneeuw en ik meen dat er toen een extra herkansingsmogelijkheid aangeboden is.
  zondag 19 december 2010 @ 18:14:02 #146
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90133485
ah, wat Zith zegt dus :P
pi_90134205
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:13 schreef Zith het volgende:

[..]

Vorig jaar was het echt erg, toen reden er zelfs geen bussen van Ede-Wageningen naar Wageningen (en kon ik ook gewoon wageningen niet inkomen), op tentamendag... Na een paar dagen een email gehad dat ze iedere zaak individueel gaan bekijken op force majeur, en zo mocht ik het de periode later overdoen..
Maar een periode later.... Dat is toch gewoon de herkansing? Bijvoorbeeld ik heb nu a.s. woensdag tentamen. Maar volgens mij staat de herkansing op 22 Januari 3 Februari. :P
Profiel opgeheven.
pi_90136238
Ja maar normaal gesproken mag je officieel niet de eerstvolgende mogelijkheid tentamen maken als je niet komt opdagen op je tentamen ( om wat voor reden dan ook). in die gevallen van vorig jaar dus wel.
  zondag 19 december 2010 @ 19:16:01 #149
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90136501
En volgens mij als je cum laude af wilt studeren moet je alles in 1x gehaald hebben en die extra tentamenmogelijkheid wordt dan officieel niet als herkansing gezien. Denk ik.
pi_90138759
Dat over cum laude heb ik nog nooit gehoord. maar dat gaat me toch niet meer lukken ;)
pi_90146443
Vorig jaar ontstond een zelfde situatie en is alle studenten die door weergerelateerde overmacht hun tentamen niet konden maken, zover ik mij herinner een extra tentamenmogelijkheid aangeboden. Zij mochten het tentamen 'herkansen' tegen 'regulier tarief', zeg maar. Als ik alle berichten over het openbaar vervoer zo hoor en lees, is er een redelijke kans dat iig morgen studenten onbedoeld afwezig zijn. Mogelijk dat het woensdag allemaal wel weer mee zal vallen.

@Reflectionne: kun je alweer lopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')