Ik word er niet blij van..quote:Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef maen het volgende:
ja.. ik weet nog niet of ik er blij van word..
Nee..quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef Bierie het volgende:
Ook maar weer eens posten. Niks te vertellen verder eigenlijk
Nou misschien wel. Wie kijkt er ook zo uit naar de studieweek vakantie!?
Leuk! Welke studie?? Je kunt gewoon een kaartje in de bus kopen ja, is wel duurder dan kopen in een winkel.. Ben je al vrij zeker dat je die studie wilt doen, of weet je het helemaal niet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:50 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga morgen mee doen met de meeloopdag en was benieuwt hoe het zat met de bus van ede-wageningen naar de uni, kan je daar ter plekke een kaartje in de bus kopen? (kan in groningen namelijk wel)
Leuke studie volgens mij dat Bos- en natuurbeheer. Over biologie in Wageningen kan ik je vertellen dat het redelijk traditioneel is. Dus echt de dier en plant biologie. Volgens mij is het in Groningen allemaal wat meer gericht op de medische kant. Volgens mij heb ik ooit gepost in een topic met het verschil tussen biologie in Wageningen en Groningen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:25 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga kijken bij bos- en natuurbeheer, zit nog een beetje te twijfelen tussen bos- en natuurbeheer of biologie
bij biologie zit ik nog te twijfelen tussen groningen of wageningen
oke leuk, ben benieuwd hoe je het gaat vindenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:25 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga kijken bij bos- en natuurbeheer, zit nog een beetje te twijfelen tussen bos- en natuurbeheer of biologie
Ah, een meeloopdag Bos- en Natuurbeheer. Heb je al een programma gekregen, of weet je nog niet hoe de dag eruit zal zien? Ik zit vandaag waarschijnlijk de hele dag in de bibliotheek te studeren en in grand café voor koffie en chocolademelk, dus grote kans dat ik nog wel een groepje verbaasde, jonge studenten voorbij ga zien komen. Hoop dat je vandaag een beter beeld krijgt van studeren aan de WUR. Ken enkele studenten die een Bos- en natuurbeheer-achtige MSc doen: zeer interessante vakken! Deed iemand anders hier in dit topic trouwens ook geen Bos- en natuurbeheer? Wat betreft de bussen, zie hier voor de reis van Ede naar Wageningen (uitstappen Droevendaalsesteeg) en hier voor de reis terug (vanaf Droevendaalsesteeg). Staat allemaal ook in de OP, overigens.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:32 schreef dralion13 het volgende:
Hoe laat gaan die bussen trouwens?
Via 9292ov willen ze me vanaf Arnhem met de bus sturen.
Hoelaat moet je ongeveer op station ede-wageningen zijn als je om 10 uur aanwezig moet zijn?
Aw, pijnlijk. Wat gaan ze doen? Heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:03 schreef Reflectionne het volgende:
Ik moet morgen onder het mes voor m'n enkelIk wil niet..
Leuk Bos en Natuurbeheer! zegt deze bos en natuurbeheer student. Ik gok dat je onderweg bent, maar je hebt vast veel plezier gehad en het ontzettend koud gehad. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:25 schreef dralion13 het volgende:
sterkte!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:03 schreef Reflectionne het volgende:
Ik moet morgen onder het mes voor m'n enkelIk wil niet..
idd...quote:Op woensdag 1 december 2010 11:34 schreef maen het volgende:
nah, de Lebo is intussen best wel vernieuwd. Maar waarom zou je meeloopdagen op de campus houden als je er toch nooit vakken geeft? voor sommige studies dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |