abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 2010 @ 14:41:52 #51
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89297725
en het sneeuwt...
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_89302111
ja.. ik weet nog niet of ik er blij van word..
pi_89305959
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef maen het volgende:
ja.. ik weet nog niet of ik er blij van word..
Ik word er niet blij van.. :{
pi_89306168
ik wel! O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89309926
*O* *O* *O* *O* *O* Sneeeeeeeuw! *O* *O* *O* *O* *O*
pi_89335834
-O-
pi_89336331
Ook maar weer eens posten. Niks te vertellen verder eigenlijk :')

Nou misschien wel. Wie kijkt er ook zo uit naar de studieweek vakantie!? :D
Profiel opgeheven.
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2010 @ 11:43:31 #58
230491 Zith
pls tip
pi_89336438
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef Bierie het volgende:
Ook maar weer eens posten. Niks te vertellen verder eigenlijk :')

Nou misschien wel. Wie kijkt er ook zo uit naar de studieweek vakantie!? :D
Nee..

Veel te kort, veel te doen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89338195
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:28 schreef Reflectionne het volgende:
-O-
:'( Ja! Het smelt.
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:33:16 #60
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_89338301
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:30 schreef Sodium het volgende:

[..]

:'( Ja! Het smelt.
Gelukkig wel ja, straks zouden mijn treinen niet rijden omdat er weer 1 cm sneeuw ligt...
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:38:18 #61
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89338475
ach nog een paar maanden dan schijnt het zonnetje en kan ik weer in mijn zomerjurkjes rond huppelen als een echte Wageningse linkse hippie
Trotste mama van Ambar
pi_89358391
Ik ga morgen mee doen met de meeloopdag en was benieuwt hoe het zat met de bus van ede-wageningen naar de uni, kan je daar ter plekke een kaartje in de bus kopen? (kan in groningen namelijk wel)
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_89359634
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:50 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga morgen mee doen met de meeloopdag en was benieuwt hoe het zat met de bus van ede-wageningen naar de uni, kan je daar ter plekke een kaartje in de bus kopen? (kan in groningen namelijk wel)
Leuk! Welke studie?? Je kunt gewoon een kaartje in de bus kopen ja, is wel duurder dan kopen in een winkel.. Ben je al vrij zeker dat je die studie wilt doen, of weet je het helemaal niet?
pi_89360201
Ik ga kijken bij bos- en natuurbeheer, zit nog een beetje te twijfelen tussen bos- en natuurbeheer of biologie

bij biologie zit ik nog te twijfelen tussen groningen of wageningen
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:46:06 #65
163216 bioloogje
pi_89361347
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:25 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga kijken bij bos- en natuurbeheer, zit nog een beetje te twijfelen tussen bos- en natuurbeheer of biologie

Leuke studie volgens mij dat Bos- en natuurbeheer. Over biologie in Wageningen kan ik je vertellen dat het redelijk traditioneel is. Dus echt de dier en plant biologie. Volgens mij is het in Groningen allemaal wat meer gericht op de medische kant. Volgens mij heb ik ooit gepost in een topic met het verschil tussen biologie in Wageningen en Groningen.
pi_89364152
Hoe laat gaan die bussen trouwens?

Via 9292ov willen ze me vanaf Arnhem met de bus sturen.
Hoelaat moet je ongeveer op station ede-wageningen zijn als je om 10 uur aanwezig moet zijn?
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:39:10 #67
163216 bioloogje
pi_89364553
VIA aanklikken bij 9292 en dan dat je reist via Ede-Wageningen.

Anders ff een schermpje openen met een reisje van Ede-Wageningen naar waar je moet zijn. (forum = halte Droevendaalse steeg)

Bussen gaan vaak iig. om de 10 minuten of om het kwartier (ligt aan het tijdstip)
pi_89365971
quote:

oke leuk, ben benieuwd hoe je het gaat vinden :)
pi_89365993
Ik moet morgen onder het mes voor m'n enkel :( Ik wil niet..
pi_89372944
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:32 schreef dralion13 het volgende:
Hoe laat gaan die bussen trouwens?

Via 9292ov willen ze me vanaf Arnhem met de bus sturen.
Hoelaat moet je ongeveer op station ede-wageningen zijn als je om 10 uur aanwezig moet zijn?
Ah, een meeloopdag Bos- en Natuurbeheer. Heb je al een programma gekregen, of weet je nog niet hoe de dag eruit zal zien? Ik zit vandaag waarschijnlijk de hele dag in de bibliotheek te studeren en in grand café voor koffie en chocolademelk, dus grote kans dat ik nog wel een groepje verbaasde, jonge studenten voorbij ga zien komen. Hoop dat je vandaag een beter beeld krijgt van studeren aan de WUR. Ken enkele studenten die een Bos- en natuurbeheer-achtige MSc doen: zeer interessante vakken! Deed iemand anders hier in dit topic trouwens ook geen Bos- en natuurbeheer? Wat betreft de bussen, zie hier voor de reis van Ede naar Wageningen (uitstappen Droevendaalsesteeg) en hier voor de reis terug (vanaf Droevendaalsesteeg). Staat allemaal ook in de OP, overigens.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:03 schreef Reflectionne het volgende:
Aw, pijnlijk. Wat gaan ze doen? Heel veel sterkte!
  woensdag 1 december 2010 @ 08:47:13 #71
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89373536
quote:

Leuk Bos en Natuurbeheer! zegt deze bos en natuurbeheer student. Ik gok dat je onderweg bent, maar je hebt vast veel plezier gehad en het ontzettend koud gehad. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.
Trotste mama van Ambar
  woensdag 1 december 2010 @ 08:48:00 #72
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89373554
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:03 schreef Reflectionne het volgende:
sterkte!
Trotste mama van Ambar
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2010 @ 10:31:02 #73
230491 Zith
pls tip
pi_89375960
Soms zie je op de LeBo ook opendagen/meeloopdagen. Zo jammer vind ik dat, een van de lelijkste en oudste gebouwen (mijn ouders hebben er nog les gehad). Opendagen zouden standaard bij de droevendaalse campus moeten zijn :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89377912
nah, de Lebo is intussen best wel vernieuwd. Maar waarom zou je meeloopdagen op de campus houden als je er toch nooit vakken geeft? voor sommige studies dan :P
  woensdag 1 december 2010 @ 11:41:31 #75
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89378183
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:34 schreef maen het volgende:
nah, de Lebo is intussen best wel vernieuwd. Maar waarom zou je meeloopdagen op de campus houden als je er toch nooit vakken geeft? voor sommige studies dan :P
idd...
ik weet van sommige studies dat ze beginnen op Forum en eindigen op de berg (en wees nou eerlijk dat is helemaal niets meer), maarja dat zijn wel de plekken waar ze les hebben.
Trotste mama van Ambar
pi_89379798
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:31 schreef Zith het volgende:
Soms zie je op de LeBo ook opendagen/meeloopdagen. Zo jammer vind ik dat, een van de lelijkste en oudste gebouwen (mijn ouders hebben er nog les gehad). Opendagen zouden standaard bij de droevendaalse campus moeten zijn :P
:s) Yep, ik heb meeloopstudenten gespot in Forum! Allemaal grote ogen, waarschijnlijk overweldigd door de grootte van het gebouw.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

idd...
ik weet van sommige studies dat ze beginnen op Forum en eindigen op de berg (en wees nou eerlijk dat is helemaal niets meer), maarja dat zijn wel de plekken waar ze les hebben.
Ach, ik vind de Dreijen best gezellig, hoor. En vergeet het arboretum niet!
pi_89391810
Ik vind de dreijen juist veel fijner dan het forum, lekker relaxed en rustig (en een stuk dichterbij voor mij :P)
pi_89392184
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:58 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vind de dreijen juist veel fijner dan het forum, lekker relaxed en rustig (en een stuk dichterbij voor mij :P)
Het heeft beiden wel iets. Ik vind het vooral fijn om af te kunnen wisselen. Forum heeft voordelen omdat ik daar altijd wel bekenden tegenkom in de bibliotheek, kantine of grand café. Op de Dreijen heb je dat toch minder en dat mis ik dan wel een beetje. Maar Dreijen is weer rustiger en dat heeft ook wel wat.

Hoe was de meeloopdag uiteindelijk, dralion? Wat heb je allemaal gedaan?
pi_89396484
Bedankt voor de succeswensen, de operatie ging niet door :( Ik was ontzettend zenuwachtig en zag er tegen op, maar door een fout door het ziekenhuis kon het niet doorgaan omdat ik als eerste had gemoeten (ivm rubber/latex allergie).. Ik had zelfs m'n infuus al in maar kon weer terug naar huis, bah bah wat een balen! Ik moet nu volgende week woensdag weer erheen.. :{ Zit ik me weer een week op te vreten..
pi_89397137
pff balen zeg reflectionne -O-
Wat is er met je enkel eigenlijk dat je er aan geopereerd moet worden?
pi_89398561
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:08 schreef Blurred86 het volgende:
pff balen zeg reflectionne -O-
Wat is er met je enkel eigenlijk dat je er aan geopereerd moet worden?
Echt klote ja.. :/ Ik ben in feb gevallen en het was gebroken en scheef, ze hebben er toen ijzer in gezet en dat willen ze er uithalen ondanks dat ik er geen last van heb..
pi_89402636
Hm, dat is inderdaad balen. Zeker omdat je je nu druk hebt lopen maken en je dan weer naar huis moet en een week moet wachten. Nouja, zolang ze je enkel er niet per ongeluk afzagen... ;)

* Sodium probeert de pijn wat te verzachten.
  woensdag 1 december 2010 @ 21:09:05 #83
163216 bioloogje
pi_89404191
Wat balen zeg Reflect... Hopen dat het de volgende keer wel in een keer doorgaat.

Maar je krijgt nog wel wat geld terug voor het metaal wat ze uit je halen? Schijnt aardig wat op te leveren tegenwoordig. :P

* bioloogje probeert met foute humor je wat op te vrolijken
pi_89404327
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef bioloogje het volgende:
Wat balen zeg Reflect... Hopen dat het de volgende keer wel in een keer doorgaat.

Maar je krijgt nog wel wat geld terug voor het metaal wat ze uit je halen? Schijnt aardig wat op te leveren tegenwoordig. :P

* bioloogje probeert met foute humor je wat op te vrolijken
:s) Waarschijnlijk heeft ze het in bruikleen gekregen en willen ze het, nu de economische malaise langer dan verwacht aanhoudt, weer terug hebben.
pi_89405660
Haha lieve Sodium en Bioloogje O+ *O* Ik mag het ijzer houden jaja! Ik ga het verkopen als het veel waard is! Ghehe.. Ik hoop zeker dat het volgende week goed gaat, dat mag ik toch hopen ;) Het is gewoon zo vervelend omdat ik me hier ontzettend druk om maak en het eng en naar vind enzo.. Had vannacht heel weinig geslapen, al mijn afspraken naar volgende week verzet etc etc.. Super lastig en vervelend, maarja wat doen we eraan? Maar weer een week wachten dus..

Bioloogje, hoe gaat het met je stage nu?
pi_89576827
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Reflectionne het volgende:
Haha lieve Sodium en Bioloogje O+ *O* Ik mag het ijzer houden jaja! Ik ga het verkopen als het veel waard is! Ghehe.. Ik hoop zeker dat het volgende week goed gaat, dat mag ik toch hopen ;) Het is gewoon zo vervelend omdat ik me hier ontzettend druk om maak en het eng en naar vind enzo.. Had vannacht heel weinig geslapen, al mijn afspraken naar volgende week verzet etc etc.. Super lastig en vervelend, maarja wat doen we eraan? Maar weer een week wachten dus..

Bioloogje, hoe gaat het met je stage nu?
:) Mooi dat 't je goed deed. Hoe is het nu met je? Moet je komende woensdag weer naar het ziekenhuis? En moet je er trouwens nog naderhand blijven of word je meteen ontslagen? Ik zal voor je duimen dat 't deze keer wel allemaal goed gaat.

Iemand trouwens al iets gehoord over de demonstraties die deze week in Wageningen gehouden zouden worden (tegen kabinetsplannen om 'langstudeerders' financieel te beboeten)? Ik las er iets over op de website van de Volkskrant, maar heb er verder niets meer over gezien/gehoord.
  maandag 6 december 2010 @ 10:02:03 #87
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89578420
quote:
Iemand trouwens al iets gehoord over de demonstraties die deze week in Wageningen gehouden zouden worden (tegen kabinetsplannen om 'langstudeerders' financieel te beboeten)? Ik las er iets over op de website van de Volkskrant, maar heb er verder niets meer over gezien/gehoord.
Neej nog niks gehoord, ondanks dat ik WSO, PSF en Veste had gemaild om te vragen of er nog acties waren...
maar mocht er vrijdag idd een demonstratie zijn dan ben ik er zekers bij!
Trotste mama van Ambar
pi_89585613
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:07 schreef Sodium het volgende:

[..]

:) Mooi dat 't je goed deed. Hoe is het nu met je? Moet je komende woensdag weer naar het ziekenhuis? En moet je er trouwens nog naderhand blijven of word je meteen ontslagen? Ik zal voor je duimen dat 't deze keer wel allemaal goed gaat.

Nu gaat het prima, woensdag mag ik weer ja.. In principe mag ik gewoon weer naar huis, dat is mooi dus :)

Demonstreren, niks van gehoord.. Ze mogen het wel doen ja! Het is belachelijk zo! Demonstreer dan even extra hard namens mij ;)
  maandag 6 december 2010 @ 16:02:36 #89
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89590579
demonstratie is vrijdag 12 uur op de markt
Trotste mama van Ambar
pi_89592621
Of op de Dam?

quote:
Beste leden,

Afgelopen week was er een protestactie tegen de kabinetsplannen aangaande de studiefinanciering, OV-studentenkaart en uitloop van je studie. De plannen van de regering zien er als volgt uit:
5.000 collegegeld bij meer dan één jaar uitloop. Ongeacht de reden! Dus ook ziekte, handicap of studieswitch wordt bestraft.
3.000 euro boete voor de onderwijsinstelling voor iedere langstudeerder. Effect: verloedering van kwaliteit en mogelijke diplomafraude.
Einde studiefinanciering voor de masterfase. Alleen lenen nog mogelijk.
Afgelopen week was er niet een zo'n grote opkomst, daarom hopen de Amsterdamse en Leidse studenten dat vrijdag 10 december aanstaande er meer studenten komen protesteren. Daarom ook namens mijn studievereniging de oproep om vrijdagmiddag om 12.00 uur op de Dam te komen protesteren! Meer informatie kan je vinden op http://www.asva.nl/

Met vriendelijke groet,
  maandag 6 december 2010 @ 17:39:02 #91
274289 Ducktails
He's lost control
pi_89594462
Niemand naar het Red Bull Nachtcollege geweest? Het was gewoon in ons eigen Forum! Beste feest in Wageningen ever.
pi_89596243
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:39 schreef Ducktails het volgende:
Niemand naar het Red Bull Nachtcollege geweest? Het was gewoon in ons eigen Forum! Beste feest in Wageningen ever.
Ik had er helemaal niks van gehoord, las het net op de site van de Resourche, klonk erg vet! Jij bent er dus wel geweest? Hoe kwam je er bij? /Hoe wist je er van?
  maandag 6 december 2010 @ 22:30:24 #93
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89611598
quote:
Beste allemaal,

Jullie hebben de WSO gemaild met vragen, ideeen of opmerkingen over het voeren van actie tegen de nieuwe kabinetsplannen omtrent onderwijs. Vandaar deze korte mail met een update van de nieuwste informatie:

Aanstaande vrijdag (10 december) wordt er actie gevoerd op de Markt in Wageningen, tussen 12.00uur en 13.30uur. Tussen 12.30 en 13.15 vindt het inhoudelijke deel van het programma plaats, met hopelijk een aantal bekende/belangrijke sprekers. We zijn nu druk bezig met het regelen van sprekers, drukken van posters en flyers en via studentenverenigingen, facebook etc. zoveel mogelijk mensen te bereiken.

Hopelijk zijn jullie hiermee voldoende geinformeerd. Als jullie vragen hebben, dan horen we het graag! Ook als jullie op een manier willen helpen, laat dat dat weten! Alle hulp is welkom.

Vriendelijke groeten,
Kawire Gosselink - Secretaris
mail van WSO over de demonstratie a.s. vrijdag! allen komen!
Trotste mama van Ambar
pi_89623894
Ik kan niet komen naar die demonstratie, heb wel mensen nodig die voor mij extra hard schreeuwen!
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:36:44 #95
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89624154
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:23 schreef Reflectionne het volgende:
Ik kan niet komen naar die demonstratie, heb wel mensen nodig die voor mij extra hard schreeuwen!
ik schreeuw de longen uit mijn lijf vrijdag. Ten minste als er iets te schreeuwen valt, voor linkse hippies doen Wageningers soms wel iets te lief demonstreren.
Trotste mama van Ambar
pi_89633044
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
zojuist zijn onze waslijnen vervangen ivm brandveiligheid... nou we mogen blij zijn als ik 1 fatsoenlijke wasmachine op kan hangen... we hebben al nadeel dat we een kleine gang zijn, maar dan nog... pfff... haat aan idealis en brandveiligheid
nou, ze zijn eindelijk hier aangekomen. we hadden 4+3+3+2 lijnen hangen, er zijn er nog precies 4 in totaal over... zo kunnen we met 16 man toch nooit onze was kwijt :s
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:28:44 #97
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_89639193
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:53 schreef maen het volgende:

[..]

nou, ze zijn eindelijk hier aangekomen. we hadden 4+3+3+2 lijnen hangen, er zijn er nog precies 4 in totaal over... zo kunnen we met 16 man toch nooit onze was kwijt :s
naast een kooklijst en schoonmaaklijst kennen de wageningse studenten tegenwoordig ook een waslijst... neej dankje... mss moeten meer mensen op de haarweg gaan klagen over de hoeveelheid waslijn.
Trotste mama van Ambar
pi_89643508
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:53 schreef maen het volgende:

[..]

Jeetje.. :/ Lekker rekening gehouden met de hoeveelheid was die 16 mensen met zich meebrengen.. pff
pi_89665638
ik snap ook niet dat die bouwvakkers die dat komen doen, niet gewoon het aantal terug hang dat er hing... ze kunnen toch ook wel tellen? er hingen er niet voor niets zo veel...
maar klagen vind ik een goed idee!
pi_89689092
@Reflectionne: hoe is het met je enkel? De ingreep goed doorgekomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')