Lief dat je er aan denktquote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef Sodium het volgende:
@Reflectionne: hoe is het met je enkel? De ingreep goed doorgekomen?
Heb het metaal mee gekregen kan ik het zelf gaan verhandelenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:37 schreef bioloogje het volgende:
En? Heb je je geld al terug voor de lading metaal die ze eruit hebben gehaald?![]()
maar beterschap iig. Hopen dat je er zo snel mogelijk geen last meer van hebt.
Goed bezig! Laat je horen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef Zith het volgende:
De hele wereld kijkt nu naar wageningen mensen! THIS IS IT!!
Zo gaat het worden:
er was een goede opkomst! allemaal klaargestoomd op in januari naar den haag te gaan voor de massale demonstratie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Goed bezig! Laat je horen!
Zag net al wel een foto van een volle markt (zo leek het iig op de foto) ik ben trots!
Dus in januari is er nog weer een demonstratie geplanned? Wanneer precies? Mooi dat de opkomst zo goed was!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er was een goede opkomst! allemaal klaargestoomd op in januari naar den haag te gaan voor de massale demonstratie.
massaal werd er dit lied gezongen
Vandaag in het nieuws dat het niet uitmaakt hoeveel studenten protesteren en dat ze bij hun plannen blijven!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:24 schreef Sodium het volgende:
Mijn college liep zodanig uit dat we niet meer naar de Markt konden. Maar in januari ben ik erbij! Ik hoorde dat er mogelijk busvervoer naar Den Haag geregeld gaat worden, beetje een schoolreisje-idee, maar dan met een serieus doel. EDIT: hier een stukje over de demonstratie in Wageningen vandaag.
@Reflectionne: goed om te horen dat je de eerste nacht goed geslapen hebt. Dat maakt zoveel uit. Als je een beetje goed slaapt, knap je ook sneller op. Heel veel 'beterschap'.
@all: misschien eerdaags een eindejaarsborrel houden in Grand cafe?
Haha jij moet wel komen op de borrel! Als je nu weer niet komt zwaait er wat!quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:38 schreef Bierie het volgende:
Goed om te horen dat het beter met je gaat Reflectionne
Eindejaarsborrel is een strak plan, ik ben voor
Ik ben overigens wel van plan om te gaan demonstreren in januari. Dat zou mijn eerste demonstratie ooit zijn in mijn leven. Maar ik vind de plannen zoals ze nu zijn iets te zot om er niks aan te doen.
Billenkoek van Reflectionne?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:55 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha jij moet wel komen op de borrel! Als je nu weer niet komt zwaait er wat!
Iets veul ergers!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef Bierie het volgende:
[..]
Billenkoek van Reflectionne?![]()
Maar nee hoor, wil er gewoon bij zijn dit keer!
Succes! Wel af en toe even checken of er al data zijn en of je dan kan enzoquote:Op zondag 12 december 2010 15:31 schreef maen het volgende:
hehe, als het ff kan kom ik ook wel..
en aan de studie, ik hoop dat jullie me de komende 2 weken niet online zien...
Okee poging bij dezequote:Op zondag 12 december 2010 10:50 schreef Reflectionne het volgende:
Bierrie, aangezien jij hier persé bij moet zijn (de rest natuurlijk ook eigenlijk). Is het een idee dat jij wat data voorstelt? Ik wilde het net eigenlijk gaan doen, maar jij hebt wat goed te maken
Goed bezig Bieriequote:Op maandag 13 december 2010 10:42 schreef Bierie het volgende:
[..]
Okee poging bij deze
* Donderdag 23 December (maar liever niet, maar optie als al het andere niet kan)
* Donderdag 6 Januari
* Vrijdag 7 Januari
* Donderdag 13 Januari
* Vrijdag 14 Januari
Of zijn er mensen die nooit op donderdag / vrijdags kunnen?
Zie trouwens nu ineens hoe hard de tijd gaatAlweer bijna kerst!
23e wordt 'm dus niet gezien de reacties. En het wordt dus een nieuwejaarsborrelquote:Op maandag 13 december 2010 10:42 schreef Bierie het volgende:
[..]
Okee poging bij deze
* Donderdag 23 December (maar liever niet, maar optie als al het andere niet kan)
* Donderdag 6 Januari
Bierrie
Momo
Reflectionne
* Vrijdag 7 Januari
Bierrie
Bioloogje
Momo
Reflectionne
* Donderdag 13 Januari
Bierrie
Bioloogje (liever vrijdag)
Momo
Ieniminimuis (jeuj gaat ook mee!) Kan je de vrijdagen helemaal niet ((nog) niet ingevuld dus) of is het gewoon voorkeur op do?
Reflectionne
* Vrijdag 14 Januari
Bierrie
Bioloogje
Reflectionne
ik doe pogingen tot... laten we zeggen dat ik meer sog dan leer ^^quote:Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef Reflectionne het volgende:
Wat goed dat het hier zo rustig is, betekent -neem ik aan- dat iedereen hard aan het studeren is?! Wel saai voor mij
Hmm, balenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik doe pogingen tot... laten we zeggen dat ik meer sog dan leer ^^
dinsdag is de beruchte datum... het is wel een openboek tentamen, maar toch is het handig als ik het gelezen heb... en weet waar ik iets kan zoekenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm, balenWanneer moet je?
Ja zeker verstandig.. Nou, je hebt nog eventjes succes!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dinsdag is de beruchte datum... het is wel een openboek tentamen, maar toch is het handig als ik het gelezen heb... en weet waar ik iets kan zoeken
Ik weet niet hoe dat voor anderen is, maar ik zit wel elke dag in mijn boeken en vergeet dan eigenlijk al het andere. Maar tussendoor haalde ik gisteren even de nieuwe Resource en daarin trof ik een bericht dat Wageningen Universiteit weer eerste is geworden in de Keuzegids Universiteiten Voltijd.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef Reflectionne het volgende:
Wat goed dat het hier zo rustig is, betekent -neem ik aan- dat iedereen hard aan het studeren is?! Wel saai voor mij
Ik zit echt hartstikke diep in de boekenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef Reflectionne het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met herkansingen? Is dat net als het normale tentamen een kwestie van aanmelden? En in totaal heb je drie kansen toch? tentamen, hertententamen en generale hertentamen in de zomer?quote:Op zondag 19 december 2010 10:56 schreef maen het volgende:
grrrr... nog 4 te gaan. Welke idioot heeft bedacht dat ik wel even 2 herkansingen erbij kon doen?!
ow wacht....
Daar zeg je iets... eigenlijk nog niet bij stil gestaan... Heb woensdag tentamen.... Zou dat onder force majeur vallen eigenlijk?quote:Op zondag 19 december 2010 17:52 schreef Sodium het volgende:
Ik hoop trouwens maar dat iedereen die morgenochtend tentamen heeft en van buiten Wageningen moet komen op tijd van huis vertrekt/uberhaupt de kans heeft op tijd aanwezig te zijn. Vandaag waren er namelijk opnieuw problemen met het openbaar vervoer (treinen van en naar Utrecht) en ik vrees dat er een kans is dat ook morgen de dienstregeling niet volledig zal zijn. Maar even duimen dat 't goedkomt voor alle forenzende studenten.
Vorig jaar was het echt erg, toen reden er zelfs geen bussen van Ede-Wageningen naar Wageningen (en kon ik ook gewoon wageningen niet inkomen), op tentamendag... Na een paar dagen een email gehad dat ze iedere zaak individueel gaan bekijken op force majeur, en zo mocht ik het de periode later overdoen..quote:Op zondag 19 december 2010 18:02 schreef Bierie het volgende:
[..]
Daar zeg je iets... eigenlijk nog niet bij stil gestaan... Heb woensdag tentamen.... Zou dat onder force majeur vallen eigenlijk?
Maar een periode later.... Dat is toch gewoon de herkansing? Bijvoorbeeld ik heb nu a.s. woensdag tentamen. Maar volgens mij staat de herkansing op 22 Januari 3 Februari.quote:Op zondag 19 december 2010 18:13 schreef Zith het volgende:
[..]
Vorig jaar was het echt erg, toen reden er zelfs geen bussen van Ede-Wageningen naar Wageningen (en kon ik ook gewoon wageningen niet inkomen), op tentamendag... Na een paar dagen een email gehad dat ze iedere zaak individueel gaan bekijken op force majeur, en zo mocht ik het de periode later overdoen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |