ik doe pogingen tot... laten we zeggen dat ik meer sog dan leer ^^quote:Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef Reflectionne het volgende:
Wat goed dat het hier zo rustig is, betekent -neem ik aan- dat iedereen hard aan het studeren is?! Wel saai voor mij
Hmm, balenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik doe pogingen tot... laten we zeggen dat ik meer sog dan leer ^^
dinsdag is de beruchte datum... het is wel een openboek tentamen, maar toch is het handig als ik het gelezen heb... en weet waar ik iets kan zoekenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm, balenWanneer moet je?
Ja zeker verstandig.. Nou, je hebt nog eventjes succes!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dinsdag is de beruchte datum... het is wel een openboek tentamen, maar toch is het handig als ik het gelezen heb... en weet waar ik iets kan zoeken
Ik weet niet hoe dat voor anderen is, maar ik zit wel elke dag in mijn boeken en vergeet dan eigenlijk al het andere. Maar tussendoor haalde ik gisteren even de nieuwe Resource en daarin trof ik een bericht dat Wageningen Universiteit weer eerste is geworden in de Keuzegids Universiteiten Voltijd.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef Reflectionne het volgende:
Wat goed dat het hier zo rustig is, betekent -neem ik aan- dat iedereen hard aan het studeren is?! Wel saai voor mij
Ik zit echt hartstikke diep in de boekenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef Reflectionne het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met herkansingen? Is dat net als het normale tentamen een kwestie van aanmelden? En in totaal heb je drie kansen toch? tentamen, hertententamen en generale hertentamen in de zomer?quote:Op zondag 19 december 2010 10:56 schreef maen het volgende:
grrrr... nog 4 te gaan. Welke idioot heeft bedacht dat ik wel even 2 herkansingen erbij kon doen?!
ow wacht....
Daar zeg je iets... eigenlijk nog niet bij stil gestaan... Heb woensdag tentamen.... Zou dat onder force majeur vallen eigenlijk?quote:Op zondag 19 december 2010 17:52 schreef Sodium het volgende:
Ik hoop trouwens maar dat iedereen die morgenochtend tentamen heeft en van buiten Wageningen moet komen op tijd van huis vertrekt/uberhaupt de kans heeft op tijd aanwezig te zijn. Vandaag waren er namelijk opnieuw problemen met het openbaar vervoer (treinen van en naar Utrecht) en ik vrees dat er een kans is dat ook morgen de dienstregeling niet volledig zal zijn. Maar even duimen dat 't goedkomt voor alle forenzende studenten.
Vorig jaar was het echt erg, toen reden er zelfs geen bussen van Ede-Wageningen naar Wageningen (en kon ik ook gewoon wageningen niet inkomen), op tentamendag... Na een paar dagen een email gehad dat ze iedere zaak individueel gaan bekijken op force majeur, en zo mocht ik het de periode later overdoen..quote:Op zondag 19 december 2010 18:02 schreef Bierie het volgende:
[..]
Daar zeg je iets... eigenlijk nog niet bij stil gestaan... Heb woensdag tentamen.... Zou dat onder force majeur vallen eigenlijk?
Maar een periode later.... Dat is toch gewoon de herkansing? Bijvoorbeeld ik heb nu a.s. woensdag tentamen. Maar volgens mij staat de herkansing op 22 Januari 3 Februari.quote:Op zondag 19 december 2010 18:13 schreef Zith het volgende:
[..]
Vorig jaar was het echt erg, toen reden er zelfs geen bussen van Ede-Wageningen naar Wageningen (en kon ik ook gewoon wageningen niet inkomen), op tentamendag... Na een paar dagen een email gehad dat ze iedere zaak individueel gaan bekijken op force majeur, en zo mocht ik het de periode later overdoen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |