Heb je geen namenlijst gekregen? Dan kun je ze lekker hyven/facebooken/googlenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef Reflectionne het volgende:
Dankje Sodium
AID, AID, AID![]()
Ikvind het flauw dat ik nog niet weet wie mijn kindjes zijn en dat m'n kindjes wel weten dat ik hun mama ga zijn.. Ik wil weten hoeveel, geslacht, nationaliteit etc
Ik zag wel mijn medegroepsleden heb mij helemaal suf gegoogled, hyved, facebooked, blogspotted, linkedin noem maar op. Maar het zijn net alsof die mensen nog nooit hebben bestaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Heb je geen namenlijst gekregen? Dan kun je ze lekker hyven/facebooken/googlen
Nee en ik wil ze zo graag opzoeken :p Ik ga morgen het bestuur maar eens mailen :pquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Heb je geen namenlijst gekregen? Dan kun je ze lekker hyven/facebooken/googlen
Geldt trouwens ook voor je papa's/mama's Bierie![]()
Oh dus in theorie zou ik een van deze dagen iets van ze moeten horen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:02 schreef Reflectionne het volgende:
Oh en Bierie over je mama's in het vorige topic, het is de bedoeling dat ze je van te voren bellen/mailen met dingen of je een slaapplek en een fiets hebt etcMaar er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
Ik vind hem top, als ik nog briljante ideeën heb zal ik ze hier wel spammen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:08 schreef Sodium het volgende:
Laat maar even weten wat er nog aangevuld moet worden
spam maar geen hyves profielen oid hier...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Bierie het volgende:
[..]
Oh dus in theorie zou ik een van deze dagen iets van ze moeten horen?
Mijn mama's zijn wel stukje jonnger dan ik 21 en 23 maar afgaande op de party pics en profielen valt er wel te lachen met ze![]()
In theorie wel ja, maar zolang de mentoren niet weten wie hun groepje is wordt bellen ook lastig :pquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Bierie het volgende:
[..]
Oh dus in theorie zou ik een van deze dagen iets van ze moeten horen?
Mijn mama's zijn wel stukje jonnger dan ik 21 en 23 maar afgaande op de party pics en profielen valt er wel te lachen met ze![]()
Jeeej, dank je. Ik ben er ook wel content mee, laten we 'm aanvullen en recyclen bij het volgende topic. Spam maar even en zolang ik nog aan kan passen, zal ik dat even doen. Ga nu evenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik vind hem top, als ik nog briljante ideeën heb zal ik ze hier wel spammen...
Neuh laten we het maar niet doen hequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
spam maar geen hyves profielen oid hier...
Maar de ultieme vraag is natuurlijk: Zijn ze lekker
* bioloogje gaat zoekenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:18 schreef Bierie het volgende:
[..]
Neuh laten we het maar niet doen he![]()
Ach ik heb een vriendin en kroost thuis dus het maakt in praktijk voor mij geen verschil.
Toegegeven ze zien er niet verkeerd uit![]()
![]()
Hmm goede vraag, ik heb eigenlijk geen idee. Als ik het moest zeggen is het half half.. Al bestaat mijn klas uit 6 mannen en 2 vrouwen en woon ik met ook met 6 mannen en 2 vrouwen (incl mezelf)quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef Bierie het volgende:
Trouwens sowieso een observatie. Afgaande de topicreeks hier, de namen in mijn AID groepje, wat ik zoal op internet zie. Is het percentage vrouwen in Wageningen uni gewoon veel groter dan mannen of lijkt dat tot nu toe alleen maar zo?
Niet relevant of zo maar het begon (mij in ieder geval) op te vallen.
Dan ga ik uit van toevalquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm goede vraag, ik heb eigenlijk geen idee. Als ik het moest zeggen is het half half.. Al bestaat mijn klas uit 6 mannen en 2 vrouwen en woon ik met ook met 6 mannen en 2 vrouwen (incl mezelf)
Het verschilt natuurlijk wel per studie... Zo was het bij biologie idd wel redelijk gelijk maar bij voeding en gezondheid was 95% vrouw. Bij Agrotechnologie is daarentegen weer 99% man.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef Bierie het volgende:
Trouwens sowieso een observatie. Afgaande de topicreeks hier, de namen in mijn AID groepje, wat ik zoal op internet zie. Is het percentage vrouwen in Wageningen uni gewoon veel groter dan mannen of lijkt dat tot nu toe alleen maar zo?
Niet relevant of zo maar het begon (mij in ieder geval) op te vallen.
Nope geen Foursquare helaasquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef Reflectionne het volgende:
Ah, nieuw topic nog maar eens zeuren over Foursquare. Heeft er hier iemand Foursquare?
en: AID AID AID
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |