abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85024678
Welkom in hét topic voor alle (ex-)studenten en medewerkers van Wageningen Universiteit, Van Hall Larenstein Wageningen en natuurlijk alle andere geïnteresseerden!

Met onder anderen:
Bierie, bioloogje, Blurred86, Casparovvv, jappas, Kees22, kippiej, leolinedance, Momo..., MrMazzeltov, Reflectionne, Sodium, Zith

Voor een eerste indruk, wat foto's van de (onderwijs)gebouwen:

Forum

Atlas

Lumen

Gaia

Radix

Het toekomstige Orion

...en alles overzichtelijk op een plattegrond

Voor meer informatie over de campus, alle gebouwen op en rond de campus en uiteraard de herkomst van de foto's hierboven: zie hier.

Overige handige links:

Wageningen Universiteit:
-Website Wageningen Universiteit en website Wageningen UR;
-Algemene informatie voor studiekiezers BSc en MSc;
-Informatie voor toekomstige MSc-studenten (hoe in te schrijven etc);
-Kalender academisch jaar 2010-2011;
-Studiegids 2009-2010 (hopelijk snel een nieuwe);
-Een praktische gids 'Wiewatwaar in Wageningen' (van vorig jaar);
-Een overzichtskaart van Wageningen, waarop oa de gebouwen van WUR staan.

Van Hall Larenstein:
-Website Van Hall Larenstein.

Algemeen:
-Link naar de Resource, magazine voor studenten en medewerkers van Wageningen UR;
-Link naar Idealis, de studentenhuisvester van Wageningen;
-Website van de Algemene Introductie Dagen 2010 Wageningen.

Voorgaande delen:
Deel 1;
Deel 2;
Deel 3.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sodium op 09-08-2010 00:03:13 ]
pi_85024878
Jeuj! Is het een idee om de Wageningers er in te zetten?

AID AID AID
pi_85024974
Ik wilde precies hetzelfde zeggen als Reflectionne misschien een idee om iedereen zijn nick erbij te zetten met wat hij studeert? :)

In mijn geval dus Msc Bio-informatics aangevuld met vakken Moleculaire Levenswetenschappen uni Nijmegen (ja ik ben dubbelspion :P )
Profiel opgeheven.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:56:15 #4
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_85025093
Leraaropleiding biologie in Nijmegen, eerst een jaar Biologie in Wageningen (Ja, ik ben een overloper :P)

Maar wel een mooie OP hoor! ^O^
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:58:16 #5
163216 bioloogje
pi_85025193
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef Reflectionne het volgende:
Dankje Sodium :)

AID, AID, AID :D *O* Ikvind het flauw dat ik nog niet weet wie mijn kindjes zijn en dat m'n kindjes wel weten dat ik hun mama ga zijn.. Ik wil weten hoeveel, geslacht, nationaliteit etc
Heb je geen namenlijst gekregen? Dan kun je ze lekker hyven/facebooken/googlen })

Geldt trouwens ook voor je papa's/mama's Bierie :D
pi_85025314
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Heb je geen namenlijst gekregen? Dan kun je ze lekker hyven/facebooken/googlen })
Ik zag wel mijn medegroepsleden heb mij helemaal suf gegoogled, hyved, facebooked, blogspotted, linkedin noem maar op. Maar het zijn net alsof die mensen nog nooit hebben bestaan :D

En er zitten namen bij die ik nu al zal moeten repeteren wil ik ze uberhaupt kunnen uitspreken :')

Aanvulling: Er nog niet aan gedacht om mijn "mama's" op te zoeken. Volgens mij heb ik er bij eentje al beet. :P
Maar ga ik die echt in dit topic spammen? Wat is jullie mening panel? :P
Profiel opgeheven.
pi_85025421
Bioloogje je mag er gewoon bij hoor :) Dit is ook voor niet-in-Wageningen-studerende-mensen sowieso :p

Ik doe Voedingsmiddelentechnologie aan VHL

Oh en Bierie over je mama's in het vorige topic, het is de bedoeling dat ze je van te voren bellen/mailen met dingen of je een slaapplek en een fiets hebt etc ;) Maar er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
pi_85025519
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Geldt trouwens ook voor je papa's/mama's Bierie :D
Nee en ik wil ze zo graag opzoeken :p Ik ga morgen het bestuur maar eens mailen :p
pi_85025732
Laat maar even weten wat er nog aangevuld moet worden :D
pi_85025804
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:02 schreef Reflectionne het volgende:
Oh en Bierie over je mama's in het vorige topic, het is de bedoeling dat ze je van te voren bellen/mailen met dingen of je een slaapplek en een fiets hebt etc ;) Maar er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
Oh dus in theorie zou ik een van deze dagen iets van ze moeten horen?
Mijn mama's zijn wel stukje jonnger dan ik 21 en 23 maar afgaande op de party pics en profielen valt er wel te lachen met ze :P >:)
Profiel opgeheven.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:10:43 #11
163216 bioloogje
pi_85025845
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:08 schreef Sodium het volgende:
Laat maar even weten wat er nog aangevuld moet worden :D
Ik vind hem top, als ik nog briljante ideeën heb zal ik ze hier wel spammen...
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:11:44 #12
163216 bioloogje
pi_85025886
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Bierie het volgende:

[..]

Mijn mama's zijn wel stukje jonnger dan ik 21 en 23 maar afgaande op de party pics en profielen valt er wel te lachen met ze :P >:)
spam maar geen hyves profielen oid hier...
Maar de ultieme vraag is natuurlijk: Zijn ze lekker :P
pi_85025995
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Bierie het volgende:

[..]

In theorie wel ja, maar zolang de mentoren niet weten wie hun groepje is wordt bellen ook lastig :p

Goed voor elkaar met je mentoren dus :)

Trouwens die leeftijden maakt niet zoveel uit, je kunt ze gewoon zien als medefeesters, maar dan weten diegenen de weg ;)
pi_85026000
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Ik vind hem top, als ik nog briljante ideeën heb zal ik ze hier wel spammen...
Jeeej, dank je. Ik ben er ook wel content mee, laten we 'm aanvullen en recyclen bij het volgende topic. Spam maar even en zolang ik nog aan kan passen, zal ik dat even doen. Ga nu even *O* Zomergasten *O* kijken...

EDIT: misschien nog een logo'tje hier en daar? Of zo'n prachtig Valleilijnbus (je vriend en vijand op vrijdagmiddag), haha.
pi_85026183
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef bioloogje het volgende:

[..]

spam maar geen hyves profielen oid hier...
Maar de ultieme vraag is natuurlijk: Zijn ze lekker :P
Neuh laten we het maar niet doen he :P
Ach ik heb een vriendin en kroost thuis dus het maakt in praktijk voor mij geen verschil.
Toegegeven ze zien er niet verkeerd uit :@ :P
Profiel opgeheven.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:20:41 #16
163216 bioloogje
pi_85026319
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:18 schreef Bierie het volgende:

[..]

Neuh laten we het maar niet doen he :P
Ach ik heb een vriendin en kroost thuis dus het maakt in praktijk voor mij geen verschil.
Toegegeven ze zien er niet verkeerd uit :@ :P
* bioloogje gaat zoeken :P
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:23:43 #17
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85026483
yeah ik sta in de OP 8-)
tevens tvp :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85026637
Trouwens sowieso een observatie. Afgaande de topicreeks hier, de namen in mijn AID groepje, wat ik zoal op internet zie. Is het percentage vrouwen in Wageningen uni gewoon veel groter dan mannen of lijkt dat tot nu toe alleen maar zo?

Niet relevant of zo maar het begon (mij in ieder geval) op te vallen.
Profiel opgeheven.
pi_85026857
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef Bierie het volgende:
Trouwens sowieso een observatie. Afgaande de topicreeks hier, de namen in mijn AID groepje, wat ik zoal op internet zie. Is het percentage vrouwen in Wageningen uni gewoon veel groter dan mannen of lijkt dat tot nu toe alleen maar zo?

Hmm goede vraag, ik heb eigenlijk geen idee. Als ik het moest zeggen is het half half.. Al bestaat mijn klas uit 6 mannen en 2 vrouwen en woon ik met ook met 6 mannen en 2 vrouwen (incl mezelf)
pi_85026916
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Hmm goede vraag, ik heb eigenlijk geen idee. Als ik het moest zeggen is het half half.. Al bestaat mijn klas uit 6 mannen en 2 vrouwen en woon ik met ook met 6 mannen en 2 vrouwen (incl mezelf)
Dan ga ik uit van toeval :)
Profiel opgeheven.
pi_85029013
Ah, nieuw topic nog maar eens zeuren over Foursquare. Heeft er hier iemand Foursquare?
en: AID AID AID *O*
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:54:56 #22
163216 bioloogje
pi_85031194
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef Bierie het volgende:

Het verschilt natuurlijk wel per studie... Zo was het bij biologie idd wel redelijk gelijk maar bij voeding en gezondheid was 95% vrouw. Bij Agrotechnologie is daarentegen weer 99% man.

Maar over het algemeen lijkt het mij wel redelijk 50-50 te zijn.
pi_85036227
Persoonlijkvind ik het hele zooitje een serie lelijke gebouwen. En de reclame van InHolland vind ik al helemaal verwerpelijk. Wat heeft Wageningen, in Gelderland, daar nou mee te maken?
Maar ik moet toegeven smaken verschillen en tijden veranderen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_85042933
@Momo: ah oke! Ik denk dat het met de gehorigheid wel mee zal vallen, dan. Het oogt in ieder geval, zoals je zelf ook al zegt als een vrij rustig, relaxed complex. Lekker zelfstandig, maar toch ook de mogelijkheid om de gezelligheid op te zoeken. Was er laatst nog en het viel me op dat het er erg netjes is.
pi_85085933
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef Reflectionne het volgende:
Ah, nieuw topic nog maar eens zeuren over Foursquare. Heeft er hier iemand Foursquare?
en: AID AID AID *O*
Nope geen Foursquare helaas ;)
Maar... al contact gegevens van je pupillen gehad? Zelf nog niks gehoord van de mama's namelijk. Maar ja als ze nog geen namen / nummer hebben gaat dat ook lastig :P
Profiel opgeheven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')