abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85024678
Welkom in hét topic voor alle (ex-)studenten en medewerkers van Wageningen Universiteit, Van Hall Larenstein Wageningen en natuurlijk alle andere geïnteresseerden!

Met onder anderen:
Bierie, bioloogje, Blurred86, Casparovvv, jappas, Kees22, kippiej, leolinedance, Momo..., MrMazzeltov, Reflectionne, Sodium, Zith

Voor een eerste indruk, wat foto's van de (onderwijs)gebouwen:

Forum

Atlas

Lumen

Gaia

Radix

Het toekomstige Orion

...en alles overzichtelijk op een plattegrond

Voor meer informatie over de campus, alle gebouwen op en rond de campus en uiteraard de herkomst van de foto's hierboven: zie hier.

Overige handige links:

Wageningen Universiteit:
-Website Wageningen Universiteit en website Wageningen UR;
-Algemene informatie voor studiekiezers BSc en MSc;
-Informatie voor toekomstige MSc-studenten (hoe in te schrijven etc);
-Kalender academisch jaar 2010-2011;
-Studiegids 2009-2010 (hopelijk snel een nieuwe);
-Een praktische gids 'Wiewatwaar in Wageningen' (van vorig jaar);
-Een overzichtskaart van Wageningen, waarop oa de gebouwen van WUR staan.

Van Hall Larenstein:
-Website Van Hall Larenstein.

Algemeen:
-Link naar de Resource, magazine voor studenten en medewerkers van Wageningen UR;
-Link naar Idealis, de studentenhuisvester van Wageningen;
-Website van de Algemene Introductie Dagen 2010 Wageningen.

Voorgaande delen:
Deel 1;
Deel 2;
Deel 3.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sodium op 09-08-2010 00:03:13 ]
pi_85024878
Jeuj! Is het een idee om de Wageningers er in te zetten?

AID AID AID
pi_85024974
Ik wilde precies hetzelfde zeggen als Reflectionne misschien een idee om iedereen zijn nick erbij te zetten met wat hij studeert? :)

In mijn geval dus Msc Bio-informatics aangevuld met vakken Moleculaire Levenswetenschappen uni Nijmegen (ja ik ben dubbelspion :P )
Profiel opgeheven.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:56:15 #4
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_85025093
Leraaropleiding biologie in Nijmegen, eerst een jaar Biologie in Wageningen (Ja, ik ben een overloper :P)

Maar wel een mooie OP hoor! ^O^
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:58:16 #5
163216 bioloogje
pi_85025193
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef Reflectionne het volgende:
Dankje Sodium :)

AID, AID, AID :D *O* Ikvind het flauw dat ik nog niet weet wie mijn kindjes zijn en dat m'n kindjes wel weten dat ik hun mama ga zijn.. Ik wil weten hoeveel, geslacht, nationaliteit etc
Heb je geen namenlijst gekregen? Dan kun je ze lekker hyven/facebooken/googlen })

Geldt trouwens ook voor je papa's/mama's Bierie :D
pi_85025314
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Heb je geen namenlijst gekregen? Dan kun je ze lekker hyven/facebooken/googlen })
Ik zag wel mijn medegroepsleden heb mij helemaal suf gegoogled, hyved, facebooked, blogspotted, linkedin noem maar op. Maar het zijn net alsof die mensen nog nooit hebben bestaan :D

En er zitten namen bij die ik nu al zal moeten repeteren wil ik ze uberhaupt kunnen uitspreken :')

Aanvulling: Er nog niet aan gedacht om mijn "mama's" op te zoeken. Volgens mij heb ik er bij eentje al beet. :P
Maar ga ik die echt in dit topic spammen? Wat is jullie mening panel? :P
Profiel opgeheven.
pi_85025421
Bioloogje je mag er gewoon bij hoor :) Dit is ook voor niet-in-Wageningen-studerende-mensen sowieso :p

Ik doe Voedingsmiddelentechnologie aan VHL

Oh en Bierie over je mama's in het vorige topic, het is de bedoeling dat ze je van te voren bellen/mailen met dingen of je een slaapplek en een fiets hebt etc ;) Maar er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
pi_85025519
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Geldt trouwens ook voor je papa's/mama's Bierie :D
Nee en ik wil ze zo graag opzoeken :p Ik ga morgen het bestuur maar eens mailen :p
pi_85025732
Laat maar even weten wat er nog aangevuld moet worden :D
pi_85025804
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:02 schreef Reflectionne het volgende:
Oh en Bierie over je mama's in het vorige topic, het is de bedoeling dat ze je van te voren bellen/mailen met dingen of je een slaapplek en een fiets hebt etc ;) Maar er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
Oh dus in theorie zou ik een van deze dagen iets van ze moeten horen?
Mijn mama's zijn wel stukje jonnger dan ik 21 en 23 maar afgaande op de party pics en profielen valt er wel te lachen met ze :P >:)
Profiel opgeheven.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:10:43 #11
163216 bioloogje
pi_85025845
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:08 schreef Sodium het volgende:
Laat maar even weten wat er nog aangevuld moet worden :D
Ik vind hem top, als ik nog briljante ideeën heb zal ik ze hier wel spammen...
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:11:44 #12
163216 bioloogje
pi_85025886
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Bierie het volgende:

[..]

Mijn mama's zijn wel stukje jonnger dan ik 21 en 23 maar afgaande op de party pics en profielen valt er wel te lachen met ze :P >:)
spam maar geen hyves profielen oid hier...
Maar de ultieme vraag is natuurlijk: Zijn ze lekker :P
pi_85025995
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Bierie het volgende:

[..]

In theorie wel ja, maar zolang de mentoren niet weten wie hun groepje is wordt bellen ook lastig :p

Goed voor elkaar met je mentoren dus :)

Trouwens die leeftijden maakt niet zoveel uit, je kunt ze gewoon zien als medefeesters, maar dan weten diegenen de weg ;)
pi_85026000
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Ik vind hem top, als ik nog briljante ideeën heb zal ik ze hier wel spammen...
Jeeej, dank je. Ik ben er ook wel content mee, laten we 'm aanvullen en recyclen bij het volgende topic. Spam maar even en zolang ik nog aan kan passen, zal ik dat even doen. Ga nu even *O* Zomergasten *O* kijken...

EDIT: misschien nog een logo'tje hier en daar? Of zo'n prachtig Valleilijnbus (je vriend en vijand op vrijdagmiddag), haha.
pi_85026183
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef bioloogje het volgende:

[..]

spam maar geen hyves profielen oid hier...
Maar de ultieme vraag is natuurlijk: Zijn ze lekker :P
Neuh laten we het maar niet doen he :P
Ach ik heb een vriendin en kroost thuis dus het maakt in praktijk voor mij geen verschil.
Toegegeven ze zien er niet verkeerd uit :@ :P
Profiel opgeheven.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:20:41 #16
163216 bioloogje
pi_85026319
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:18 schreef Bierie het volgende:

[..]

Neuh laten we het maar niet doen he :P
Ach ik heb een vriendin en kroost thuis dus het maakt in praktijk voor mij geen verschil.
Toegegeven ze zien er niet verkeerd uit :@ :P
* bioloogje gaat zoeken :P
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:23:43 #17
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85026483
yeah ik sta in de OP 8-)
tevens tvp :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85026637
Trouwens sowieso een observatie. Afgaande de topicreeks hier, de namen in mijn AID groepje, wat ik zoal op internet zie. Is het percentage vrouwen in Wageningen uni gewoon veel groter dan mannen of lijkt dat tot nu toe alleen maar zo?

Niet relevant of zo maar het begon (mij in ieder geval) op te vallen.
Profiel opgeheven.
pi_85026857
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef Bierie het volgende:
Trouwens sowieso een observatie. Afgaande de topicreeks hier, de namen in mijn AID groepje, wat ik zoal op internet zie. Is het percentage vrouwen in Wageningen uni gewoon veel groter dan mannen of lijkt dat tot nu toe alleen maar zo?

Hmm goede vraag, ik heb eigenlijk geen idee. Als ik het moest zeggen is het half half.. Al bestaat mijn klas uit 6 mannen en 2 vrouwen en woon ik met ook met 6 mannen en 2 vrouwen (incl mezelf)
pi_85026916
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Hmm goede vraag, ik heb eigenlijk geen idee. Als ik het moest zeggen is het half half.. Al bestaat mijn klas uit 6 mannen en 2 vrouwen en woon ik met ook met 6 mannen en 2 vrouwen (incl mezelf)
Dan ga ik uit van toeval :)
Profiel opgeheven.
pi_85029013
Ah, nieuw topic nog maar eens zeuren over Foursquare. Heeft er hier iemand Foursquare?
en: AID AID AID *O*
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:54:56 #22
163216 bioloogje
pi_85031194
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef Bierie het volgende:

Het verschilt natuurlijk wel per studie... Zo was het bij biologie idd wel redelijk gelijk maar bij voeding en gezondheid was 95% vrouw. Bij Agrotechnologie is daarentegen weer 99% man.

Maar over het algemeen lijkt het mij wel redelijk 50-50 te zijn.
pi_85036227
Persoonlijkvind ik het hele zooitje een serie lelijke gebouwen. En de reclame van InHolland vind ik al helemaal verwerpelijk. Wat heeft Wageningen, in Gelderland, daar nou mee te maken?
Maar ik moet toegeven smaken verschillen en tijden veranderen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_85042933
@Momo: ah oke! Ik denk dat het met de gehorigheid wel mee zal vallen, dan. Het oogt in ieder geval, zoals je zelf ook al zegt als een vrij rustig, relaxed complex. Lekker zelfstandig, maar toch ook de mogelijkheid om de gezelligheid op te zoeken. Was er laatst nog en het viel me op dat het er erg netjes is.
pi_85085933
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef Reflectionne het volgende:
Ah, nieuw topic nog maar eens zeuren over Foursquare. Heeft er hier iemand Foursquare?
en: AID AID AID *O*
Nope geen Foursquare helaas ;)
Maar... al contact gegevens van je pupillen gehad? Zelf nog niks gehoord van de mama's namelijk. Maar ja als ze nog geen namen / nummer hebben gaat dat ook lastig :P
Profiel opgeheven.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:49:54 #26
163216 bioloogje
pi_85086047
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:46 schreef Bierie het volgende:

[..]

Nope geen Foursquare helaas ;)
Maar... al contact gegevens van je pupillen gehad? Zelf nog niks gehoord van de mama's namelijk. Maar ja als ze nog geen namen / nummer hebben gaat dat ook lastig :P
Dat en de papa's en mama's van master groepjes voelen zich waarschijnlijk wat minder verantwoordelijk voor hun groepje. Zij weten als het goed is ook wel dat er mensen in hun groep zitten die ouder zijn dan zijzelf, en dat hun kindjes al gestudeerd hebben en waarschijnlijk al lang niet meer thuis wonen.
pi_85086643
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:49 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Dat en de papa's en mama's van master groepjes voelen zich waarschijnlijk wat minder verantwoordelijk voor hun groepje. Zij weten als het goed is ook wel dat er mensen in hun groep zitten die ouder zijn dan zijzelf, en dat hun kindjes al gestudeerd hebben en waarschijnlijk al lang niet meer thuis wonen.
Dat is ook wel weer zo natuurlijk. Ik had een beetje het idee dat contact opnemen de standaard procedure was. Althans dat begreep ik zo van Reflectionne. Mij is het om het even eigenlijk :)
Profiel opgeheven.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:46:00 #28
163216 bioloogje
pi_85087770
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:11 schreef Bierie het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer zo natuurlijk. Ik had een beetje het idee dat contact opnemen de standaard procedure was. Althans dat begreep ik zo van Reflectionne. Mij is het om het even eigenlijk :)
Officieel krijgen ze zelfs de opdracht om even te bellen, maar de meeste mentoren sturen een mailtje. (als ze al iets laten weten)
pi_85095339
Ik heb inmiddels een lijstje met kindjes, 3 chinezen en 2 Nederlanders.. We bellen de Nederlanders en mailen de Chinezen (ivm waarschijnlijk slecht engels en in een mail is alles nog eens door te lezen, VIA de telefoon is alle info sneller weg).

Het is officieel wel de bedoeling dat er ff gevraagd wordt of ze een slaapplek hebben etc.. En ik vind het van beide kanten uit wel fijn om ff contact te hebben.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:23:39 #30
163216 bioloogje
pi_85096741
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb inmiddels een lijstje met kindjes, 3 chinezen en 2 Nederlanders.. We bellen de Nederlanders en mailen de Chinezen (ivm waarschijnlijk slecht engels en in een mail is alles nog eens door te lezen, VIA de telefoon is alle info sneller weg).

Het is officieel wel de bedoeling dat er ff gevraagd wordt of ze een slaapplek hebben etc.. En ik vind het van beide kanten uit wel fijn om ff contact te hebben.
een groep van 5 maar? of is de AID voor de HBO nog steeds los van de Uni?
pi_85102581
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:23 schreef bioloogje het volgende:

[..]

een groep van 5 maar? of is de AID voor de HBO nog steeds los van de Uni?
Nee, gewoon samen met wur, maar er kunnen nog mensen bij komen. Er zijn gewoon te weinig VHL aanmeldingen.

Het programma is hetzelfde maar de groepjes zijn wel alleen wur/vhl/master.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:24:16 #32
163216 bioloogje
pi_85118672
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Nee, gewoon samen met wur, maar er kunnen nog mensen bij komen. Er zijn gewoon te weinig VHL aanmeldingen.

Het programma is hetzelfde maar de groepjes zijn wel alleen wur/vhl/master.
ahh vandaar... Das wel klote dan, de chinezen staan er niet om bekend om leuk mee te feesten dus dan zit je met daar straks met 2 mentoren op 3 kindjes...
pi_85125394
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:24 schreef bioloogje het volgende:

[..]

ahh vandaar... Das wel klote dan, de chinezen staan er niet om bekend om leuk mee te feesten dus dan zit je met daar straks met 2 mentoren op 3 kindjes...
Inderdaad, echt klote.. Ik hoop nog dat er mensen bij komen en anders moeten we maar zien wat het wordt..
pi_85130988
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:24 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje wat ik ook dacht. Straks zijn al die niet uit te spreken namen in mijn groepje allemaal Aziaten. :') En eerlijk is eerlijk in mijn eigen kring ken ik slechts een enkele Japanse jongen waarmee je gezellig een biertje kan halen. :P

Ieder zijn persoonlijkheid hoor, het is niet per definitie slecht. Maar ze komen zo moeilijk los inderdaad in sociale kringen. Al zijn ze wel ontzettend hartelijk altijd :)

Ach zie wel :) Overigens alsnog mailtje voorbij zien komen van de mama's waarin ze zichzelf voorstelde. En ook vroegen of je jezelf ook wilde voorstellen en dat naar iedereen toe kon replyen. Een van die gasten kwam meteen aanzetten met zijn cv en welke publicaties hij had in uberslecht gebroken Engels :')
Profiel opgeheven.
pi_85149269
Mijn ervaring met Chinezen is niet zo goed. Ik heb met een aantal gewoond... Slechts 1 van hen was aardig. De rest maakte de keuken ontzettend vies, de badkamers, wc's en nu 1 die steelt (eten)

Vorig jaar ook een Chinees kindje gehad maar doe waren we na 2 dagen kwijt (en ze had geen mobiel)

Dus, ik zie het niet heel positief in en alle hoop ligt bij de twee nederlanders in m'n groepje en bij eventuele mensen die nog toegevoegd worden..

Ik maak er het beste van en feest anders gewoon met m'n mede mama ;)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:13:56 #36
163216 bioloogje
pi_85149703
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:58 schreef Reflectionne het volgende:
Mijn ervaring met Chinezen is niet zo goed. Ik heb met een aantal gewoond... Slechts 1 van hen was aardig. De rest maakte de keuken ontzettend vies, de badkamers, wc's en nu 1 die steelt (eten)

Vorig jaar ook een Chinees kindje gehad maar doe waren we na 2 dagen kwijt (en ze had geen mobiel)

Dus, ik zie het niet heel positief in en alle hoop ligt bij de twee nederlanders in m'n groepje en bij eventuele mensen die nog toegevoegd worden..

Ik maak er het beste van en feest anders gewoon met m'n mede mama ;)
Heb je geen vrienden die ook papa/mama worden anders kun je misschien groepjes bundelen. Dan leren je kindjes toch meer mensen kennen, wat leuker is voor hun, en jullie hebben een wat grotere groep maar dan wel met 4 mentoren.
pi_85152550
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:13 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Heb je geen vrienden die ook papa/mama worden anders kun je misschien groepjes bundelen. Dan leren je kindjes toch meer mensen kennen, wat leuker is voor hun, en jullie hebben een wat grotere groep maar dan wel met 4 mentoren.
Ik ken wel andere mentoren, maar niet echt vrienden.. Op 1 groepje naar maar dat is dan weer een master groepje met ook veel buitenlanders enzo en die zijn natuurlijk ouder, maar wie weet, we zien het wel ;) Er is ook nog steeds de mogelijkheid dat er mensen bij komen
pi_85164677
Ik lees zo eens mee en ik zie problemen die beslist goed opgelost moeten worden, zoals die met de Chinese studenten. Het lijkt me belangrijk die een beetje van onze cultuur bij te brengen en hun isolatie te doorbreken. Misschien een paar mensen die Chinees leren en hen op hun gedrag aanspreken?

Maar anderzijds: pappa/mamma en kindjes? Welke idioot heeft het bij mensen van minstens 20 jaar nou over kindjes?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_85173751
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef Kees22 het volgende:
Ik lees zo eens mee en ik zie problemen die beslist goed opgelost moeten worden, zoals die met de Chinese studenten. Het lijkt me belangrijk die een beetje van onze cultuur bij te brengen en hun isolatie te doorbreken. Misschien een paar mensen die Chinees leren en hen op hun gedrag aanspreken?

Maar anderzijds: pappa/mamma en kindjes? Welke idioot heeft het bij mensen van minstens 20 jaar nou over kindjes?
Even Chinees leren?

Tsja, dat van die papa's, mama's en kindjes heeft ooit iemand bedacht. Vind het zelf ook wel stom klinken :p
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2010 @ 13:29:11 #40
230491 Zith
pls tip
pi_85183712
tvp, MSc student management en economie
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_85185608
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef Kees22 het volgende:
Het is inderdaad wel ietwat zot. Maar ach als ze binnen de faculteit zelf je maar met enig fatsoen behandelen en als een volwassen persoon vind ik het best.

Ik studeer voor mijn plezier dan zit ik niet op een hoogleraar te wachten die mij gaat behandelen als pupil van 15 :P

Kortom als ze het bij de AID houden met termen als kindjes en de papa's en de mama's kan ik er mee leven :P
Profiel opgeheven.
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2010 @ 15:08:49 #42
230491 Zith
pls tip
pi_85188253
Even wat eigen fotos dumpen, FORUM van binnen:

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_85188684
Wauw, mooie foto's Zith! Ik wilde ze in de OP plaatsen, maar die kan helaas niet meer aangepast worden, dus kunnen ze (als je dat oke vindt) in de volgende OP opgenomen worden.

*O* Nog een weekje tot de AID!
@Reflectionne: AID komt echt wel goed. Als je Chinezen afhaken, maak je er met de rest een feestje van. Laat je meteen zien dat het ook gezellig kan zijn in kleine mentorgroepjes. Jij bepaalt uiteindelijk, samen met de mensen die wel zin hebben, de sfeer ;) Al een goed cadeautje voor je kindjes verzonnen?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:41:06 #44
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_85194727
tvp van toekomstige boomknuffelaarster in opleiding (Bos en natuurbeheer dus)
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:46:33 #45
163216 bioloogje
pi_85194935
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
tvp van toekomstige boomknuffelaarster in opleiding (Bos en natuurbeheer dus)
Welkom.
Je wordt trouwens geen boomknuffelaarster maar boswachter... :Y
pi_85197427
Bierie, docenten doen niet mee aan de termen als kindje etc wees gerust ;)

Sodium, ik geloof wel dat het goed komt, alleen met m'n mede mentor vermaak ik me ook, dus komt goed :)

Gadget weten we nog niet.. We gaan woensdag op zoek.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 20:07:15 #47
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_85200849
Biere je hoeft je helemaal niet druk te maken over je leeftijd. Twee jaar geleden tijdens de masterstudiedag nog een vrouw van over de 50 kennis laten maken met bosbouwspelletjes. En er zijn genoeg 25+ die hier aan hun master beginnen. En daarbij vraagt niemand hier naar leeftijden en kijkt niemand hier raar op van een ouder iemand. Wij accepteren bijna iedereen. Ook radicale unitassers en 4 kraagjes Ceres mensjes.

Daarbij respect dat je bent gaan studeren! Ach en dat niet op kamers wonen, niemand die zich daar druk om maakt. Ik ken zelfs mensen die hier niet willen wonen :P

Iemand trouwens al nieuwe internationale huisgenoten gespot?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_85207389
Die termen van kindjes zijn inderdaad alleen met de AID (en binnen je eigen groepje denk ik alleen de eerste 10 minuten ;)). Wel leuk dat je aan van alles wil meedoen! Het is inderdaad zoals ieniminimuis zegt, in Wageningen zijn er denk ik in verhouding weinig mensen die raar op zullen kijken van dingen.

@ ieniminimuis: Ik heb ze hier in huis nog niet gezien, er staat wel 1 internationale kamer leeg, ben benieuwd :X.
pi_85248015
Nog maar 2 dagen stage en dan gaat de voorbereiding van de aid beginnen :)

Ik heb er ondanks niet al te goede hoop van m'n groepje toch wel zin in!

Om VHL nog maar eens af te zeiken: 2 van m'n chineze kindjes hebben nog niks gehoord van VHL, ze hebben niet eens een contactpersoon en dus ook geen slaapplek! Dat kan toch niet? Echt zo ontzettend slecht!Mijn mede mama en ik hebben een mail gestuurd naar de school in de hoop dat ze wat gaan doen..
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:44:19 #50
163216 bioloogje
pi_85248821
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:21 schreef Reflectionne het volgende:
Nog maar 2 dagen stage en dan gaat de voorbereiding van de aid beginnen :)

Ik heb er ondanks niet al te goede hoop van m'n groepje toch wel zin in!

Om VHL nog maar eens af te zeiken: 2 van m'n chineze kindjes hebben nog niks gehoord van VHL, ze hebben niet eens een contactpersoon en dus ook geen slaapplek! Dat kan toch niet? Echt zo ontzettend slecht!Mijn mede mama en ik hebben een mail gestuurd naar de school in de hoop dat ze wat gaan doen..
hmm, Das wel erg slecht idd. Maar gelukkig is dat bij alle HBO's in Nederland dat het geval.
Voor slaapplekken tijdens de aid kun je terecht bij de CAID en de studentenverenigingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')