Heb je geen namenlijst gekregen? Dan kun je ze lekker hyven/facebooken/googlenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef Reflectionne het volgende:
Dankje Sodium
AID, AID, AID![]()
Ikvind het flauw dat ik nog niet weet wie mijn kindjes zijn en dat m'n kindjes wel weten dat ik hun mama ga zijn.. Ik wil weten hoeveel, geslacht, nationaliteit etc
Ik zag wel mijn medegroepsleden heb mij helemaal suf gegoogled, hyved, facebooked, blogspotted, linkedin noem maar op. Maar het zijn net alsof die mensen nog nooit hebben bestaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Heb je geen namenlijst gekregen? Dan kun je ze lekker hyven/facebooken/googlen
Nee en ik wil ze zo graag opzoeken :p Ik ga morgen het bestuur maar eens mailen :pquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Heb je geen namenlijst gekregen? Dan kun je ze lekker hyven/facebooken/googlen
Geldt trouwens ook voor je papa's/mama's Bierie![]()
Oh dus in theorie zou ik een van deze dagen iets van ze moeten horen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:02 schreef Reflectionne het volgende:
Oh en Bierie over je mama's in het vorige topic, het is de bedoeling dat ze je van te voren bellen/mailen met dingen of je een slaapplek en een fiets hebt etcMaar er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
Ik vind hem top, als ik nog briljante ideeën heb zal ik ze hier wel spammen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:08 schreef Sodium het volgende:
Laat maar even weten wat er nog aangevuld moet worden
spam maar geen hyves profielen oid hier...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Bierie het volgende:
[..]
Oh dus in theorie zou ik een van deze dagen iets van ze moeten horen?
Mijn mama's zijn wel stukje jonnger dan ik 21 en 23 maar afgaande op de party pics en profielen valt er wel te lachen met ze![]()
In theorie wel ja, maar zolang de mentoren niet weten wie hun groepje is wordt bellen ook lastig :pquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Bierie het volgende:
[..]
Oh dus in theorie zou ik een van deze dagen iets van ze moeten horen?
Mijn mama's zijn wel stukje jonnger dan ik 21 en 23 maar afgaande op de party pics en profielen valt er wel te lachen met ze![]()
Jeeej, dank je. Ik ben er ook wel content mee, laten we 'm aanvullen en recyclen bij het volgende topic. Spam maar even en zolang ik nog aan kan passen, zal ik dat even doen. Ga nu evenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik vind hem top, als ik nog briljante ideeën heb zal ik ze hier wel spammen...
Neuh laten we het maar niet doen hequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
spam maar geen hyves profielen oid hier...
Maar de ultieme vraag is natuurlijk: Zijn ze lekker
* bioloogje gaat zoekenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:18 schreef Bierie het volgende:
[..]
Neuh laten we het maar niet doen he![]()
Ach ik heb een vriendin en kroost thuis dus het maakt in praktijk voor mij geen verschil.
Toegegeven ze zien er niet verkeerd uit![]()
![]()
Hmm goede vraag, ik heb eigenlijk geen idee. Als ik het moest zeggen is het half half.. Al bestaat mijn klas uit 6 mannen en 2 vrouwen en woon ik met ook met 6 mannen en 2 vrouwen (incl mezelf)quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef Bierie het volgende:
Trouwens sowieso een observatie. Afgaande de topicreeks hier, de namen in mijn AID groepje, wat ik zoal op internet zie. Is het percentage vrouwen in Wageningen uni gewoon veel groter dan mannen of lijkt dat tot nu toe alleen maar zo?
Niet relevant of zo maar het begon (mij in ieder geval) op te vallen.
Dan ga ik uit van toevalquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm goede vraag, ik heb eigenlijk geen idee. Als ik het moest zeggen is het half half.. Al bestaat mijn klas uit 6 mannen en 2 vrouwen en woon ik met ook met 6 mannen en 2 vrouwen (incl mezelf)
Het verschilt natuurlijk wel per studie... Zo was het bij biologie idd wel redelijk gelijk maar bij voeding en gezondheid was 95% vrouw. Bij Agrotechnologie is daarentegen weer 99% man.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef Bierie het volgende:
Trouwens sowieso een observatie. Afgaande de topicreeks hier, de namen in mijn AID groepje, wat ik zoal op internet zie. Is het percentage vrouwen in Wageningen uni gewoon veel groter dan mannen of lijkt dat tot nu toe alleen maar zo?
Niet relevant of zo maar het begon (mij in ieder geval) op te vallen.
Nope geen Foursquare helaasquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef Reflectionne het volgende:
Ah, nieuw topic nog maar eens zeuren over Foursquare. Heeft er hier iemand Foursquare?
en: AID AID AID
Dat en de papa's en mama's van master groepjes voelen zich waarschijnlijk wat minder verantwoordelijk voor hun groepje. Zij weten als het goed is ook wel dat er mensen in hun groep zitten die ouder zijn dan zijzelf, en dat hun kindjes al gestudeerd hebben en waarschijnlijk al lang niet meer thuis wonen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:46 schreef Bierie het volgende:
[..]
Nope geen Foursquare helaas
Maar... al contact gegevens van je pupillen gehad? Zelf nog niks gehoord van de mama's namelijk. Maar ja als ze nog geen namen / nummer hebben gaat dat ook lastig
Dat is ook wel weer zo natuurlijk. Ik had een beetje het idee dat contact opnemen de standaard procedure was. Althans dat begreep ik zo van Reflectionne. Mij is het om het even eigenlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:49 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat en de papa's en mama's van master groepjes voelen zich waarschijnlijk wat minder verantwoordelijk voor hun groepje. Zij weten als het goed is ook wel dat er mensen in hun groep zitten die ouder zijn dan zijzelf, en dat hun kindjes al gestudeerd hebben en waarschijnlijk al lang niet meer thuis wonen.
Officieel krijgen ze zelfs de opdracht om even te bellen, maar de meeste mentoren sturen een mailtje. (als ze al iets laten weten)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:11 schreef Bierie het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo natuurlijk. Ik had een beetje het idee dat contact opnemen de standaard procedure was. Althans dat begreep ik zo van Reflectionne. Mij is het om het even eigenlijk
een groep van 5 maar? of is de AID voor de HBO nog steeds los van de Uni?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb inmiddels een lijstje met kindjes, 3 chinezen en 2 Nederlanders.. We bellen de Nederlanders en mailen de Chinezen (ivm waarschijnlijk slecht engels en in een mail is alles nog eens door te lezen, VIA de telefoon is alle info sneller weg).
Het is officieel wel de bedoeling dat er ff gevraagd wordt of ze een slaapplek hebben etc.. En ik vind het van beide kanten uit wel fijn om ff contact te hebben.
Nee, gewoon samen met wur, maar er kunnen nog mensen bij komen. Er zijn gewoon te weinig VHL aanmeldingen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:23 schreef bioloogje het volgende:
[..]
een groep van 5 maar? of is de AID voor de HBO nog steeds los van de Uni?
ahh vandaar... Das wel klote dan, de chinezen staan er niet om bekend om leuk mee te feesten dus dan zit je met daar straks met 2 mentoren op 3 kindjes...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee, gewoon samen met wur, maar er kunnen nog mensen bij komen. Er zijn gewoon te weinig VHL aanmeldingen.
Het programma is hetzelfde maar de groepjes zijn wel alleen wur/vhl/master.
Inderdaad, echt klote.. Ik hoop nog dat er mensen bij komen en anders moeten we maar zien wat het wordt..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:24 schreef bioloogje het volgende:
[..]
ahh vandaar... Das wel klote dan, de chinezen staan er niet om bekend om leuk mee te feesten dus dan zit je met daar straks met 2 mentoren op 3 kindjes...
Dat is wel een beetje wat ik ook dacht. Straks zijn al die niet uit te spreken namen in mijn groepje allemaal Aziaten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:24 schreef bioloogje het volgende:
[..]
ahh vandaar... Das wel klote dan, de chinezen staan er niet om bekend om leuk mee te feesten dus dan zit je met daar straks met 2 mentoren op 3 kindjes...
Heb je geen vrienden die ook papa/mama worden anders kun je misschien groepjes bundelen. Dan leren je kindjes toch meer mensen kennen, wat leuker is voor hun, en jullie hebben een wat grotere groep maar dan wel met 4 mentoren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:58 schreef Reflectionne het volgende:
Mijn ervaring met Chinezen is niet zo goed. Ik heb met een aantal gewoond... Slechts 1 van hen was aardig. De rest maakte de keuken ontzettend vies, de badkamers, wc's en nu 1 die steelt (eten)
Vorig jaar ook een Chinees kindje gehad maar doe waren we na 2 dagen kwijt (en ze had geen mobiel)
Dus, ik zie het niet heel positief in en alle hoop ligt bij de twee nederlanders in m'n groepje en bij eventuele mensen die nog toegevoegd worden..
Ik maak er het beste van en feest anders gewoon met m'n mede mama
Ik ken wel andere mentoren, maar niet echt vrienden.. Op 1 groepje naar maar dat is dan weer een master groepje met ook veel buitenlanders enzo en die zijn natuurlijk ouder, maar wie weet, we zien het welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:13 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden die ook papa/mama worden anders kun je misschien groepjes bundelen. Dan leren je kindjes toch meer mensen kennen, wat leuker is voor hun, en jullie hebben een wat grotere groep maar dan wel met 4 mentoren.
Even Chinees leren?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef Kees22 het volgende:
Ik lees zo eens mee en ik zie problemen die beslist goed opgelost moeten worden, zoals die met de Chinese studenten. Het lijkt me belangrijk die een beetje van onze cultuur bij te brengen en hun isolatie te doorbreken. Misschien een paar mensen die Chinees leren en hen op hun gedrag aanspreken?
Maar anderzijds: pappa/mamma en kindjes? Welke idioot heeft het bij mensen van minstens 20 jaar nou over kindjes?
Het is inderdaad wel ietwat zot. Maar ach als ze binnen de faculteit zelf je maar met enig fatsoen behandelen en als een volwassen persoon vind ik het best.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef Kees22 het volgende:
Maar anderzijds: pappa/mamma en kindjes? Welke idioot heeft het bij mensen van minstens 20 jaar nou over kindjes?
Welkom.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
tvp van toekomstige boomknuffelaarster in opleiding (Bos en natuurbeheer dus)
hmm, Das wel erg slecht idd. Maar gelukkig is dat bij alle HBO's in Nederland dat het geval.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:21 schreef Reflectionne het volgende:
Nog maar 2 dagen stage en dan gaat de voorbereiding van de aid beginnen![]()
Ik heb er ondanks niet al te goede hoop van m'n groepje toch wel zin in!
Om VHL nog maar eens af te zeiken: 2 van m'n chineze kindjes hebben nog niks gehoord van VHL, ze hebben niet eens een contactpersoon en dus ook geen slaapplek! Dat kan toch niet? Echt zo ontzettend slecht!Mijn mede mama en ik hebben een mail gestuurd naar de school in de hoop dat ze wat gaan doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |