abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88316831
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
en na afloop feesten op ceres! dan zie ik jullie daar wel ;)
Haha, daar ga ik niet bij zijn! Rot stage
  donderdag 4 november 2010 @ 09:51:55 #252
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_88316858
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:50 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Haha, daar ga ik niet bij zijn! Rot stage
jammer :(
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 4 november 2010 @ 09:52:41 #253
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_88316878
owkeej das niet de juiste smiley... ik wilde een zielig gezichtje geen boos gezichtje...
Trotste mama van Ambar
  donderdag 4 november 2010 @ 10:41:13 #254
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_88318286
Ik durf ook nog wel... moet alleen even kijken of ik meteen uit Nijmegen kom of eerst nog langs huis ga. Bij Ceres ben ik iig niet. Moet morgen weer studeren.
pi_88320172
Maaltijd is ¤3.95, exclusief drinken (maar das allemaal tussen de 1.10 en 1.70). Dus heel betaalbaar. Wel betalen met chipknip, trouwens.

Tot vanavond!

Ohja, wil degene die dit topic straks volmaakt de huidige OP kopieren/plakken/knippen/knutselen?

EDIT: zie onderstaande posts

[ Bericht 10% gewijzigd door Sodium op 04-11-2010 11:54:26 ]
  donderdag 4 november 2010 @ 11:43:43 #256
163216 bioloogje
pi_88320256
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 11:41 schreef Sodium het volgende:
Maaltijd is ¤3.95, exclusief drinken (maar das allemaal tussen de 1.10 en 1.70). Dus heel betaalbaar. Wel betalen met chipknip, trouwens.

Tot vanavond!

Ohja, wil degene die dit topic straks volmaakt de huidige OP kopieren/plakken/knippen/knutselen?
Moet je betalen met chipknip? Geen contant geld?
pi_88320537
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:43 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Moet je betalen met chipknip? Geen contant geld?
Geen contant geld. Ik kan wel even kijken of ik nog voldoende saldo heb en voor jou kan betalen. Kun je mij gewoon contant terugbetalen.

Ohja, wat betreft de OP: ik heb net alle codes bewerkt en in een word-bestandje geplaatst. Er gaat namelijk iets mis wanneer je de voorgaande OP rechtstreeks quote. Dus als je een nieuw topic wilt openen en de codes van de kant-en-klare OP wilt hebben: PM mij even.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:57:45 #258
163216 bioloogje
pi_88320732
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 11:51 schreef Sodium het volgende:

[..]

Geen contant geld. Ik kan wel even kijken of ik nog voldoende saldo heb en voor jou kan betalen. Kun je mij gewoon contant terugbetalen.

Ohja, wat betreft de OP: ik heb net alle codes bewerkt en in een word-bestandje geplaatst. Er gaat namelijk iets mis wanneer je de voorgaande OP rechtstreeks quote. Dus als je een nieuw topic wilt openen en de codes van de kant-en-klare OP wilt hebben: PM mij even.
Ik heb wel een chipknip, zal hem zo dan maar even opladen... Maar is wel even goed om te weten.

En goed bezig met de OP... en ruim op tijd ook...
pi_88320977
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Ik heb wel een chipknip, zal hem zo dan maar even opladen... Maar is wel even goed om te weten.

En goed bezig met de OP... en ruim op tijd ook...
Opladen kan ook in het Forum hoor, hoef je niet persé voor om te fietsen/lopen wat dan ook ;)
  donderdag 4 november 2010 @ 12:11:57 #260
163216 bioloogje
pi_88321226
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 12:04 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Opladen kan ook in het Forum hoor, hoef je niet persé voor om te fietsen/lopen wat dan ook ;)
Mwa, er zit hier een oplaadpunt bij de uitgang in Nijmegen. Omlopen zal niet nodig zijn.
pi_88321696
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 12:11 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Mwa, er zit hier een oplaadpunt bij de uitgang in Nijmegen. Omlopen zal niet nodig zijn.
Prima hoor, niet dat je vanavond roept dat je 10 km hebt gelopen om je chipkaart op te laden enzo ;)
  donderdag 4 november 2010 @ 12:26:40 #262
163216 bioloogje
pi_88321800
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Prima hoor, niet dat je vanavond roept dat je 10 km hebt gelopen om je chipkaart op te laden enzo ;)
In dat geval, heb ik tenminste wel een mooi verhaal, en het zou meteen aangeven hoeveel ik wel niet voor jullie overheb :P
pi_88321837
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef bioloogje het volgende:

[..]

In dat geval, heb ik tenminste wel een mooi verhaal, en het zou meteen aangeven hoeveel ik wel niet voor jullie overheb :P
Ja, die smoesjes wou ik je alvast even afpakken!
  donderdag 4 november 2010 @ 16:13:38 #264
163216 bioloogje
pi_88329916
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 12:27 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ja, die smoesjes wou ik je alvast even afpakken!
Hoho, voor jullie ga ik nu voor de 2e keer in mijn leven het forum binnen he... :')

en nog minder dan 2 uur mensen...
pi_88330777
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 16:13 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Hoho, voor jullie ga ik nu voor de 2e keer in mijn leven het forum binnen he... :')

en nog minder dan 2 uur mensen...
En dat is een opoffering? Kost je veel moeite?? :') Nouja, ik voel me dan maar vereerd omdat je het doet :+
  donderdag 4 november 2010 @ 16:36:15 #266
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_88330915
Je kunt bijna achter het restaurant je chip opladen, dus geen excuses he :P
  donderdag 4 november 2010 @ 16:38:01 #267
163216 bioloogje
pi_88330987
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 16:32 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

En dat is een opoffering? Kost je veel moeite?? :') Nouja, ik voel me dan maar vereerd omdat je het doet :+
Voor niemand anders heb ik de moeite genomen om naar het forum te gaan... Dus ja. Dat is opoffering, en kost heel veel moeite :')

(oke misschien ook niet zo heel veel moeite...)
pi_88332032
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 16:38 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Voor niemand anders heb ik de moeite genomen om naar het forum te gaan... Dus ja. Dat is opoffering, en kost heel veel moeite :')

(oke misschien ook niet zo heel veel moeite...)
Oke, ik voel me heeeeel vereerd :')
pi_88332854
het moet wel ff ophouden met stormen, want hier heb ik geen zin om door heen te fietsen!
pi_88332963
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 17:25 schreef maen het volgende:
het moet wel ff ophouden met stormen, want hier heb ik geen zin om door heen te fietsen!
Geen smoesjes!! :P

Ik trek nu m'n schoenen aan... spannend!!
pi_88333156
geen zorgen, ik kom heus wel :P
  donderdag 4 november 2010 @ 17:34:22 #272
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_88333169
Wie van jullie heeft er verstand van genetische modificatie? En dan met name op het gebied van biomassaconversie naar ethanol of methaan (bij vergisting- of fermentatieprocessen).

Dus met behulp van genetisch gemodificeerde gisten/bacteriën o.i.d. de efficiency van deze conversie verhogen.

Ik ben eigenlijk op zoek naar artikelen die iets zeker over de yield improvement bij dit soort processen, maar ik vind weinig tot nu toe.
pi_88333210
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 17:34 schreef Zwansen het volgende:
Wie van jullie heeft er verstand van genetische modificatie? En dan met name op het gebied van biomassaconversie naar ethanol of methaan (bij vergisting- of fermentatieprocessen).

Dus met behulp van genetisch gemodificeerde gisten/bacteriën o.i.d. de efficiency van deze conversie verhogen.

Ik ben eigenlijk op zoek naar artikelen die iets zeker over de yield improvement bij dit soort processen, maar ik vind weinig tot nu toe.
........ :? :? :? Sorry ik kan je niet helpen..
  donderdag 4 november 2010 @ 17:41:30 #274
68638 Zwansen
pi_88333437
quote:
Op donderdag 4 november 2010 17:35 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

........ :? :? :? Sorry ik kan je niet helpen..
Geen probleem. Ik ben al een keer bij de WUR geweest en heb daar met iemand van de vakgroep biobased economy gepraat. Daarom vroeg ik me af of er op fok WUR'ers zijn die hier ook iets vanaf weten. :P
pi_88337056
Jongens en meiden, sorry! :'( Mijn afspraak in Rotterdam vanmiddag was enorm uitgelopen waardoor ik het niet meer op tijd naar de meeting kon komen :'( Heb het nog geprobeerd maar het was al 17:38 toen ik op Utrecht was :( Toen heb ik het maar opgegeven :(
Profiel opgeheven.
pi_88340267
quote:
Op donderdag 4 november 2010 19:22 schreef Bierie het volgende:
Jongens en meiden, sorry! :'( Mijn afspraak in Rotterdam vanmiddag was enorm uitgelopen waardoor ik het niet meer op tijd naar de meeting kon komen :'( Heb het nog geprobeerd maar het was al 17:38 toen ik op Utrecht was :( Toen heb ik het maar opgegeven :(
:'( Bierrie je stelt me/ons teleur! Als je belooft dat je de volgende keer er bij bent want wat mij betreft komt die er!
  donderdag 4 november 2010 @ 21:25:53 #277
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_88342464
Het was vandaag wel gezellig idd, dus van mij mag er ook een 2de keer komen. :)
pi_88342632
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:41 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

:'( Bierrie je stelt me/ons teleur! Als je belooft dat je de volgende keer er bij bent want wat mij betreft komt die er!
Please doe het nog een keer. Ik voel mij er een beetje lullig over ondanks dat het niet mijn schuld was :'(

Aan de positieve kant. Goed om te horen dat jullie door de meeting angst heen zijn en het leuk vonden! :P

Nee maar serieus. Mag / kan het nog een keer? -O-
Profiel opgeheven.
pi_88344030
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef Bierie het volgende:

[..]

Please doe het nog een keer. Ik voel mij er een beetje lullig over ondanks dat het niet mijn schuld was :'(

Aan de positieve kant. Goed om te horen dat jullie door de meeting angst heen zijn en het leuk vonden! :P

Nee maar serieus. Mag / kan het nog een keer? -O-
Nou, we hebben de hele tijd niks gezegd, snel gegeten en zijn toen naar huis gegaan. Het klikte totaal niet, maar speciaal voor jou moeten we maar nog eens bij elkaar komen dan.:+
pi_88344083
(Voel je niet schuldig het mag nog eens hoor :) )
pi_88344378
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:55 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Nou, we hebben de hele tijd niks gezegd, snel gegeten en zijn toen naar huis gegaan. Het klikte totaal niet, maar speciaal voor jou moeten we maar nog eens bij elkaar komen dan.:+
Fijn om te horen dat het zo 'stroef' verliep en er reden is om nogmaals bij elkaar te komen :P :+
Profiel opgeheven.
pi_88352538
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:55 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Nou, we hebben de hele tijd niks gezegd, snel gegeten en zijn toen naar huis gegaan. Het klikte totaal niet (..).
Was een drama inderdaad ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:34 schreef Zwansen het volgende:

Helaas, ik heb weinig tot geen verstand van genetische modificatie op het gebied van biomassaconversie ethanol-methaan. Heb je vrij toegang tot de databases waar je publicaties kunt vinden? Op zich zou je daar dan wel iets moeten kunnen vinden, toch? Het lijkt mij, voor zover ik dat kan inschatten, in ieder geval een actueel onderwerp. Met welk doel ben je op zoek naar meer informatie hierover?
pi_88353397
Ja, nachtje erover geslapen en het was echt gezellig :) Het viel me mee :P
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:49:26 #284
68638 Zwansen
pi_88356308
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 07:23 schreef Sodium het volgende:

[..]

Was een drama inderdaad ;)

[..]

Helaas, ik heb weinig tot geen verstand van genetische modificatie op het gebied van biomassaconversie ethanol-methaan. Heb je vrij toegang tot de databases waar je publicaties kunt vinden? Op zich zou je daar dan wel iets moeten kunnen vinden, toch? Het lijkt mij, voor zover ik dat kan inschatten, in ieder geval een actueel onderwerp. Met welk doel ben je op zoek naar meer informatie hierover?
Ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie over genetische modificatie bij een grote energiemaatschappij. Het wordt een soort verkenning waar alle aspecten aan bod komen. Wet- en regegeving, mogelijkheden en beperkingen technologie, standpunten stakeholders (het is erg controversieel), e.d. :)
pi_88383496
Ik vond het gisteren inderdaad ook gezellig, eigenlijk jammer dat veel mensen weg moesten. We hadden anders nog wel ergens koffie kunnen gaan drinken oid. Dan moet het nog maar eens ;).
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:17:10 #286
163216 bioloogje
pi_88386065
quote:
1.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:29 schreef jappas het volgende:
Ik vond het gisteren inderdaad ook gezellig, eigenlijk jammer dat veel mensen weg moesten. We hadden anders nog wel ergens koffie kunnen gaan drinken oid. Dan moet het nog maar eens ;).
Heb het ook wel naar mijn zin gehad. Volgende keer gaan we idd nog ergens verder wat drinken. Denk dat het nu ook nog een beetje onwennig voelde voor mensen om meteen voor te stellen ergens anders de meet nog voort te zetten. (en dan helpt het ook niet dat er veel mensen ook echt nog weg moesten.)
pi_88394433
:') Afgelopen nacht hebben sommige niet-WURgerelateerde mafketels het topic hier volgespamd. Ik zag het vanochtend, maar inmiddels is de meuk verwijderd (waarvoor dank!) en hebben we dus nog geen nieuw topic nodig.

Ik ontdekte vanochtend wel dat het met de nieuwe FOK-layout heel gemakkelijk is om een vervolgtopic aan te maken. Wanneer dit topic vol is, vind je rechts onderin een icoon 'maak nieuw vervolgtopic aan' (oid). Als je daar op klikt, kopieer je automatisch de hele voorgaande OP. Het enige wat dan nog rest is het aanpassen van het nummer in de topictitel en het toevoegen van een link naar het voorgaande deel (onderin de OP) en klaar! Kind kan de was doen, dus.
pi_88394788
Ja, ik zag het vannacht ook.. Sodium hoe gaat het met je hand eigenlijk?
pi_88395889
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:20 schreef Reflectionne het volgende:
Sodium hoe gaat het met je hand eigenlijk?
Is met bewegen nog wel pijnlijk en een beetje stijf, maar gaat de goede kant op. Lief dat je er naar vraagt. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:49 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie over genetische modificatie bij een grote energiemaatschappij. Het wordt een soort verkenning waar alle aspecten aan bod komen. Wet- en regegeving, mogelijkheden en beperkingen technologie, standpunten stakeholders (het is erg controversieel), e.d. :)
Ah vandaar. Breed onderwerp, klinkt als een echt verkennend onderzoek. Misschien zou je kunnen overwegen interviews af te nemen om op die manier aan meer informatie te komen. Je bent net begonnen?
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:07:27 #290
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_88523713
is het zo stil in Wageningen? Ik zoek aktie, aangezien de aktie in mijn leven ver te zoeken is op dit moment...
Trotste mama van Ambar
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:36:57 #291
163216 bioloogje
pi_88530608
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
is het zo stil in Wageningen? Ik zoek aktie, aangezien de aktie in mijn leven ver te zoeken is op dit moment...
Sorry. Heb tegenwoordig ook stage, moet elke dag om half 6 mijn bed uit. Maar de stage is tot nu toe wel erg leuk. Goede begeleider en veel mogelijkheden om van alles uit te proberen.
pi_88542331
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn actie bestaat met name uit het bijhouden van practica opdrachten. Damn wat gooien ze er een hoop achter elkaar in een moordtempo doorheen zeg :'(
Profiel opgeheven.
pi_88543684
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:36 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Sorry. Heb tegenwoordig ook stage, moet elke dag om half 6 mijn bed uit. Maar de stage is tot nu toe wel erg leuk. Goede begeleider en veel mogelijkheden om van alles uit te proberen.
Aw, half zes. Dat is echt vroeg. Reis je met het OV? Wel fijn dat je een goede stagebegeleider hebt en het tot nu toe naar je zin hebt. Hoe lang duurt je stage in totaal?

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 01:01 schreef Bierie het volgende:

[..]

Mijn actie bestaat met name uit het bijhouden van practica opdrachten. Damn wat gooien ze er een hoop achter elkaar in een moordtempo doorheen zeg :'(
Je bent niet de enige, mijn actie bestaat ook vooral uit studeren, studeren en studeren. Op zich valt het leeswerk mee, het is meer het denkwerk wat erbij komt kijken waardoor je zeer traag door de stof heen gaat. Wel interessante stof, gelukkig.

Morgen is het 'de dag van de duurzaamheid' en opent het Nederlands Instituut voor Ecologie van 11.00 uur tot 19.00 uur voor een dag de deuren van haar nieuwe onderkomen in Wageningen (nieuwbouw tegenover de campus). Het gebouw is, zover ik vernomen heb, nog niet gereed, maar je kunt al wel vast een kijkje nemen. Voor geinteresseerden: zie hier voor het persbericht.
pi_88625090
Nou nou, wat een rust hier.. Maar ik zie het, allemaal druk met de studie! Drukke tweede periode dus?

Who, bioloogje, half 6, respect hoor!! Ik moe(s)t elke ochtend (bijna niet meer) om 6 uur op en trok dat al slecht (lees: Móet om 22uur naar bed enzo).. Moet je zo lang reizen?

Ik heb gisteren m'n eindevaluatie met m'n stagebegeleider gehad en heb het gehaald whoehoe! Nog even 4 daagjes knallen en ik ben klaar!
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:37:22 #295
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_88626881
tis niet dat het heeeeeel druk is... tis meer dat ik niets belangrijks mee maak... mijn weken bestaan voornamelijk uit het staren naar mijn scriptie en hier en daar een borreltje of activiteit van de studievereniging. Ik kan natuurlijk uitgebreid vertellen over mijn avondjes voor de tv met thee en koekjes en een sjaal die ik aan het haken ben, maar das natuurlijk totaal niet interessant.
Trotste mama van Ambar
pi_88626964
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
tis niet dat het heeeeeel druk is... tis meer dat ik niets belangrijks mee maak... mijn weken bestaan voornamelijk uit het staren naar mijn scriptie en hier en daar een borreltje of activiteit van de studievereniging. Ik kan natuurlijk uitgebreid vertellen over mijn avondjes voor de tv met thee en koekjes en een sjaal die ik aan het haken ben, maar das natuurlijk totaal niet interessant.
Hahaha, misschien is dat nou niet het allerleukste om te delen..

We moeten een goede discussie op gang brengen of er moet iets gebeuren in Wageningen!
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:30:13 #297
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_88628557
mss kan ik wel vertellen dat ik me begin te ergeren aan de verbouwingen van Idealis... In februari/maart net het elektra project gehad, een maand geleden ongeveer brandveiligheid aanpassingen en nu gaan ze de waslijnen vervangen (wrm is mij een compleet raadsel) en gaan ze iets op het dak doen... ik woon ook vlakbij de parkeerplaats waar alle keetjes staan en waar ze ook steeds lekker aan het zagen zijn enzo...
ben benieuwd wat idealis verzint om te verbouwen na de kerstvakantie...
nog meer mensen last van de verbouwlustige idealis?
Trotste mama van Ambar
pi_88629949
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
mss kan ik wel vertellen dat ik me begin te ergeren aan de verbouwingen van Idealis... In februari/maart net het elektra project gehad, een maand geleden ongeveer brandveiligheid aanpassingen en nu gaan ze de waslijnen vervangen (wrm is mij een compleet raadsel) en gaan ze iets op het dak doen... ik woon ook vlakbij de parkeerplaats waar alle keetjes staan en waar ze ook steeds lekker aan het zagen zijn enzo...
ben benieuwd wat idealis verzint om te verbouwen na de kerstvakantie...
nog meer mensen last van de verbouwlustige idealis?
Hmm tsja.. ze bedenken wel steeds nieuwe dingen (we hadden het er toevallig op de meet ook over).. Het is wel vervelend dat ze constant bezig zijn. Ik moet zeggen dat ik alleen zelf weinig last van ze heb, alleen binnenkort hebben we geen kraan + afvoer in de keuken, maarja, dat wordt afwassen in de badkamer.. Kan me wel voorstellen dat als je dicht bij de parkeerplaats woont dat je veel last van het lawaai daarvan hebt. Wel irritant ja!
pi_88629963
Maak wel even een nieuwe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')