Je mag mij in Maastricht zettenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Waar woon je Frutsel?![]()
Dan zet ik je direct op de userkaart van dit topic!
donequote:Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je mag mij in Maastricht zetten.
De atmosfeer staat op ontploffen #370 - Hier komt de storm!
Ga er rond 4 uur komende nacht maar staanquote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef kikoooooo het volgende:
Ik sta nu op de afsluitdijk, kol er re. Ik kan hangen in de wind
Lol, dan kun je van appartementencomplex naar appartementencomplex rennen, toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Voor mijn gevoel waait het hier al behoorlijk (Den Haag) en ik moet vanavond met mijn werk Sint Maarten lopen. Jeej!
Dan slaap ik, nu sta ik er in de tijd van de baasquote:Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ga er rond 4 uur komende nacht maar staanDan kun je vliegen in de wind!
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan slaap ik, nu sta ik er in de tijd van de baas
Klopt, maar het waait hier sinds vannochtend al hard en die regen is al helemaal niet te harden!!!!!!! Tering wat een hoop plens krijgen we nu over ons heenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Voor mijn gevoel waait het hier al behoorlijk (Den Haag) en ik moet vanavond met mijn werk Sint Maarten lopen. Jeej!
Hier is het gewoon regen hoor (in Utrecht dus)quote:Op donderdag 11 november 2010 13:54 schreef horned_reaper het volgende:
Natte sneeuw gemeld in Utrecht!
Ik ben echt blij dat mijn deurbel gewoon uit kanquote:Op donderdag 11 november 2010 14:07 schreef JDude het volgende:
Ik ben echt blij dat Sint Maarten in mijn hoek van het land totaal onbekend is.
Utrecht, Middelburg, Heerenveen en Woudenberg melden nu allemaal flinke natte flatsen!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier is het gewoon regen hoor (in Utrecht dus)
Ik teken er voorquote:Op donderdag 11 november 2010 14:05 schreef Frutsel het volgende:
Onze oosterburen praten al over de "lente" die na Carmen eventjes langskomt. Temperaturen oplopend tot 20 graden![]()
Krijgen wij dat ook?
Noh, wrom dan....quote:Op donderdag 11 november 2010 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik krijg net te horen dat het niet doorgaat!
Ziet er lief uit!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.sat24.nl/homepage.aspx?html=zoom&xas=180&yas=100
Het oog.
Groningen doet ook leuk mee nu, op airport Groningen (Eelde) 991.8quote:Op donderdag 11 november 2010 14:58 schreef AchJa het volgende:
En we zakken nog sneller!
luchtdruktendens (hPa 3h) -8.3
983.9 ondertussen.
Ik moet om 18:00 naar Harlingen rijden, eens zien hoever ik kom, tegen de wind in trekt mijn auto'tje niet echtquote:Op donderdag 11 november 2010 13:36 schreef aloa het volgende:
Het begint hier nu ook harder te regenen. (Harlingen)
Idd... tot nu toe is het vrij tam.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:26 schreef Integreerbeer het volgende:
Ach zolang het niet 11+ Bft is word ik er niet warm van.
Hopen dat je geen omgewaaide vrachtwagens tegen komt...?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:29 schreef richardrahl het volgende:
Hoe zit het met de ochtendspits morgen? Ik las 110 km of meer aan windvlagen tot 12:00 in de middag?
Het gaat vannacht pas beginnen, het moet even zich voorbereiden.quote:
Houd je me wakker dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Al 8 op Terschelling
blijft er nog iemand de hele nacht op?
Nee, dan ben je niet meer gelukkig.. vind ik niet leukquote:Op donderdag 11 november 2010 16:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Houd je me wakker dan?Ik zie wel wat het weer doet, als het echt gaat spoken kan ik toch niet slapen.
Lol, dan blijf ik niet wakker.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, dan ben je niet meer gelukkig.. vind ik niet leuk
Hmm, ik mag de deur dadelijk ook nog uit met de kinderen...quote:Op donderdag 11 november 2010 17:08 schreef horned_reaper het volgende:
Op dit moment komt er een snel aktiverende storing (split-koufront) op Nederland af, die juist tussen 18:00 en 19:00 over een groot deel van Nederland zal gaan trekken.
Dus ik wens die kinderen veel plezier
Wat doet een split-koufront? Google helpt me niet namelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 17:08 schreef horned_reaper het volgende:
Op dit moment komt er een snel aktiverende storing (split-koufront) op Nederland af,
De hele kleine ukkies, nu beginnen de iets grotere kinderen aan hun ronde.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:05 schreef richardrahl het volgende:
nu al kinderen aan de deur? Ik ga pas om 18:45 met ze naar buiten
Behoorlijk aktief ook: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=lightningquote:Op donderdag 11 november 2010 17:08 schreef horned_reaper het volgende:
Op dit moment komt er een snel aktiverende storing (split-koufront) op Nederland af, die juist tussen 18:00 en 19:00 over een groot deel van Nederland zal gaan trekken.
Dus ik wens die kinderen veel plezier
Oh shit das is niet waar t op lijkt op buienradar maar ik ga maar eens mn meubels in veiligheid brengen dan....quote:Op donderdag 11 november 2010 18:06 schreef horned_reaper het volgende:
WAARSCHUWING!
"Op de buienlijn die nu, 17:45 MET, vlak voor de Nederlandse kust ligt, is een aantal actieve afzondelijke cellen te zien waarin een paar afzondelijke elementen eerder W-O dan ZW-NO trekken.
Gezien het feit dat de windschering extreem sterk is in de onderste kilometer, de heliciteit zeer hoog (600-1000 m2/s2) de wolken basis zeer laag, is er een grote kans dat die daadwerkelijk roterende cellen zijn met een kans op tornado's.
Jammer dat er geen Doppler-radar gegevens beschikbaar zijn.
Ik denk dat er een redelijke kans is dat het westen van Nederland een paar tornado's gaat meemaken. De cellen die nu het meest actief zijn, lijken tussen 18:15 en 19:00 in Zuid-Holland aan land te gaan."
Estofex
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:06 schreef horned_reaper het volgende:
WAARSCHUWING!
"Op de buienlijn die nu, 17:45 MET, vlak voor de Nederlandse kust ligt, is een aantal actieve afzondelijke cellen te zien waarin een paar afzondelijke elementen eerder W-O dan ZW-NO trekken.
Gezien het feit dat de windschering extreem sterk is in de onderste kilometer, de heliciteit zeer hoog (600-1000 m2/s2) de wolken basis zeer laag, is er een grote kans dat die daadwerkelijk roterende cellen zijn met een kans op tornado's.
Jammer dat er geen Doppler-radar gegevens beschikbaar zijn.
Ik denk dat er een redelijke kans is dat het westen van Nederland een paar tornado's gaat meemaken. De cellen die nu het meest actief zijn, lijken tussen 18:15 en 19:00 in Zuid-Holland aan land te gaan."
Estofex
Dat is een oude joh!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
Aow t is maar level 1. Valt nog wel mee dus.
[ afbeelding ]
Waar heb je dat bericht gelezen dan? Op estofex kan ik het niet terugvinden.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat is een oude joh!
Het bericht dat ik net liet zien kwam rechtstreeks van de maker van deze kaarten.....
Als die kaart nu van toepassing zou zijn was er wel een onweergebied op de kaart getekend!
Die kaart is voor vr op zaterdagquote:Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat is een oude joh!
Het bericht dat ik net liet zien kwam rechtstreeks van de maker van deze kaarten.....
Als die kaart nu van toepassing zou zijn was er wel een onweergebied op de kaart getekend!
Ik bedoelde ermee te zeggen dat die kaart niet van toepassing is op het huidige weerbeeldquote:Op donderdag 11 november 2010 18:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die kaart is voor vr op zaterdag
http://www.weerwoord.be/i(...)=1291206&tid=1291206quote:Op donderdag 11 november 2010 18:15 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Waar heb je dat bericht gelezen dan? Op estofex kan ik het niet terugvinden.
Hier, en dan naar beneden scrollen tot: ... Central Germany, Belgium and the Netherlands ... , daar staan de updates.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:15 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Waar heb je dat bericht gelezen dan? Op estofex kan ik het niet terugvinden.
Ahh, zeg dat danquote:Op donderdag 11 november 2010 18:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik bedoelde ermee te zeggen dat die kaart niet van toepassing is op het huidige weerbeeld
Gevaarlijk. Ik zou nu gaan of juist 30 min wachten.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:18 schreef kepler het volgende:
Ik moet zo over 15 min op de fiets naar het station, laat dan precies die lijn over Den Haag liggenMisschien maar iets eerder weg
Hmm, succes en wees voorzichtig!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:18 schreef kepler het volgende:
Ik moet zo over 15 min op de fiets naar het station, laat dan precies die lijn over Den Haag liggenMisschien maar iets eerder weg
Nee hoor dat is de kaart die estofex gaf toen ik op de stormwaarschuwing :quote:Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat is een oude joh!
Vertel dat eens tegen de mensen met stormschade en wateroverlast: http://monitor.livep2000.nl/quote:Op donderdag 11 november 2010 18:23 schreef Arcee het volgende:
Al die overdreven sensatieberichten.:')
't Blijven voorspellingen hequote:Op donderdag 11 november 2010 18:23 schreef Arcee het volgende:
Al die overdreven sensatieberichten.:')
Ze worden in dit subforum altijd maximaal overdreven.quote:
Uiteraard. 't Is FOK!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze worden in dit subforum altijd maximaal overdreven.
Nee hoor.... alle berichten hier komen van weer expertsquote:Op donderdag 11 november 2010 18:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze worden in dit subforum altijd maximaal overdreven.
Een luchtvaart ongeval wordt nu net gemeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vertel dat eens tegen de mensen met stormschade en wateroverlast: http://monitor.livep2000.nl/
Ja ik las t ook net!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:30 schreef kahaarin het volgende:
Huh?! PRIO 1 D-PIER RANDWEG C 502 SGB SCHIPHOL LUCHTVAART ONGEVAL VOS 1 [ 597 341 ]
http://www.p2000-online.net/
Een ongeval in de luchtvaart.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:31 schreef Integreerbeer het volgende:
Wat is een LUCHTVAART ONGEVAL?
Als ik moet gokken is het een ongeval in de luchtvaartquote:Op donderdag 11 november 2010 18:31 schreef Integreerbeer het volgende:
Wat is een LUCHTVAART ONGEVAL?
Je hebt toch vliegveldbrandweer? Dus misschien hebben die geen P2000?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een ongeval in de luchtvaart.
Als er een vliegtuig was neergestort was niet all1 de ambu er heen gestuurt dus no worries.
Tuurlijk, misschien is er een stewardess van een trapje gevallen?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:33 schreef MassimO het volgende:
[..]
Als ik moet gokken is het een ongeval in de luchtvaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |