Voor morgen tussen de 5 en 10mm, plaatselijk tot 15mm.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:52 schreef Frutsel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk qua neerslagverwachting?
onze oosterburen hebben het over 40 liter per m2 in lokale gebieden
hmmm..ik moet er vrijdagavond doorheen...wordt een leuk ritjequote:Op woensdag 10 november 2010 19:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor morgen tussen de 5 en 10mm, plaatselijk tot 15mm.
Meeste regen wordt zaterdag/zondag verwacht, dan rond 40 a 50mm mogelijk.
Waar woon je Frutsel?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmmm..ik moet er vrijdagavond doorheen...wordt een leuk ritje
Nou vrijdag lijkt nog een hele aardige dag te gaan worden, storm bij mooi weer! Wie wil dat nou niet, lekker genieten van de wind zonder klets nat te worden van de regen of hiervoor achter de regenjas te verschuilenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmmm..ik moet er vrijdagavond doorheen...wordt een leuk ritje
Zet me maar bij Enschedequote:Op woensdag 10 november 2010 20:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Waar woon je Frutsel?![]()
Dan zet ik je direct op de userkaart van dit topic!
Nee, de temperatuur schiet morgen omhoog en vrijdag zitten we met een graad of 12. En de nachten zullen rond het weekend ook niet veel kouder zijn als dat.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:32 schreef Schuifpui het volgende:
't Is best koud buiten, temperaturen af en toe lager dan 4 graden en grondtemperatuur rond, soms net onder het vriespunt. Zou het nog ergens wit worden met die buien?
Mwah, daar is de neerslag denk ik niet intensief genoeg voor.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:37 schreef Schuifpui het volgende:
Morgen wordt het idd warmer, maar misschien vanavond nog iets leuks.
Hier is het al 3 dagen droogquote:Op woensdag 10 november 2010 20:42 schreef INViCTuS het volgende:
Vandaag ook dik takkeweer. Het regende hier tot een uur of 3...morgen ook een 15mm erbij..
Ik zou mij niet blind staren op de control en eerder kijken naar het gemiddelde, zal nog wel even duren eer de eerste ijsdag eraan komt.quote:
Ik hoop rond de kerst.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:03 schreef wimbaens het volgende:
[..]
Ik zou mij niet blind staren op de control en eerder kijken naar het gemiddelde, zal nog wel even duren eer de eerste ijsdag eraan komt.
Effe de NS op de proef stellen? voor het echte werk rond januari hehequote:Op woensdag 10 november 2010 23:21 schreef wimbaens het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook, met nog een bak sneeuw zou leuk zijn.
Vanmiddag/vanavondquote:Op donderdag 11 november 2010 09:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Wanneer gaat het nou los? Vanavond laat pas?
Ik raak niet op de site maar dat zal em indd wel zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:05 schreef kahaarin het volgende:
Die krul die uit het donker opdoemt, is dat de storm?
http://www.sat24.nl/
Ja dat is 'm. Ten westen van Ierland.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:05 schreef kahaarin het volgende:
Die krul die uit het donker opdoemt, is dat de storm?
http://www.sat24.nl/
Het is geen hem, het is een haar!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja dat is 'm. Ten westen van Ierland.
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is geen hem, het is een haar!![]()
Carmen
Hier valt het nog wel mee. 6bft, normaalste zaak van het jaarquote:Op donderdag 11 november 2010 10:30 schreef horned_reaper het volgende:
De wind begint hier nu al lekker aan te trekken.
Ik hoor de eerste bulderingen al!
Hmm, Carmen dus, de betekenis van die naam is wel toepasselijk: Carmen-Lofliedquote:Op donderdag 11 november 2010 10:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja dat is 'm. Ten westen van Ierland.
Hmm, dusss... Lijkt me niet makkelijk, ach ja, het is toch geen weer om buiten te zijn de komende tijd.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:18 schreef horned_reaper het volgende:
Ik zit met mijn neus in de boeken 'medische microbiologie' en 'microbiële fysiologie' ......
en ik ben bang dat ik daar tot volgende week ook niet meer uit kan komen!![]()
Dus het grootste gedeelte van de storm zal ik aan me voorbij moeten laten gaan...
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef Drassss het volgende:
Carmen zal vannacht te keer gaan wanneer ik in bed lig
Zet mij maar in Eindhovenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Waar woon je Frutsel?![]()
Dan zet ik je direct op de userkaart van dit topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |