Je mag mij in Maastricht zettenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Waar woon je Frutsel?![]()
Dan zet ik je direct op de userkaart van dit topic!
donequote:Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je mag mij in Maastricht zetten.
De atmosfeer staat op ontploffen #370 - Hier komt de storm!
Ga er rond 4 uur komende nacht maar staanquote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef kikoooooo het volgende:
Ik sta nu op de afsluitdijk, kol er re. Ik kan hangen in de wind
Lol, dan kun je van appartementencomplex naar appartementencomplex rennen, toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Voor mijn gevoel waait het hier al behoorlijk (Den Haag) en ik moet vanavond met mijn werk Sint Maarten lopen. Jeej!
Dan slaap ik, nu sta ik er in de tijd van de baasquote:Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ga er rond 4 uur komende nacht maar staanDan kun je vliegen in de wind!
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan slaap ik, nu sta ik er in de tijd van de baas
Klopt, maar het waait hier sinds vannochtend al hard en die regen is al helemaal niet te harden!!!!!!! Tering wat een hoop plens krijgen we nu over ons heenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Voor mijn gevoel waait het hier al behoorlijk (Den Haag) en ik moet vanavond met mijn werk Sint Maarten lopen. Jeej!
Hier is het gewoon regen hoor (in Utrecht dus)quote:Op donderdag 11 november 2010 13:54 schreef horned_reaper het volgende:
Natte sneeuw gemeld in Utrecht!
Ik ben echt blij dat mijn deurbel gewoon uit kanquote:Op donderdag 11 november 2010 14:07 schreef JDude het volgende:
Ik ben echt blij dat Sint Maarten in mijn hoek van het land totaal onbekend is.
Utrecht, Middelburg, Heerenveen en Woudenberg melden nu allemaal flinke natte flatsen!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier is het gewoon regen hoor (in Utrecht dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |