abonnement Unibet Coolblue
pi_88578363


quote:
MUCH ANTICIPATED NEW ALBUM FROM THE KING OF POP MICHAEL TO BE RELEASED DECEMBER 14

Exclusive Teaser and Song to be Unveiled on MichaelJackson.com

New York, NY The much anticipated album of newly completed recordings from Michael Jackson entitled MICHAEL will be released on December 14 by Epic Records in conjunction with the Estate of Michael Jackson. Tomorrow, an exclusive teaser for the project will appear on www.michaeljackson.com; on Monday, November 8th the world premiere of Breaking News, a full track from the album, will stream on the site for one week only.

The creative process never stopped for the King of Pop who was always planning for his next album; unbeknownst to many fans around the world Michael Jackson was writing and recording songs continuously everywhere from a friends home in New Jersey to studios in Las Vegas and Los Angeles with a small group of handpicked collaborators. Now, through the unique stories that will be told about the songs that comprise MICHAEL, fans will get mind-blowing insight into how this artist worked and a chance to hear the songs he most recently created along with tracks that Michael had a desire to bring to fruition.

Breaking News, a never heard before song by Michael that appears on the new album was recorded in New Jersey in 2007 and recently brought to completion. Fans can begin pre-ordering the album on www.michaeljackson.com in the next 24 hours.

The attached image of the album cover of MICHAEL was created by painter Kadir Nelson in 2009. In the oil painting, Kadir who is known for story telling through his art takes us on a journey through some key moments and important people in Michael Jacksons life.

Stay tuned for the worldwide launch of the official first single from MICHAEL later this month.
www.michaeljackson.com
pi_88578398
Quincy huilt denk ik.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88578444
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:30 schreef Zapato het volgende:
Quincy huilt denk ik.
Ik hoop op een soort van reactie van hem.
pi_88578449
Quincy vond de intro van Billie Jean eerst ook te lang dus je weet het maar nooit :P
  woensdag 10 november 2010 @ 23:31:48 #5
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88578461
Deze aflevering was snel vol
Leef en Laten Leven
pi_88578509
Het is te hopen dat dit album ook echt goed zal zijn, en niet een collectie van oude demotracks die andere albums net niet haalden... maar dat zal het vast zijn.
pi_88578538
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef R4m0n_46 het volgende:
Quincy vond de intro van Billie Jean eerst ook te lang dus je weet het maar nooit :P
Daar ben ik het mee eens :P
pi_88578599
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef Desunoto het volgende:
Het is te hopen dat dit album ook echt goed zal zijn, en niet een collectie van oude demotracks die andere albums net niet haalden... maar dat zal het vast zijn.
Oh, dat weet ik wel zeker. Zoals ik al zei: Michael heeft het zelf niet uitgebracht en dat is met een reden. Die reden weten we niet, maar alsnog. Als hij het zelf goed genoeg vond had hij het wel uitgebracht. En hij was nog wel zo'n perfectionist!
pi_88578609
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef Desunoto het volgende:
Het is te hopen dat dit album ook echt goed zal zijn, en niet een collectie van oude demotracks die andere albums net niet haalden... maar dat zal het vast zijn.
Daar hopen we juist op. De kritiek is juist dat we geen door Sony afgemaakte nummers willen. :P
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88578768
Ze kunnen nog lang albums uitbrengen van mj.
Voor thriller had hij ruim 300 songs opgenomen.
pi_88579195
Ik verlang een dvd van enig soort (wel met eerder onuitgebracht materiaal, uiteraard)
pi_88579268
VISION betekent daar oud materiaal opnieuw uitbrengen. Eerst "Visionary" met al die singles en nu de "Vision" boxset. Maar ik kijk er wel naar uit. Leuke clipjes!
standaarddrinker
  woensdag 10 november 2010 @ 23:55:13 #13
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88579373
Hoop gejank over een nummertje. Ik bekijk het zo: eindelijk een nieuwe Teddy Riley track en toevallig zingt MJ erop :D

Wat een hoop jankers op MJ Star, conspiracytheory gastjes. WTF willen die gasten nou? TR heeft goddomme meer dan 2 jaar met MJ in de studio gezeten, zij luisteren CD-tjes en beweren dat de definitieve source te zijn als het aankomt op wat echt en niet echt is? Bitch please... Komt het bij die 'fans' niet op dat de meeste (R&B) artiesten waarschijnlijk ook al levenslang fan zijn van MJ?
En over dat de tracks niet af waren, of er zelfs geen track was... Wat willen die gasten dan? Dat ze die tracks/lyrics laten liggen rotten op de plank? Mogen zijn kinderen er wel naar luisteren, of was dat onafgemaakte materiaal ook niet voor hun oren bestemd?

Over TR radio interview, net zitten luisteren...
Lot of BS about MJ, hij kwam er als vriend bij, niet betaald. Hij deed het voor MJ, niet voor Sony, niet voor de familie. Iedereen, inclusief familie en Sony loopt te janken over Michael... Allemaal niet belangrijk, wat belangrijk is is zijn legende in leven te houden. Iedereen die meer dan 20 jaar met MJ in de studio heeft gezeten, iedereen die met MJ heeft gewerkt zegt dat het de echte MJ is... Er waren tijden dat MJ niet eens bij familie in de buut wilde zijn, niks met ze te maken wilde hebben (--> Janet zei ooit bij Oprah ofzo dat ze hem al meer dan 2 jaar(!) niet had gezien).
Niemand vd familie is de afgelopen 25 jaar met MJ in de studio geweest (ex Sony).
TR werd altijd aan het eind gebeld om het album af te werken. Nu ook. Sommige producers die aan dit album werkten hebben nooit met MJ gewerkt, dus eigenlijk waren ze aan het remixen, ze wisten niet wat MJ's sound was, wat MJ wilde.

JM probeert de boel nu op te fuckin. JM wilde dezelfde nummers doen als TR nu gedaan heeft. JM had een andere producer de nummers laten doen, maar TR's versies waren beter. JM was pissig en begint nu te janken dat het Michaels stem niet is. Waarom zou je dat je eigen (estate) familie aandoen, laat de legende leven...

Er liggen nog 50 platen, sommige met eerste verse en refreintje, alleen om een idee neer te leggen. Dus volgende album wordt een bij elkaar geplakt duet album. Lil Wayne of Drake :D

TR heeft niet eens een contract, doet het voor MJ. Maakt zich geen zorgen om contracten, maar alleen maar of het een goed album wordt... Eerste nummer in 5 uur gemaakt. Ze dachten dat ie er maanden mee bezig moest zijn. TR had nog allerlei oude samples van MJ liggen, die hij voor MJ had gemaakt voor eerdere albums, op DAT-tapes.
Hij wordt moe van het gejank van de familie.

"Everybody say: Elvis still alive, well, you killin' Michael!

Moe van het gejank... het draait allemaal om geld. Intenties zijn verkeerd, van al die gasten.

Als mensen tegen MJ dramden over drugs dan ging ie niet meer met ze om. Rond vrienden en familie gebruikte ie het niet.

Conspiracy: TR heeft NDA getekend, denkt dat het een grote samenzwering is: sommige doen het voor de kinderen van MJ, maar sommigen zitten er alleen maar voor het geld...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88579464
Ik moet zeggen dat je post enigzins warrig is matthijs. :P
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88579514
Quincy boeit het geen flikker wat er gebeurt rond MJ heb ik het gevoel.
  woensdag 10 november 2010 @ 23:59:26 #16
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88579523
Hehe, eerste stukje was een warrige reactie :)

Tweede extra warrige stuk was meetikken met Teddy Riley :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88579533
Ik waardeer Teddy's inzet en motivatie hoor, maar dat wil nog niet zeggen dat ik zit te wachten op een in 5 uur in elkaar geflanste track waar Michael eigenlijk zo goed als niks mee te maken heeft gehad.
pi_88579555
Als ie nou gewoon nog had geleefd.

Was een stuk makkelijker geweest.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88579563
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:55 schreef matthijst het volgende:
Er liggen nog 50 platen, sommige met eerste verse en refreintje, alleen om een idee neer te leggen. Dus volgende album wordt een bij elkaar geplakt duet album. Lil Wayne of Drake :D
;(
Dan ben ik maar een jankerd.
standaarddrinker
pi_88579601
quote:
Op donderdag 11 november 2010 00:00 schreef Zapato het volgende:
Als ie nou gewoon nog had geleefd.

Was een stuk makkelijker geweest.
Was het maar waar ;(
  donderdag 11 november 2010 @ 00:02:50 #21
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88579682
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Dan ben ik maar een jankerd.
Mwah, ik schat zo in dat jij niet het type bent die zichzelf ruim een jaar later nog elke avond in slaap huilt omdat MJ dood is en de grote boze meneren van Sony zomaar nummers uitbrengen :Y)

Ben wel benieuwd: zou je dan liever niks horen, dan bij elkaar geplakte nummers?

Overigens moet ik zeggen dat ze bij Biggie ook een duet-album hebben gemaakt met oude nummers en dat werd ook niks, dus wat dat betreft heb ik weinig hoop dat dit iets fatsoenlijks zal worden, maar ik ben nieuwsgierig genoeg om het toch te willen horen :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88579712
Ja, dan had hij Teddy even een handje kunnen helpen.
pi_88579774
Zijn we nu eigenllijk niet verzuurde fans dat we de eerste snippers MJ sinds tien jaar (ongeveer) zitten af te kraken.

Eigenlijk zouden we moeten juichen.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 11 november 2010 @ 00:05:48 #24
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88579803
Beetje warrig idd Mattijst, maar met de strekking ben ik het eens. Vind dat we dankbaar mogen zijn dat er nog nieuw materiaal van Michael uitgebracht wordt, i.p.v. dat gezeur. Neem toch aan dat ze hun best doen...
Even vraagje: wie is JM? En natuurlijk heeft Michael wel met de drie neefjes in de studio gezeten.
Leef en Laten Leven
pi_88579818
quote:
Er liggen nog 50 platen, sommige met eerste verse en refreintje, alleen om een idee neer te leggen. Dus volgende album wordt een bij elkaar geplakt duet album. Lil Wayne of Drake :D
MJ zou zich omdraaiden in z'n graf als hij ook maar één woord hoort over een duet met Lil :') Wayne :')
  donderdag 11 november 2010 @ 00:10:33 #26
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88579969
John McClain schijnt ie te bedoelen.

En tsja, met 3T, 15 jaar geleden ofzo, wat zegt dat?
En hoeveel zijn ze samen in de studio geweest, dat is ook maar de vraag natuurlijk.

Feit is dat bv. Janet hem schijnbaar 2+ jaar niet zag, ben benieuwd hoe dat dan met de rest vd familie zat. Ze janken allemaal wel, maar waarom? Eigen 15 min. of fame nog een keer claimen?

En met alle respect, als die nummers uit 2007 zijn dan waren die koters van hem wat? 5, 9 en 10? Zouden ze dan de hele dag bij papa in die suffe studio hebben gezeten, omdat hij weer zo nodig moest zingen, of zaten ze te Nintendo-en, gok maar :D
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 11 november 2010 @ 00:12:16 #27
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88580039
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:10 schreef matthijst het volgende:
John McClain schijnt ie te bedoelen.

En tsja, met 3T, 15 jaar geleden ofzo, wat zegt dat?
En hoeveel zijn ze samen in de studio geweest, dat is ook maar de vraag natuurlijk.

Feit is dat bv. Janet hem schijnbaar 2+ jaar niet zag, ben benieuwd hoe dat dan met de rest vd familie zat. Ze janken allemaal wel, maar waarom? Eigen 15 min. of fame nog een keer claimen?

En met alle respect, als die nummers uit 2007 zijn dan waren die koters van hem wat? 5, 9 en 10? Zouden ze dan de hele dag bij papa in die suffe studio hebben gezeten, omdat hij weer zo nodig moest zingen, of zaten ze te Nintendo-en, gok maar :D
Oh, John McClain van de Estate.
Leef en Laten Leven
  donderdag 11 november 2010 @ 00:12:42 #28
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88580058
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:06 schreef Desunoto het volgende:
MJ zou zich omdraaiden in z'n graf als hij ook maar één woord hoort over een duet met Lil :') Wayne :')
Haha, naja, die "rap" :r op Black Or White was helemaal crap.
En die dude van de Fugees en Shaquille O'neal, tsja, ook niet echt goeie keuzes....

Met Biggie, Eve, Treach en Jay-Z zat ie aardig goed. Lil Wayne past daar qua populariteit en hits aardig bij... vind ik.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88580122
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef matthijst het volgende:
Ben wel benieuwd: zou je dan liever niks horen, dan bij elkaar geplakte nummers?
Maakt mij niet uit hoor, maar met duet album verheugde ik me eigenlijk op duetten die al af waren, niet op dat André Hazes gedoe van later inzingen door anderen op oude nummers.
standaarddrinker
  donderdag 11 november 2010 @ 07:26:59 #30
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_88582987
Bedankt matthijst, je hebt het voor mij verduidelijkt! Ik heb het interview ook gehoord, zo warrig was het ook gewoon :) Maar nu snap ik tenminste wat hij precies bedoelde.
You will allways be my hero...
  donderdag 11 november 2010 @ 07:27:54 #31
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_88582992
Ik had trouwens niet door dat de estate ook tégen die nummers was. Ik dacht juist de familie versus Sony/Estate. Omdat Sony en de Estate toch weer samen werken? Heeft Sony niet de toestemming nodig van de Estate?
You will allways be my hero...
  donderdag 11 november 2010 @ 07:36:32 #32
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88583047
Jackie en McClain waren 'tegen' dit nummer: "My friend John McClain (co-executor) and I have insisted for many weeks to have certain tracks removed from Michael's new album," wrote Jackson about McClain, who is co-executor of Jackson's estate. "Unfortunately, our concerns were not taken seriously."
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88584913
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:06 schreef Desunoto het volgende:

[..]

MJ zou zich omdraaiden in z'n graf als hij ook maar één woord hoort over een duet met Lil :') Wayne :')
Gek genoeg was Michael altijd wel lyrisch over dit soort gasten, omdat ze vernieuwend waren ;(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 11 november 2010 @ 10:21:56 #34
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88585683
Trouwens als het Michael's nieuwe album is, waarom is niet alles wat gezongen wordt Michael?
Be dance |Be real| Be You
  donderdag 11 november 2010 @ 11:41:39 #35
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88588696
Official Statement From Michael's Estate Update

Post by mjstar » Thu Nov 11, 2010 10:26 am
Like we said previously, we have been trying our best efforts to get some clarification from Michael Jackson's Estate on the new official Michael Jackson track "Breaking News".

We now have that statement, it is very detailed.

We are waiting to get the permission to publish the statement.

MJSTAR
Leef en Laten Leven
  donderdag 11 november 2010 @ 11:49:28 #36
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88589050
MJJ Community was eerder:

Default Official Message From The Estate Of Michael Jackson To The Fans
Dear Fans

As the Michael album was being put together, it was decided to bring Teddy Riley on board to work on several songs, including Breaking News, a song Michael recorded with Eddie Cascio and James Porte in late 2007 while living at the Cascio family home with his children. Riley produced and submitted Breaking News to Sony for inclusion on the album. At that time, no one ever mentioned that the vocals we heard on the Cascio songs, which were basically in demo format, might not be Michael. It was known, however, that the background vocals were a combination of Michael and James Porte.

After the tracks were submitted to Sony, three of these Cascio songs were selected to be on the album, and Breaking News was one of the three. The day after the submission and selection of the album tracks, for the very first time, the authenticity of Michaels vocals on the Cascio tracks was questioned.

Because of these questions, I was immediately asked by co-Executors John Branca and John McClain to conduct an investigation regarding the authenticity of the lead vocals on the Cascio tracks.

Six of Michaels former producers and engineers who had worked with Michael over the past 30 years - Bruce Swedien, Matt Forger, Stewart Brawley, Michael Prince, Dr. Freeze and Teddy Riley - were all invited to a listening session to hear the raw vocals of the Cascio tracks in question. All of these persons listened to the a cappella versions of the vocals on the Cascio tracks being considered for inclusion on the album, so they could give an opinion as to whether or not the lead vocals were sung by Michael. They all confirmed that the vocal was definitely Michael.

Michaels musical director and piano player on many of his records over a 20-year period, Greg Phillinganes, played on a Cascio track being produced for the album, and said the voice was definitely Michaels. Dorian Holley, who was Michaels vocal director for his solo tours for 20 plus years (including the O2 Concert Tour) and is seen in the This Is It film, listened to the Cascio tracks and told me the lead vocal was Michael Jackson.

These are all engineers, producers and musicians who worked on tours and/or in the studio with Michael when he was recording Bad, Thriller, Off The Wall, Dangerous, Invincible, HIStory and Blood On The Dance Floor, and they all reconfirmed their belief that the lead vocals were Michaels voice on the Cascio tracks.

The Estate then retained one of the best-known forensic musicologists in the nation to listen to the vocals without any instrumental accompaniment (a cappella), and to compare them with a cappella vocals from previous Michael songs. This expert performed waveform analysis, an objective scientific test used to determine audio authenticity, on the Cascio tracks, as well as previously released tracks with Michaels voice, and reported that ALL of the lead vocals analyzed (which included Cascio tracks) were the voice of Michael Jackson.

Sony Music conducted their own investigation by hiring yet a second well-respected forensic musicologist who also compared the a cappella lead vocals from Cascio tracks against previously released vocals of Michael's, and found that Michaels voice was the on all sets of the raw vocals. The Cascio tracks were also played for two very prominent persons in the music industry who played crucial roles in Michaels career. Both of these individuals believed that the lead vocals were Michaels.

Just to be absolutely certain, I also contacted Jason Malachi, a young singer who some persons had wrongfully alleged was a soundalike singer that was hired to sing on the Cascio tracks, and I confirmed that he had no involvement with this project whatsoever.

Sony decided that, given the overwhelming objective evidence resulting from the exhaustive investigations outlined above, they wanted to release a record that included three of the Cascio-Porte tracks - because they believed, without reservation, that the lead vocal on all of those tracks were sung by Michael Jackson.

Although there still seem to be concerns being expressed in some quarters about the authenticity of the lead vocals, notwithstanding the opinion of those who worked with Michael, and two independent forensic analysts, ultimately, Michaels fans will be the judges of these songs, as they always are. We take all fan comments very seriously, and as Id stated above, there is nothing more important to the Estate than Michaels music, his legacy and his fans.

Michaels fans are extraordinary in their quest for accuracy and their passions to raise their voices in a search for truth! We join with them in our care and concern for Michael. We are continuing to follow up with those who have worked in the studio or on tours with Michael, and if any new information comes to light, we will keep you and the fans advised.

Thanks,

Howard

Howard Weitzman, Esq.
Attorney for the Estate Of Michael Jackson
Santa Monica, CA
Leef en Laten Leven
pi_88589861
Michael had us fooled ;( :P

Maar toch, waarom dan drie nummers uitbrengen als de Estate en Sony in eerste instantie al twijfelden aan de echtheid? Je gaat me toch niet vertellen dat dit het enige was dat nog op de planken lag? Ik bedoel, Breaking News is zowel instrumentaal als vocaal nou niet bepaald een pareltje, in ieder geval niet iets waar ik naar heb uitgekeken.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 11 november 2010 @ 17:09:53 #38
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88600793
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Michael had us fooled ;( :P

Maar toch, waarom dan drie nummers uitbrengen als de Estate en Sony in eerste instantie al twijfelden aan de echtheid? Je gaat me toch niet vertellen dat dit het enige was dat nog op de planken lag? Ik bedoel, Breaking News is zowel instrumentaal als vocaal nou niet bepaald een pareltje, in ieder geval niet iets waar ik naar heb uitgekeken.
Not me :P

Ik denk dat ze ab-so-luut zeker wilden zijn van de echtheid. Om dit soort dingen te voorkomen :P
Tja. En de rest is smaak. Jij vind em niet goed, maar een ander wel. Zoals ikke. Niet supergoed, maar gewoon goed :)
Leef en Laten Leven
pi_88609991
quote:
Tja... Ze gebruikten van Michael nou ook niet bepaald iets wat erop leek.
pi_88610225
quote:
Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]



Tja... Ze gebruikten van Michael nou ook niet bepaald iets wat erop leek.
Dit dus.
pi_88615028
Is dat 30-jarig jublileumconcert in MSG uit 2001 eigenlijk ooit uitgebracht op dvd?
pi_88615314
neen
standaarddrinker
pi_88615617
quote:
Op donderdag 11 november 2010 22:22 schreef Writersright het volgende:
Is dat 30-jarig jublileumconcert in MSG uit 2001 eigenlijk ooit uitgebracht op dvd?
Niet dat het ook maar enigszins noemenswaardig is, jammer genoeg ;(

Michael was daar verre van in topvorm :N
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88623142
Dit wordt 'm dan:

MICHAEL ALBUM TRACKLISTING:

1. Hold My Hand (Duet with Akon) <- wordt de single
2. Hollywood Tonight
3. Keep Your Head Up
4. (I Like) The Way You Love Me
5. Monster (Featuring 50 Cent)
6. Best Of Joy
7. Breaking News
8. (I Cant Make It) Another Day (Featuring Lenny Kravitz)
9. Behind The Mask
10. Much Too Soon

www.michaeljackson.com

50 Cent pompt straks uit m'n speakers
standaarddrinker
pi_88623674
Ben benieuwd. Mijn verwachtingen liggen veel lager dan eerst eigenlijk dus dan kan het alleen maar meevallen.
pi_88624468
Another Day *O*

50 cent :') :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88624487
Wel jammer dat A Place with no Name er niet op komt te staan.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:49:12 #49
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88625483
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 06:07 schreef DrDentz het volgende:
Dit wordt 'm dan:

MICHAEL ALBUM TRACKLISTING:

1. Hold My Hand (Duet with Akon) <- wordt de single
2. Hollywood Tonight
3. Keep Your Head Up
4. (I Like) The Way You Love Me
5. Monster (Featuring 50 Cent)
6. Best Of Joy
7. Breaking News
8. (I Cant Make It) Another Day (Featuring Lenny Kravitz)
9. Behind The Mask
10. Much Too Soon

www.michaeljackson.com

50 Cent pompt straks uit m'n speakers
Ben blij dat er niet zoveel duets op staan, ben niet zo van de duets. Vind dat juist vaak afbreuk doen aan.

Verder: can't wait, can't wait *O* Nog maar een maandje.
Leef en Laten Leven
pi_88625544
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:49 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Ben blij dat er niet zoveel duets op staan, ben niet zo van de duets. Vind dat juist vaak afbreuk doen aan.

Verder: can't wait, can't wait *O* Nog maar een maandje.
Jouw zoon kijkt vast raar op als hij je ineens 50 Cent hoort draaien.

Fitty, uh, MJ, uh
Bentley, uh, automatic, gun
Em came 'n gotta nigga fresh out the slum
standaarddrinker
pi_88625575
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:51 schreef DrDentz het volgende:

[..]


Jouw zoon kijkt vast raar op als hij je ineens 50 Cent hoort draaien.

Fitty, uh, MJ, uh
Bentley, uh, automatic, gun
Em came 'n gotta nigga fresh out the slum
Whahhaa, ik zie het al voor me ja, MJ met 50 Cent :') Kom op zeg. Maar moest wel lachen. :P
The dead ball specialist!
pi_88625580
Hold my Hand komt trouwens de 15e uit. Ben benieuwd of er ook een of ander samegestelde videoclip wordt uitgebrecht.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:54:58 #53
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88625647
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:51 schreef DrDentz het volgende:

[..]


Jouw zoon kijkt vast raar op als hij je ineens 50 Cent hoort draaien.

Fitty, uh, MJ, uh
Bentley, uh, automatic, gun
Em came 'n gotta nigga fresh out the slum
Haha ja, hij zal vast beter weten dan ik wie die 50 Cent is.
Ik ken de naam, maar verder.... :?
Leef en Laten Leven
pi_88625677
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 09:54 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Haha ja, hij zal vast beter weten dan ik wie die 50 Cent is.
Ik ken de naam, maar verder.... :?
Hou het daar maar bij :P
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:56:56 #55
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88625711
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Hou het daar maar bij :P
Ik neem het aan van jullie :P
Ach Michael wilde al die lui helpen, denk ik.
Is ook wel weer O+
Leef en Laten Leven
pi_88625759
Dat moet wel een hitje worden! Akon is nog steeds redelijk hip al is hij geen Lady Gaga qua populariteit. En een nieuw MJ nummer in combinatie met het "The Experience" spel.
standaarddrinker
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:59:15 #57
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88625769
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hold my Hand komt trouwens de 15e uit. Ben benieuwd of er ook een of ander samegestelde videoclip wordt uitgebrecht.
Ja, en of de versie anders is dan degene die is uitgelekt?
Leef en Laten Leven
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:01:15 #58
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88625818
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:58 schreef DrDentz het volgende:
Dat moet wel een hitje worden! Akon is nog steeds redelijk hip al is hij geen Lady Gaga qua populariteit. En een nieuw MJ nummer in combinatie met het "The Experience" spel.
Ja, we gaan de komende tijd helemaal doodgegooid worden met MJ begrijp ik O+

Had laatst een paar songs van Lady Gaga geluisterd omdat ik wilde weten waarom ze zo populair is, maar ehhhh niks aan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Robijn48 op 12-11-2010 10:08:04 ]
Leef en Laten Leven
pi_88626146
Ik hoop dat ''Michael'' wordt uitgebracht op vinyl O+ (hoewel ik de cover dan niet heel erg mooi vind, maar ach)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88626508
quote:
Another Day *O*
Nothing has changed. Everything has changed.
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:24:47 #61
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88626514
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik hoop dat ''Michael'' wordt uitgebracht op vinyl O+ (hoewel ik de cover dan niet heel erg mooi vind, maar ach)
Jij draait nog op een pick-up?
Soms verlang ik ook terug naar de ouderwetse platen. Het klinkt puurder daarop. Maar al mijn platen zijn grijsgedraaid, vol met krassen *) Daarom heb ik mijn pick-up maar weggedaan.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:37:14 #62
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_88626878
eindelijk Hold My Hand als single *O*
pi_88626920
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 10:24 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Jij draait nog op een pick-up?
Soms verlang ik ook terug naar de ouderwetse platen. Het klinkt puurder daarop. Maar al mijn platen zijn grijsgedraaid, vol met krassen *) Daarom heb ik mijn pick-up maar weggedaan.
Ik heb er wel een, maar gebruik 'm nooit omdat ik bang ben voor die krassen :P

Ik vind vinyl sowieso gewoon meer hebben dan een plastic doosje, en heb de afgelopen jaren dan ook (voor veel geld, dat wel ;( ) platen van MJ verzameld. Is wel vet om te hebben :Y
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88626939


"Behind the Mask"
standaarddrinker
pi_88626977
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 10:39 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

"Behind the Mask"
Zou een mooie cover voor een eventuele single zijn :Y
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:43:10 #66
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88627060
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik heb er wel een, maar gebruik 'm nooit omdat ik bang ben voor die krassen :P

Ik vind vinyl sowieso gewoon meer hebben dan een plastic doosje, en heb de afgelopen jaren dan ook (voor veel geld, dat wel ;( ) platen van MJ verzameld. Is wel vet om te hebben :Y
Wauw ja, kan me voorstellen. En zo is het ook allemaal begonnen he...op vinyl.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:45:54 #67
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88627147
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:39 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

"Behind the Mask"
Arme Michael.
Dat spel heb ik nog gespeeld vroeger. Dat met dat ding en die bal.
Leef en Laten Leven
pi_88627169
Is dat een spel? Ik herken er niks in.
standaarddrinker
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:47:45 #69
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88627199
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:46 schreef DrDentz het volgende:
Is dat een spel? Ik herken er niks in.
Ja, dan moet je de bal opgooien(niet heel hoog) en dan tegelijkertijd dat ding oppakken.
Leef en Laten Leven
pi_88627216
Ik merk hier een generatiekloof op.
standaarddrinker
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:49:33 #71
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88627258
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:48 schreef DrDentz het volgende:
Ik merk hier een generatiekloof op.
Tja, ik ben van de generatie van Michael he O+
Leef en Laten Leven
pi_88627294
Ik ben meer van de generatie Jermajesty
standaarddrinker
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:51:52 #73
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88627326
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben meer van de generatie Jermajesty
Hhahaha, ik vind dat toch zo'n debiele naam. Echt waar, Jermaine 8)7
Leef en Laten Leven
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:08:16 #74
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88627841
En trouwens Dentz: een generatiekloof hoeft het niet te zijn. Wel een generatieverschil.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:29:41 #75
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88628531
Ach ja, jij houdt wel van trollen he Dentz. Ik zou inmiddels beter moeten weten dan erop in te gaan.
Leef en Laten Leven
pi_88628616
Ik bedoel het niet negatief hoor. Ik herken die dingetjes die daar liggen niet en jij wel. Een generatiekloofje.
standaarddrinker
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:32:59 #77
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88628642
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik bedoel het niet negatief hoor. Ik herken die dingetjes die daar liggen niet en jij wel. Een generatiekloofje.
Je kan het ook anders bekijken.
Leef en Laten Leven
pi_88634719
Wel een confronterende foto hierboven. :o Al is het alleen maar om de generatiekloof tussen Robijntje en Dentzje te reflecteren. ;)

Ben benieuwd naar het album. :)
pi_88636012
Godverdomme, 50 cent :') Doe ff normaal.

Maar ook Lenny, dat maakt dan weer een hoop goed! *O*
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88636470
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:05 schreef Zapato het volgende:
Godverdomme, 50 cent :') Doe ff normaal.
Echt he.. :')
pi_88637482
(I Like) The Way You Love Me kennen wel al, die stond ook op Ultimate Collection. ;(
standaarddrinker
pi_88639211
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:40 schreef DrDentz het volgende:
(I Like) The Way You Love Me kennen wel al, die stond ook op Ultimate Collection. ;(
Misschien wel opnieuw ingezongen door iemand anders. :D
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88640376
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 15:40 schreef DrDentz het volgende:
(I Like) The Way You Love Me kennen wel al, die stond ook op Ultimate Collection. ;(
Het is iig een goed nummer (vind ik dan).
Het merendeel van de mensen zal het nummer ook nog niet kennen.
pi_88642043
Net nog even de demo van Another Day geluisterd.. die klinkt toch eigenlijk wel belachelijk goed. Hopelijk is dat nummer goed afgemixt, want die heeft ook absoluut hitpotentie. :)

Ben heel benieuwd naar alles. :)
pi_88651956
Telegraaf. :')

Nieuwe single van Michael is in aantocht: Hold my hand

:') :') :'( :')
pi_88652068
Klopt toch?
standaarddrinker
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:06:43 #87
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88652092
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef Djokotron het volgende:
Telegraaf. :')

Nieuwe single van Michael is in aantocht: Hold my hand

:') :') :'( :')
:? In dit geval klopt het toch?
Leef en Laten Leven
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:07:15 #88
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88652114
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Klopt toch?
Hee kloofje :P
Leef en Laten Leven
pi_88652156
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Hee kloofje :P
Ik snap nog steeds het verschil tussen een generatiekloof en een generatieverschil niet.
standaarddrinker
pi_88652166
Ah ja toch, nieuw, nieuw. Het is maar hoe je het interpreteert. Als single wellicht nieuw, maar geen nieuwe muziek. :P
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:10:04 #91
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88652266
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef DrDentz het volgende:

[..]


Ik snap nog steeds het verschil tussen een generatiekloof en een generatieverschil niet.
Als jij een spelletje van vroeger niet kent, wil dat toch niet gelijk zeggen dat er een generatiekloof is.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:12:26 #92
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88652381
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:08 schreef Djokotron het volgende:
Ah ja toch, nieuw, nieuw. Het is maar hoe je het interpreteert. Als single wellicht nieuw, maar geen nieuwe muziek. :P
Het is gewoon de nieuwe single...postuum.
Leef en Laten Leven
pi_88652502
Zou vorig jaar juli al komen, maar toen deden ze het toch maar niet. Ze zullen er wel iets aan gesleuteld hebben. Ach ja care. Als ik het nu op youtube luister (die met Akon) krijg ik bijna tranen in mijn ogen, echt mooi. _O_
pi_88652550
Zou wel een hitje moeten worden, volgens mij de laatste keer dat MJ regelmatig op MTV was met 'Rock My World'
standaarddrinker
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:17:22 #95
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88652625
Leef en Laten Leven
pi_88652858
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Djokotron het volgende:
Zou vorig jaar juli al komen, maar toen deden ze het toch maar niet. Ze zullen er wel iets aan gesleuteld hebben. Ach ja care. Als ik het nu op youtube luister (die met Akon) krijg ik bijna tranen in mijn ogen, echt mooi. _O_
Sterker nog, juli 2008. De gegeven reden om het toen niet uit te brengen was omdat het gelekt was en daardoor niet 'nieuw' meer was. Blijkbaar zijn ze van mening veranderd :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:23:46 #97
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88652980
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]


Sterker nog, juli 2008. De gegeven reden om het toen niet uit te brengen was omdat het gelekt was en daardoor niet 'nieuw' meer was. Blijkbaar zijn ze van mening veranderd :')
Ik heb iets anders gelezen. Namelijk dat ze (Michael en Akon) heel erg baalden dat hij gelekt was, omdat ie nog niet af was.
Ik denk dan ook dat er idd aan gesleuteld zal worden.
Staat ook in het bericht op www.michaeljackson.com: was nog niet af, en Akon heeft em laatst afgemaakt. Duimen maar....

[ Bericht 10% gewijzigd door Robijn48 op 12-11-2010 22:30:18 ]
Leef en Laten Leven
pi_88652981
We kunnen niet ontkennen dat de marktwaarde van onuitgebrachte MJ liedjes iets gestegen is sinds z'n dood :P
standaarddrinker
pi_88653054
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]


Sterker nog, juli 2008. De gegeven reden om het toen niet uit te brengen was omdat het gelekt was en daardoor niet 'nieuw' meer was. Blijkbaar zijn ze van mening veranderd :')
Was het 2008 al? Ik word echt oud :P Maar de rest kende ik ook ja.

Ach allemaal commercie, $$$$$$$$$$$$$.
pi_88653544
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Ik heb iets anders gelezen. Namelijk dat ze (Michael en Akon) heel erg baalden dat hij gelekt was, omdat ie nog niet af was.
Ik denk dan ook dat er idd aan gesleuteld zal worden.
Staat ook in het bericht op www.michaeljackson.com: was nog niet af, en Akon heeft em laatst afgemaakt. Duimen maar....
Akon heeft zelfs in 2008 bevestigd het nummer op zijn album uit te willen brengen. Kennelijk niet doorgegaan.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:37:20 #101
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88653678
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]


Akon heeft zelfs in 2008 bevestigd het nummer op zijn album uit te willen brengen. Kennelijk niet doorgegaan.
Wat raar van die Akon dan...en nee ging natuurlijk niet door omdat het nog niet perfect was in de ogen van Michael ;)
Dus eigenlijk was dit lied voor Akon, of hoe moeten we dat zien?
Leef en Laten Leven
pi_88654007
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Wat raar van die Akon dan...en nee ging natuurlijk niet door omdat het nog niet perfect was in de ogen van Michael ;)
Dus eigenlijk was dit lied voor Akon, of hoe moeten we dat zien?
Het nummer was inderdaad in eerste instantie bedoeld voor Akon, vandaar dat in de versie die we nu kennen vooral Akon aan het autotunen is.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:46:54 #103
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88654107
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]


Het nummer was inderdaad in eerste instantie bedoeld voor Akon, vandaar dat in de versie die we nu kennen vooral Akon aan het autotunen is.
Okee! Weer wat verduidelijkt.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:50:47 #104
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_88654257
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef Robijn48 het volgende:
Ik ga em effe draaien :)

wat is dit voor een vreselijke versie?????????????????

pi_88654270
Ik hoop dat Monster een beetje als Ayo Technology klinkt, vind ik 50's beste nummer 8-)
standaarddrinker
pi_88659097
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat Monster een beetje als Ayo Technology klinkt, vind ik 50's beste nummer 8-)
Dankzij JT ja :')
pi_88660416
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Ik heb iets anders gelezen. Namelijk dat ze (Michael en Akon) heel erg baalden dat hij gelekt was, omdat ie nog niet af was.
Ik denk dan ook dat er idd aan gesleuteld zal worden.
Staat ook in het bericht op www.michaeljackson.com: was nog niet af, en Akon heeft em laatst afgemaakt. Duimen maar....
Hij is nu ook afgemaakt. En er zitten meer vocals in van MJ.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_88660892
Ik heb wel vertrouwen in Hold My Hand, vind het geloof ik wel een mooi nummer met inderdaad hitpotentie. Wel jammer van Akon (wist niet dat hij ook produceerde :?)

En 50 Cent... die is mijn 50 cent nog niet eens waard. Michael liep zich in de laatste jaren wel een beetje te hoereren met allemaal B-sterretjes, zonde :P
pi_88663853
Hij liet toch ook zo'n basketballer rappen op z'n album? Hij heeft het altijd al in de marge gezocht :P
standaarddrinker
pi_88663863
Vanavond: Louis Theroux: Louis & Michael, Nederland 3, 20:55 uur

This is it, de film over de laatste repetities van Michael Jackson, trok duizenden bezoekers naar de bioscoop. Toch overheerste bij veel bioscoopgangers het gevoel van gemis. Wat als hij nog had geleefd en we het resultaat hadden kunnen zien van deze repetities?

Louis Theroux
Die mening deelt ongetwijfeld ook Louis Theroux. Hij wilde niets liever dan ooit een interview maken met The King of Pop en haalde in 2001 alles uit de kast om die droom te verwezenlijken. Uri Geller werd benaderd om te bemiddelen in een afspraak met Michael. Dat mislukte. Theroux vloog vervolgens naar Los Angeles voor een ontmoeting met vrienden en familie van Michael. Hij sprak ook met vader Joe, de man die wordt gezien als een tiran die zijn zoon dwong om het podium op te gaan.

Droom
Door een verkeerde opmerking van Theroux werd het gesprek onderbroken. Hij werd zonder pardon het hotel uitgegooid. Wat overbleef was de wens om ooit met Michael Jackson in contact te komen. De droom kwam nooit uit. Louis grootste concurrent Martin Bashir kreeg het wel voor elkaar. In 2003 deed hij het veelbesproken interview waarin Michael vertelde dat hij soms met kinderen sliep op zijn landgoed Neverland. Dat gesprek bleef Michael tot aan zijn dood achtervolgen. Was het anders gelopen als Theroux het interview had gedaan?
standaarddrinker
pi_88666157
Die documentaire is zo :')
  zaterdag 13 november 2010 @ 13:23:26 #112
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88669261
Documentaire is echt vrij kansloos idd... Laat wel zien wat voor vaag figuur Joe is, als ik het me goed herinner :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88669564
Hij heeft dan ook zo'n louche goochelaar bij zich die erdoorheen tettert
standaarddrinker
pi_88671067
Snel kijken waarde vrinden, voor Sony het laat verwijderen

  zaterdag 13 november 2010 @ 14:58:43 #115
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_88671444
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:41 schreef gifkwal het volgende:
Snel kijken waarde vrinden, voor Sony het laat verwijderen

Ben nu aan 't lusiteren ^O^ het is een ballad

Volgens mij hoor ik op 't eind bij het oe :P stukjes van Earth Song die er ingemixt zijn
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_88671675
Dat klopt, dat vind ik dan weer heel vaag. Snapt Sony niet dat fans dat meteen horen?

Verder vind ik dit wel heeeel veel beter dan Breaking News, het einde is wel O+
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:08:56 #117
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_88671704
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:06 schreef gifkwal het volgende:
Dat klopt, dat vind ik dan weer heel vaag. Snapt Sony niet dat fans dat meteen horen?

Verder vind ik dit wel heeeel veel beter dan Breaking News, het einde is wel O+
Denk dat ze het alleen doen om de nr's af te mixen waar ik denk dat MJ laatste paar jaar wel aan een nieuw album heeft gewerkt maar niks echt 100% af heeft gemaakt.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_88671828
Dat zal de reden wel zijn inderdaad. Toch klinkt het een beetje fout om ineens Earth Song terug te horen in een nieuw nummer.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:14:25 #119
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88671856
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:41 schreef gifkwal het volgende:
Snel kijken waarde vrinden, voor Sony het laat verwijderen

Oh....wat een prachtig nummer...moet janken.
Leef en Laten Leven
pi_88672210
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:13 schreef gifkwal het volgende:
Dat zal de reden wel zijn inderdaad. Toch klinkt het een beetje fout om ineens Earth Song terug te horen in een nieuw nummer.
Gaat 'ie ineens over Afrika schreeuwen ;(
standaarddrinker
pi_88672399
Het blijft toch een dringende kwestie. What about Africa? Heeft Sony goed gezien :Y

Ben nu wel iets benieuwder geworden naar de rest van de tracks. Maandag Hold My Hand luisteren!
pi_88672472
Ja. Doet me sterk denken aan On The Line, ook zo'n gospelkoortje dr ingepleurd voor t refrein en Earth Song erin mixen is ook wat lafjes natuurlijk.

Eerste couplet is het mooist.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:42:47 #123
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_88672554
Dit is wel overduidelijk de stem van MJ hemzelf :P
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_88672590
Goede vergelijking met On The Line. Wat ik eigenlijk ook wel een mooi nummer vind.

Het lijkt ook wel een beetje op Cry.
pi_88672615
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef gifkwal het volgende:
Goede vergelijking met On The Line. Wat ik eigenlijk ook wel een mooi nummer vind.

Het lijkt ook wel een beetje op Cry.
De ad-libs vooral. Gotta belong, gotta belong!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:48:52 #126
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88672697
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:42 schreef Nicksanders het volgende:
Dit is wel overduidelijk de stem van MJ hemzelf :P
Zeg dat nou niet, straks gaan ze weer twijfelen ;)
Waarom toch die vergelijkingen? Is dat dwangmatig ofzo :P
Het is een prachtig lied, waarom al die reserveringen. Ik denk ook dat de songs nog niet helemaal af waren. Dan kan je Sony Music wel bekritiseren, maar je kan ook blij zijn dat we nieuw materiaal horen. En niet TE hoge verwachtingen hebben van iemand die dood is en het niet meer zelf kan afmaken ;(
Leef en Laten Leven
pi_88672807
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:48 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Zeg dat nou niet, straks gaan ze weer twijfelen ;)
Waarom toch die vergelijkingen? Is dat dwangmatig ofzo :P
Het is een prachtig lied, waarom al die reserveringen. Ik denk ook dat de songs nog niet helemaal af waren. Dan kan je Sony Music wel bekritiseren, maar je kan ook blij zijn dat we nieuw materiaal horen. En niet TE hoge verwachtingen hebben van iemand die dood is en het niet meer zelf kan afmaken ;(
Omdat we MICHAEL JACKSON gewend zijn. Dat is niet zomaar een artiest waar je blij moet zijn met een paar liedjes, die wel een lekker in het gehoor liggend akkoordenschema hebben. MJ staat voor originaliteit, uniekheid en bovenal, kwaliteit.

Alles wat hij ooit zelf heeft aangeraakt stijgt met kop en schouders boven alles dat ook maar enigzins vergelijkbaar is uit. Daarom ben ik kritisch. Als ik een twaalfhonderd-in-een-dozijn ballad wil horen met een gejatte ad-libs zet ik wel Chris Brown op. Als ik MJ opzet wil weggeblazen worden door een mate van kwaliteit en bijzonderheid die je bij weinige artiesten aantreft.

Ik ben niet tevreden met middelmatige songs alleen omdat MJ de zanglijn heeft geproduceerd.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:59:03 #128
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88672918
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:53 schreef Zapato het volgende:

[..]



Omdat we MICHAEL JACKSON gewend zijn. Dat is niet zomaar een artiest waar je blij moet zijn met een paar liedjes, die wel een lekker in het gehoor liggend akkoordenschema hebben. MJ staat voor originaliteit, uniekheid en bovenal, kwaliteit.

Alles wat hij ooit zelf heeft aangeraakt stijgt met kop en schouders boven alles dat ook maar enigzins vergelijkbaar is uit. Daarom ben ik kritisch. Als ik een twaalfhonderd-in-een-dozijn ballad wil horen met een gejatte ad-libs zet ik wel Chris Brown op. Als ik MJ opzet wil weggeblazen worden door een mate van kwaliteit en bijzonderheid die je bij weinige artiesten aantreft.

Ik ben niet tevreden met middelmatige songs alleen omdat MJ de zanglijn heeft geproduceerd.
Je KAN niet verwachten dat het precies de kwaliteit van vroeger heeft. Toen was Michael er nog om zijn goedkeuring te geven. Het is gewoon niet reeel.
Vind je dit geen prachtig lied dan?
Bovendien herinner ik me dat er ook veel gedoe was over Invincible. Dat vonden de mensen ook niet toppie, terwijl Michael enkel wat NIEUWS wilde doen. En zichzelf niet wilde herhalen. Dat is toch bewonderingswaardig, en dat kenmerkt een echte artiest.
Leef en Laten Leven
pi_88672927
Helemaal eens met Zapato. De verwachting van het nieuwe album was (voor mij althans) dat wij nieuwe MJ nummers zouden krijgen. Denk bijvoorbeeld aan al die ooit opgenomen nummers voor verschillende albums, die het album net niet gehaald hebben.

Dat we nu, naar steeds meer blijkt, een album krijgen met nieuw gemixte en geproduceerde nummers waar dan toevallig Michael's stem in te horen is, is een teleurstelling. Laat staan in de gevallen waarin het zelfs twijfelachtig is of het zijn stem wel is.

Album met originele tracks versus een album met wat misschien niet meer dan overgeproduceerde samples van demos zijn is *O* versus -O- .

Zoals iemand al opmerkte, dan zou ik veel liever "echte"demo's horen in hun originele vorm. Ook als dat betekent dat ze nog niet "af" zijn. Want deze door Sony's producers "afgemaakte" nummers zijn gewoon niet MJ.

(Desondanks vind ik Keep Your Head Up dus wel een mooi nummer, hoor! Luister hem nu al tig keer achter elkaar, terwijl ik Breaking News na de eerste dag niet meer heb opgezet. Maar ik moet er wel naar luisteren met de gedachte dat het een "gewoon" nummer is, door iemand in elkaar gezet zonder wellicht de echte intentie van Michael te weten, maar dat toevallig wel fijne vocals van MJ heeft.)
pi_88672940
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:42 schreef Nicksanders het volgende:
Dit is wel overduidelijk de stem van MJ hemzelf :P
Nou.. volgens mij is het een neppertje. Behalve de ingeplakte ad-libs dan.
standaarddrinker
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:01:25 #131
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88672967
Ik vind dat jullie niet reeel zijn. Zeg dan: ik hoef die toevoegingen niet, ik luister nooit meer naar een song van Michael die na zijn dood is uitgebracht.
Leef en Laten Leven
pi_88672969
Denk je dat echt Dentz? Op Youtube zijn er wel meer die dat zeggen. Het zou wel verklaren waarom ze al die adlibs uit originele MJ-tracks moeten halen.
pi_88672988
Nja ik weet niet precies maar.. het proeft toch als aangelengd.
standaarddrinker
pi_88672994
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:01 schreef Robijn48 het volgende:
Ik vind dat jullie niet reeel zijn. Zeg dan: ik hoef die toevoegingen niet, ik luister nooit meer naar een song van Michael die na zijn dood is uitgebracht.
Dat zeg ik denk ik eigenlijk ook. Ik ga dit album niet kopen, want het is niet wat ik zoek.

Mocht er een album komen met echte originele tracks of demo's, dan wil ik hem wel.
pi_88673025
Zeker. Waar het nou precies aan ligt weet ik ook niet precies. But I don't feel the hand of Michael.

We hebben Streetwalker, Someone In The Dark, We've Had Enough, On The Line, etc. gehad. Allemaal afgeproduceerde nummers die briljant zijn. Waarom is het in godsnaam niet mogelijk om daar nog tien van te vinden die wij nog niet gehoord hebben en die niet zijn aangelengd met slootwater van Sony.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:06:58 #136
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673069
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:02 schreef gifkwal het volgende:

[..]



Dat zeg ik denk ik eigenlijk ook. Ik ga dit album niet kopen, want het is niet wat ik zoek.

Mocht er een album komen met echte originele tracks of demo's, dan wil ik hem wel.
Nee Gif, dat zeg je niet, want je luistert er wel naar van te voren :) En ik heb het idee dat jullie met een heel wantrouwig oor luisteren. Daardoor hoor je het echte lied niet meer.
Leef en Laten Leven
pi_88673110
Natuurlijk luister ik er naar, anders kan ik toch niet weten wat mijn mening erover is en of ik het wil kopen of niet? En ik ga de rest van de nummers ook beluisteren. Maar niet kopen.

Je hebt gelijk over het luisteren met wantrouwen. Na Breaking News verwacht ik gewoon niks meer van Sony.
pi_88673143
Bij eerdere nummers twijfelde ik nooit, zoals This Is It. Dat is overduidelijk MJ. Sinds het 'Michael' album ruiken ze opeens 'fishy'.
standaarddrinker
pi_88673146
Mijn hoop is gevestigd op de duetten. Daar moet de ekte ekte MJ wil inzitten.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:10:39 #140
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673149
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:09 schreef gifkwal het volgende:
Natuurlijk luister ik er naar, anders kan ik toch niet weten wat mijn mening erover is en of ik het wil kopen of niet? En ik ga de rest van de nummers ook beluisteren. Maar niet kopen.

Je hebt gelijk over het luisteren met wantrouwen. Na Breaking News verwacht ik gewoon niks meer van Sony.
Ja en dat is jammer, dat laatste. Daarmee doe je jezelf te kort, denk ik.
Blijkbaar zit er een diep wantrouwen tegen Sony in jullie. Ik bedoel: probeer dan eens objectiever te luisteren. In plaats van alle eventuele negatieve dingen naar voren te brengen.
Leef en Laten Leven
pi_88673188
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:10 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Ja en dat is jammer, dat laatste. Daarmee doe je jezelf te kort, denk ik.
Blijkbaar zit er een diep wantrouwen tegen Sony in jullie. Hetgene wat ik niet heb.
Daarin heb je misschien gelijk, en dat is dan wel in je te benijden als jij wel gewoon van het nieuwe album kan genieten. Misschien dat ik dat ook zou kunnen als Sony gewoon heel open en eerlijk zou zijn over de manier waarop elke individuele track is gemaakt (dus wat er precies origineel van Michael was, en wat ze erbij hebben gezocht). Nu weet ik gewoon niet waar ik naar luister, dus kan ik er niet echt van genieten.
pi_88673191
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:10 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Ja en dat is jammer, dat laatste. Daarmee doe je jezelf te kort, denk ik.
Blijkbaar zit er een diep wantrouwen tegen Sony in jullie. Ik bedoel: probeer dan eens objectiever te luisteren. In plaats van alle eventuele negatieve dingen naar voren te brengen.

Maar je hoort het toch?! Zelfs het toch al wat matige nummers bevattende Invincible heeft nog wel die echte Michael-sound. Die is er gewoon niet bij deze twee nummers.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:15:17 #143
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673225
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:13 schreef gifkwal het volgende:

[..]



Daarin heb je misschien gelijk, en dat is dan wel in je te benijden als jij wel gewoon van het nieuwe album kan genieten. Misschien dat ik dat ook zou kunnen als Sony gewoon heel open en eerlijk zou zijn over de manier waarop elke individuele track is gemaakt (dus wat er precies origineel van Michael was, en wat ze erbij hebben gezocht). Nu weet ik gewoon niet waar ik naar luister, dus kan ik er niet echt van genieten.
Maar kijk. Bijvoorbeeld met de zang van die, hoe heet ie, Jesse Porter. Deze man heeft daar credits voor gehad, dus het is wél bekend gemaakt. Ben met je eens dat dat ook moet.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:17:12 #144
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673252
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:13 schreef Zapato het volgende:

[..]



Maar je hoort het toch?! Zelfs het toch al wat matige nummers bevattende Invincible heeft nog wel die echte Michael-sound. Die is er gewoon niet bij deze twee nummers.
En ik snap niet dat jij niet hoort dat het wel gewoon MJ is :Y
Ik vind beide platen MJ. Plain and simple.
Leef en Laten Leven
pi_88673264
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:17 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


En ik snap niet dat jij niet hoort dat het wel gewoon MJ is :Y
Ik vind beide platen MJ. Plain and simple.
Het is ook wel MJ, maar het zijn geen pareltjes. En ik geloof gewoon niet dat er geen parletjes op de plank liggen.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:21:22 #146
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673329
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:18 schreef Zapato het volgende:

[..]



Het is ook wel MJ, maar het zijn geen pareltjes. En ik geloof gewoon niet dat er geen parletjes op de plank liggen.
Nou, schrijf Sony aan zou ik zeggen 8-)
En misschien is dat het ook wel, zoals je nou zegt: "je gelooft gewoon niet dat er geen pareltjes op de plank liggen", Daarmee heb je groot vertrouwen in Michael, maar misschien is het wel niet reeel. En die pareltjes, dat is ook nog eens subjectief. Want ik vind Keep Your Head Up wél een parel.
Leef en Laten Leven
pi_88673361
Tekst gaat ook overal en nergens over. Eerst de depressieve vrouw die verschillende lowlife baantjes moet aanhouden om te overleven. Dan over Afrika, ik had er nog wat Billie Jean ingepleurd om het af te maken.
standaarddrinker
pi_88673374
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:15 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Maar kijk. Bijvoorbeeld met de zang van die, hoe heet ie, Jesse Porter. Deze man heeft daar credits voor gehad, dus het is wél bekend gemaakt. Ben met je eens dat dat ook moet.
Ja, maar daar moest eerst een hele controverse voor ontstaan.

Ik ga de rest van de nummers maar gewoon rustig afwachten en beluisteren (en vast ook wel waarderen voor wat ze zijn) en daarna wachten op "echte" MJ tracks.
pi_88673380
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:21 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Nou, schrijf Sony aan zou ik zeggen 8-)
En misschien is dat het ook wel, zoals je nou zegt: "je gelooft gewoon niet dat er geen pareltjes op de plank liggen", Daarmee heb je groot vertrouwen in Michael, maar misschien is het wel niet reeel. En die pareltjes, dat is ook nog eens subjectief. Want ik vind Keep Your Head Up wél een parel.
Niet realistisch? Kom op, hij schreef honderd nummers per album.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:23:42 #150
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673381
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:22 schreef DrDentz het volgende:
Tekst gaat ook overal en nergens over. Eerst de depressieve vrouw die verschillende lowlife baantjes moet aanhouden om te overleven. Dan over Afrika, ik had er nog wat Billie Jean ingepleurd om het af te maken.
Fijn Dentz, dan luister je het niet meer.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:24:14 #151
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673393
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:23 schreef Zapato het volgende:

[..]



Niet realisctisch? Kom op, hij schreef honderd nummers per album.
Ja, en zoals het er nu naar uitziet, waren ze geen van allen af.
Leef en Laten Leven
pi_88673419
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:23 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Fijn Dentz, dan luister je het niet meer.
Ja mam.
standaarddrinker
pi_88673430
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:24 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Ja, en zoals het er nu naar uitziet, waren ze geen van allen af.
Mwah, ik denk dat je je daar in vergist. Wat ik vermoed is dat Sony alleen recente nummers uit wil brengen, en dan zou je wel gelijk kunnen hebben. De afgelopen jaren heeft ie denk inderdaad heel weinig af afgemaakt.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:26:07 #154
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673436
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:23 schreef gifkwal het volgende:

[..]



Ja, maar daar moest eerst een hele controverse voor ontstaan.

Ik ga de rest van de nummers maar gewoon rustig afwachten en beluisteren (en vast ook wel waarderen voor wat ze zijn) en daarna wachten op "echte" MJ tracks.
Neenee, dat is niet zeker of die credits ervoor of erna waren, ik ben daar ook wel benieuwd naar, ik ga straks eens zoeken.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:26:53 #155
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673457
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:25 schreef Zapato het volgende:

[..]



Mwah, ik denk dat je je daar in vergist. Wat ik vermoed is dat Sony alleen recente nummers uit wil brengen, en dan zou je wel gelijk kunnen hebben. De afgelopen jaren heeft ie denk inderdaad heel weinig af afgemaakt.
Ja, we hebben het nu toch ook over de songs die nu uitgebracht worden. uit 2007
Leef en Laten Leven
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:27:42 #156
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673476
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]


Ja mam.
Niks mam.
Leef en Laten Leven
pi_88673525
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:26 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Ja, we hebben het nu toch ook over de songs die nu uitgebracht worden. uit 2007
Zeker. En dan heb ik heel veel moeite met het feit dat anderen die nummers af gaan maken. Ik wil dat niet horen, ik vind dat een belediging van de artistieke kwaliteiten van een man als MJ.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88673537

Hiervan hoor ik gewoon dat het de echte MJ is. En dat komt niet eens op het album.
standaarddrinker
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:33:34 #159
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673618
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:29 schreef Zapato het volgende:

[..]



Zeker. En dan heb ik heel veel moeite met het feit dat anderen die nummers af gaan maken. Ik wil dat niet horen, ik vind dat een belediging van de artistieke kwaliteiten van een man als MJ.
Ja, ik snap je wel. Het is het één of het ander, I guess. Of we horen niet meer wat hij ooit nog heeft geschreven, of het gaat op deze manier. Dan kies ik toch voor het laatste.
En ja, die rauwe demo's. Ik weet niet of ze dat ooit gaan doen. Bij Breaking News bijvoorbeeld, zeiden ze dat het "niet om aan te horen was", zo onaf was het..dus ja.
Leef en Laten Leven
pi_88673662
Robijn, ik denk dat je gelijk hebt dat de nummers van het afgelopen decennium waarschijnlijk grotendeels niet af zijn. Maar er moeten tientallen nummers zijn uit de jaren 80 en 90 die wel af zijn. Zoals de eerder genoemde Streetwalker, bijvoorbeeld. En dat zijn dan nummers waar Michael tenminste nog 100% bij was, dus die klinken zoals hij vond dat ze moesten klinken. En die vind ik dan veel waardevoller.

Maar goed, misschien dat Sony voor het eerste album inderdaad de meest recente nummers wilde gebruiken (met het minst gedateerde geluid?) en dat we later nog die oudere tracks te horen krijgen O+ Dan is iedereen tevreden.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:37:32 #161
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673701
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef gifkwal het volgende:
Robijn, ik denk dat je gelijk hebt dat de nummers van het afgelopen decennium waarschijnlijk grotendeels niet af zijn. Maar er moeten tientallen nummers zijn uit de jaren 80 en 90 die wel af zijn. Zoals de eerder genoemde Streetwalker, bijvoorbeeld. En dat zijn dan nummers waar Michael tenminste nog 100% bij was, dus die klinken zoals hij vond dat ze moesten klinken. En die vind ik dan veel waardevoller.

Maar goed, misschien dat Sony voor het eerste album inderdaad de meest recente nummers wilde gebruiken (met het minst gedateerde geluid?) en dat we later nog die oudere tracks te horen krijgen O+ Dan is iedereen tevreden.
Precies! Helemaal mee eens :)
Leef en Laten Leven
pi_88673715
Maar toch, ik denk dat zo'n onaf nummer beter aanhoorbaar is dan deze Frankenstein-achtige gedrochten die ze creëren door delen van oude nummers samen te naaien en te verkopen als nieuw materiaal.
standaarddrinker
pi_88673728
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:38 schreef DrDentz het volgende:
Maar toch, ik denk dat zo'n onaf nummer beter aanhoorbaar is dan deze Frankenstein-achtige gedrochten die ze creëren door delen van oude nummers samen te naaien en te verkopen als nieuw materiaal.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88673939
Voor de fans, ja. Maar Sony denkt natuurlijk aan de centjes, en het grote publiek koopt waarschijnlijk liever de nummers die zijn afgemaakt dan de rauwe demo's. Beter brachten ze de CD in twee versies uit: origineel en verneukt :P Voor elk wat wils.
pi_88678208
Hè, heb het nummer niet kunnen luisteren :(

Maar ben het met Zapato, DrDentz eens.
Het album wordt een aaneenkoppeling van allerlei oud materiaal door elkaar.

In het ene nummer zitten weer de ad libs van blabla, in een ander nummer zitten weer de 'hee, hee's' van blabla.
pi_88678481
Als het goed is kan je hem hier nog horen:

http://defglam.com/?p=15073
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:29:58 #167
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88678516
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hè, heb het nummer niet kunnen luisteren :(

Maar ben het met Zapato, DrDentz eens.
Het album wordt een aaneenkoppeling van allerlei oud materiaal door elkaar.

In het ene nummer zitten weer de ad libs van blabla, in een ander nummer zitten weer de 'hee, hee's' van blabla.
En dat baseer je op een nummer dat je nog niet gehoord hebt? :{ Wordt steeds gekker.
Leef en Laten Leven
pi_88679085
Godver, die quote knop is weer eens verdwenen bij mij :')

Maar gifkwal bedankt! :)

@Robijn
Nou ja, ik baseer dat niet direct op wat ik gehoord heb.
Het is meer dat ik het verwacht, misschien had ik daar wat duidelijker in moeten zijn.

Over het nummer, vind het eigenlijk niet zo geweldig, en idd, de 'stukjes' van de Earth Song zijn wel duidelijk te herkennen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:52:52 #171
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88679244
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
Godver, die quote knop is weer eens verdwenen bij mij :')

Maar gifkwal bedankt! :)

@Robijn
Nou ja, ik baseer dat niet direct op wat ik gehoord heb.
Het is meer dat ik het verwacht, misschien had ik daar wat duidelijker in moeten zijn.

Over het nummer, vind het eigenlijk niet zo geweldig, en idd, de 'stukjes' van de Earth Song zijn wel duidelijk te herkennen.
Heb je een add blocker ingesteld? Daar las ik iets over, dat dat er voor kan zorgen dat de knop verdwijnt.

Verwachten...aha ja...invullen ;)
Leef en Laten Leven
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:58:41 #172
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88679432
quote:
Deze foto's had ik al eerder gezien, maar nog niet in zulke goede kwaliteit. Ben benieuwd naar de clip.
Leef en Laten Leven
pi_88679989
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:58 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Deze foto's had ik al eerder gezien, maar nog niet in zulke goede kwaliteit. Ben benieuwd naar de clip.
Op MJstar zijn ook een paar bewegende beelden te zien.
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:15:52 #174
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88680017
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:15 schreef gifkwal het volgende:

[..]



Op MJstar zijn ook een paar bewegende beelden te zien.
Hee leuk! Thanks.
Leef en Laten Leven
pi_88680151
Geen dank :) Kon dat filmpje niet zo snel hierop zetten want het is niet van Youtube en mijn internet werkt niet mee.
pi_88680177
Er komt om 20:55 ook iets over MJ op NL 3
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88680181
Michael Jackson #2: Best verkochte artiest aller tijden!

Tweede MJ-topic in MUZ. Lang vervlogen tijden.

Wanneer kwam One More Chance nou uit?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88680302
Volgens mij alleen als video bij die Vision dvd? Weet niet wanneer dat is.
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:25:55 #179
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88680319
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:25 schreef gifkwal het volgende:
Volgens mij alleen als video bij die Vision dvd? Weet niet wanneer dat is.
25 november, staat me iets van bij.
Edit: bij Bol.com is hij al te verkrijgen op de 19e.

[ Bericht 6% gewijzigd door Robijn48 op 13-11-2010 20:33:26 ]
Leef en Laten Leven
pi_88680636
Zo zo, er is aardig wat gediscussieerd hier vanmiddag :P

Keep your head up klinkt wel aardig trouwens :Y, alleen de ad-libs op het laatst :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:47:49 #181
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88680899
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo zo, er is aardig wat gediscussieerd hier vanmiddag :P

Keep your head up klinkt wel aardig trouwens :Y, alleen de ad-libs op het laatst :')
Ja, maar hier gaat het er gelukkig beschaafd aan toe :)
Als je leest onder de YT filmpjes en op de MJ fora, daar vette ruzies.
Leef en Laten Leven
pi_88680903
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:21 schreef Zapato het volgende:
Michael Jackson #2: Best verkochte artiest aller tijden!

Tweede MJ-topic in MUZ. Lang vervlogen tijden.

Wanneer kwam One More Chance nou uit?
Ik had voorspellende gaven in dat topic

quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2006 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb echt zin om een nieuwe MJ cd te kopen maar niet als het hoofd van 50 Cent daarop staat :{
standaarddrinker
pi_88681150
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:47 schreef DrDentz het volgende:

[..]


Ik had voorspellende gaven in dat topic

[..]

:D
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88681185
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:47 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Ja, maar hier gaat het er gelukkig beschaafd aan toe :)
Als je leest onder de YT filmpjes en op de MJ fora, daar vette ruzies.
MJJC moet je sowieso niet bezoeken, stelletje relfans dat daar zitten :{w
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88681235
Sony Sucks nu op NED3 _O_
standaarddrinker
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:01:59 #186
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88681248
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]


MJJC moet je sowieso niet bezoeken, stelletje relfans dat daar zitten :{w
Onderschat MJ Star ook niet, zie ik nu.
Wat me ook opvalt is het hoge aantal dat in conspiracy's gelooft :o :')
Leef en Laten Leven
pi_88681320
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:01 schreef DrDentz het volgende:
Louis Theroux op zoek naar Michael nu op NED3 _O_
Wat is die Uri Geller toch een eng mannetje... :r
pi_88681339
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]



Wat is die Uri Geller toch een eng mannetje... :r
Ja mooie huichelaar.
standaarddrinker
pi_88681417
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:01 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Onderschat MJ Star ook niet, zie ik nu.
Wat me ook opvalt is het hoge aantal dat in conspiracy's gelooft :o :')
Dat doet me denken aan iemand die hier ooit zat :D :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88681418
Louis pakt het jammergenoeg verkeerd aan bij Uri, hij is te negatief over Michael waardoor die engerd helemaal geen zin meer in Louis heeft
Wat zag Michael toch in die oplichter Uri Geller :? :r
pi_88681555
Majestik Magnificent ziet er ook betrouwbaar uit
standaarddrinker
pi_88681895
Theroux is feitelijk ook vooral bezig om zijn eigen verhaal te vertellen. In deze reportage is hij dan ook zeer opportunistisch bezig, en loopt hij ook te janken over het feit dat Geller hem niet voorgedragen had voor dat interview, terwijl hij aan deze reportage af te zien, gewoon hetzelfde had gedaan als Bashir.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_88681918
Komt Joe weer met z'n bagger-acts aan
standaarddrinker
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:46:42 #194
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88682551
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:26 schreef Kenju het volgende:
Theroux is feitelijk ook vooral bezig om zijn eigen verhaal te vertellen. In deze reportage is hij dan ook zeer opportunistisch bezig, en loopt hij ook te janken over het feit dat Geller hem niet voorgedragen had voor dat interview, terwijl hij aan deze reportage af te zien, gewoon hetzelfde had gedaan als Bashir.
Hier zou je wel eens gelijk in kunnen hebben...
Leef en Laten Leven
pi_88682918
Die huilende fan gaf precies aan waar de handdoek wrong met Michael .
De opdringerige mensen met een grote bek kregen alle aandacht, terwijl de beleefde , fatsoenlijke mensen geen aandacht kregen .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88683380
Tsja, is dat niet overal zo? Een gesloten mond wordt niet gevoed....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_88685357
Inderdaad weer flink gediscussieerd vanmiddag. :o

Leuk nummertje, Keep your head up, leuk gospelkoortje, jammer van de Earth Song sample maar het deert me niet echt. Wel erg zoetsappig, hoop dat er ook wat steviger materiaal komt. Ik zet m'n hopes op Another Day met Lenny. :) Dat nummer klinkt echt beestachtig goed.

Ik ga het album in ieder geval wel kopen. Heb er zin an, mijn eerste MJ album release. :)
pi_88685561
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef Rnnz het volgende:
Inderdaad weer flink gediscussieerd vanmiddag. :o

Leuk nummertje, Keep your head up, leuk gospelkoortje, jammer van de Earth Song sample maar het deert me niet echt. Wel erg zoetsappig, hoop dat er ook wat steviger materiaal komt. Ik zet m'n hopes op Another Day met Lenny. :) Dat nummer klinkt echt beestachtig goed.

Ik ga het album in ieder geval wel kopen. Heb er zin an, mijn eerste MJ album release. :)
Invincible niet bewust meegemaakt?

edit: oh nee, jij werd toch 'fan' door Invincible?

Wat een tijd was dat O+
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88685691
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]


Dat doet me denken aan iemand die hier ooit zat :D :')
Hoe heet die wacko ook alweer die met haar zoontje wilde gaan ofzo, toen ze hier kwam zeiken voor kaarten. Ze stuurde mij toen nog allemaal dreigpm's :D :')

Invincible _O_ Ik ben waarschijnlijk de enige die de muziek vanaf Dangerous het mooiste vind :P
pi_88685750
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Invincible niet bewust meegemaakt?

edit: oh nee, jij werd toch 'fan' door Invincible?

Wat een tijd was dat O+
Nee, toen was ik pas 10, dus dat heb ik niet echt bewust meegemaakt.

Ik werd pas fan toen ie werd vrijgesproken in 2005. :)
pi_88685867
Ik werd fan door Rihannaaa - Don't stop the music.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pas in 2006 oid :P
pi_88685953
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 23:25 schreef Rnnz het volgende:

[..]



Nee, toen was ik pas 10, dus dat heb ik niet echt bewust meegemaakt.

Ik werd pas fan toen ie werd vrijgesproken in 2005. :)
Ach so. Toch wel jammer dan he...

Ik weet het nog heel goed, eind augustus '01 werd YRMW voor het eerst gesttreamed op michaeljackson.com (later ook Cry) en in september de premiere van YRMW videoclip en op 29 oktober kwam de plaat uit. De groene versie gekocht en helemaal grijsgedraaid O+

Mooie tijd O+

HIStory en BOTDF ook wel aardig bewust meegemaakt, vooral de HIStory concerten toen in NL, wat een hype toen :D

Jammer genoeg zullen we nooit meer zoiets meemaken ;(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88686129
Ik kan me wel herinneren dat ik de clip You Rock My World zag op TMF.

Vond het destijds wel een leuk nummertje en vond MJ wel stoer. Nooit gedacht dat ik er later fan van zou worden. ;)
pi_88687068
De vj kondigde aan: "We hebben eindelijk de nieuwe clip van Michael Jackson! Cry! Het is echt een nummertje waarbij we elkaars handen vast moeten houden en let vooral op Michael zelf."

Zat 'ie er niet in. ;(
standaarddrinker
pi_88687260
quote:
Op zondag 14 november 2010 00:05 schreef DrDentz het volgende:
De vj kondigde aan: "We hebben eindelijk de nieuwe clip van Michael Jackson! Cry! Het is echt een nummertje waarbij we elkaars handen vast moeten houden en let vooral op Michael zelf."

Zat 'ie er niet in. ;(
Idd ja :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 14 november 2010 @ 01:17:09 #206
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88689300
Pfffff, mierzoek nummertje, dat Keep Your Head Up, klinkt beetje als een Ne-Yo nummer.
Wachten is op de Tupac remix :D

Over de Invincible tijd gesproken. Toen streamden ze ook z'n signeersessie op Times Square.
Wat een vogelverschrikker was het toen, tering:
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88691737
Ik werd ooit fan toen mn vader Dangerous voor mn moeder had gekocht. Moet in '93 geweest zijn ofzo. Ik was vijf, en heb sindsdien, op een paar jaartjes middelbare school na, altijd MJ geluisterd.

Ben pas echt fan geworden aan het einde van de middelbare, toen ontdekte een vriend van me MJ ook, en hebben we een tijd lang alles wat los en vast zat verzameld. Mooie tijden.

Invincible wel echt bewust meegemaakt. Radiopremiere op 538, clip TMF. En daarna maar hopen hopen en hopen op nieuw materiaal. En dan nu eindelijk, hij moest ervoor dood gaan, komen er weer nieuwe(rwetse) Michael Jackson-klanken door de speaker.

Eigenlijk toch wel heel mooi.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zondag 14 november 2010 @ 09:32:39 #208
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_88692570
Ik ook in 1993, tijdens het Oprah Winfrey interview, was 13 ofzo. Ik werd toen zo geraakt dat ik gelijk naar de winkel ben gegaan en alles heb gekocht wat er te kopen viel. En dat virus is nooit meer overgegaan :P
You will allways be my hero...
  zondag 14 november 2010 @ 09:35:20 #209
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_88692595
Het blijkt dat Taryll ook zegt dat Keep Your Head Up Michael niet is...

Out of the 10 songs listed only 7 of them are Michael Jackson. Someone just asked me, is Keep Your Head Up real or are we being lied to again? Sorry, but you wont like my answer. Lets enjoy Hold My Hand. Taryll Jackson On Saturday 13th November 2010

Now what to believe?
You will allways be my hero...
pi_88692682
Het enige leuke aan Keep Your Head Up is dat je ineens mee kunt zingen met Earth Song, wat een grap van Sony.
standaarddrinker
pi_88693252
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 09:46 schreef DrDentz het volgende:
Het enige leuke aan Keep Your Head Up is dat je ineens mee kunt zingen met Earth Song, wat een grap van Sony.
Dat begrijp ik dus echt niet he! :')

Over die Taryll he, is dat wel de echte Taryll Jackson op Twitter? Hij is namelijk niet geverifieerd bijvoorbeeld...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88693278
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 01:17 schreef matthijst het volgende:
Pfffff, mierzoek nummertje, dat Keep Your Head Up, klinkt beetje als een Ne-Yo nummer.
Wachten is op de Tupac remix :D

Over de Invincible tijd gesproken. Toen streamden ze ook z'n signeersessie op Times Square.
Wat een vogelverschrikker was het toen, tering:
[ afbeelding ]
Hij zag er niet uit inderdaad! Wel vet dat het toen werd gestreamed via Apple, toen toch wel even naar gekeken, althans het begin. Het was een urenlange broadcast van Michael die een beetje zat te signeren, niet zo heel boeiend op zich :P
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 14 november 2010 @ 13:52:06 #213
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_88697837
Taryll's twitter is wel echt. Je ziet ook dat ze bij andere wel-geverifieerde Jacksons op de volglijst staan.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_88698910
Nou, als Keep Your Head Up geen MJ is, kan ik m'n oren beter bij het grof vuil gooien. 8)7
  zondag 14 november 2010 @ 16:11:22 #215
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_88702671

de 2010 versie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(hoop wel dat die "kettingeffecten" niet op de track zitten.... lijkt me haast van niet)
pi_88702943
Hmm ik hoor niet echt verschil maar het zal wel. Hoop wel dat ze het een beetje promoten want volgens mij weet niemand behalve mensen die dit topic lezen dat er morgen een MJ single uitkomt.
standaarddrinker
  zondag 14 november 2010 @ 16:20:11 #217
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_88703047
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:17 schreef DrDentz het volgende:
Hmm ik hoor niet echt verschil maar het zal wel.
extra add-lips van Michael, viooltje, en het koort op het eind
quote:
Hoop wel dat ze het een beetje promoten want volgens mij weet niemand behalve mensen die dit topic lezen dat er morgen een MJ single uitkomt.
ook stom dat ze dan vorige week met Breaking News naar buiten komen...
(zou natuurlijk ook kunnen zijn dat vanwege de controverse om dat nummer ze snel besloten hebben dit nummer naar buiten te brengen, waarvan bekend is dat het zeker Michael is)

[ Bericht 10% gewijzigd door Cybart op 14-11-2010 16:27:54 ]
pi_88703539
Ik hoor wel een beetje verschil, het geluid is wat voller en ik hoor een paar extra MJ vocals (zullen er ook wel ingeplakt zijn, dan).
pi_88703643
Ik ben toch niet in staat om me niet te ergeren aan Akon. Michael zelf is wel aardig in vorm.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88705031
Tja, Akon ben ik ook geen fan van. Maar het nummer is wel nice afgemixt zo te horen. Je hoort ook wel dat Michael's vocalen rauw en demo zijn.

'nothing can come between us if you justttttttt' ;)
pi_88705051
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:33 schreef gifkwal het volgende:
(zullen er ook wel ingeplakt zijn, dan).
Hoor je opeens 'What about elephants' in Hold My Hand ;(
standaarddrinker
pi_88706338
quote:
Op zondag 14 november 2010 17:20 schreef DrDentz het volgende:

[..]


Hoor je opeens 'What about elephants' in Hold My Hand ;(
:D

Gelukkig niet, maar wat niet is, kan nog komen in de andere nummers op het album :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88711166
Crying whales, the holy land, Abraham... voorraad genoeg!
pi_88713019
Ik wil Monkey Bussines als single. Beste niet-uigebrachte nummer misschien wel.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88722520
Ik vind Nite Line ook wel een hele vette eigenlijk (Thriller). :)
pi_88723657
http://www.sawfnews.com/Gossip/65728.aspx

Taj is boos ( en terecht).
Maar of hij er nog wat mee gaat bereiken? Geen idee.
pi_88723796
Die hele Jackson clan is wel erg kwaad de laatste tijd.
standaarddrinker
  maandag 15 november 2010 @ 07:57:59 #228
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88727663
Leef en Laten Leven
  maandag 15 november 2010 @ 08:35:57 #229
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88727989
Leef en Laten Leven
pi_88730796
Gek genoeg vond ik de eerste versie beter... Er zit nu vooral in het begin een overmatig gebruik van "ooohh's" en "yeah's", vind ik redelijk storend.

Maar het "...if you jusssssttt" vind ik nog steeds ^O^
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 15 november 2010 @ 11:26:22 #231
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_88731888
http://www.q-music.nl/page/home

Voor reacties op HMH...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_88731984
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:26 schreef Janena het volgende:
http://www.q-music.nl/page/home

Voor reacties op HMH...
Welgeteld 1 reactie :')

Op Twitter ( :') ) is Hold My Hand nr. 1 trending, daar kan je nog beter je reacties vandaan halen :P
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88732448
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 07:57 schreef Robijn48 het volgende:
Hier is ie dan

Is het tempo omhoog gezet of zo?

:o
pi_88732521
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:44 schreef Rnnz het volgende:

[..]



Is het tempo omhoog gezet of zo?

:o
Viel mij ook al op, sneller tempo en hier een daar gepitcht
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88732608
Ik hoop toch niet dat het zo echt is, word er zenuwachtig van. :P
  maandag 15 november 2010 @ 11:52:56 #236
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88732706
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]


Viel mij ook al op, sneller tempo en hier een daar gepitcht
Same here
Leef en Laten Leven
  maandag 15 november 2010 @ 11:53:17 #237
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88732721
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:50 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoop toch niet dat het zo echt is, word er zenuwachtig van. :P
Wat bedoel je, Rnnz?
Leef en Laten Leven
pi_88732847
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:53 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Wat bedoel je, Rnnz?
Het tempo, ik word er zenuwachtig van. Zo omhoog gepitched ook allemaal, bah.


Deze klinkt beter.
  maandag 15 november 2010 @ 11:57:32 #239
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88732878
Het tempo is idd omhoog gevoerd.
Leef en Laten Leven
  maandag 15 november 2010 @ 12:00:25 #240
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88732994
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:50 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoop toch niet dat het zo echt is, word er zenuwachtig van. :P
Tering, die is idd lekker verkloot weer...
Pffff, benieuwd wat die andere tracks voor zooi opleveren dan.
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 15 november 2010 @ 12:01:02 #241
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88733020
.....
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 15 november 2010 @ 12:09:49 #242
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88733377
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:00 schreef matthijst het volgende:

[..]


Tering, die is idd lekker verkloot weer...
Pffff, benieuwd wat die andere tracks voor zooi opleveren dan.
:? Jij vond het toch een hoop gezeik over het eerste nummer, Breaking News? ( ik ook, daar niet van) Maar waarom dan ineens zeggen dat het allemaal niks is?
Leef en Laten Leven
  maandag 15 november 2010 @ 12:31:50 #243
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88734114
Deze is lekker verkloot.
De eerste zijn mensen niet over te spreken (ik wel), maar het belooft tot nu toe weinig soeps voor de rest, denk ik dan...
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 15 november 2010 @ 12:34:50 #244
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88734219
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:31 schreef matthijst het volgende:
Deze is lekker verkloot.
De eerste zijn mensen niet over te spreken (ik wel), maar het belooft tot nu toe weinig soeps voor de rest, denk ik dan...
Misschien niet zo invullen, maar afwachten.
Leef en Laten Leven
  maandag 15 november 2010 @ 12:36:59 #245
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88734278
Ik merk dat het goed ontvangen wordt, Hold My Hand. Twitter, You Tube

[ Bericht 11% gewijzigd door Robijn48 op 15-11-2010 12:50:44 ]
Leef en Laten Leven
  maandag 15 november 2010 @ 12:55:57 #246
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
  maandag 15 november 2010 @ 12:59:06 #247
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88734924
quote:
Thanks hiervoor!!
Leef en Laten Leven
pi_88736141
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:50 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoop toch niet dat het zo echt is, word er zenuwachtig van. :P
Alsof ik Knabbel en Babbel in een duet hoor
standaarddrinker
  maandag 15 november 2010 @ 13:54:20 #249
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88736598
Pfffff, die one more chance video, is dat wel de eckte mj, of wat?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88736762
quote:
Wat een mooie rug heeft MJ toch O+
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 15 november 2010 @ 14:04:43 #251
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_88737001
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:54 schreef matthijst het volgende:
Pfffff, die one more chance video, is dat wel de eckte mj, of wat?
nee,
en er zijn nu zelfs geruchten dat Michael Jackson nooit echt Michael Jackson is geweest...
pi_88737358
Doet me aan Rock My World denken. Toen kon je ook z'n gezicht niet zien.
standaarddrinker
pi_88743609
Hoooooooold myyyyyyyyyyyyy haaaaaaaaaaaaand, baby I'll promise that I'll do, aaaaaaaaaaaall I can.

Nothing can come between us if you jussssst. :P
  maandag 15 november 2010 @ 17:33:22 #254
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88744799
Valt me op hoe goed de stemmen van Michael en Akon matchen :)
Leef en Laten Leven
  maandag 15 november 2010 @ 17:48:35 #255
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88745383
LOL op YT lees ik dat ze daar alles gaan doen om Michael op no 1 te krijgen
Leef en Laten Leven
pi_88745398
Ik weet nu niet of ik dat positief moet opvatten, Robijn. :o

(over Akon en MJ)
  maandag 15 november 2010 @ 17:50:30 #257
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88745470
Nou ja, de reacties die ik tot nu toe heb gezien zijn lyrisch, moet je maar eens kijken onder Hold My Hand bij YT, wordt flink gepost
Leef en Laten Leven
pi_88745504
M'n post ging over dat matchen van de stemmen. We gaan toch geen God als Michael Jackson vergelijken met zijn onderdaan Akon, wel?
  maandag 15 november 2010 @ 17:52:56 #259
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88745585
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:51 schreef Rnnz het volgende:
M'n post ging over dat matchen van de stemmen. We gaan toch geen God als Michael Jackson vergelijken met zijn onderdaan Akon, wel?
Owwww, verkeerd begrepen. Whehe, nee wat een onzin, vind het helemaal niet slecht klinken. Akon kan er niks aan doen dat Michael er niet meer is, gun hem dit wel.
Kan toch, dat de stemmen goed matchen. Heeft niks te maken met God en onderdaan ;)
Leef en Laten Leven
pi_88747130
Akon met Michael vergelijken? De heiligschennis :(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 15 november 2010 @ 18:33:22 #261
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88747228
quote:
9s.gif Op maandag 15 november 2010 18:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Akon met Michael vergelijken? De heiligschennis :(
LOLLL, ik vergelijk niks, ik zeg dat ze goed matchen op dit lied :)
Leef en Laten Leven
pi_88747280
quote:
Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


LOLLL, ik vergelijk niks, ik zeg dat ze goed matchen op dit lied :)
Ook ik troll wel eens ;(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 15 november 2010 @ 18:35:06 #263
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88747304
quote:
6s.gif Op maandag 15 november 2010 18:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ook ik troll wel eens ;(
Haha, ik dacht al: of hij maakt een grapje ;)
Leef en Laten Leven
pi_88750521
quote:
6s.gif Op maandag 15 november 2010 18:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ook ik troll wel eens ;(
Jij trollt aan één stuk door :@
  maandag 15 november 2010 @ 19:55:31 #265
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88751239
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:41 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]



Jij trollt aan één stuk door :@
Is dat zo? Nou lekker dan. Trollen is voor kindjes :Y

Wat me wel opvalt is de overwegend negatieve toon hier.
Leef en Laten Leven
pi_88751441
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Is dat zo? Nou lekker dan. Trollen is voor kindjes :Y

Wat me wel opvalt is de overwegend negatieve toon hier.
Haha, nou, dat valt nog wel mee hoor :)
It's all for L.O.V.E.
  maandag 15 november 2010 @ 20:01:04 #267
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88751567
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:58 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]



Haha, nou, dat valt nog wel mee hoor :)
It's all for L.O.V.E.
Vind het ja. Zal wel door de haat voor Sony komen.
Zo zou het moeten zijn, ja :)
Trouwens, heb je de cover van Hold my Hand gezien. Mooie, simpele cover...met de M van Michael O+
Leef en Laten Leven
pi_88752096
quote:
Op maandag 15 november 2010 19:41 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]



Jij trollt aan één stuk door :@
:o :'(

That's ignorant!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88752193
Het einde met de piano en MJ nog ff hummen. O+

En One More Chance ga k pas kijken als die uit is.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  maandag 15 november 2010 @ 20:15:27 #270
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88752330
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:12 schreef Zapato het volgende:
Het einde met de piano en MJ nog ff hummen. O+

En One More Chance ga k pas kijken als die uit is.
Ja, mooi he? O+
Goed plan, want waarschijnlijk laten ze em nu even niet van voren zien, om het spannend te houden.
Leef en Laten Leven
pi_88752358
Zo, daar ben ik ook! Vanmiddag even zitten luisteren op mijn werk, vind het wel een geslaagd nummer zo. Ergens vind ik de 2008-versie nog wat beter klinken, maar dat is misschien gewenning. Liever had ik Akon er niet in gehad omdat ik het weinig toegevoegde waarde vind hebben, doet een beetje afdruk aan het geheel. Maar ja, mag niet klagen, vind het verder wel mooi! Ik hoop toch wel op een hitje voor Michael.

Dat die single de letter M moet voorstellen was me nog niet opgevallen Robijn, grappig!

Die One More Change video is geil en raar tegelijk. Kan nu even niet kiezen.
  maandag 15 november 2010 @ 20:17:17 #272
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88752442
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef gifkwal het volgende:
Zo, daar ben ik ook! Vanmiddag even zitten luisteren op mijn werk, vind het wel een geslaagd nummer zo. Ergens vind ik de 2008-versie nog wat beter klinken, maar dat is misschien gewenning. Liever had ik Akon er niet in gehad omdat ik het weinig toegevoegde waarde vind hebben, doet een beetje afdruk aan het geheel. Maar ja, mag niet klagen, vind het verder wel mooi! Ik hoop toch wel op een hitje voor Michael.

Dat die single de letter M moet voorstellen was me nog niet opgevallen Robijn, grappig!

Die One More Change video is geil en raar tegelijk. Kan nu even niet kiezen.
Whaha ;)
Leef en Laten Leven
  dinsdag 16 november 2010 @ 01:16:32 #273
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88766382
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Robijn48 het volgende:
Wat me wel opvalt is de overwegend negatieve toon hier.
Tsja, de dalende lijn begon na Thriller/Bad, ik dacht dat al die vage re-re-rereleases met een extra nummertje of lulverhaaltje van Quincy Jones al uitmelken waren, maar dit lijkt nu toch het absolute nulpunt te zijn, al komen de duetten er natuurlijk nog aan dus het kan misschien nog erger -O-

Of, we worden verrast en er staan opeens nog 7-8 topnummers op die CD...

Wel vaag: Breaking News krijgt kritiek omdat het niet als MJ klinkt... Dit Akon nummetje lijkt op een lading chipmunks, terwijl er ook een langzamere versie van is... WTF zijn ze aan het doen bij Sony, waarom zo moeilijk? Laat mij gewoon de opnames horen zo als MJ ze gemaakt heeft en kap met al die computercrap eroverheen.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 16 november 2010 @ 09:20:52 #274
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_88769014
bij vlagen vind ik Keep Your Head Up een enorm *vloeken-in-de-kerk* R-Kelly nummer

sorry, ik ga al in de hoek staan
pi_88769163
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 09:20 schreef Cybart het volgende:
bij vlagen vind ik Keep Your Head Up een enorm *vloeken-in-de-kerk* R-Kelly nummer

sorry, ik ga al in de hoek staan
Verdomd, ik had die vergelijking nog helemaal niet bedacht, maar nu je het zegt :o
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88780895
R. Kelly heeft ook mooie nummers gemaakt.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:58:06 #278
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88784831
Okee, mijn top vier is nu:

1. Do you know where your children are
2. Keep your head up
3. Breaking News
4. Hold my hand (waarschijnlijk omdat ik die al kende, hij raakt me gewoon niet zo veel als de rest)
Leef en Laten Leven
pi_88785064
Do you know where your children are komt niet op het album hè, tenzij het 'Hollywood Tonight' is. Er komt wel 12 o' clock in voor.
standaarddrinker
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:04:47 #280
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88785155
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:02 schreef DrDentz het volgende:
Do you know where your children are komt niet op het album hè, tenzij het 'Hollywood Tonight' is. Er komt wel 12 o' clock in voor.
Yeah I know, vind ik jammer van Do you know. Maar dan zal ie wel op een volgend album komen.
Wat is jouw top vier, Dentz?
Leef en Laten Leven
pi_88785259
En dit is Behind the Mask, geschreven door MJ en gespeeld door zijn toetsenist

standaarddrinker
pi_88785329
Mijn top 4, op 1 ook DYKWYCA, dan Hold My Hand en dan de twijfelachtige Keep Your Head Up en Breaking News
standaarddrinker
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:10:37 #283
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88785402
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef DrDentz het volgende:
En dit is Behind the Mask, geschreven door MJ en gespeeld door zijn toetsenist

Hmm, dit is moeilijk te beoordelen op deze manier. Can't wait for the album.
Leef en Laten Leven
pi_88785536
Clapton speelt het ook



Vraag me af of ze deze versie van The Way You Love Me op het album zetten of ook een 'afgemaakte' variant
standaarddrinker
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:15:05 #285
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88785569
Trouwens, of het waar is weet ik niet, maar op internet gaan geruchten dat de twee op de cover van Hold My Hand Prince en Paris zijn..........
Leef en Laten Leven
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:20:11 #286
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88785728
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:14 schreef DrDentz het volgende:
Clapton speelt het ook



Vraag me af of ze deze versie van The Way You Love Me op het album zetten of ook een 'afgemaakte' variant
Denk op de een of andere manier dat de versie van Behind the mask van Michael heel anders zal zijn. Onderbuikgevoel.
Leef en Laten Leven
pi_88786071
Ik ben stiekem toch wel heel erg benieuwd naar het hele album. :P

Vind het alleen jammer dat ik straks de helft al ken.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:30:34 #288
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88786146
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben stiekem toch wel heel erg benieuwd naar het hele album. :P

Vind het alleen jammer dat ik straks de helft al ken.
Op dat laatste zit maar 1 ding op: niet meer luisteren dan van nu af aan op wat er nog lekt })
Oh en waarom ben je "stiekem" en met :P smiley benieuwd naar het hele album :o ?
Leef en Laten Leven
pi_88786200
quote:
Oeh, deze klinkt lekker zeg ^O^

Jammer dat die niet op het album komt ;(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88786373
Do You Know.. zou Hollywood 2Night kunnen zijn. Dus misschien wel op het album, even afwachten.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:00:40 #292
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88787285
Er is helaas ook niet veel te zien ;( Hopelijk wordt er in de toekomst meer op YT gegooid, of nog beter: uitgegeven.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:17:53 #293
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_88790377
Do you know where your children are? Because its not 12 oclock, and there somewhere out on the street Just imagine how scared they are 8-)

Als Sony iets goeds wilt doen zeten ze deze er op net als A place without no name ^O^

Maar helaas staat die laatste er zeker niet op
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_88791628
Do you know where your children are? I hope not with Michael Jackson!
standaarddrinker
pi_88796502
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Do you know where your children are? I hope not with Michael Jackson!
Jij denkt: ik maak de slechte grap maar even voordat anderen hem maken?

Heerlijk nummer _O_ Ik heb het idee dat dat einde zo hoort?

Ik hoop toch dat er op het album meer nummers van dit kaliber staan. Waarom ze deze er niet op hebben gedaan is niet te begrijpen. Iemand enig idee uit welke periode dit komt?
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:26:41 #296
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88796897
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Do you know where your children are? I hope not with Michael Jackson!
Wat is dit nou voor smakeloze grap?
Leef en Laten Leven
pi_88797922
Het klinkt heel erg alsof dat nummer rond het BOTDF tijdperk is opgenomen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:06:47 #298
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_88799158
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Rnnz het volgende:
Het klinkt heel erg alsof dat nummer rond het BOTDF tijdperk is opgenomen.
Ik denk meer rond Invincible
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_88799243
quote:
O+
Als deze echt niet op het album komt, dan is Sony lekker bezig :')

[ Bericht 3% gewijzigd door R4m0n_46 op 16-11-2010 22:18:27 ]
pi_88803196
Als we uit moeten gaan van in het verleden behaalde resultaten dan komt dit ZEKER niet op het album.
pi_88805173
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Rnnz het volgende:
Het klinkt heel erg alsof dat nummer rond het BOTDF tijdperk is opgenomen.
Ik denk ouder. In Mexico Deposition wordt hem al gevraagd over "Do You Know Where Your Children Are". MJ zegt: never released.
standaarddrinker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')