abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:37:20 #101
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88653678
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Akon heeft zelfs in 2008 bevestigd het nummer op zijn album uit te willen brengen. Kennelijk niet doorgegaan.
Wat raar van die Akon dan...en nee ging natuurlijk niet door omdat het nog niet perfect was in de ogen van Michael ;)
Dus eigenlijk was dit lied voor Akon, of hoe moeten we dat zien?
Leef en Laten Leven
pi_88654007
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Wat raar van die Akon dan...en nee ging natuurlijk niet door omdat het nog niet perfect was in de ogen van Michael ;)
Dus eigenlijk was dit lied voor Akon, of hoe moeten we dat zien?
Het nummer was inderdaad in eerste instantie bedoeld voor Akon, vandaar dat in de versie die we nu kennen vooral Akon aan het autotunen is.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:46:54 #103
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88654107
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Het nummer was inderdaad in eerste instantie bedoeld voor Akon, vandaar dat in de versie die we nu kennen vooral Akon aan het autotunen is.
Okee! Weer wat verduidelijkt.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:50:47 #104
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_88654257
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef Robijn48 het volgende:
Ik ga em effe draaien :)

wat is dit voor een vreselijke versie?????????????????

pi_88654270
Ik hoop dat Monster een beetje als Ayo Technology klinkt, vind ik 50's beste nummer 8-)
pi_88659097
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat Monster een beetje als Ayo Technology klinkt, vind ik 50's beste nummer 8-)
Dankzij JT ja :')
pi_88660416
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik heb iets anders gelezen. Namelijk dat ze (Michael en Akon) heel erg baalden dat hij gelekt was, omdat ie nog niet af was.
Ik denk dan ook dat er idd aan gesleuteld zal worden.
Staat ook in het bericht op www.michaeljackson.com: was nog niet af, en Akon heeft em laatst afgemaakt. Duimen maar....
Hij is nu ook afgemaakt. En er zitten meer vocals in van MJ.
pi_88660892
Ik heb wel vertrouwen in Hold My Hand, vind het geloof ik wel een mooi nummer met inderdaad hitpotentie. Wel jammer van Akon (wist niet dat hij ook produceerde :?)

En 50 Cent... die is mijn 50 cent nog niet eens waard. Michael liep zich in de laatste jaren wel een beetje te hoereren met allemaal B-sterretjes, zonde :P
pi_88663853
Hij liet toch ook zo'n basketballer rappen op z'n album? Hij heeft het altijd al in de marge gezocht :P
pi_88663863
Vanavond: Louis Theroux: Louis & Michael, Nederland 3, 20:55 uur

This is it, de film over de laatste repetities van Michael Jackson, trok duizenden bezoekers naar de bioscoop. Toch overheerste bij veel bioscoopgangers het gevoel van gemis. Wat als hij nog had geleefd en we het resultaat hadden kunnen zien van deze repetities?

Louis Theroux
Die mening deelt ongetwijfeld ook Louis Theroux. Hij wilde niets liever dan ooit een interview maken met The King of Pop en haalde in 2001 alles uit de kast om die droom te verwezenlijken. Uri Geller werd benaderd om te bemiddelen in een afspraak met Michael. Dat mislukte. Theroux vloog vervolgens naar Los Angeles voor een ontmoeting met vrienden en familie van Michael. Hij sprak ook met vader Joe, de man die wordt gezien als een tiran die zijn zoon dwong om het podium op te gaan.

Droom
Door een verkeerde opmerking van Theroux werd het gesprek onderbroken. Hij werd zonder pardon het hotel uitgegooid. Wat overbleef was de wens om ooit met Michael Jackson in contact te komen. De droom kwam nooit uit. Louis grootste concurrent Martin Bashir kreeg het wel voor elkaar. In 2003 deed hij het veelbesproken interview waarin Michael vertelde dat hij soms met kinderen sliep op zijn landgoed Neverland. Dat gesprek bleef Michael tot aan zijn dood achtervolgen. Was het anders gelopen als Theroux het interview had gedaan?
pi_88666157
Die documentaire is zo :')
  zaterdag 13 november 2010 @ 13:23:26 #112
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88669261
Documentaire is echt vrij kansloos idd... Laat wel zien wat voor vaag figuur Joe is, als ik het me goed herinner :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88669564
Hij heeft dan ook zo'n louche goochelaar bij zich die erdoorheen tettert
pi_88671067
Snel kijken waarde vrinden, voor Sony het laat verwijderen

zaterdag 13 november 2010 @ 14:58:43 #115
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_88671444
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:41 schreef gifkwal het volgende:

Ben nu aan 't lusiteren ^O^ het is een ballad

Volgens mij hoor ik op 't eind bij het oe :P stukjes van Earth Song die er ingemixt zijn
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_88671675
Dat klopt, dat vind ik dan weer heel vaag. Snapt Sony niet dat fans dat meteen horen?

Verder vind ik dit wel heeeel veel beter dan Breaking News, het einde is wel O+
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:08:56 #117
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_88671704
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:06 schreef gifkwal het volgende:
Dat klopt, dat vind ik dan weer heel vaag. Snapt Sony niet dat fans dat meteen horen?

Verder vind ik dit wel heeeel veel beter dan Breaking News, het einde is wel O+
Denk dat ze het alleen doen om de nr's af te mixen waar ik denk dat MJ laatste paar jaar wel aan een nieuw album heeft gewerkt maar niks echt 100% af heeft gemaakt.
pi_88671828
Dat zal de reden wel zijn inderdaad. Toch klinkt het een beetje fout om ineens Earth Song terug te horen in een nieuw nummer.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:14:25 #119
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88671856
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:41 schreef gifkwal het volgende:

Oh....wat een prachtig nummer...moet janken.
Leef en Laten Leven
pi_88672210
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:13 schreef gifkwal het volgende:
Dat zal de reden wel zijn inderdaad. Toch klinkt het een beetje fout om ineens Earth Song terug te horen in een nieuw nummer.
Gaat 'ie ineens over Afrika schreeuwen ;(
pi_88672399
Het blijft toch een dringende kwestie. What about Africa? Heeft Sony goed gezien :Y

Ben nu wel iets benieuwder geworden naar de rest van de tracks. Maandag Hold My Hand luisteren!
pi_88672472
Ja. Doet me sterk denken aan On The Line, ook zo'n gospelkoortje dr ingepleurd voor t refrein en Earth Song erin mixen is ook wat lafjes natuurlijk.

Eerste couplet is het mooist.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:42:47 #123
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_88672554
Dit is wel overduidelijk de stem van MJ hemzelf :P
pi_88672590
Goede vergelijking met On The Line. Wat ik eigenlijk ook wel een mooi nummer vind.

Het lijkt ook wel een beetje op Cry.
pi_88672615
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef gifkwal het volgende:
Goede vergelijking met On The Line. Wat ik eigenlijk ook wel een mooi nummer vind.

Het lijkt ook wel een beetje op Cry.
De ad-libs vooral. Gotta belong, gotta belong!
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:48:52 #126
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88672697
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:42 schreef Nicksanders het volgende:
Zeg dat nou niet, straks gaan ze weer twijfelen ;)
Waarom toch die vergelijkingen? Is dat dwangmatig ofzo :P
Het is een prachtig lied, waarom al die reserveringen. Ik denk ook dat de songs nog niet helemaal af waren. Dan kan je Sony Music wel bekritiseren, maar je kan ook blij zijn dat we nieuw materiaal horen. En niet TE hoge verwachtingen hebben van iemand die dood is en het niet meer zelf kan afmaken ;(
Leef en Laten Leven
pi_88672807
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:48 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Zeg dat nou niet, straks gaan ze weer twijfelen ;)
Waarom toch die vergelijkingen? Is dat dwangmatig ofzo :P
Het is een prachtig lied, waarom al die reserveringen. Ik denk ook dat de songs nog niet helemaal af waren. Dan kan je Sony Music wel bekritiseren, maar je kan ook blij zijn dat we nieuw materiaal horen. En niet TE hoge verwachtingen hebben van iemand die dood is en het niet meer zelf kan afmaken ;(
Omdat we MICHAEL JACKSON gewend zijn. Dat is niet zomaar een artiest waar je blij moet zijn met een paar liedjes, die wel een lekker in het gehoor liggend akkoordenschema hebben. MJ staat voor originaliteit, uniekheid en bovenal, kwaliteit.

Alles wat hij ooit zelf heeft aangeraakt stijgt met kop en schouders boven alles dat ook maar enigzins vergelijkbaar is uit. Daarom ben ik kritisch. Als ik een twaalfhonderd-in-een-dozijn ballad wil horen met een gejatte ad-libs zet ik wel Chris Brown op. Als ik MJ opzet wil weggeblazen worden door een mate van kwaliteit en bijzonderheid die je bij weinige artiesten aantreft.

Ik ben niet tevreden met middelmatige songs alleen omdat MJ de zanglijn heeft geproduceerd.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:59:03 #128
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88672918
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:53 schreef Zapato het volgende:

[..]

Omdat we MICHAEL JACKSON gewend zijn. Dat is niet zomaar een artiest waar je blij moet zijn met een paar liedjes, die wel een lekker in het gehoor liggend akkoordenschema hebben. MJ staat voor originaliteit, uniekheid en bovenal, kwaliteit.

Alles wat hij ooit zelf heeft aangeraakt stijgt met kop en schouders boven alles dat ook maar enigzins vergelijkbaar is uit. Daarom ben ik kritisch. Als ik een twaalfhonderd-in-een-dozijn ballad wil horen met een gejatte ad-libs zet ik wel Chris Brown op. Als ik MJ opzet wil weggeblazen worden door een mate van kwaliteit en bijzonderheid die je bij weinige artiesten aantreft.

Ik ben niet tevreden met middelmatige songs alleen omdat MJ de zanglijn heeft geproduceerd.
Je KAN niet verwachten dat het precies de kwaliteit van vroeger heeft. Toen was Michael er nog om zijn goedkeuring te geven. Het is gewoon niet reeel.
Vind je dit geen prachtig lied dan?
Bovendien herinner ik me dat er ook veel gedoe was over Invincible. Dat vonden de mensen ook niet toppie, terwijl Michael enkel wat NIEUWS wilde doen. En zichzelf niet wilde herhalen. Dat is toch bewonderingswaardig, en dat kenmerkt een echte artiest.
Leef en Laten Leven
pi_88672927
Helemaal eens met Zapato. De verwachting van het nieuwe album was (voor mij althans) dat wij nieuwe MJ nummers zouden krijgen. Denk bijvoorbeeld aan al die ooit opgenomen nummers voor verschillende albums, die het album net niet gehaald hebben.

Dat we nu, naar steeds meer blijkt, een album krijgen met nieuw gemixte en geproduceerde nummers waar dan toevallig Michael's stem in te horen is, is een teleurstelling. Laat staan in de gevallen waarin het zelfs twijfelachtig is of het zijn stem wel is.

Album met originele tracks versus een album met wat misschien niet meer dan overgeproduceerde samples van demos zijn is *O* versus -O- .

Zoals iemand al opmerkte, dan zou ik veel liever "echte"demo's horen in hun originele vorm. Ook als dat betekent dat ze nog niet "af" zijn. Want deze door Sony's producers "afgemaakte" nummers zijn gewoon niet MJ.

(Desondanks vind ik Keep Your Head Up dus wel een mooi nummer, hoor! Luister hem nu al tig keer achter elkaar, terwijl ik Breaking News na de eerste dag niet meer heb opgezet. Maar ik moet er wel naar luisteren met de gedachte dat het een "gewoon" nummer is, door iemand in elkaar gezet zonder wellicht de echte intentie van Michael te weten, maar dat toevallig wel fijne vocals van MJ heeft.)
pi_88672940
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:42 schreef Nicksanders het volgende:
Nou.. volgens mij is het een neppertje. Behalve de ingeplakte ad-libs dan.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:01:25 #131
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88672967
Ik vind dat jullie niet reeel zijn. Zeg dan: ik hoef die toevoegingen niet, ik luister nooit meer naar een song van Michael die na zijn dood is uitgebracht.
Leef en Laten Leven
pi_88672969
Denk je dat echt Dentz? Op Youtube zijn er wel meer die dat zeggen. Het zou wel verklaren waarom ze al die adlibs uit originele MJ-tracks moeten halen.
pi_88672988
Nja ik weet niet precies maar.. het proeft toch als aangelengd.
pi_88672994
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:01 schreef Robijn48 het volgende:
Ik vind dat jullie niet reeel zijn. Zeg dan: ik hoef die toevoegingen niet, ik luister nooit meer naar een song van Michael die na zijn dood is uitgebracht.
Dat zeg ik denk ik eigenlijk ook. Ik ga dit album niet kopen, want het is niet wat ik zoek.

Mocht er een album komen met echte originele tracks of demo's, dan wil ik hem wel.
pi_88673025
Zeker. Waar het nou precies aan ligt weet ik ook niet precies. But I don't feel the hand of Michael.

We hebben Streetwalker, Someone In The Dark, We've Had Enough, On The Line, etc. gehad. Allemaal afgeproduceerde nummers die briljant zijn. Waarom is het in godsnaam niet mogelijk om daar nog tien van te vinden die wij nog niet gehoord hebben en die niet zijn aangelengd met slootwater van Sony.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:06:58 #136
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673069
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:02 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Dat zeg ik denk ik eigenlijk ook. Ik ga dit album niet kopen, want het is niet wat ik zoek.

Mocht er een album komen met echte originele tracks of demo's, dan wil ik hem wel.
Nee Gif, dat zeg je niet, want je luistert er wel naar van te voren :) En ik heb het idee dat jullie met een heel wantrouwig oor luisteren. Daardoor hoor je het echte lied niet meer.
Leef en Laten Leven
pi_88673110
Natuurlijk luister ik er naar, anders kan ik toch niet weten wat mijn mening erover is en of ik het wil kopen of niet? En ik ga de rest van de nummers ook beluisteren. Maar niet kopen.

Je hebt gelijk over het luisteren met wantrouwen. Na Breaking News verwacht ik gewoon niks meer van Sony.
pi_88673143
Bij eerdere nummers twijfelde ik nooit, zoals This Is It. Dat is overduidelijk MJ. Sinds het 'Michael' album ruiken ze opeens 'fishy'.
pi_88673146
Mijn hoop is gevestigd op de duetten. Daar moet de ekte ekte MJ wil inzitten.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:10:39 #140
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673149
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:09 schreef gifkwal het volgende:
Natuurlijk luister ik er naar, anders kan ik toch niet weten wat mijn mening erover is en of ik het wil kopen of niet? En ik ga de rest van de nummers ook beluisteren. Maar niet kopen.

Je hebt gelijk over het luisteren met wantrouwen. Na Breaking News verwacht ik gewoon niks meer van Sony.
Ja en dat is jammer, dat laatste. Daarmee doe je jezelf te kort, denk ik.
Blijkbaar zit er een diep wantrouwen tegen Sony in jullie. Ik bedoel: probeer dan eens objectiever te luisteren. In plaats van alle eventuele negatieve dingen naar voren te brengen.
Leef en Laten Leven
pi_88673188
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:10 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Blijkbaar zit er een diep wantrouwen tegen Sony in jullie. Hetgene wat ik niet heb.
Daarin heb je misschien gelijk, en dat is dan wel in je te benijden als jij wel gewoon van het nieuwe album kan genieten. Misschien dat ik dat ook zou kunnen als Sony gewoon heel open en eerlijk zou zijn over de manier waarop elke individuele track is gemaakt (dus wat er precies origineel van Michael was, en wat ze erbij hebben gezocht). Nu weet ik gewoon niet waar ik naar luister, dus kan ik er niet echt van genieten.
pi_88673191
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:10 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Blijkbaar zit er een diep wantrouwen tegen Sony in jullie. Ik bedoel: probeer dan eens objectiever te luisteren. In plaats van alle eventuele negatieve dingen naar voren te brengen.

Maar je hoort het toch?! Zelfs het toch al wat matige nummers bevattende Invincible heeft nog wel die echte Michael-sound. Die is er gewoon niet bij deze twee nummers.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:15:17 #143
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673225
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:13 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Daarin heb je misschien gelijk, en dat is dan wel in je te benijden als jij wel gewoon van het nieuwe album kan genieten. Misschien dat ik dat ook zou kunnen als Sony gewoon heel open en eerlijk zou zijn over de manier waarop elke individuele track is gemaakt (dus wat er precies origineel van Michael was, en wat ze erbij hebben gezocht). Nu weet ik gewoon niet waar ik naar luister, dus kan ik er niet echt van genieten.
Maar kijk. Bijvoorbeeld met de zang van die, hoe heet ie, Jesse Porter. Deze man heeft daar credits voor gehad, dus het is wél bekend gemaakt. Ben met je eens dat dat ook moet.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:17:12 #144
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673252
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:13 schreef Zapato het volgende:

[..]

Maar je hoort het toch?! Zelfs het toch al wat matige nummers bevattende Invincible heeft nog wel die echte Michael-sound. Die is er gewoon niet bij deze twee nummers.
En ik snap niet dat jij niet hoort dat het wel gewoon MJ is :Y
Ik vind beide platen MJ. Plain and simple.
Leef en Laten Leven
pi_88673264
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:17 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

En ik snap niet dat jij niet hoort dat het wel gewoon MJ is :Y
Ik vind beide platen MJ. Plain and simple.
Het is ook wel MJ, maar het zijn geen pareltjes. En ik geloof gewoon niet dat er geen parletjes op de plank liggen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:21:22 #146
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673329
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:18 schreef Zapato het volgende:

[..]

Het is ook wel MJ, maar het zijn geen pareltjes. En ik geloof gewoon niet dat er geen parletjes op de plank liggen.
Nou, schrijf Sony aan zou ik zeggen 8-)
En misschien is dat het ook wel, zoals je nou zegt: "je gelooft gewoon niet dat er geen pareltjes op de plank liggen", Daarmee heb je groot vertrouwen in Michael, maar misschien is het wel niet reeel. En die pareltjes, dat is ook nog eens subjectief. Want ik vind Keep Your Head Up wél een parel.
Leef en Laten Leven
pi_88673361
Tekst gaat ook overal en nergens over. Eerst de depressieve vrouw die verschillende lowlife baantjes moet aanhouden om te overleven. Dan over Afrika, ik had er nog wat Billie Jean ingepleurd om het af te maken.
pi_88673374
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:15 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Maar kijk. Bijvoorbeeld met de zang van die, hoe heet ie, Jesse Porter. Deze man heeft daar credits voor gehad, dus het is wél bekend gemaakt. Ben met je eens dat dat ook moet.
Ja, maar daar moest eerst een hele controverse voor ontstaan.

Ik ga de rest van de nummers maar gewoon rustig afwachten en beluisteren (en vast ook wel waarderen voor wat ze zijn) en daarna wachten op "echte" MJ tracks.
pi_88673380
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:21 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nou, schrijf Sony aan zou ik zeggen 8-)
En misschien is dat het ook wel, zoals je nou zegt: "je gelooft gewoon niet dat er geen pareltjes op de plank liggen", Daarmee heb je groot vertrouwen in Michael, maar misschien is het wel niet reeel. En die pareltjes, dat is ook nog eens subjectief. Want ik vind Keep Your Head Up wél een parel.
Niet realistisch? Kom op, hij schreef honderd nummers per album.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:23:42 #150
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673381
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:22 schreef DrDentz het volgende:
Tekst gaat ook overal en nergens over. Eerst de depressieve vrouw die verschillende lowlife baantjes moet aanhouden om te overleven. Dan over Afrika, ik had er nog wat Billie Jean ingepleurd om het af te maken.
Fijn Dentz, dan luister je het niet meer.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:24:14 #151
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673393
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:23 schreef Zapato het volgende:

[..]

Niet realisctisch? Kom op, hij schreef honderd nummers per album.
Ja, en zoals het er nu naar uitziet, waren ze geen van allen af.
Leef en Laten Leven
pi_88673419
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:23 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Fijn Dentz, dan luister je het niet meer.
Ja mam.
pi_88673430
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:24 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja, en zoals het er nu naar uitziet, waren ze geen van allen af.
Mwah, ik denk dat je je daar in vergist. Wat ik vermoed is dat Sony alleen recente nummers uit wil brengen, en dan zou je wel gelijk kunnen hebben. De afgelopen jaren heeft ie denk inderdaad heel weinig af afgemaakt.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:26:07 #154
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673436
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:23 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ja, maar daar moest eerst een hele controverse voor ontstaan.

Ik ga de rest van de nummers maar gewoon rustig afwachten en beluisteren (en vast ook wel waarderen voor wat ze zijn) en daarna wachten op "echte" MJ tracks.
Neenee, dat is niet zeker of die credits ervoor of erna waren, ik ben daar ook wel benieuwd naar, ik ga straks eens zoeken.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:26:53 #155
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673457
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:25 schreef Zapato het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat je je daar in vergist. Wat ik vermoed is dat Sony alleen recente nummers uit wil brengen, en dan zou je wel gelijk kunnen hebben. De afgelopen jaren heeft ie denk inderdaad heel weinig af afgemaakt.
Ja, we hebben het nu toch ook over de songs die nu uitgebracht worden. uit 2007
Leef en Laten Leven
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:27:42 #156
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673476
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ja mam.
Niks mam.
Leef en Laten Leven
pi_88673525
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:26 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja, we hebben het nu toch ook over de songs die nu uitgebracht worden. uit 2007
Zeker. En dan heb ik heel veel moeite met het feit dat anderen die nummers af gaan maken. Ik wil dat niet horen, ik vind dat een belediging van de artistieke kwaliteiten van een man als MJ.
pi_88673537

Hiervan hoor ik gewoon dat het de echte MJ is. En dat komt niet eens op het album.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:33:34 #159
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673618
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:29 schreef Zapato het volgende:

[..]

Zeker. En dan heb ik heel veel moeite met het feit dat anderen die nummers af gaan maken. Ik wil dat niet horen, ik vind dat een belediging van de artistieke kwaliteiten van een man als MJ.
Ja, ik snap je wel. Het is het één of het ander, I guess. Of we horen niet meer wat hij ooit nog heeft geschreven, of het gaat op deze manier. Dan kies ik toch voor het laatste.
En ja, die rauwe demo's. Ik weet niet of ze dat ooit gaan doen. Bij Breaking News bijvoorbeeld, zeiden ze dat het "niet om aan te horen was", zo onaf was het..dus ja.
Leef en Laten Leven
pi_88673662
Robijn, ik denk dat je gelijk hebt dat de nummers van het afgelopen decennium waarschijnlijk grotendeels niet af zijn. Maar er moeten tientallen nummers zijn uit de jaren 80 en 90 die wel af zijn. Zoals de eerder genoemde Streetwalker, bijvoorbeeld. En dat zijn dan nummers waar Michael tenminste nog 100% bij was, dus die klinken zoals hij vond dat ze moesten klinken. En die vind ik dan veel waardevoller.

Maar goed, misschien dat Sony voor het eerste album inderdaad de meest recente nummers wilde gebruiken (met het minst gedateerde geluid?) en dat we later nog die oudere tracks te horen krijgen O+ Dan is iedereen tevreden.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:37:32 #161
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88673701
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef gifkwal het volgende:
Robijn, ik denk dat je gelijk hebt dat de nummers van het afgelopen decennium waarschijnlijk grotendeels niet af zijn. Maar er moeten tientallen nummers zijn uit de jaren 80 en 90 die wel af zijn. Zoals de eerder genoemde Streetwalker, bijvoorbeeld. En dat zijn dan nummers waar Michael tenminste nog 100% bij was, dus die klinken zoals hij vond dat ze moesten klinken. En die vind ik dan veel waardevoller.

Maar goed, misschien dat Sony voor het eerste album inderdaad de meest recente nummers wilde gebruiken (met het minst gedateerde geluid?) en dat we later nog die oudere tracks te horen krijgen O+ Dan is iedereen tevreden.
Precies! Helemaal mee eens :)
Leef en Laten Leven
pi_88673715
Maar toch, ik denk dat zo'n onaf nummer beter aanhoorbaar is dan deze Frankenstein-achtige gedrochten die ze creëren door delen van oude nummers samen te naaien en te verkopen als nieuw materiaal.
pi_88673728
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:38 schreef DrDentz het volgende:
Maar toch, ik denk dat zo'n onaf nummer beter aanhoorbaar is dan deze Frankenstein-achtige gedrochten die ze creëren door delen van oude nummers samen te naaien en te verkopen als nieuw materiaal.
pi_88673939
Voor de fans, ja. Maar Sony denkt natuurlijk aan de centjes, en het grote publiek koopt waarschijnlijk liever de nummers die zijn afgemaakt dan de rauwe demo's. Beter brachten ze de CD in twee versies uit: origineel en verneukt :P Voor elk wat wils.
pi_88678208
Hè, heb het nummer niet kunnen luisteren :(

Maar ben het met Zapato, DrDentz eens.
Het album wordt een aaneenkoppeling van allerlei oud materiaal door elkaar.

In het ene nummer zitten weer de ad libs van blabla, in een ander nummer zitten weer de 'hee, hee's' van blabla.
pi_88678481
Als het goed is kan je hem hier nog horen:

http://defglam.com/?p=15073
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:29:58 #167
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88678516
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hè, heb het nummer niet kunnen luisteren :(

Maar ben het met Zapato, DrDentz eens.
Het album wordt een aaneenkoppeling van allerlei oud materiaal door elkaar.

In het ene nummer zitten weer de ad libs van blabla, in een ander nummer zitten weer de 'hee, hee's' van blabla.
En dat baseer je op een nummer dat je nog niet gehoord hebt? :{ Wordt steeds gekker.
Leef en Laten Leven
pi_88679085
Godver, die quote knop is weer eens verdwenen bij mij :')

Maar gifkwal bedankt! :)

@Robijn
Nou ja, ik baseer dat niet direct op wat ik gehoord heb.
Het is meer dat ik het verwacht, misschien had ik daar wat duidelijker in moeten zijn.

Over het nummer, vind het eigenlijk niet zo geweldig, en idd, de 'stukjes' van de Earth Song zijn wel duidelijk te herkennen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:52:52 #171
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88679244
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
Godver, die quote knop is weer eens verdwenen bij mij :')

Maar gifkwal bedankt! :)

@Robijn
Nou ja, ik baseer dat niet direct op wat ik gehoord heb.
Het is meer dat ik het verwacht, misschien had ik daar wat duidelijker in moeten zijn.

Over het nummer, vind het eigenlijk niet zo geweldig, en idd, de 'stukjes' van de Earth Song zijn wel duidelijk te herkennen.
Heb je een add blocker ingesteld? Daar las ik iets over, dat dat er voor kan zorgen dat de knop verdwijnt.

Verwachten...aha ja...invullen ;)
Leef en Laten Leven
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:58:41 #172
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88679432
quote:
Deze foto's had ik al eerder gezien, maar nog niet in zulke goede kwaliteit. Ben benieuwd naar de clip.
Leef en Laten Leven
pi_88679989
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:58 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Deze foto's had ik al eerder gezien, maar nog niet in zulke goede kwaliteit. Ben benieuwd naar de clip.
Op MJstar zijn ook een paar bewegende beelden te zien.
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:15:52 #174
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88680017
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:15 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Op MJstar zijn ook een paar bewegende beelden te zien.
Hee leuk! Thanks.
Leef en Laten Leven
pi_88680151
Geen dank :) Kon dat filmpje niet zo snel hierop zetten want het is niet van Youtube en mijn internet werkt niet mee.
pi_88680177
Er komt om 20:55 ook iets over MJ op NL 3
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88680181
Michael Jackson #2: Best verkochte artiest aller tijden!

Tweede MJ-topic in MUZ. Lang vervlogen tijden.

Wanneer kwam One More Chance nou uit?
pi_88680302
Volgens mij alleen als video bij die Vision dvd? Weet niet wanneer dat is.
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:25:55 #179
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88680319
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:25 schreef gifkwal het volgende:
Volgens mij alleen als video bij die Vision dvd? Weet niet wanneer dat is.
25 november, staat me iets van bij.
Edit: bij Bol.com is hij al te verkrijgen op de 19e.

[ Bericht 6% gewijzigd door Robijn48 op 13-11-2010 20:33:26 ]
Leef en Laten Leven
pi_88680636
Zo zo, er is aardig wat gediscussieerd hier vanmiddag :P

Keep your head up klinkt wel aardig trouwens :Y, alleen de ad-libs op het laatst :')
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:47:49 #181
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88680899
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo zo, er is aardig wat gediscussieerd hier vanmiddag :P

Keep your head up klinkt wel aardig trouwens :Y, alleen de ad-libs op het laatst :')
Ja, maar hier gaat het er gelukkig beschaafd aan toe :)
Als je leest onder de YT filmpjes en op de MJ fora, daar vette ruzies.
Leef en Laten Leven
pi_88680903
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:21 schreef Zapato het volgende:
Michael Jackson #2: Best verkochte artiest aller tijden!

Tweede MJ-topic in MUZ. Lang vervlogen tijden.

Wanneer kwam One More Chance nou uit?
Ik had voorspellende gaven in dat topic

quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2006 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb echt zin om een nieuwe MJ cd te kopen maar niet als het hoofd van 50 Cent daarop staat :{
pi_88681150
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:47 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik had voorspellende gaven in dat topic

[..]

:D
pi_88681185
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:47 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja, maar hier gaat het er gelukkig beschaafd aan toe :)
Als je leest onder de YT filmpjes en op de MJ fora, daar vette ruzies.
MJJC moet je sowieso niet bezoeken, stelletje relfans dat daar zitten :{w
pi_88681235
Sony Sucks nu op NED3 _O_
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:01:59 #186
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88681248
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

MJJC moet je sowieso niet bezoeken, stelletje relfans dat daar zitten :{w
Onderschat MJ Star ook niet, zie ik nu.
Wat me ook opvalt is het hoge aantal dat in conspiracy's gelooft :o :')
Leef en Laten Leven
pi_88681320
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:01 schreef DrDentz het volgende:
Louis Theroux op zoek naar Michael nu op NED3 _O_
Wat is die Uri Geller toch een eng mannetje... :r
pi_88681339
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Wat is die Uri Geller toch een eng mannetje... :r
Ja mooie huichelaar.
pi_88681417
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:01 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Onderschat MJ Star ook niet, zie ik nu.
Wat me ook opvalt is het hoge aantal dat in conspiracy's gelooft :o :')
Dat doet me denken aan iemand die hier ooit zat :D :')
pi_88681418
Louis pakt het jammergenoeg verkeerd aan bij Uri, hij is te negatief over Michael waardoor die engerd helemaal geen zin meer in Louis heeft
Wat zag Michael toch in die oplichter Uri Geller :? :r
pi_88681555
Majestik Magnificent ziet er ook betrouwbaar uit
pi_88681895
Theroux is feitelijk ook vooral bezig om zijn eigen verhaal te vertellen. In deze reportage is hij dan ook zeer opportunistisch bezig, en loopt hij ook te janken over het feit dat Geller hem niet voorgedragen had voor dat interview, terwijl hij aan deze reportage af te zien, gewoon hetzelfde had gedaan als Bashir.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_88681918
Komt Joe weer met z'n bagger-acts aan
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:46:42 #194
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88682551
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:26 schreef Kenju het volgende:
Theroux is feitelijk ook vooral bezig om zijn eigen verhaal te vertellen. In deze reportage is hij dan ook zeer opportunistisch bezig, en loopt hij ook te janken over het feit dat Geller hem niet voorgedragen had voor dat interview, terwijl hij aan deze reportage af te zien, gewoon hetzelfde had gedaan als Bashir.
Hier zou je wel eens gelijk in kunnen hebben...
Leef en Laten Leven
pi_88682918
Die huilende fan gaf precies aan waar de handdoek wrong met Michael .
De opdringerige mensen met een grote bek kregen alle aandacht, terwijl de beleefde , fatsoenlijke mensen geen aandacht kregen .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88683380
Tsja, is dat niet overal zo? Een gesloten mond wordt niet gevoed....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_88685357
Inderdaad weer flink gediscussieerd vanmiddag. :o

Leuk nummertje, Keep your head up, leuk gospelkoortje, jammer van de Earth Song sample maar het deert me niet echt. Wel erg zoetsappig, hoop dat er ook wat steviger materiaal komt. Ik zet m'n hopes op Another Day met Lenny. :) Dat nummer klinkt echt beestachtig goed.

Ik ga het album in ieder geval wel kopen. Heb er zin an, mijn eerste MJ album release. :)
pi_88685561
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef Rnnz het volgende:
Inderdaad weer flink gediscussieerd vanmiddag. :o

Leuk nummertje, Keep your head up, leuk gospelkoortje, jammer van de Earth Song sample maar het deert me niet echt. Wel erg zoetsappig, hoop dat er ook wat steviger materiaal komt. Ik zet m'n hopes op Another Day met Lenny. :) Dat nummer klinkt echt beestachtig goed.

Ik ga het album in ieder geval wel kopen. Heb er zin an, mijn eerste MJ album release. :)
Invincible niet bewust meegemaakt?

edit: oh nee, jij werd toch 'fan' door Invincible?

Wat een tijd was dat O+
pi_88685691
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan iemand die hier ooit zat :D :')
Hoe heet die wacko ook alweer die met haar zoontje wilde gaan ofzo, toen ze hier kwam zeiken voor kaarten. Ze stuurde mij toen nog allemaal dreigpm's :D :')

Invincible _O_ Ik ben waarschijnlijk de enige die de muziek vanaf Dangerous het mooiste vind :P
pi_88685750
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Invincible niet bewust meegemaakt?

edit: oh nee, jij werd toch 'fan' door Invincible?

Wat een tijd was dat O+
Nee, toen was ik pas 10, dus dat heb ik niet echt bewust meegemaakt.

Ik werd pas fan toen ie werd vrijgesproken in 2005. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')