Whahhaa, ik zie het al voor me ja, MJ met 50 Centquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jouw zoon kijkt vast raar op als hij je ineens 50 Cent hoort draaien.
Fitty, uh, MJ, uh
Bentley, uh, automatic, gun
Em came 'n gotta nigga fresh out the slum
Haha ja, hij zal vast beter weten dan ik wie die 50 Cent is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jouw zoon kijkt vast raar op als hij je ineens 50 Cent hoort draaien.
Fitty, uh, MJ, uh
Bentley, uh, automatic, gun
Em came 'n gotta nigga fresh out the slum
Hou het daar maar bijquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Haha ja, hij zal vast beter weten dan ik wie die 50 Cent is.
Ik ken de naam, maar verder....
Ik neem het aan van julliequote:
Ja, en of de versie anders is dan degene die is uitgelekt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hold my Hand komt trouwens de 15e uit. Ben benieuwd of er ook een of ander samegestelde videoclip wordt uitgebrecht.
Ja, we gaan de komende tijd helemaal doodgegooid worden met MJ begrijp ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:58 schreef DrDentz het volgende:
Dat moet wel een hitje worden! Akon is nog steeds redelijk hip al is hij geen Lady Gaga qua populariteit. En een nieuw MJ nummer in combinatie met het "The Experience" spel.
Jij draait nog op een pick-up?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik hoop dat ''Michael'' wordt uitgebracht op vinyl(hoewel ik de cover dan niet heel erg mooi vind, maar ach)
Ik heb er wel een, maar gebruik 'm nooit omdat ik bang ben voor die krassenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij draait nog op een pick-up?
Soms verlang ik ook terug naar de ouderwetse platen. Het klinkt puurder daarop. Maar al mijn platen zijn grijsgedraaid, vol met krassenDaarom heb ik mijn pick-up maar weggedaan.
Zou een mooie cover voor een eventuele single zijnquote:
Wauw ja, kan me voorstellen. En zo is het ook allemaal begonnen he...op vinyl.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, maar gebruik 'm nooit omdat ik bang ben voor die krassen
Ik vind vinyl sowieso gewoon meer hebben dan een plastic doosje, en heb de afgelopen jaren dan ook (voor veel geld, dat wel) platen van MJ verzameld. Is wel vet om te hebben
Arme Michael.quote:
Ja, dan moet je de bal opgooien(niet heel hoog) en dan tegelijkertijd dat ding oppakken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:46 schreef DrDentz het volgende:
Is dat een spel? Ik herken er niks in.
Hhahaha, ik vind dat toch zo'n debiele naam. Echt waar, Jermainequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben meer van de generatie Jermajesty
Je kan het ook anders bekijken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik bedoel het niet negatief hoor. Ik herken die dingetjes die daar liggen niet en jij wel. Een generatiekloofje.
Misschien wel opnieuw ingezongen door iemand anders.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:40 schreef DrDentz het volgende:
(I Like) The Way You Love Me kennen wel al, die stond ook op Ultimate Collection.![]()
Het is iig een goed nummer (vind ik dan).quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:40 schreef DrDentz het volgende:
(I Like) The Way You Love Me kennen wel al, die stond ook op Ultimate Collection.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef Djokotron het volgende:
Telegraaf.
Nieuwe single van Michael is in aantocht: Hold my hand![]()
![]()
![]()
Als jij een spelletje van vroeger niet kent, wil dat toch niet gelijk zeggen dat er een generatiekloof is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het verschil tussen een generatiekloof en een generatieverschil niet.
Het is gewoon de nieuwe single...postuum.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:08 schreef Djokotron het volgende:
Ah ja toch, nieuw, nieuw. Het is maar hoe je het interpreteert. Als single wellicht nieuw, maar geen nieuwe muziek.
Sterker nog, juli 2008. De gegeven reden om het toen niet uit te brengen was omdat het gelekt was en daardoor niet 'nieuw' meer was. Blijkbaar zijn ze van mening veranderdquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Djokotron het volgende:
Zou vorig jaar juli al komen, maar toen deden ze het toch maar niet. Ze zullen er wel iets aan gesleuteld hebben. Ach ja care. Als ik het nu op youtube luister (die met Akon) krijg ik bijna tranen in mijn ogen, echt mooi.
Ik heb iets anders gelezen. Namelijk dat ze (Michael en Akon) heel erg baalden dat hij gelekt was, omdat ie nog niet af was.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sterker nog, juli 2008. De gegeven reden om het toen niet uit te brengen was omdat het gelekt was en daardoor niet 'nieuw' meer was. Blijkbaar zijn ze van mening veranderd
Was het 2008 al? Ik word echt oudquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sterker nog, juli 2008. De gegeven reden om het toen niet uit te brengen was omdat het gelekt was en daardoor niet 'nieuw' meer was. Blijkbaar zijn ze van mening veranderd
Akon heeft zelfs in 2008 bevestigd het nummer op zijn album uit te willen brengen. Kennelijk niet doorgegaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb iets anders gelezen. Namelijk dat ze (Michael en Akon) heel erg baalden dat hij gelekt was, omdat ie nog niet af was.
Ik denk dan ook dat er idd aan gesleuteld zal worden.
Staat ook in het bericht op www.michaeljackson.com: was nog niet af, en Akon heeft em laatst afgemaakt. Duimen maar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |