Wat raar van die Akon dan...en nee ging natuurlijk niet door omdat het nog niet perfect was in de ogen van Michaelquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Akon heeft zelfs in 2008 bevestigd het nummer op zijn album uit te willen brengen. Kennelijk niet doorgegaan.

Het nummer was inderdaad in eerste instantie bedoeld voor Akon, vandaar dat in de versie die we nu kennen vooral Akon aan het autotunen is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat raar van die Akon dan...en nee ging natuurlijk niet door omdat het nog niet perfect was in de ogen van Michael
Dus eigenlijk was dit lied voor Akon, of hoe moeten we dat zien?

Okee! Weer wat verduidelijkt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het nummer was inderdaad in eerste instantie bedoeld voor Akon, vandaar dat in de versie die we nu kennen vooral Akon aan het autotunen is.

wat is dit voor een vreselijke versie?????????????????quote:

Dankzij JT jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat Monster een beetje als Ayo Technology klinkt, vind ik 50's beste nummer

Hij is nu ook afgemaakt. En er zitten meer vocals in van MJ.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb iets anders gelezen. Namelijk dat ze (Michael en Akon) heel erg baalden dat hij gelekt was, omdat ie nog niet af was.
Ik denk dan ook dat er idd aan gesleuteld zal worden.
Staat ook in het bericht op www.michaeljackson.com: was nog niet af, en Akon heeft em laatst afgemaakt. Duimen maar....

)
) 

Ben nu aan 't lusiterenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:41 schreef gifkwal het volgende:
Snel kijken waarde vrinden, voor Sony het laat verwijderen
 het is een ballad
  het is een ballad stukjes van Earth Song die er ingemixt zijn
 stukjes van Earth Song die er ingemixt zijn

Denk dat ze het alleen doen om de nr's af te mixen waar ik denk dat MJ laatste paar jaar wel aan een nieuw album heeft gewerkt maar niks echt 100% af heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:06 schreef gifkwal het volgende:
Dat klopt, dat vind ik dan weer heel vaag. Snapt Sony niet dat fans dat meteen horen?
Verder vind ik dit wel heeeel veel beter dan Breaking News, het einde is wel

Oh....wat een prachtig nummer...moet janken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:41 schreef gifkwal het volgende:
Snel kijken waarde vrinden, voor Sony het laat verwijderen

Gaat 'ie ineens over Afrika schreeuwenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:13 schreef gifkwal het volgende:
Dat zal de reden wel zijn inderdaad. Toch klinkt het een beetje fout om ineens Earth Song terug te horen in een nieuw nummer.

De ad-libs vooral. Gotta belong, gotta belong!quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef gifkwal het volgende:
Goede vergelijking met On The Line. Wat ik eigenlijk ook wel een mooi nummer vind.
Het lijkt ook wel een beetje op Cry.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |