Yeah I know, vind ik jammer van Do you know. Maar dan zal ie wel op een volgend album komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:02 schreef DrDentz het volgende:
Do you know where your children are komt niet op het album hè, tenzij het 'Hollywood Tonight' is. Er komt wel 12 o' clock in voor.
Hmm, dit is moeilijk te beoordelen op deze manier. Can't wait for the album.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef DrDentz het volgende:
En dit is Behind the Mask, geschreven door MJ en gespeeld door zijn toetsenist
Denk op de een of andere manier dat de versie van Behind the mask van Michael heel anders zal zijn. Onderbuikgevoel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:14 schreef DrDentz het volgende:
Clapton speelt het ook
Vraag me af of ze deze versie van The Way You Love Me op het album zetten of ook een 'afgemaakte' variant
Op dat laatste zit maar 1 ding op: niet meer luisteren dan van nu af aan op wat er nog lektquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben stiekem toch wel heel erg benieuwd naar het hele album.![]()
Vind het alleen jammer dat ik straks de helft al ken.
Oeh, deze klinkt lekker zegquote:
Jij denkt: ik maak de slechte grap maar even voordat anderen hem maken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Do you know where your children are? I hope not with Michael Jackson!
Wat is dit nou voor smakeloze grap?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Do you know where your children are? I hope not with Michael Jackson!
Ik denk meer rond Invinciblequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Rnnz het volgende:
Het klinkt heel erg alsof dat nummer rond het BOTDF tijdperk is opgenomen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |