quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
JAquote:
Eens met eend.quote:
dat is om mpg een beetje te plagenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is om mpg een beetje te plagen
hier houd ik van een doelgerichte vraag op de man af, daar kan je wat meequote:
Ja, maar nu word ik dus geassocieerd met ranzige topics en dat hoeft van mij niet zo nodig.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is om mpg een beetje te plagen
dat is omdat ik je lief vind hoorquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar nu word ik dus geassocieerd met ranzige topics en dat hoeft van mij niet zo nodig.
Ik zie een nieuw dichtgenre opkomen. Een tettenode.quote:
Daar is het nu al te laat voor dus.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is omdat ik je lief vind hoor![]()
[..]
Jajajajajajajajajaquote:Op woensdag 10 november 2010 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zie een nieuw dichtgenre opkomen. Een tettenode.
nou woeste poeperd vanwaar die wrokquote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar is het nu al te laat voor dus.
Dan kan er best nog wat meer bijquote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajajajajajajajaja
mijn mailbox zit er al vol mee.
Ja, ik vond de laatste 20 minuten van gisterenavond dat je niet zo leuk tegen mij deed.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou woeste poeperd vanwaar die wrok
NEE.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kan er best nog wat meer bij
POEP
wat deed ikquote:Op woensdag 10 november 2010 15:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, ik vond de laatste 20 minuten van gisterenavond dat je niet zo leuk tegen mij deed.
tubgirl?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
NEE.
Want in mijn mailbox is het nog erger dan dat![]()
sproeipoep!
KAK wat een POEPzooiquote:Op woensdag 10 november 2010 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
NEE.
Want in mijn mailbox is het nog erger dan dat![]()
sproeipoep!
Je deed een beetje popi-jopie tegen mij. Ik voelde me net de brugklasser die door een 5dejaars voor de gek werd gehouden.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
tubgirl?
dat is btw geen pope maar jus d'orange
Nee, ergerquote:Op woensdag 10 november 2010 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
tubgirl?
dat is btw geen poep maar jus d'orange
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wat deed ik dan precies?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je deed een beetje popi-jopie tegen mij. Ik voelde me net de brugklasser die door een 5dejaars voor de gek werd gehouden.
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, erger!
zit die op fok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja. EN hij mailt mijquote:
wtf dude wtfquote:
MPG werd er zelfs door gemaild over poepquote:
Ja, wrijf het er nog ff inquote:Op woensdag 10 november 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MPG werd er zelfs door gemaild over poep
wil je met poep in gewreven wordenquote:
GMTAquote:Op woensdag 10 november 2010 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je met poep in gewreven worden![]()
zelfs dat gaat mij te ver![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb de baan zowaar. En het is nog een gaaf onderzoeksonderwerp ook.
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je met poep in gewreven worden![]()
zelfs dat gaat mij te ver![]()
die stofwolk gaat hier nog wel een paar uur duren, ik werk me de blubber en de stapel wordt niet kleinerquote:
Ik werk me thuis kapot vandaagquote:Op woensdag 10 november 2010 16:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die stofwolk gaat hier nog wel een paar uur duren, ik werk me de blubber en de stapel wordt niet kleiner
*Hap!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:20 schreef LieveLobbes het volgende:
PoepChocoladeballetjes
[ afbeelding ]
Ga weg met dat plaatje.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:20 schreef LieveLobbes het volgende:
PoepChocoladeballetjes
[ afbeelding ]
Ik heb zuurkoolquote:Op woensdag 10 november 2010 16:29 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
![]()
Dit eten we vanavond
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het te pruimen is want ik heb niks anders
ik ook met worstquote:
Vast wel het ziet er in ieder geval goed uit. Bijna net zo goed als dat plaatje met die kokosballetjes.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:29 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
![]()
Dit eten we vanavond
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het te pruimen is want ik heb niks anders
quote:
Ik ookquote:
Eenschquote:Op woensdag 10 november 2010 16:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vast wel het ziet er in ieder geval goed uit. Bijna net zo goed als dat plaatje met die kokosballetjes.
Van de Hema?quote:
Die had ik helaas niet in huis, het wordt dus een Unox-worstjequote:
Ook lekker hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Die had ik helaas niet in huis, het wordt dus een Unox-worstje
de hema worst komt uit de unox fabriekquote:Op woensdag 10 november 2010 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Die had ik helaas niet in huis, het wordt dus een Unox-worstje
van de slagerquote:
ik las, ik wil, ik heb het nietquote:Op woensdag 10 november 2010 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik ook
[..]
Eensch
Ik houd wel van spinazie
Lekkerquote:
gevalletje van a dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
Ik vind de tespeling op de mogelijke dubbele betekenis van de worst van de slager zeer amusant.
Gheghe
quote:
Klopt, maar dat zegt nietsquote:Op woensdag 10 november 2010 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
de hema worst komt uit de unox fabriek![]()
oeh!quote:van de slager![]()
Daar mag ik niet aankomen van TJquote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
Ik vind de toespeling op de mogelijke dubbele betekenis van de worst van de slager zeer amusant.
Gheghe
Enfquote:
Guiltyquote:Op woensdag 10 november 2010 16:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gevalletje van a dirty mind is a joy forever
Begrijpelijk!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:35 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ja hier houden ze ook van spinazie... maarja ik wil ook wel eens wat anders enzo
uhm ja maar het zegt wel iets hehquote:Op woensdag 10 november 2010 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar dat zegt niets
Venz en de Ruyter komen ook uit dezelfde fabriek, maar komt van een andere lopende band
[..]
oeh!
[..]
Daar mag ik niet aankomen van TJ
Ik zie niet in waarom dat in de weg zou staan bijeen gedegen waren onderzoek, als je de slager zijn worst nader inspecteert betekent dat toch geen coitus?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Venz en de Ruyter komen ook uit dezelfde fabriek, maar komt van een andere lopende band
[..]
oeh!
[..]
uhm ik heb in diverse fabrieken meegedraaid en het zegt in veel gevallen wel een hoop.quote:
pollepel pakkenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef LieveLobbes het volgende:
Kriebel op mijn rug waar ik niet bij kan![]()
![]()
Ik heb ook meegedraaid in fabrieken, en weet zeker dat veel producten wél van een andere lijn komen...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm ik heb in diverse fabrieken meegedraaid en het zegt in veel gevallen wel een hoop.
veel basis ingredienten zijn hetzelfde, veel producten zijn op de wikkel na ook het zelfde.
er zijn maar weinig fabrieken waar er 2 lijnen draaien die hetzelfde prodcut draaien van een ander merk, deze komen doorgaans van dezelfde lijn, aandere lijnen maken vaak daadwerkelijk ook andere producten
Whehe. Dit lijkt wel een PeZu-opmerkingquote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
Ik vind de toespeling op de mogelijke dubbele betekenis van de worst van de slager zeer amusant.
Gheghe
Sinds wanneer luister jij naar TJquote:Op woensdag 10 november 2010 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
[..]
oeh!
[..]
Sooooomsquote:Op woensdag 10 november 2010 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar TJ?
pasta van honig of c1000 is toch hetzelfde, ik eet liever kartonquote:Op woensdag 10 november 2010 16:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ook meegedraaid in fabrieken, en weet zeker dat veel producten wél van een andere lijn komen...
Met de pasta van Honig/C1000/nog-zoiets-waarvan-de-naam-me-even-ontschoten-is is dat in elk geval wel zo
Dat weet ik wel, maar het zegt echt niet altijd wat dat het uit dezelfde fabriek komtquote:Op woensdag 10 november 2010 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
pasta van honig of c1000 is toch hetzelfde, ik eet liever karton![]()
maar doorgaans is het toch echt zo dat er een ander smaakstofje bij komt of net een iets andere samenstelling maar dat het is de basis hetzelfde is, dat namelijk veel kosten effectiever.
er zijn zoveel producten waarvan echt alleen de verpakking anders is en waarmee ze alleen maar veel geld verdienen door goede marketing
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoooah bazenvoer zeg, dat kapsalon*Burp
uhm de grondstoffen zullen in veel gevallen gedeeld worden hoor, het verschil tussen bv de hema en unox worst zijn de kruiden.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar het zegt echt niet altijd wat dat het uit dezelfde fabriek komt
ja ook een goedequote:Op woensdag 10 november 2010 16:49 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
ik heb de deurpost zijn werk laten doen
Sorry ik was even verzonken in mijn theorie over mono magneten die van cruciaal belang zijn om mijn string theory te bewijzen waardoor ik ineen klap alle andere wetenschappen overbodig maak.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Dit lijkt wel een PeZu-opmerking.
fijn dat het gesmaakt heeftquote:Op woensdag 10 november 2010 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoooah bazenvoer zeg, dat kapsalon*Burp
Ja, dat wéét ik ook wel, maar het is niet áltíjd zo, das alles wat ik zegquote:Op woensdag 10 november 2010 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm de grondstoffen zullen in veel gevallen gedeeld worden hoor, het verschil tussen bv de hema en unox worst zijn de kruiden.
bij campina draaien ze ook boter van 80 cenr tot en met ¤ 1.40 die exact hetzelfde is maar wel opstaat dat de een beter is![]()
het is altijd mooi om te zien dat fabrikanten dat proberen te verbergen maar in de capucijners van bonduelle van 1,40 voor een klein potje en de capucijners van de ah 30 cent voor een groot blik zit op suiker na exact hetzelfde![]()
zo ook bij prodent waar ik werkte, de basis voor alle tandpasta's duur of goedkoop is eender maar iedereen moet eten dus de marketing draait op volle toeren
Maar spellen kun je nietquote:Op woensdag 10 november 2010 16:54 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Sorry ik was even verzonken in mijn theorie over mono magneten die van cruciaal belang zijn om mijn string theory te bewijzen waardoor ik ineen klap alle andere wetenschappen overbodig maak.
Maar wat is een PeZu?
Kan je ook normaal Nederlands?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:54 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Sorry ik was even verzonken in mijn theorie over mono magneten die van cruciaal belang zijn om mijn string theory te bewijzen waardoor ik ineen klap alle andere wetenschappen overbodig maak.
Maar wat is een PeZu?
PeZu is(zie post boven je)quote:Op woensdag 10 november 2010 16:54 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Maar wat is een PeZu?
Eenschquote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Kan je ook normaal Nederlands?
ipv al die dure woorden
ja ok altijd was ook erg kort door de bocht, maar je kan van mij aannemen dat het vaker wel zo is dan niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, dat wéét ik ook wel, maar het is niet áltíjd zo, das alles wat ik zeg
Alleen jammer dat ik er twee treinen door miste, maar okeequote:
Mij hoef je niet te overtuigen hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ok altijd was ook erg kort door de bocht, maar je kan van mij aannemen dat het vaker wel zo is dan niet.
ik let ook ook altijd op de eu productie codes dan kan je zo zien dat de het van 1 lijn komt
je moet er wat voor over hebben he?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik er twee treinen door miste, maar okee
Okquote:Op woensdag 10 november 2010 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te overtuigen hoor
Dat komt omdat ik mij pas sinds kort heb verdiept in de Nederlandse taal, er was mij ten oren gekomen dat Fok! vol zat met mensen met dezelfde afwijking als ik.quote:
Ooh mijn excuses maar indien mijn vocabulaire niet toereikend is dan zal ik voortaan posten in Bert & Ernie taal.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Kan je ook normaal Nederlands?
ipv al die dure woorden
Ooh ja ik zag het laterlijk ook, mijn dank voor deze aanwijzing.quote:
Dus jij staat in de supermarkt op elk pakje/potje/flesje de code te bestuderen ??quote:Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef PeZu het volgende:
ik let ook ook altijd op de eu productie codes dan kan je zo zien dat de het van 1 lijn komt
Oh die sportkleding heb ik ook,.... lekker comfy voor op de bankquote:Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Aardappeltjes bakken en daarna maar eens de sportkleding opzoeken.
niet te bestuderen hoor, en van veel producten weet ik het gewoon alquote:Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Dus jij staat in de supermarkt op elk pakje/potje/flesje de code te bestuderen ??
Dat is ziek
Oh man, dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 10 november 2010 16:20 schreef LieveLobbes het volgende:
PoepChocoladeballetjes
[ afbeelding ]
Er was toch ook ooit bij de Paul de Leeuw ofzo een man die wist om wat voor product het ging door enkel de streepjescode te lezen? ::Dquote:Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Dus jij staat in de supermarkt op elk pakje/potje/flesje de code te bestuderen ??
Dat is ziek
En om in te sporten.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Oh die sportkleding heb ik ook,.... lekker comfy voor op de bank
Weet ik tochquote:Op woensdag 10 november 2010 16:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ok![]()
Sorry maar soms ben ik erg enthousiast over dingen die mij interesseren en dan draaf ik door
drie hoofdletters en een uitroepteken.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:59 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik mij pas sinds kort heb verdiept in de Nederlandse taal, er was mij ten oren gekomen dat Fok! vol zat met mensen met dezelfde afwijking als ik.
dat was ikquote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er was toch ook ooit bij de Paul de Leeuw ofzo een man die wist om wat voor product het ging door enkel de streepjescode te lezen? ::D
[..]
En om in te sporten.
Oh maar ik let ook heus wel op mijn portomonneequote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet te bestuderen hoor, en van veel producten weet ik het gewoon al![]()
niks zieks aan hoor en als jij 1.40 ipv 30 cent wil betalen voor exact hetzelfde be my guest
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh man, dat ziet er goed uit![]()
Smaken ze ook zo lekker?
Ik ken de streepjescodes voor coca-cola-voetballen, witte stokbroden en kit-kat uit mijn hoofd, en nog bijna alle groentecode's van AHquote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er was toch ook ooit bij de Paul de Leeuw ofzo een man die wist om wat voor product het ging door enkel de streepjescode te lezen? ::D
[..]
Nerdjuh.quote:
uhuh maar ik vind het gewoon leuk om te leren en ik onthoud dat soort dingen gewoonquote:Op woensdag 10 november 2010 17:03 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Oh maar ik let ook heus wel op mijn portomonnee
[..]
![]()
ik wou net posten maar ik ben ook echt een nerdje hoorquote:
nerdsquote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net posten maar ik ben ook echt een nerdje hoor![]()
zo onthoud ik dat speculaas in het latijs speculator is, hij die alles ziet en de bijnaam voor de sint_!
Eindelijk het respect wat een genie als ik verdien, ik word hier belachelijk gemaakt omdat mijn kennis van jullie, overigens onnodig lastige, taal nog niet optimaal is.quote:
Gast... je bent dood vermoeiend...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:07 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
Eindelijk het respect wat een genie als ik verdien, ik word hier belachelijk gemaakt omdat mijn kennis van jullie, overigens onnodig lastige, taal nog niet optimaal is.
Hoe is het met je plekje op de bank?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:07 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Eindelijk het respect wat een genie als ik verdien, ik word hier belachelijk gemaakt omdat mijn kennis van jullie, overigens onnodig lastige, taal nog niet optimaal is.
En bedankt, nu koop ik met mijn paranoia nooit meer speculaas. Ik had mijn ramen al geblindeerd vanwege de zwarte pieten en ik stook constant een vuurtje in mijn huis om alle sujetten uit mijn schoorsteen te houden.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net posten maar ik ben ook echt een nerdje hoor![]()
zo onthoud ik dat speculaas in het latijs speculator is, hij die alles ziet en de bijnaam voor de sint_!
Dan zul je straks optimaal kunnen genieten van een welverdiende nachtrust, ik zie alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:08 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Gast... je bent dood vermoeiend...
Ha! Eindelijk normale taalquote:Op woensdag 10 november 2010 17:09 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
Dan zul je straks optimaal kunnen genieten van een welverdiende nachtrust, ik zie alleen maar voordelen.
Mijn plek is mijn plek omdat dit het absolute nulpuntis mijn uuniversum tevens is het ideaal gelegen in ons appartement, in de zomer precies koel genoeg door de aangename bries, in de winter precie swarm genoeg door de perfecte afstand van de verwarming, tevens is de kijkhoek naar tv optimaal en kan ik tv kijken en deelnemen aan sociale activiteiten mocht mij dat plezieren.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het met je plekje op de bank?En met je vrouwelijke vriendin
tja dan had je de kapsalon moeten meenemen naar huis(dan is het wel koud en niet lekker meer) of de kapsalon op moeten eten in de trein dat vinden medetreinreizigers altijd leukquote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik er twee treinen door miste, maar okee
Ik bespeur een flink aantal spelfouten en taalfouten. Ik zou het bij simpel Nederlands houden en een stapje hoger doen zodra je aantal spelfouten omlaag zijn gegaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:12 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Mijn plek is mijn plek omdat dit het absolute nulpuntis mijn uuniversum tevens is het ideaal gelegen in ons appartement, in de zomer precies koel genoeg door de aangename bries, in de winter precie swarm genoeg door de perfecte afstand van de verwarming, tevens is de kijkhoek naar tv optimaal en kan ik tv kijken en deelnemen aan sociale activiteiten mocht mij dat plezieren.
Amy Farrah Fowler, is inderdaad een vrouw en een een vriendin maar niet mijn vriendin. Ove rhaar gemoedstoestand kun je het beste zelf contact met haar opnemen.
ja maar het zit ook in de naam hem, speculaas, een toeschouwer is een spectater, een bril is spectaclesquote:Op woensdag 10 november 2010 17:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En bedankt, nu koop ik met mijn paranoia nooit meer speculaas. Ik had mijn ramen al geblindeerd vanwege de zwarte pieten en ik stook constant een vuurtje in mijn huis om alle sujetten uit mijn schoorsteen te houden.
Ja huftertje, ban op je neus. Je haalt alles wat leuk en lekker is uit mijn leven weg met je posts.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar het zit ook in de naam hem, speculaas, een toeschouwer is een spectater, een bril is spectacles![]()
rare naam voor een koekje
Kusje eropquote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja huftertje, ban op je neus. Je haalt alles wat leuk en lekker is uit mijn leven weg met je posts.
Mijn Waarde Woerde,quote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bespeur een flink aantal spelfouten. Ik zou het bij simpel Nederlands houden en een stapje hoger doen zodra je aantal spelfouten omlaag zijn gegaan.
wauw ik ken geen 1 streepjescode.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ken de streepjescodes voor coca-cola-voetballen, witte stokbroden en kit-kat uit mijn hoofd, en nog bijna alle groentecode's van AH
wil je een diazepammetje? oxaze mag ookquote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja huftertje, ban op je neus. Je haalt alles wat leuk en lekker is uit mijn leven weg met je posts.
Ga hem nu niet aanmoedigen en kusjes op zijn neus plaatsen nadat er een ban opkwam.quote:
dat laatstequote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh. de zonsondergang![]()
Ik ben zelfs een eindje omgereden om er langer naar te kunnen kijken![]()
En toen kwam ik thuis en toen lagen er drie kunstboekjes op me te wachten, vol met de mooiste schilderijen![]()
It must be my lucky day!
ook omdat ik vandaag hoorde dat ik nog langer mag blijven op mijn werk
![]()
![]()
Diazepam graag. Geeft een leuk effect op je spieren.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je een diazepammetje? oxaze mag ook
Wat lekker en fijn allemaalquote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
En toen kwam ik thuis en toen lagen er drie kunstboekjes op me te wachten, vol met de mooiste schilderijen![]()
It must be my lucky day!
![]()
![]()
Dat kusje was voor jouquote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga hem nu niet aanmoedigen en kusjes op zijn neus plaatsen nadat er een ban opkwam.
Dat dusquote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bespeur een flink aantal spelfouten en taalfouten. Ik zou het bij simpel Nederlands houden en een stapje hoger doen zodra je aantal spelfouten omlaag zijn gegaan.
hij zou ook een browser met spellchecker kunnen gebruikerquote:
Is moeilijk hoor, vloeiend Nederlands typen als je Amerikaans bentquote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bespeur een flink aantal spelfouten en taalfouten. Ik zou het bij simpel Nederlands houden en een stapje hoger doen zodra je aantal spelfouten omlaag zijn gegaan.
quote:
Mee eenschquote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
It must be my lucky day!
![]()
![]()
Ik kan mij moeilijk inleven in andere nationaliteiten.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor, vloeiend Nederlands typen als je Amerikaans bent
Feli meis ik wist het wel ze zijn blij met jequote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
It must be my lucky day!
![]()
![]()
Jaja, ik weet het, empathie is wegbezuinigdquote:Op woensdag 10 november 2010 17:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik kan mij moeilijk inleven in andere nationaliteiten.
Gefeliciteerd! Goed gedaan met je werk, dan mag de rest er natuurlijk wel bijkomen als extra'je vandaag.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
It must be my lucky day!
![]()
![]()
wie houdt er nu niet van taartquote:Op woensdag 10 november 2010 17:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Feli meis ik wist het wel ze zijn blij met je
Het leven van een hulpverlener is zwaar onder Rutte-Verhagen met al die bezuinigen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het, empathie is wegbezuinigd![]()
Mijn vrienden, Leonard Hofstadter, Rajesh Koothrappali, Penny en kennis Howard Wolowitz zeggen vaak hetzelfde over mij maar ik zie het niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het, empathie is wegbezuinigd
wat voor eenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
EN meneer taart is as we speak een nieuw koffiezetding aan het halen voor me
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wist niet dat hij Amerikaans was.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pssssst Panda... Hij is een fictioneel figuur uit een tv serie over nerdsquote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[..]
Wist niet dat hij Amerikaans was.Maar hij gebruikt soms van die dure woorden in zijn posts. Amerikaans of niet, praat in normale bewoordingen niet van die dure praat, die ik wel snap(omdat ik natuurlijk niet dom ben) maar waar ik vaak geen zin in heb om te lezen.
ooh een witte, that narrows it downquote:
Oeps ik dacht dat hij echt Amerikaans wasquote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pssssst Panda... Hij is een fictioneel figuur uit een tv serie over nerds
De reuzenpanda of bamboebeer (Ailuropoda melanoleuca) is een beer die wordt ondergebracht in de onderfamilie der Ailuropodinae, waarvan hij de enige levende vertegenwoordiger is. Er bestaan twee ondersoorten, Ailuropoda melanoleuca melanoleuca en Ailuropoda melanoleuca qinlingensis.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[..]
Wist niet dat hij Amerikaans was.Maar hij gebruikt soms van die dure woorden in zijn posts. Amerikaans of niet, praat in normale bewoordingen niet van die dure praat, die ik wel snap(omdat ik natuurlijk niet dom ben) maar waar ik vaak geen zin in heb om te lezen.
tof hoor een wittequote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:27 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
De reuzenpanda of bamboebeer (Ailuropoda melanoleuca) is een beer die wordt ondergebracht in de onderfamilie der Ailuropodinae, waarvan hij de enige levende vertegenwoordiger is. Er bestaan twee ondersoorten, Ailuropoda melanoleuca melanoleuca en Ailuropoda melanoleuca qinlingensis.
Het woord "panda" zou een verbastering zijn van de naam in het Nepalees, poonya, wat bamboe-eter betekent.[2] De Chinezen noemen het dier (da xiong mao), oftewel grote katbeer. De ogen van het dier lijken namelijk op die van een kat. Dit ter onderscheiding van de kleine panda (, xiao xiong mao, kleine katbeer). Er is lang onzekerheid geweest over de plaats van de panda ten opzichte van andere soorten, maar recent genetisch onderzoek plaatst hem toch in de familie van de beren, ursidae, zij het dat de laatste gemeenschappelijke voorouder wel de oudste van alle beren is. De naaste verwant lijkt de Zuid-Amerikaanse brilbeer te zijn.
jaquote:
Hoewel de reuzenpanda taxonomisch gezien tot de orde van de roofdieren (carnivora) behoort, is hij hoofdzakelijk een planteneter. Hij eet voornamelijk bamboe. Doordat de reuzenpanda een carnivoor spijsverteringsstelsel heeft, is het moeilijk voor de reuzenpanda om de plantaardige cellen af te breken, waardoor de reuzenpanda 9 tot 14 kg aan bamboe moet eten, om zo aan zijn energiebehoefte te voldoen. Hij doet daar ongeveer 10 tot 12 uur per dag over. Hij heeft een zesde vinger (eigenlijk een soort uitloper van het polsgewricht) waarmee hij de bamboescheuten goed kan pakken.quote:
uhm ik?quote:
ja ik weet het niet maar ik geloof dat ik het niet benquote:
okee johquote:Op woensdag 10 november 2010 17:33 schreef PeZu het volgende:
ja ik weet het niet maar ik geloof dat ik het niet ben
goedemiddag verward projectjequote:
er zit 2 seconden tussen onze postsquote:
oh, ja, neee, dan kan het nietquote:Op woensdag 10 november 2010 17:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zit 2 seconden tussen onze posts
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ja, neee, dan kan het niet
Tuurlijk welquote:Op woensdag 10 november 2010 17:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ja, neee, dan kan het niet
Hoiquote:
Goed gelukkig, alleen wat tandsteen weggehaald met het o zo beroemde haakjequote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiHoe was het bij de tandarts?
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
trouwens, ik ga zo lekker douchen en dan eten enzo, dus tot later![]()
Bazinga!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:40 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Vanwaar deze uiting van uw waardering?
ja, met zoonlief en Zwitsal en watermeloenshampooquote:
Oeh dat is akeligquote:Op woensdag 10 november 2010 17:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goed gelukkig, alleen wat tandsteen weggehaald met het o zo beroemde haakje
ooh dat is wel hemelsquote:Op woensdag 10 november 2010 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, met zoonlief en Zwitsal en watermeloenshampoo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh dat is akeligIk was er laatst, alles leek goed, tot ze controle foto's hadden gemaakt
Nu moet ik een gaatje laten boren
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
Ik post ff een lekker plaatje.
Hij is NSFW!
Daarom in spoiler:En wat heb ik daaraan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Bahquote:Op woensdag 10 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh dat is akeligIk was er laatst, alles leek goed, tot ze controle foto's hadden gemaakt
Nu moet ik een gaatje laten boren
Zie je m'n nieuwe UI?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
Ik post ff een lekker plaatje.
Hij is NSFW!
Daarom in spoiler:Mijn waarde Italiaans auto,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik vragen waarom wij hier onvrijwillig worden blootgesteld aan stel achterhammen die bij de betere keurslager niet zouden misstaan?
Gheghe blootgesteld is natuurlijk een woordgrapje
Ja, heb em gehad en had je terug gepmdquote:Op woensdag 10 november 2010 17:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bah![]()
Ik heb gelukkig nog nooit gaatjes gehad.
Heb je mijn PM ontvangen?
Jaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heb em gehad en had je terug gepmdHad je gezien?
dat is nog eens wat anders dan the dog ate my homeworkquote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef Panda72 het volgende:
Hond eet sponsorgeld op Seattle -
Een voetbalclub uit de Amerikaanse stad Seattle haalde 1500 dollar op tijdens een benefietavond. Helaas moet de club opnieuw op zoek gaan naar het geld, omdat de hond van de voorzitter de dollars heeft opgegeten.
Toen voorzitter Bill Fry een briefje van 50 dollar op zijn oprit vond, dacht hij nog dat het zijn geluksdag was. Al snel ontdekte hij echter dat de envelop met het geld van de benefietavond verdwenen was. Eerst dacht Fry dat hij slachtoffer was geworden van inbrekers, tot hij restanten van bankbiljetten vond in de uitwerpselen van zijn hond Cosmo.
In zijn tuin vond Fry een plek waar duidelijk gegraven was en hij hoefde niet lang te zoeken om een deel van de bankbiljetten te vinden. Helaas had de hond slechts een deel van de schat begraven in de tuin, maar dat was slechts 300 dollar. De overige 1.200 dollar (870 euro) is spoorloos en waarschijnlijk door labrador Cosmo opgegeten. "Blijkbaar vond hij het geld erg lekker ruiken," zegt Fry.
Hij hoopt dat sponsoren die een donatie per cheque hebben gedaan er nog een uit willen schrijven. Het opgegeten contante geld zal Fry zelf in de clubkas storten, zegt hij in Amerikaanse media.
Vanwege u zeer heldere uitleg over de Pandaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:40 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Vanwaar deze uiting van uw waardering?
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
Graag gedaan hoor.
Je mag me op de meet wel bedanken![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is nog eens wat anders dan the dog ate my homework
Ik deel mijn kennis graag, wist je dat de capybara een knaagdier is welke volwassen net zo groot is als een baby nijlpaard?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vanwege u zeer heldere uitleg over de Panda
ja, maar ik had het grote plaatje daarvan ook al gezien, en je verzoek er een bewegende ui van te maken, dus ik had hem wel al aan zien komenquote:
Nee dat wist ik niet maar nu dus welquote:Op woensdag 10 november 2010 17:46 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ik deel mijn kennis graag, wist je dat de capybara een knaagdier is welke volwassen net zo groot is als een baby nijlpaard?
Pezu, ik heb je door hoor..quote:Op woensdag 10 november 2010 17:46 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ik deel mijn kennis graag, wist je dat de capybara een knaagdier is welke volwassen net zo groot is als een baby nijlpaard?
De naam "capibara" komt uit het Guaraní en betekent heer van het gras. Daarmee wordt verwezen naar de lange oeverbegroeiing van moerassen, rivieren en meren, de natuurlijke biotoop.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet maar nu dus wel
Is er al wat meer bekend over de meet?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Meet, PM
Vanavond even doen
Pannenkoekenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is er al wat meer bekend over de meet?
Want als we blijven pitten moet er ook gegeten worden
uhm sheldon deelt deze kennis is de nieuwste aflevering van tbbt ook hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pezu, ik heb je door hoor..
Bamboebeer, capibara...
Wut= Wil je zeggen dat PeZu en Sheldon dezelfde zijn=quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pezu, ik heb je door hoor..
Bamboebeer, capibara...
Nou, ik had het niet al zo snel verwachtquote:Op woensdag 10 november 2010 17:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik had het grote plaatje daarvan ook al gezien, en je verzoek er een bewegende ui van te maken, dus ik had hem wel al aan zien komen![]()
maar hij is wel supertof![]()
uitbuitingquote:Op woensdag 10 november 2010 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jezus, kinderarbeid in een nieuwe vormParanormale kinderen op SBS 6
ja ik kijk SBS 6, want Phil en Kirstie
Mag ik erop glijden?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben weer eens een glijbaan...
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is er al wat meer bekend over de meet?
Want als we blijven pitten moet er ook gegeten worden
Jammer ik wilde net een capibara aanschaffen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:48 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
De naam "capibara" komt uit het Guaraní en betekent heer van het gras. Daarmee wordt verwezen naar de lange oeverbegroeiing van moerassen, rivieren en meren, de natuurlijke biotoop.
Capibara's leven in groepen van enkele tientallen dieren. Als uitstekende zwemmers en duikers houden ze zich in en langs het water op. Hun voornaamste vijanden zijn de jaguar, de anaconda en de alligator. De mens jaagt er ook op voor hun vlees en huiden.
De capibara houdt van waterplanten en gras. Ook eet hij graag basten van bomen.
De dieren worden ook wel als huisdieren gehouden, maar dit is in Nederland tegenwoordig niet meer toegestaan.
Het ergste is nog wel dat die vrouw een ontzettend boos interview geeft aan een blad omdat mensen het afraden om kinderen zulke dingen te laten geloven en zij weet wat echt is en wat niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jezus, kinderarbeid in een nieuwe vormParanormale kinderen op SBS 6
ja ik kijk SBS 6, want Phil en Kirstie
Dat mag niet hoor, het is verboden en als je iest doet wat verboden is wordt je gearresteerd en dat is amerika geen pretje hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 17:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jammer ik wilde net een capibara aanschaffen.
Iedereen vanavondquote:Op woensdag 10 november 2010 17:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we meer info dan?
Of ik?
Oh echt? Royal sadness gewoonquote:Op woensdag 10 november 2010 17:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die vrouw een ontzettend boos interview geeft aan een blad omdat mensen het afraden om kinderen zulke dingen te laten geloven en zij weet wat echt is en wat niet.
dat je je kind hier aan mee laat werkenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die vrouw een ontzettend boos interview geeft aan een blad omdat mensen het afraden om kinderen zulke dingen te laten geloven en zij weet wat echt is en wat niet.
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:52 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat mag niet hoor, het is verboden en als je iest doet wat verboden is wordt je gearresteerd en dat is amerika geen pretje hoor
Daarom doe ik het ook nietquote:Op woensdag 10 november 2010 17:52 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat mag niet hoor, het is verboden en als je iest doet wat verboden is wordt je gearresteerd en dat is amerika geen pretje hoor
Ja, dikke rant over dat de mentale gezondheid van kinderen word aangetast als je ze hierin gaat remmen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt? Royal sadness gewoon
Huh?quote:
Mooi, ik had hte kunnen verwachten aangezien panda beren doorgaans hele zachtaardige wezens zijn zonder kwaad bloed.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[..]
Daarom doe ik het ook niet
Ja dat ben ik in hoogsteigen persoonquote:Op woensdag 10 november 2010 17:53 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Mooi, ik had hte kunnen verwachten aangezien panda beren doorgaans hele zachtaardige wezens zijn zonder kwaad bloed.
Dit: Caafjes dankzij pgrferrariquote:Op woensdag 10 november 2010 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh?Wat is daar leuk aan dan?
Zijn die katten in je fobo ook van jou?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh?Wat is daar leuk aan dan?
Die eervolle vermelding is niet meer dan terechtquote:Op woensdag 10 november 2010 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit: Caafjes dankzij pgrferrari
Leuk dat je het daar gezet hebt.
Zachtaardig toch? Ik neem aan dat U geen Panda Beer bent aangezien die nu zouden kunen typen met hun pootjes.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik in hoogsteigen persoon
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zijn die katten in je fobo ook van jou?
Ik ben een heuse Panda hoor. En ik kan hee goed typen met mijn pootjes.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:56 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Zachtaardig toch? Ik neem aan dat U geen Panda Beer bent aangezien die nu zouden kunen typen met hun pootjes.
Dat is hoogst opmerkelijk, dit zou een unieke situatie zijn, mag ik zo vrij zijn om te vragen dit nader te onderzoeken?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben een heuse Panda hoor. En ik kan hee goed typen met mijn pootjes.
Ik denk 80x80 cmquote:Op woensdag 10 november 2010 17:59 schreef pgrferrari het volgende:
Weet je al hoe je ze laat maken Marijke?
Als je dat wilt dan mag datquote:Op woensdag 10 november 2010 18:00 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat is hoogst opmerkelijk, dit zou een unieke situatie zijn, mag ik zo vrij zijn om te vragen dit nader te onderzoeken?
Naast mijn wetenschapelijk onderzoek over monopolen kan een studie naar ene typende Panda Beer een erg leuke hobby zijn.
In m'n fobo staan ze zoals ik ze wil laten afdrukken voor aan de muurquote:
Ik las heel even 'voor als je ze wilt laten afdrukken aan de muur'quote:Op woensdag 10 november 2010 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In m'n fobo staan ze zoals ik ze wil laten afdrukken voor aan de muur
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik las heel even 'voor als je ze wilt laten afdrukken aan de muur'
Dat gaat wel érg ver
Wat voor sport ga je doen?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, tasje is ingepakt met sportspullen voor vanavond.
Dat kan en is echt heel simpelquote:Op woensdag 10 november 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil in mn nieuwe huis ook wel een collage van een heleboel bordjes op canvas aan de muur eigenlijk
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, maar ik bedoel waar ze alle 2 opstaan?
Want ik heb ze eventueel wel apart.
Ultimate Frisbee. Waarschijnlijk heb je er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor sport ga je doen?
80x 80quote:Op woensdag 10 november 2010 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat 4 luik zoals je em origineel zeg maar gemaakt hebt
Dat is precies zoals ik het in mijn hoofd had
Dat is serieus een leuk idee!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil in mn nieuwe huis ook wel een collage van een heleboel bordjes op canvas aan de muur eigenlijk
Woahquote:Op woensdag 10 november 2010 18:08 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke kijk:
http://www.hbvl.be/nieuws(...)miljoen-euro-op.aspx
Kwam net op het journaal
Dat heb ik gedaan op de sportdag van schoolquote:Op woensdag 10 november 2010 18:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ultimate Frisbee. Waarschijnlijk heb je er nog nooit van gehoord.
Laat een beetje zien wat het inhoud. Soort Rugby idee (2 achtervakken en een middenveld) waarbij je in het vak van de tegenstander moet komen. Heb je de frisbee mag je niet lopen en moet je overspelen naar een ander. Raakt de frisbee de grond of vangt een tegenstander hem dan wisselt de beurt.
Edit: Let niet op de Jay-Z rap.
jamaar ik wil hem GR0000000000T zodat je alles ook kan lezen (als je er een beetje dichtbij staat)quote:Op woensdag 10 november 2010 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan en is echt heel simpel
Zo heb ik er ook kennis mee gemaakt.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan op de sportdag van school
bonne chancequote:Op woensdag 10 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
ik ga mij klaarmaken voor franse les
oke zal het zelf zeggen.
hihi je zei klaarmaken
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
oke zal het zelf zeggen.
hihi je zei klaarmaken
Pm Pezuquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 10 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
oke zal het zelf zeggen.
hihi je zei klaarmaken
Pm Pandaquote:
Ik vond het best leuk! Nog best lastig ook...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook kennis mee gemaakt.
Ja ik leer heel wat op het fokforumquote:Op woensdag 10 november 2010 18:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
![]()
Dat heeft ze van mij geleerd
Heb je dan wel een leuke Franse docent, dat maakt het al een stukje makkelijker.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
oke zal het zelf zeggen.
hihi je zei klaarmaken
Dat kende ik inderdaad nog niet en ziet er super gaaf uitquote:Op woensdag 10 november 2010 18:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ultimate Frisbee. Waarschijnlijk heb je er nog nooit van gehoord.
Laat een beetje zien wat het inhoud. Soort Rugby idee (2 achtervakken en een middenveld) waarbij je in het vak van de tegenstander moet komen. Heb je de frisbee mag je niet lopen en moet je overspelen naar een ander. Raakt de frisbee de grond of vangt een tegenstander hem dan wisselt de beurt.
Edit: Let niet op de Jay-Z rap.
Hier denk ik:quote:Op woensdag 10 november 2010 18:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
80x 80![]()
![]()
Waar laat je hem maken?
Dat kan ook, maar kost je zo 150/200 euroquote:Op woensdag 10 november 2010 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jamaar ik wil hem GR0000000000T zodat je alles ook kan lezen (als je er een beetje dichtbij staat)
In HAVO5 kregen we steeds korte lessen aangeboden. Daar leerde ik het kennen en vond ik echt gaaf. Ik zal vergeleken met de mensen die er nu spelen een kneusje zijn, maar dat mag niet deren.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vond het best leuk! Nog best lastig ook...
Ik heb die dag ook gebokst, geroeid, geklommen en euh, geveldhockeyd, veldgehockeyd, aan veldhockey gedaan
http://www.herinneringenoplinnen.nl/home is ook goedquote:Op woensdag 10 november 2010 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kende ik inderdaad nog niet en ziet er super gaaf uit
[..]
Hier denk ik:
http://www.topdoek.nl/bestel/index.php?step=2&fx=normaal
Dat zijn leuke dingen jaquote:Op woensdag 10 november 2010 18:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In HAVO5 kregen we steeds korte lessen aangeboden. Daar leerde ik het kennen en vond ik echt gaaf. Ik zal vergeleken met de mensen die er nu spelen een kneusje zijn, maar dat mag niet deren.
Heb je daar al eens iets laten afdrukken? Want die zijn duurder en die andere site had ook veel goede recentiesquote:Op woensdag 10 november 2010 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.herinneringenoplinnen.nl/home is ook goed
Dank nu kan ik tenminste met een gerust hart naar franse les.quote:
+ vaak kortingscodes van FOK!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.herinneringenoplinnen.nl/home is ook goed
Oh echt? Waar zou ik die kunnen vinden?quote:
Ongetwijfeld waren het mooie dagen als ik het zo hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen ja
Wij hadden het tijdens de introweek en na die sportdag aan het bier bij het kampvuur viel zwaaaaaaar
ja een paar keer, hele mooie kwaliteit en goede service ook en er was 1 die was iest verschoten na 2 jaar, kreeg zo een nieuwequote:Op woensdag 10 november 2010 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je daar al eens iets laten afdrukken? Want die zijn duurder en die andere site had ook veel goede recenties
In FOT en in de prijsvragentopics in MEDquote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt? Waar zou ik die kunnen vinden?
Hmmm, sommige dingen waren heel tof, maar er was ook een heleboel dat enorm slecht geregeld was helaasquote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ongetwijfeld waren het mooie dagen als ik het zo hoor.
Ik hoop dat ik hem op de meet kan bewonderenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt? Waar zou ik die kunnen vinden?
ok mooiquote:Op woensdag 10 november 2010 18:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank nu kan ik tenminste met een gerust hart naar franse les.
Kan zo niets vinden, dus zal wel niets zijn nuquote:Op woensdag 10 november 2010 18:16 schreef Muck het volgende:
[..]
In FOT en in de prijsvragentopics in MED
[..]
Hmmm, sommige dingen waren heel tof, maar er was ook een heleboel dat enorm slecht geregeld was helaas
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 10 november 2010 18:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem op de meet kan bewonderen
Zou tof zijn.
Met een simpele plotter printer, die vaak goedkoop worden aangeboden zou men, als men er interesse voor zou hebben, zoiets ook simpel zelf maken, met de kosten die bespaard worden door het zelf te doen is mogelijk zo'n printer tweede hands aan te schaffen, men zou dan zelfs voor hetzelde meer kunnen maken en zelfs verkopen waardoor het economisch gezien helemaal verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je daar al eens iets laten afdrukken? Want die zijn duurder en die andere site had ook veel goede recenties
Ik ga daar ook niet meer over, dus ik kan je ook geen handige tip geven over waar en wanneer ze te vinden zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan zo niets vinden, dus zal wel niets zijn nu
quote:Damespraatjes biedt alle bezoekers van de website 10% korting aan!! Ga dus snel naar de website www.herinneringenoplinnen.nl en vul de actie code "Damespraatjes" in bij het bestel formulier en ontvang 10% korting over u gehele bestelling!!
quote:Vul bij actiecode jandewit in en je krijgt 10% korting op je bestelling!
Ik heb geen flauw idee wat je zegtquote:Op woensdag 10 november 2010 18:20 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Met een simpele plotter printer, die vaak goedkoop worden aangeboden zou men, als men er interesse voor zou hebben, zoiets ook simpel zelf maken, met de kosten die bespaard worden door het zelf te doen is mogelijk zo'n printer tweede hands aan te schaffen, men zou dan zelfs voor hetzelde meer kunnen maken en zelfs verkopen waardoor het economisch gezien helemaal verantwoordelijk is.
Dankje voor het meedenkenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga daar ook niet meer over, dus ik kan je ook geen handige tip geven over waar en wanneer ze te vinden zijn
Helaas ook niet en via google vind ik ook nietsquote:Op woensdag 10 november 2010 18:22 schreef PeZu het volgende:
rijkje http://www.kortingscode.net/?gclid=CKeU1r_hlqUCFUaIDgodO30djg
zoek daar eens
Wauw! Je bent geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |