Dus jij staat in de supermarkt op elk pakje/potje/flesje de code te bestuderen ??quote:Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef PeZu het volgende:
ik let ook ook altijd op de eu productie codes dan kan je zo zien dat de het van 1 lijn komt
Oh die sportkleding heb ik ook,.... lekker comfy voor op de bankquote:Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Aardappeltjes bakken en daarna maar eens de sportkleding opzoeken.
niet te bestuderen hoor, en van veel producten weet ik het gewoon alquote:Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Dus jij staat in de supermarkt op elk pakje/potje/flesje de code te bestuderen ??
Dat is ziek
Oh man, dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 10 november 2010 16:20 schreef LieveLobbes het volgende:
PoepChocoladeballetjes
[ afbeelding ]
Er was toch ook ooit bij de Paul de Leeuw ofzo een man die wist om wat voor product het ging door enkel de streepjescode te lezen? ::Dquote:Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Dus jij staat in de supermarkt op elk pakje/potje/flesje de code te bestuderen ??
Dat is ziek
En om in te sporten.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Oh die sportkleding heb ik ook,.... lekker comfy voor op de bank
Weet ik tochquote:Op woensdag 10 november 2010 16:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ok![]()
Sorry maar soms ben ik erg enthousiast over dingen die mij interesseren en dan draaf ik door
drie hoofdletters en een uitroepteken.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:59 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik mij pas sinds kort heb verdiept in de Nederlandse taal, er was mij ten oren gekomen dat Fok! vol zat met mensen met dezelfde afwijking als ik.
dat was ikquote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er was toch ook ooit bij de Paul de Leeuw ofzo een man die wist om wat voor product het ging door enkel de streepjescode te lezen? ::D
[..]
En om in te sporten.
Oh maar ik let ook heus wel op mijn portomonneequote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet te bestuderen hoor, en van veel producten weet ik het gewoon al![]()
niks zieks aan hoor en als jij 1.40 ipv 30 cent wil betalen voor exact hetzelfde be my guest
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh man, dat ziet er goed uit![]()
Smaken ze ook zo lekker?
Ik ken de streepjescodes voor coca-cola-voetballen, witte stokbroden en kit-kat uit mijn hoofd, en nog bijna alle groentecode's van AHquote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er was toch ook ooit bij de Paul de Leeuw ofzo een man die wist om wat voor product het ging door enkel de streepjescode te lezen? ::D
[..]
Nerdjuh.quote:
uhuh maar ik vind het gewoon leuk om te leren en ik onthoud dat soort dingen gewoonquote:Op woensdag 10 november 2010 17:03 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Oh maar ik let ook heus wel op mijn portomonnee
[..]
![]()
ik wou net posten maar ik ben ook echt een nerdje hoorquote:
nerdsquote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net posten maar ik ben ook echt een nerdje hoor![]()
zo onthoud ik dat speculaas in het latijs speculator is, hij die alles ziet en de bijnaam voor de sint_!
Eindelijk het respect wat een genie als ik verdien, ik word hier belachelijk gemaakt omdat mijn kennis van jullie, overigens onnodig lastige, taal nog niet optimaal is.quote:
Gast... je bent dood vermoeiend...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:07 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
Eindelijk het respect wat een genie als ik verdien, ik word hier belachelijk gemaakt omdat mijn kennis van jullie, overigens onnodig lastige, taal nog niet optimaal is.
Hoe is het met je plekje op de bank?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:07 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Eindelijk het respect wat een genie als ik verdien, ik word hier belachelijk gemaakt omdat mijn kennis van jullie, overigens onnodig lastige, taal nog niet optimaal is.
En bedankt, nu koop ik met mijn paranoia nooit meer speculaas. Ik had mijn ramen al geblindeerd vanwege de zwarte pieten en ik stook constant een vuurtje in mijn huis om alle sujetten uit mijn schoorsteen te houden.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net posten maar ik ben ook echt een nerdje hoor![]()
zo onthoud ik dat speculaas in het latijs speculator is, hij die alles ziet en de bijnaam voor de sint_!
Dan zul je straks optimaal kunnen genieten van een welverdiende nachtrust, ik zie alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:08 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Gast... je bent dood vermoeiend...
Ha! Eindelijk normale taalquote:Op woensdag 10 november 2010 17:09 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
Dan zul je straks optimaal kunnen genieten van een welverdiende nachtrust, ik zie alleen maar voordelen.
Mijn plek is mijn plek omdat dit het absolute nulpuntis mijn uuniversum tevens is het ideaal gelegen in ons appartement, in de zomer precies koel genoeg door de aangename bries, in de winter precie swarm genoeg door de perfecte afstand van de verwarming, tevens is de kijkhoek naar tv optimaal en kan ik tv kijken en deelnemen aan sociale activiteiten mocht mij dat plezieren.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het met je plekje op de bank?En met je vrouwelijke vriendin
tja dan had je de kapsalon moeten meenemen naar huis(dan is het wel koud en niet lekker meer) of de kapsalon op moeten eten in de trein dat vinden medetreinreizigers altijd leukquote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik er twee treinen door miste, maar okee
Ik bespeur een flink aantal spelfouten en taalfouten. Ik zou het bij simpel Nederlands houden en een stapje hoger doen zodra je aantal spelfouten omlaag zijn gegaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:12 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Mijn plek is mijn plek omdat dit het absolute nulpuntis mijn uuniversum tevens is het ideaal gelegen in ons appartement, in de zomer precies koel genoeg door de aangename bries, in de winter precie swarm genoeg door de perfecte afstand van de verwarming, tevens is de kijkhoek naar tv optimaal en kan ik tv kijken en deelnemen aan sociale activiteiten mocht mij dat plezieren.
Amy Farrah Fowler, is inderdaad een vrouw en een een vriendin maar niet mijn vriendin. Ove rhaar gemoedstoestand kun je het beste zelf contact met haar opnemen.
ja maar het zit ook in de naam hem, speculaas, een toeschouwer is een spectater, een bril is spectaclesquote:Op woensdag 10 november 2010 17:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En bedankt, nu koop ik met mijn paranoia nooit meer speculaas. Ik had mijn ramen al geblindeerd vanwege de zwarte pieten en ik stook constant een vuurtje in mijn huis om alle sujetten uit mijn schoorsteen te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |