ik ook met worstquote:
Vast wel het ziet er in ieder geval goed uit. Bijna net zo goed als dat plaatje met die kokosballetjes.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:29 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
![]()
Dit eten we vanavond
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het te pruimen is want ik heb niks anders
quote:
Ik ookquote:
Eenschquote:Op woensdag 10 november 2010 16:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vast wel het ziet er in ieder geval goed uit. Bijna net zo goed als dat plaatje met die kokosballetjes.
Van de Hema?quote:
Die had ik helaas niet in huis, het wordt dus een Unox-worstjequote:
Ook lekker hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Die had ik helaas niet in huis, het wordt dus een Unox-worstje
de hema worst komt uit de unox fabriekquote:Op woensdag 10 november 2010 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Die had ik helaas niet in huis, het wordt dus een Unox-worstje
van de slagerquote:
ik las, ik wil, ik heb het nietquote:Op woensdag 10 november 2010 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik ook
[..]
Eensch
Ik houd wel van spinazie
Lekkerquote:
gevalletje van a dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
Ik vind de tespeling op de mogelijke dubbele betekenis van de worst van de slager zeer amusant.
Gheghe
quote:
Klopt, maar dat zegt nietsquote:Op woensdag 10 november 2010 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
de hema worst komt uit de unox fabriek![]()
oeh!quote:van de slager![]()
Daar mag ik niet aankomen van TJquote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
Ik vind de toespeling op de mogelijke dubbele betekenis van de worst van de slager zeer amusant.
Gheghe
Enfquote:
Guiltyquote:Op woensdag 10 november 2010 16:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gevalletje van a dirty mind is a joy forever
Begrijpelijk!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:35 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ja hier houden ze ook van spinazie... maarja ik wil ook wel eens wat anders enzo
uhm ja maar het zegt wel iets hehquote:Op woensdag 10 november 2010 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar dat zegt niets
Venz en de Ruyter komen ook uit dezelfde fabriek, maar komt van een andere lopende band
[..]
oeh!
[..]
Daar mag ik niet aankomen van TJ
Ik zie niet in waarom dat in de weg zou staan bijeen gedegen waren onderzoek, als je de slager zijn worst nader inspecteert betekent dat toch geen coitus?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar dat zegt niets
Venz en de Ruyter komen ook uit dezelfde fabriek, maar komt van een andere lopende band
[..]
oeh!
[..]
Daar mag ik niet aankomen van TJ
uhm ik heb in diverse fabrieken meegedraaid en het zegt in veel gevallen wel een hoop.quote:
pollepel pakkenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef LieveLobbes het volgende:
Kriebel op mijn rug waar ik niet bij kan![]()
![]()
Ik heb ook meegedraaid in fabrieken, en weet zeker dat veel producten wél van een andere lijn komen...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm ik heb in diverse fabrieken meegedraaid en het zegt in veel gevallen wel een hoop.
veel basis ingredienten zijn hetzelfde, veel producten zijn op de wikkel na ook het zelfde.
er zijn maar weinig fabrieken waar er 2 lijnen draaien die hetzelfde prodcut draaien van een ander merk, deze komen doorgaans van dezelfde lijn, aandere lijnen maken vaak daadwerkelijk ook andere producten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |