quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
JAquote:
Eens met eend.quote:
dat is om mpg een beetje te plagenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is om mpg een beetje te plagen
hier houd ik van een doelgerichte vraag op de man af, daar kan je wat meequote:
Ja, maar nu word ik dus geassocieerd met ranzige topics en dat hoeft van mij niet zo nodig.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is om mpg een beetje te plagen
dat is omdat ik je lief vind hoorquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar nu word ik dus geassocieerd met ranzige topics en dat hoeft van mij niet zo nodig.
Ik zie een nieuw dichtgenre opkomen. Een tettenode.quote:
Daar is het nu al te laat voor dus.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is omdat ik je lief vind hoor![]()
[..]
Jajajajajajajajajaquote:Op woensdag 10 november 2010 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zie een nieuw dichtgenre opkomen. Een tettenode.
nou woeste poeperd vanwaar die wrokquote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar is het nu al te laat voor dus.
Dan kan er best nog wat meer bijquote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajajajajajajajaja
mijn mailbox zit er al vol mee.
Ja, ik vond de laatste 20 minuten van gisterenavond dat je niet zo leuk tegen mij deed.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou woeste poeperd vanwaar die wrok
NEE.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kan er best nog wat meer bij
POEP
wat deed ikquote:Op woensdag 10 november 2010 15:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, ik vond de laatste 20 minuten van gisterenavond dat je niet zo leuk tegen mij deed.
tubgirl?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
NEE.
Want in mijn mailbox is het nog erger dan dat![]()
sproeipoep!
KAK wat een POEPzooiquote:Op woensdag 10 november 2010 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
NEE.
Want in mijn mailbox is het nog erger dan dat![]()
sproeipoep!
Je deed een beetje popi-jopie tegen mij. Ik voelde me net de brugklasser die door een 5dejaars voor de gek werd gehouden.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
tubgirl?
dat is btw geen pope maar jus d'orange
Nee, ergerquote:Op woensdag 10 november 2010 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
tubgirl?
dat is btw geen poep maar jus d'orange
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wat deed ik dan precies?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je deed een beetje popi-jopie tegen mij. Ik voelde me net de brugklasser die door een 5dejaars voor de gek werd gehouden.
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, erger!
zit die op fok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja. EN hij mailt mijquote:
wtf dude wtfquote:
MPG werd er zelfs door gemaild over poepquote:
Ja, wrijf het er nog ff inquote:Op woensdag 10 november 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MPG werd er zelfs door gemaild over poep
wil je met poep in gewreven wordenquote:
GMTAquote:Op woensdag 10 november 2010 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je met poep in gewreven worden![]()
zelfs dat gaat mij te ver![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb de baan zowaar. En het is nog een gaaf onderzoeksonderwerp ook.
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je met poep in gewreven worden![]()
zelfs dat gaat mij te ver![]()
die stofwolk gaat hier nog wel een paar uur duren, ik werk me de blubber en de stapel wordt niet kleinerquote:
Ik werk me thuis kapot vandaagquote:Op woensdag 10 november 2010 16:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die stofwolk gaat hier nog wel een paar uur duren, ik werk me de blubber en de stapel wordt niet kleiner
*Hap!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:20 schreef LieveLobbes het volgende:
PoepChocoladeballetjes
[ afbeelding ]
Ga weg met dat plaatje.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:20 schreef LieveLobbes het volgende:
PoepChocoladeballetjes
[ afbeelding ]
Ik heb zuurkoolquote:Op woensdag 10 november 2010 16:29 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
![]()
Dit eten we vanavond
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het te pruimen is want ik heb niks anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |