quote:
ja dan moet je maar niet zolang poepenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had gewoon in de seksindustrie moeten gaan werken, had ik van m'n hobby m'n beroep gemaakt
quote:
Sorryquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
Oh en:
POEP
POEP
POEP
POEP
POEP
POEP
Ja, zoiets kan toch wel gewoon vanuit huisquote:Op woensdag 10 november 2010 14:03 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
![]()
Make a lotta money honey
[..]
Is okee, ik gun het julliequote:Op woensdag 10 november 2010 14:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee je hebt gelijk. Ik ben bezet en Happy dus sorry
quote:
Zet ik je wel ff afquote:Op woensdag 10 november 2010 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zoiets kan toch wel gewoon vanuit huisMisschien rijd ik over 2 weken wel mee, op zoek naar werk
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:05 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Zet ik je wel ff af
We zijn dan toch in de buurt
dan nogquote:Op woensdag 10 november 2010 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en ik verstond het verkeerd, hij heet joe sjoep
wat is het verschil?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en ik verstond het verkeerd, hij heet joe sjoep
liefquote:Op woensdag 10 november 2010 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is okee, ik gun het jullie![]()
Da's waarquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is het verschil?
zat mensen die het exact zo uitspreken_!
ja ik sag laatst op joesjoep zo'n filmpjequote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik sag laatst op joesjoep zo'n filmpje
Neequote:
je zou de kost moeten geven dan was je huis net india, straatarm en overbevolktquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zou de kost moeten geven dan was je huis net india, straatarm en overbevolkt
Fijn zoquote:Op woensdag 10 november 2010 14:22 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt overwerken vandaag
Allemaal klootzakken die nu pas wakker worden, en wie mag de scherven bij elkaar vegen
tja, dat heb je wel eens he, met ballen.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:31 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
nou die moeten even wachten
haiquote:
nou ik moet zo die kleine ophalen en die oudste is buiten aan het spelen maar om de 5 minuten gaat de deurbelquote:Op woensdag 10 november 2010 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, dat heb je wel eens he, met ballen.
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
ik heb zelden iemand zo blanco zien kijken, ik kon de achterkant van zijn schedel zien
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
ik heb zelden iemand zo blanco zien kijken, ik kon de achterkant van zijn schedel zien
hier nietquote:Op woensdag 10 november 2010 14:47 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Jaaaaaaa hier komt de zon ook door
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:22 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt overwerken vandaag
Allemaal klootzakken die nu pas wakker worden, en wie mag de scherven bij elkaar vegen
ik wacht nog steeds op mijn usb stick, boek, wijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik heb net gratis haarverf ontvangenJeuj voor de gratis spullen
Dit was een actie van John Frieda, de eerste zoveel 100 personen kregen een gratis verpakking. Ik had alleen niet verwacht dat ik em ook echt zou krijgenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op mijn usb stick, boek, wijn.
de postbode hier denkt zeker dat het slechte weer een goed excuus is om mijn brievenbus al een week leeg te laten![]()
en ja de zon is ook al weer weg
ik zeur maar wat hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit was een actie van John Frieda, de eerste zoveel 100 personen kregen een gratis verpakking. Ik had alleen niet verwacht dat ik em ook echt zou krijgen
Enerop
Weet ik welquote:
http://www.action.nl/pages/OfferPage.aspx?type=week&nr=0quote:
Ja die hebben zequote:Op woensdag 10 november 2010 15:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.action.nl/pages/OfferPage.aspx?type=week&nr=0
handig voor de sint als onz kadootjes, zouden ze ook treintjes hebben, dan kan ik die voor fles kopen
Jij altijdquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:04 schreef PeZu het volgende:
http://www.action.nl/pages/top100.aspx
3e van onder, rechts![]()
die moet ik![]()
voor mijn wc
Krokodil Haai met kiespijnquote:Op woensdag 10 november 2010 15:04 schreef PeZu het volgende:
http://www.action.nl/pages/top100.aspx
3e van onder, rechts![]()
die moet ik![]()
voor mijn wc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |