i know (aino hahah grappig....)quote:Op woensdag 10 november 2010 13:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet je iemand vinden die je er uit tilt
quote:
Ben je wel lekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heb ik de tapes egdaan, en al door de fr4isse lucht gelopen, en nog steeds geen koffie op
data security gechecked, disaster recovery voorbereid, ronde gedaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heb ik de tapes egdaan, en al door de fr4isse lucht gelopen, en nog steeds geen koffie op
omgquote:Op woensdag 10 november 2010 13:42 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ben je wel lekker
@marijke, dat mengsel is nu al lekker(pollepel even afgelikt
)
Nu afkoelen in de koelkast tot het een beetje hard is geworden
moest hierom heel hard lachenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook te laat![]()
ik was het niet dit keerquote:
Mwoa. Matig. Heb net zo lang uitgeslapen als ik nodig vond. En ik ga ook op tijd weer weg zodalek.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hoe is het met je vandaag?![]()
Ja maar zo slecht is het niet, toch? oke behalve de boterquote:Op woensdag 10 november 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
omg
Misschien moet ik dan maar niet zien hoe het geworden is, want dan wil vast ook snaaien
Ja ikquote:
Wat zeg je wil je S naaien? Wtf is S?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
omg
Misschien moet ik dan maar niet zien hoe het geworden is, want dan wil vast ook snaaien
Rustig aan snoetquote:Op woensdag 10 november 2010 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. Matig. Heb net zo lang uitgeslapen als ik nodig vond. En ik ga ook op tijd weer weg zodalek.
Nou ja, het is nogal vet (boter, cocos, cacao) en ik zou er niet af en toe eentje kunnen pakken zeg maarquote:Op woensdag 10 november 2010 13:45 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ja maar zo slecht is het niet, toch? oke behalve de botermaar als je af en toe 1tje neemt?
[..]
Ja ik![]()
Sinterklaasquote:Op woensdag 10 november 2010 13:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat zeg je wil je S naaien? Wtf is S?
Snaaien, je weet wel snoepen/snackenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat zeg je wil je S naaien? Wtf is S?
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 november 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ja, het is nogal vet (boter, cocos, cacao) en ik zou er niet af en toe eentje kunnen pakken zeg maar![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:48 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar goed mijn agave siroop is bijna over datum en ik wilde dit recept nog een keer maken
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snaaien, je weet wel snoepen/snackenMaar als S leuk is dan wil ik die best naaien hoor
Ik doe niet aan seks met aapjesquote:
dat is ook de sint niet hehquote:Op woensdag 10 november 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks met aapjes
Joh duhquote:Op woensdag 10 november 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snaaien, je weet wel snoepen/snacken :D Maar als S leuk is dan wil ik die best naaien hoor
dan val ik af, jammer!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks met aapjes
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snaaien, je weet wel snoepen/snackenMaar als S leuk is dan wil ik die best naaien hoor
wat is datquote:
Je weet toch hoe ik benquote:Op woensdag 10 november 2010 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is ook de sint niet heh
zie je denkt gelijk aan sex en verliest alles uit het oog
quote:
quote:
Maar jij hebt Muck, dus viel dan sowieso afquote:Op woensdag 10 november 2010 13:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan val ik af, jammer!
[ afbeelding ]
Ik naai alles en iedereenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik naai alles en iedereen
Sletquote:Op woensdag 10 november 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik naai alles en iedereen
Donequote:Op woensdag 10 november 2010 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan wel hoor![]()
stekker uit je telefoon trekken en rechtstreeks in de pc douwen
HEt is ook nog niet afquote:Op woensdag 10 november 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op deze foto vind ik het er niet zo smakelijk uitzien
Ik ben een slettebak jonguh! And proud of itquote:
Jeweetz!11!!!!!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben een slettebak jonguh! And proud of it
Jeweetzellufquote:
Jij misschien ja, ik niet hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 13:56 schreef PeZu het volgende:
likken, naaien en sletten, houston we have lift off
quote:
op de vergroting is het wat beter herkenbaar, dan lijkt het opeens op pindas in chocoladequote:
zou ook raar zijn als er bij jouw zo'n stuk an je vleesslikmachine omhoog zou komenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij misschien ja, ik niet hoor![]()
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben een slettebak jonguh! And proud of it
Dat is havermoutquote:Op woensdag 10 november 2010 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op de vergroting is het wat beter herkenbaar, dan lijkt het opeens op pindas in chocolade
Werkze Gierquote:
Ik had gewoon in de seksindustrie moeten gaan werken, had ik van m'n hobby m'n beroep gemaaktquote:
Ojah nu je het zegtquote:Op woensdag 10 november 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar jij hebt Muck, dus viel dan sowieso af
bel GF ffquote:Op woensdag 10 november 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had gewoon in de seksindustrie moeten gaan werken, had ik van m'n hobby m'n beroep gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |