quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Dat klopt als een zwerende vingerquote:
Zijn ze niet lief voor je.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
Damn wat een gekkenhuis vandaag.
Ik donder straks de telefoon het kantoor uit
het sluit als een busquote:Op woensdag 10 november 2010 11:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat klopt als een zwerende vinger
gewoon doen, dat lucht opquote:Op woensdag 10 november 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
ja goed planquote:
stekker eruit trekken is genoegquote:Op woensdag 10 november 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
nou alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik durf mijn liefde niet voor je te verklaren.Wat lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog lieverderquote:Op woensdag 10 november 2010 10:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Verdorie, ik ben net aan het dichten geslagen!Ik ben er weer met mijn onverdeelde aandacht
Dus kom maar op met die poezie
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weerwoow doe je goed wil je nog veel meer afvallen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat liev
[..]
En nog lieverderIk ben er weer met mijn onverdeelde aandacht
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
woow doe je goed wil je nog veel meer afvallen dan?
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weermarijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat liev
[..]
En nog lieverderIk ben er weer met mijn onverdeelde aandacht
![]()
![]()
dat gaat prima zo
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
aah okee nou ja als jij je er prettig bij voelt moet je het gewoon doenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er mag echt nog wel veel af hoor
huhquote:Op woensdag 10 november 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG OMG OMG OMG pgrferrari!!!!!
ja hij is leuk maa rhij mag wel iets sneller wisselenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Toekquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
dat gaat prima zo
Preciesquote:Op woensdag 10 november 2010 12:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nou ja als jij je er prettig bij voelt moet je het gewoon doen
je bent goed op weg in ieder geval
Check m'n uiquote:
Op zich wel, maar dat kan ik niet en ik vind het wel leuk, want dan kun je ze ook echt even zienquote:Op woensdag 10 november 2010 12:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hij is leuk maa rhij mag wel iets sneller wisselen
nou zie ik hetquote:
dat ook volg je een speciaal dieet ofzo?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesEn het is echt gezonder ook
Mijn allerliefste caafjesquote:
Hard voor weinigquote:Op woensdag 10 november 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Toek
Ja, hier alles wel okeeBij jou dan?
Nee, niets specifieks. Eet gewoon zo veel mogelijk gezond. De dietist heeft gewoon een soort van basismenu gemaakt waarmee ik kan varieren.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat ook volg je een speciaal dieet ofzo?
Hard voor weinig? Hard werken voor weinig geld?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hard voor weinigen ondertussen een pastasalade (al 2de bakje haha) op eten.
ja dat ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hard voor weinig? Hard werken voor weinig geld?
en gezond. Collega laat steeds meer op mijn eetpatroon.quote:En lekker
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja dat ja.
[..]
en gezond. Collega laat steeds meer op mijn eetpatroon.
Ehm, iemand anders laten halen?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:19 schreef PeZu het volgende:
wiskundig probleem, hoe kun je norrit halen als de winkel 5minuten weg is en je om de 5 minuten op de wc moet zijn?
iedereen werkt behalve mijn pa maar die bel ik niet voor norrit hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n collega
[..]
Ehm, iemand anders laten halen?Of gewoon niet en even kijken of het in de loop van de dag beter gaat?
Hier een zin speciaal voor jou.quote:
Ja ik ben goed in bed, ik weet hetquote:Op woensdag 10 november 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik dus tot half 6quote:Op woensdag 10 november 2010 12:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Same here. Ach nog maar tot half 4
Da's wel sip... Ik zou het wel willen doen voor je, maar je woont te ver wegquote:Op woensdag 10 november 2010 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen werkt behalve mijn pa maar die bel ik niet voor norrit hoor![]()
dan eet ik wel als een malle droge crackers en toastjes en nu kan ik dus niet naar fysio
Ik doelde eigenlijk op je UI skills, dat andere hoeven we hier niet te besprekenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja ik ben goed in bed, ik weet het
Okeequote:Op woensdag 10 november 2010 12:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee, Mamauela is van mij en blijft bij mij.
sorry!
met wat slapen? plassen?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja ik ben goed in bed, ik weet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |