Hoi!quote:
how come?quote:
Komt dat?quote:
je moet geen poedersuiker snuivenquote:
Thee is inderdaadquote:
kan helaas niet, dan heb ik geen netwerk meer...quote:Op woensdag 10 november 2010 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stekker eruit trekken is genoeg
quote:
Omdat ik over 2 weken naar A'dam mag rijdenquote:
nieuwe zettenquote:
Stomquote:
het koffiezetapparaat staat voor mn neus maar de koffiepads zijn op en ik ben thuis nohhhhquote:
Is niet gek, dat herken ik welquote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik over 2 weken naar A'dam mag rijden
(klinkt misschien heel stom maar voor mij is dat echt een overwinning)
kan wel hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan helaas niet, dan heb ik geen netwerk meer...
You go girlquote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[..]
Wat is er aan de hand dan sym?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan helaas niet, dan heb ik geen netwerk meer...
Die ga ik zo makenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is niet gek, dat herken ik wel![]()
En oh, hoe waren de kokosballetjes?
Maak je effe kiekjes van het eindresultaatquote:Op woensdag 10 november 2010 13:27 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Die ga ik zo maken
het is rustig in huis, oudste is buiten spelen met vriendjes en jongste is op de psz
dus kan ik ff lekker op mijn gemak lekker klooien
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[..]
dan sleep je kontje naar buitje en ga je het halenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:26 schreef ainoo het volgende:
[..]
het koffiezetapparaat staat voor mn neus maar de koffiepads zijn op en ik ben thuis nohhhh
gezien de chaos daar kan ik me dat wel voorstellenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[..]
ik ben zo moetjeeeeeee . caffeineee help miiquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan sleep je kontje naar buitje en ga je het halen
Krullenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik krijg weer krullen als mijn haar te lang wordt
Frisse lucht knap je vaak ook van op. Dus hup, richting super en dan aan de koffiequote:Op woensdag 10 november 2010 13:30 schreef ainoo het volgende:
[..]
ik ben zo moetjeeeeeee . caffeineee help mii
hoooooww ben ik blij dat ik daar vanaf ben . eerste keer dat ik naar amsterdam reed met mn roze pasje in de pocket, reed ik zo mijn spiegeltje eraf omdat ik schrok van de tramrails moehahaquote:Op woensdag 10 november 2010 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer een stap dichter bij dat roze papiertje plastic pasje
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:30 schreef ainoo het volgende:
[..]
ik ben zo moetjeeeeeee . caffeineee help mii
jajaja ok zometeen . ik noem het meer fukkin kou brrr kom er net vandaanquote:Op woensdag 10 november 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Frisse lucht knap je vaak ook van op. Dus hup, richting super en dan aan de koffie
Niet zo miepen joh, je bent toch geen meisjequote:Op woensdag 10 november 2010 13:33 schreef ainoo het volgende:
[..]
jajaja ok zometeen . ik noem het meer fukkin kou brrr kom er net vandaan
ik heb nogal wat problemen met die cirkel . :pquote:Op woensdag 10 november 2010 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ja je moet uit die viceuze cirkel stappen
Ja doe ikquote:Op woensdag 10 november 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maak je effe kiekjes van het eindresultaat? Ben heel benieuwd
Ja he?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer een stap dichter bij dat roze papiertje plastic pasje
Lol ik gok niet dat ik hartje A'dam doe hoor, en anders maar wel. Ik zal het toch moeten lerenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:32 schreef ainoo het volgende:
[..]
hoooooww ben ik blij dat ik daar vanaf ben . eerste keer dat ik naar amsterdam reed met mn roze pasje in de pocket, reed ik zo mijn spiegeltje eraf omdat ik schrok van de tramrails moehaha
wellusquote:Op woensdag 10 november 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet zo miepen joh, je bent toch geen meisje
GMTAquote:Op woensdag 10 november 2010 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan wel hoor![]()
stekker uit je telefoon trekken en rechtstreeks in de pc douwen
Ja, dat zag ik ook te laatquote:
En hoe is het met je vandaag?quote:
Snel, giet er koffie in!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heb ik de tapes egdaan, en al door de fr4isse lucht gelopen, en nog steeds geen koffie op
dan moet je iemand vinden die je er uit tiltquote:Op woensdag 10 november 2010 13:35 schreef ainoo het volgende:
[..]
ik heb nogal wat problemen met die cirkel . :p
snel koffie pakkenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heb ik de tapes egdaan, en al door de fr4isse lucht gelopen, en nog steeds geen koffie op
nounounou marijke jij bent niet zo scherp . kopje koffie zou helpenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook te laat![]()
Rondje grote stad is zeker een overwinning als dat goed gaat.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef LieveLobbes het volgende:
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 10 november 2010 13:38 schreef ainoo het volgende:
[..]
nounounou marijke jij bent niet zo scherp . kopje koffie zou helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |