quote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik over 2 weken naar A'dam mag rijden
(klinkt misschien heel stom maar voor mij is dat echt een overwinning)
dan sleep je kontje naar buitje en ga je het halenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:26 schreef ainoo het volgende:
[..]
het koffiezetapparaat staat voor mn neus maar de koffiepads zijn op en ik ben thuis nohhhh
gezien de chaos daar kan ik me dat wel voorstellenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[..]
ik ben zo moetjeeeeeee . caffeineee help miiquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan sleep je kontje naar buitje en ga je het halen
Krullenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik krijg weer krullen als mijn haar te lang wordt
Frisse lucht knap je vaak ook van op. Dus hup, richting super en dan aan de koffiequote:Op woensdag 10 november 2010 13:30 schreef ainoo het volgende:
[..]
ik ben zo moetjeeeeeee . caffeineee help mii
hoooooww ben ik blij dat ik daar vanaf ben . eerste keer dat ik naar amsterdam reed met mn roze pasje in de pocket, reed ik zo mijn spiegeltje eraf omdat ik schrok van de tramrails moehahaquote:Op woensdag 10 november 2010 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer een stap dichter bij dat roze papiertje plastic pasje
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:30 schreef ainoo het volgende:
[..]
ik ben zo moetjeeeeeee . caffeineee help mii
jajaja ok zometeen . ik noem het meer fukkin kou brrr kom er net vandaanquote:Op woensdag 10 november 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Frisse lucht knap je vaak ook van op. Dus hup, richting super en dan aan de koffie
Niet zo miepen joh, je bent toch geen meisjequote:Op woensdag 10 november 2010 13:33 schreef ainoo het volgende:
[..]
jajaja ok zometeen . ik noem het meer fukkin kou brrr kom er net vandaan
ik heb nogal wat problemen met die cirkel . :pquote:Op woensdag 10 november 2010 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ja je moet uit die viceuze cirkel stappen
Ja doe ikquote:Op woensdag 10 november 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maak je effe kiekjes van het eindresultaat? Ben heel benieuwd
Ja he?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer een stap dichter bij dat roze papiertje plastic pasje
Lol ik gok niet dat ik hartje A'dam doe hoor, en anders maar wel. Ik zal het toch moeten lerenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:32 schreef ainoo het volgende:
[..]
hoooooww ben ik blij dat ik daar vanaf ben . eerste keer dat ik naar amsterdam reed met mn roze pasje in de pocket, reed ik zo mijn spiegeltje eraf omdat ik schrok van de tramrails moehaha
wellusquote:Op woensdag 10 november 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet zo miepen joh, je bent toch geen meisje
GMTAquote:Op woensdag 10 november 2010 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan wel hoor![]()
stekker uit je telefoon trekken en rechtstreeks in de pc douwen
Ja, dat zag ik ook te laatquote:
En hoe is het met je vandaag?quote:
Snel, giet er koffie in!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heb ik de tapes egdaan, en al door de fr4isse lucht gelopen, en nog steeds geen koffie op
dan moet je iemand vinden die je er uit tiltquote:Op woensdag 10 november 2010 13:35 schreef ainoo het volgende:
[..]
ik heb nogal wat problemen met die cirkel . :p
snel koffie pakkenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heb ik de tapes egdaan, en al door de fr4isse lucht gelopen, en nog steeds geen koffie op
nounounou marijke jij bent niet zo scherp . kopje koffie zou helpenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook te laat![]()
Rondje grote stad is zeker een overwinning als dat goed gaat.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef LieveLobbes het volgende:
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 10 november 2010 13:38 schreef ainoo het volgende:
[..]
nounounou marijke jij bent niet zo scherp . kopje koffie zou helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |