ik ook met worstquote:
Vast wel het ziet er in ieder geval goed uit. Bijna net zo goed als dat plaatje met die kokosballetjes.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:29 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
![]()
Dit eten we vanavond
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het te pruimen is want ik heb niks anders
quote:
Ik ookquote:
Eenschquote:Op woensdag 10 november 2010 16:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vast wel het ziet er in ieder geval goed uit. Bijna net zo goed als dat plaatje met die kokosballetjes.
Van de Hema?quote:
Die had ik helaas niet in huis, het wordt dus een Unox-worstjequote:
Ook lekker hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Die had ik helaas niet in huis, het wordt dus een Unox-worstje
de hema worst komt uit de unox fabriekquote:Op woensdag 10 november 2010 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Die had ik helaas niet in huis, het wordt dus een Unox-worstje
van de slagerquote:
ik las, ik wil, ik heb het nietquote:Op woensdag 10 november 2010 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik ook
[..]
Eensch
Ik houd wel van spinazie
Lekkerquote:
gevalletje van a dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
Ik vind de tespeling op de mogelijke dubbele betekenis van de worst van de slager zeer amusant.
Gheghe
quote:
Klopt, maar dat zegt nietsquote:Op woensdag 10 november 2010 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
de hema worst komt uit de unox fabriek![]()
oeh!quote:van de slager![]()
Daar mag ik niet aankomen van TJquote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
Ik vind de toespeling op de mogelijke dubbele betekenis van de worst van de slager zeer amusant.
Gheghe
Enfquote:
Guiltyquote:Op woensdag 10 november 2010 16:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gevalletje van a dirty mind is a joy forever
Begrijpelijk!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:35 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ja hier houden ze ook van spinazie... maarja ik wil ook wel eens wat anders enzo
uhm ja maar het zegt wel iets hehquote:Op woensdag 10 november 2010 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar dat zegt niets
Venz en de Ruyter komen ook uit dezelfde fabriek, maar komt van een andere lopende band
[..]
oeh!
[..]
Daar mag ik niet aankomen van TJ
Ik zie niet in waarom dat in de weg zou staan bijeen gedegen waren onderzoek, als je de slager zijn worst nader inspecteert betekent dat toch geen coitus?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Venz en de Ruyter komen ook uit dezelfde fabriek, maar komt van een andere lopende band
[..]
oeh!
[..]
uhm ik heb in diverse fabrieken meegedraaid en het zegt in veel gevallen wel een hoop.quote:
pollepel pakkenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef LieveLobbes het volgende:
Kriebel op mijn rug waar ik niet bij kan![]()
![]()
Ik heb ook meegedraaid in fabrieken, en weet zeker dat veel producten wél van een andere lijn komen...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm ik heb in diverse fabrieken meegedraaid en het zegt in veel gevallen wel een hoop.
veel basis ingredienten zijn hetzelfde, veel producten zijn op de wikkel na ook het zelfde.
er zijn maar weinig fabrieken waar er 2 lijnen draaien die hetzelfde prodcut draaien van een ander merk, deze komen doorgaans van dezelfde lijn, aandere lijnen maken vaak daadwerkelijk ook andere producten
Whehe. Dit lijkt wel een PeZu-opmerkingquote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
Ik vind de toespeling op de mogelijke dubbele betekenis van de worst van de slager zeer amusant.
Gheghe
Sinds wanneer luister jij naar TJquote:Op woensdag 10 november 2010 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
[..]
oeh!
[..]
Sooooomsquote:Op woensdag 10 november 2010 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar TJ?
pasta van honig of c1000 is toch hetzelfde, ik eet liever kartonquote:Op woensdag 10 november 2010 16:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ook meegedraaid in fabrieken, en weet zeker dat veel producten wél van een andere lijn komen...
Met de pasta van Honig/C1000/nog-zoiets-waarvan-de-naam-me-even-ontschoten-is is dat in elk geval wel zo
Dat weet ik wel, maar het zegt echt niet altijd wat dat het uit dezelfde fabriek komtquote:Op woensdag 10 november 2010 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
pasta van honig of c1000 is toch hetzelfde, ik eet liever karton![]()
maar doorgaans is het toch echt zo dat er een ander smaakstofje bij komt of net een iets andere samenstelling maar dat het is de basis hetzelfde is, dat namelijk veel kosten effectiever.
er zijn zoveel producten waarvan echt alleen de verpakking anders is en waarmee ze alleen maar veel geld verdienen door goede marketing
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoooah bazenvoer zeg, dat kapsalon*Burp
uhm de grondstoffen zullen in veel gevallen gedeeld worden hoor, het verschil tussen bv de hema en unox worst zijn de kruiden.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar het zegt echt niet altijd wat dat het uit dezelfde fabriek komt
ja ook een goedequote:Op woensdag 10 november 2010 16:49 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
ik heb de deurpost zijn werk laten doen
Sorry ik was even verzonken in mijn theorie over mono magneten die van cruciaal belang zijn om mijn string theory te bewijzen waardoor ik ineen klap alle andere wetenschappen overbodig maak.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Dit lijkt wel een PeZu-opmerking.
fijn dat het gesmaakt heeftquote:Op woensdag 10 november 2010 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoooah bazenvoer zeg, dat kapsalon*Burp
Ja, dat wéét ik ook wel, maar het is niet áltíjd zo, das alles wat ik zegquote:Op woensdag 10 november 2010 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm de grondstoffen zullen in veel gevallen gedeeld worden hoor, het verschil tussen bv de hema en unox worst zijn de kruiden.
bij campina draaien ze ook boter van 80 cenr tot en met ¤ 1.40 die exact hetzelfde is maar wel opstaat dat de een beter is![]()
het is altijd mooi om te zien dat fabrikanten dat proberen te verbergen maar in de capucijners van bonduelle van 1,40 voor een klein potje en de capucijners van de ah 30 cent voor een groot blik zit op suiker na exact hetzelfde![]()
zo ook bij prodent waar ik werkte, de basis voor alle tandpasta's duur of goedkoop is eender maar iedereen moet eten dus de marketing draait op volle toeren
Maar spellen kun je nietquote:Op woensdag 10 november 2010 16:54 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Sorry ik was even verzonken in mijn theorie over mono magneten die van cruciaal belang zijn om mijn string theory te bewijzen waardoor ik ineen klap alle andere wetenschappen overbodig maak.
Maar wat is een PeZu?
Kan je ook normaal Nederlands?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:54 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Sorry ik was even verzonken in mijn theorie over mono magneten die van cruciaal belang zijn om mijn string theory te bewijzen waardoor ik ineen klap alle andere wetenschappen overbodig maak.
Maar wat is een PeZu?
PeZu is(zie post boven je)quote:Op woensdag 10 november 2010 16:54 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Maar wat is een PeZu?
Eenschquote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Kan je ook normaal Nederlands?
ipv al die dure woorden
ja ok altijd was ook erg kort door de bocht, maar je kan van mij aannemen dat het vaker wel zo is dan niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, dat wéét ik ook wel, maar het is niet áltíjd zo, das alles wat ik zeg
Alleen jammer dat ik er twee treinen door miste, maar okeequote:
Mij hoef je niet te overtuigen hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ok altijd was ook erg kort door de bocht, maar je kan van mij aannemen dat het vaker wel zo is dan niet.
ik let ook ook altijd op de eu productie codes dan kan je zo zien dat de het van 1 lijn komt
je moet er wat voor over hebben he?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik er twee treinen door miste, maar okee
Okquote:Op woensdag 10 november 2010 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te overtuigen hoor
Dat komt omdat ik mij pas sinds kort heb verdiept in de Nederlandse taal, er was mij ten oren gekomen dat Fok! vol zat met mensen met dezelfde afwijking als ik.quote:
Ooh mijn excuses maar indien mijn vocabulaire niet toereikend is dan zal ik voortaan posten in Bert & Ernie taal.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Kan je ook normaal Nederlands?
ipv al die dure woorden
Ooh ja ik zag het laterlijk ook, mijn dank voor deze aanwijzing.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |