SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OPFlesje bier
PS3?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die vind ik dan ook wel sjiek joa. Morgen maar eens beginnen met die van Black Ops, misschien dat iets positiefs is aan die game. De multiplayer is exact hetzelfde als MW2, behoorlijk kut dus.
Voeg me toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2010 11:12:41 ]
Ik had me vanmorgen ook bijna verslapen. De wekker was wel gegaan, maar die had ik al snel weggedrukt.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:16 schreef Tassiepassie het volgende:
is te merken dat t herfst is, slaap als een blok
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Voeg me toePSN staat onder mijn post
Goed plan. Straks thuis even doen. Mijne is gelijk aan mijn Fok username.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan het genieten van je vrije dag vandaag?
Hoe komt het eik dat jij zo oversext bent Friekin_?quote:
Sowieso weinig seks. Als in nooit. Maar als ik het wel heb, heb ik nooit genoeg. Als je echt wil dat ik er serieus op in ga: Ik heb een heel erg hoog libido.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe komt het eik dat jij zo oversext bent Friekin_?
Heb je teweinig sex ofzo?
Nofi offcourse, maar ik vroeg het me gewoon af
Probeer er vandaag weer het beste van te maken. Moet voor het eind van de middag een aantal dingen afgerond hebben en loop nu een beetje vast. Zal vanmiddag maar eens beetje extra mijn best moeten doen dus.quote:
Komt wel goed!quote:Op woensdag 10 november 2010 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer er vandaag weer het beste van te maken. Moet voor het eind van de middag een aantal dingen afgerond hebben en loop nu een beetje vast. Zal vanmiddag maar eens beetje extra mijn best moeten doen dus.
Dus eik heb je gewoon nooit sex als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sowieso weinig seks. Als in nooit. Maar als ik het wel heb, heb ik nooit genoeg. Als je echt wil dat ik er serieus op in ga: Ik heb een heel erg hoog libido.
Ik heb op het moment even helemaal genoeg van de theorie benadering die ik aan moet houden en het blijven onderbouwen van zaken die voor iedereen voor de hand liggen.quote:
He, daar is de Vosss die ik ken. Nee oetlul. Me dunkt dat dat niet het geval isquote:Op woensdag 10 november 2010 12:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus eik heb je gewoon nooit sex als ik het goed begrijp.
Ben je nog maagd ofzo?
Ow ik dacht het even. Omdat je het altijd en overal maar over natte kutten hebt en keihard geneukt worden en weet ik wat al dies meer en dat je zojuist zei dat je eik nooit sex hebt.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
He, daar is de Vosss die ik ken. Nee oetlul. Me dunkt dat dat niet het geval is
Ik heb het gehad maar het staat op een sudderpitje. Vroeger echter.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik dacht het even. Omdat je het altijd en overal maar over natte kutten hebt en keihard geneukt worden en weet ik wat al dies meer en dat je zojuist zei dat je eik nooit sex hebt.
Dat vond ik nogal raar.
Ja goed hoorquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja goed hoor
Ze trekt volgende week in hier
Die 6 weken zijn zo voorbij, daarna rustquote:Op woensdag 10 november 2010 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb op het moment even helemaal genoeg van de theorie benadering die ik aan moet houden en het blijven onderbouwen van zaken die voor iedereen voor de hand liggen.
Nog 6 weken te gaan en dan moet ik klaar zijn
Is nu even afzien en daarna hoop ik volledig van mijn kerstvakantie te kunnen genieten.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die 6 weken zijn zo voorbij, daarna rust
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja goed hoor
Ze trekt volgende week in hier
Zij geeft me een nat slipje.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar gaat het heen met de wereld en zanger Rinus.
Miljaar wat een sjerp wiefke!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar gaat het heen met de wereld en zanger Rinus.
Blij dat ik geen drie ploegen meer draai. Dan zie je een week lang geen daglicht en niks meer.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:16 schreef Tassiepassie het volgende:
is te merken dat t herfst is, slaap als een blok
Dat doe je dadelijk ook niet meer, dan is het licht van 9 tot 4 ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 15:48 schreef huize het volgende:
[..]
Blij dat ik geen drie ploegen meer draai. Dan zie je een week lang geen daglicht en niks meer.
Ik wil er nog niet aan denkenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat doe je dadelijk ook niet meer, dan is het licht van 9 tot 4 ofzo
Heel veel daglicht waar ik werkquote:Op woensdag 10 november 2010 15:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat doe je dadelijk ook niet meer, dan is het licht van 9 tot 4 ofzo
Dat inderdaad!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die is vies. Cookie Dough is veel züchtiger
Die staat hier ookquote:Op woensdag 10 november 2010 19:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die is vies. Cookie Dough is veel züchtiger
Een stuk of 100quote:Op woensdag 10 november 2010 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schop onder je kont nodig?
Meerokerquote:Op woensdag 10 november 2010 21:07 schreef huize het volgende:
Ik moet eigenlijk gewoon rokende vrienden hebben die A) dichterbij wonen en B) nu niet aan het werk zijn.
Niet zo zeuren.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Soms heeft het wel wat als vrouwen roken. Alleen die rooklucht is 'n beetje een nadeel
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef huize het volgende:
Aangezien ik een oude man benWat de neuk betekent de tt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef huize het volgende:
Aangezien ik een oude man benWat de neuk betekent de tt.
Opbokken met die tyfuszooiquote:Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gister live gezien en ik kon geen betere TT verzinnen.
Bezorg je thuis. 1 stuks dankje. In ruil krijg je of een shotje Highland Park of een sigaar uit humidor 2.quote:
Nee ik ga zo slapen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef huize het volgende:
[..]
Bezorg je thuis. 1 stuks dankje. In ruil krijg je of een shotje Highland Park of een sigaar uit humidor 2.
Best wel eigenlijk, aangezien Tom het ene kopie dat we hier in huis hebben 24/7 in bezit heeft.quote:
Ik kom de clubs niet in met mn rollator.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Moet je in het weekend een keer mee op stap gaan
Achteringang heeft geen trapjequote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef huize het volgende:
[..]
Ik kom de clubs niet in met mn rollator.
Volgend jaar Pinkpopquote:Op woensdag 10 november 2010 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Achteringang heeft geen trapje
Lekker liedje maar ga nu voor:quote:
Hehe. Chasey Lainquote:
Doet me aan Tour of Duty denken.quote:
Alleen jij hebt de clip gevondenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Chasey Lain
tlk je bent me voor gvd.
zo ben ik. tetten.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen jij hebt de clip gevonden
Die heb ik al erg lang niet mee voorbij horen komenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Chasey Lain
tlk je bent me voor gvd.
Gebruiken mensen dat nog.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:42 schreef huize het volgende:
Goed eens kijken waar winamp me mee gaat verrassen.
Typisch antwoord van een tetten bezitster.quote:
Trustequote:
Iddquote:Op woensdag 10 november 2010 22:53 schreef huize het volgende:
[..]
Typisch antwoord van een tetten bezitster.
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef Joysa het volgende:
Nou durf ik die smiley nooit meer te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Blij dat ik er niet bij hoef te zijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef limbolandjgirl het volgende:
Murge!![]()
![]()
Over precies 12 uur -3min. is het feeeeeeeeeest!![]()
Ja, munsterplein. Hier tegenoverquote:Op woensdag 10 november 2010 23:26 schreef Joysa het volgende:
Is er iets te doen in Roermond morgen?
Zeker!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:34 schreef Joysa het volgende:
Eh heb ik daar last van als ik van jumbo naar station ga rond 17u?
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blij dat ik er niet bij hoef te zijn.
Het is nooit te vroeg voor carnaval en al helemaal niet als het alweer de 11de van de 11de isquote:Op donderdag 11 november 2010 08:15 schreef Frishe het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog te vroeg voor carnaval.... Vreemd..
Bon! Ik heb de helft er bijna opzitten....quote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Al anderhalf uur hard gewerkt.
Ik nog niet. Heb nu wel bijna mijn belangrijkste werkzaamheden afgerond.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:58 schreef Frishe het volgende:
[..]
Bon! Ik heb de helft er bijna opzitten....
Ik moet werken omdat iedereen vrij wilde hebben. Vannacht tot half twee, morgenvroeg openenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:37 schreef sproetjes het volgende:
Zo ik ontwaak ook eens uit mn coma
Goeiemorgen. Geen maastricht voor mij vandaag, nu maar hopen dat t ook echt een beetje kut weer word... Want daarom heb ik afgezegd(geen zin om in de regen te staan de hele dag enzo)
Is dat nu de instellingen van de echte carnavalsvierderquote:Op donderdag 11 november 2010 10:37 schreef sproetjes het volgende:
Zo ik ontwaak ook eens uit mn coma
Goeiemorgen. Geen maastricht voor mij vandaag, nu maar hopen dat t ook echt een beetje kut weer word... Want daarom heb ik afgezegd(geen zin om in de regen te staan de hele dag enzo)
Wat voor werk doe je tegenwoordig nog dat je tot zolaat nog moet werken?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik moet werken omdat iedereen vrij wilde hebben. Vannacht tot half twee, morgenvroeg openen
ik ben dan ook heel geen echte carnavals vierderquote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat nu de instellingen van de echte carnavalsvierder![]()
![]()
Ik vind het nietsquote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Kopen of toch niet kopen?
Lastiglastig
Blijkbaar een code voor 20% op mannenkleding en geen verzendkosten als het goed is. Dan zwicht ik weerquote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef sproetjes het volgende:
asos kortingscodes gevonden citizen?
ik vond ook een code voor 20% korting, maar die kon niet icm met gratis verzenden?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar een code voor 20% op mannenkleding en geen verzendkosten als het goed is. Dan zwicht ik weer.
Ik mag het wel van mezelfquote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik vond ook een code voor 20% korting, maar die kon niet icm met gratis verzenden?agja ik mag toch niks bestellen van mezelf
Aantal vrienden van mij zijn nu daar te vinden. Ze vonden het weer in ieder geval erg matig. Maar een jagermeister kan daar wel tegen helpen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef nattermann het volgende:
11e van de 11e op L1. Als ik het zie, dan heb ik het al helemaal gehad met carnaval
Hoe kan het nu in godsnaam druk zijn bij de stortquote:Op donderdag 11 november 2010 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal vrienden van mij zijn nu daar te vinden. Ze vonden het weer in ieder geval erg matig. Maar een jagermeister kan daar wel tegen helpen.
Die middelste spreekt me het minste aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
deze
http://images.asos.com/in(...)/black/image1xxl.jpg
of deze
http://images.asos.com/in(...)eelgrey/image1xl.jpg
of deze
http://images.asos.com/in(...)/black/image1xxl.jpg
Ik moest gewoon 5 euro dokken voor volle kofferbak.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatst ging ik een matras daarheen brengen en daar vroegen ze toen bijna 15 euro voor. Dat was een beetje teveel van het goede.
Ik vind de eerste ook het mooiste.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:22 schreef friekin_ het volgende:
Vind de eerste het mooist maar oogt me te cheapass. Slechte kwaliteit stof.
de mijne of je eigen?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:08 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ze toen naar Afrika laten sturen
Daar hebben ze toch veul grotere nodig?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:08 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ze toen naar Afrika laten sturen
Valt gemiddeld genomen nog wel mee hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 15:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch veul grotere nodig?Je had ze beter naar Indonesië of China laten sturen.
hehe. goeie.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch veul grotere nodig?Je had ze beter naar Indonesië of China laten sturen.
Niet alleen regen, ook harde windquote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef Lauuwtje het volgende:
Haha die in Maastricht moeten het toch ook koud hebben![]()
'T regent lekker door daar haha, kut carnaval.
Dan vier je met de verkeerde mensen carnaval.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:47 schreef Lauuwtje het volgende:
Big Benny![]()
De enige met echt leuke carnavals nummers. Ook al vind ik carnaval ruk
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger vond ik carnaval ook tof. Nu is het gewoon een herhaling van zetten en voor veel mensen een excuus om zich als een idioot te gedragen, zich vol te laten lopen en de enige periode in het jaar waar ze vrouwen kunnen scoren.
Ik heb geen excuus nodig om feest te vieren.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 11 november 2010 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger vond ik carnaval ook tof. Nu is het gewoon een herhaling van zetten en voor veel mensen een excuus om zich als een idioot te gedragen, zich vol te laten lopen en de enige periode in het jaar waar ze vrouwen kunnen scoren.
Jao hier ookquote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef Lauuwtje het volgende:
Owkut als het hier dadelijk niet blank staat weet ik t ook niet meer.
T gaat tekeer buiten
regent het zo hard? :pquote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef Lauuwtje het volgende:
Owkut als het hier dadelijk niet blank staat weet ik t ook niet meer.
T gaat tekeer buiten
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef huize het volgende:
Heerlijk weer, verwarming aan, bank, knuffelen, drankje!
Ow en fuck carnaval dikke vinger enzo
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sub total: £115.00
Discount: £-23.00
Delivery: £2.41
Grand Total £94.41
Ik ben toch weer gezwicht.
Het hele verkleedgedoe en de muziek vind ik ook onzin.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Venlo stad is al de hele avond zo goed als leegquote:Op donderdag 11 november 2010 22:38 schreef ebke het volgende:
[..]
Het hele verkleedgedoe en de muziek vind ik ook onzin.
Toch lijkt het op de een of andere manier altijd gezelliger met carnaval.
Wie van hier is vandaag in Maastricht of Venlo geweest eigenlijk??
Ik kon niet, school was te belangrijk.
Hehehehquote:Op donderdag 11 november 2010 22:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Venlo stad is al de hele avond zo goed als leeg
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik knuffel met mijn fles whiskey
Moet jij niet werkenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:28 schreef nattermann het volgende:
zo klaar met werken, daarna laauwtje knuffelen
He kerel, heb je al plannen dit weekend? Red het niet om naar utrecht te gaan. Krijg namelijk geen vrij morgen.quote:
Nee geen plannen. Heb wel zin om wat te gaan doenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:54 schreef Boy23 het volgende:
[..]
He kerel, heb je al plannen dit weekend? Red het niet om naar utrecht te gaan. Krijg namelijk geen vrij morgen.
Kan je nog niks beloven, maar wel een goed idee!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee geen plannen. Heb wel zin om wat te gaan doenzaterdag naar de stad ofzo
Oke ! zien we zaterdag wel danquote:Op donderdag 11 november 2010 23:05 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Kan je nog niks beloven, maar wel een goed idee!
Is goed kerel!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke ! zien we zaterdag wel dan
Ja ik eigelijk ook welquote:Op donderdag 11 november 2010 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb wel zin om naar de satd te gaan
Ivo ga je mee ?
Nachtbrakerquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ten eerste is het Anita ! en ten 2de.. ik heb honger
Morgen wel, maar dan is het niet leuk daar want ik ben er dan nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Haha, maar die is nu niet meer openballenfirma
Ligt toch echt aan jou.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:38 schreef Tism het volgende:
Zijn er meer mensen hier die een vage melding krijgen over een script in dit topic dat je pc zou kunnen vertragen?..Ik krijg het namelijk wel, en alleen in, en bij dit topic te zien, heeft er iemand stomme trage en vage niet geile en zeer onaantrekkelijke vuige vatsige guido plaatjes zitten te posten toevallig!?..
Morgen moet ik zelf werken, dus dat valt af.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Morgen wel, maar dan is het niet leuk daar want ik ben er dan niet
Firefox?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:38 schreef Tism het volgende:
Zijn er meer mensen hier die een vage melding krijgen over een script in dit topic dat je pc zou kunnen vertragen?..Ik krijg het namelijk wel, en alleen in, en bij dit topic te zien, heeft er iemand stomme trage en vage niet geile en zeer onaantrekkelijke vuige vatsige guido plaatjes zitten te posten toevallig!?..
Je durft toch geen hoi te komen zeggenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
Morgen moet ik zelf werken, dus dat valt af.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
Firefox?
Anders is het de schuld van de negers van Friekin_.
Jawel hoor, is alleen qua planning even kijken. Morgen werken, zaterdag en zondag nachtdienst. Dan vrij t/m donderdag, dan begin ik weer met 2 vroege, 2 middag en 2 nachtdiensten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je durft toch geen hoi te komen zeggen
Nee, geen Adblocker, ik word gek van die ad's..quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Adblocker? Anders ff richting FB
Ik ben er zaterdag, maandag, donderdag en zaterdag sowieso.. daarna waarschijnlijk niet meer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:41 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jawel hoor, is alleen qua planning even kijken. Morgen werken, zaterdag en zondag nachtdienst. Dan vrij t/m donderdag, dan begin ik weer met 2 vroege, 2 middag en 2 nachtdiensten.
Goodquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdag, maandag, donderdag en zaterdag sowieso.. daarna waarschijnlijk niet meer.
Of het moet weer veranderen voor de 1394239e keerquote:
Krijg je dan ook zo'n klein prut speelgoedje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
toen ik klein was vond ik het altijd wel leuk bij de tandarts
Nee ze hadden altijd leuke boekjesquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krijg je dan ook zo'n klein prut speelgoedje?
Donald duck?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ze hadden altijd leuke boekjes
haha.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Donald duck?
Onze tandarts had zo'n stom ikea speelgoed staan, met van die figuurtjes die je door van die draadjes kan doen..
Wel een stoere kruk! In de vorm van een kies
Ja dat ook inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
haha.
Onder andereen dan heb je nog weekend van 3 maanden geleden
preciesquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat ook inderdaad
Van die leesmap dingetjes
Dan heb je die Weekend vast vaak gelezenquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
precies
toen ik klein was had ik best veel last van 1 kies dus ik was er vaak en dan went het wel
Zeg datquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan heb je die Weekend vast vaak gelezen
Al die roddelbladenquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg datpanorama is ook wel leuk of de party voor de afwisseling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |