Firefox?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:38 schreef Tism het volgende:
Zijn er meer mensen hier die een vage melding krijgen over een script in dit topic dat je pc zou kunnen vertragen?..Ik krijg het namelijk wel, en alleen in, en bij dit topic te zien, heeft er iemand stomme trage en vage niet geile en zeer onaantrekkelijke vuige vatsige guido plaatjes zitten te posten toevallig!?..
Je durft toch geen hoi te komen zeggenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
Morgen moet ik zelf werken, dus dat valt af.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
Firefox?
Anders is het de schuld van de negers van Friekin_.
Jawel hoor, is alleen qua planning even kijken. Morgen werken, zaterdag en zondag nachtdienst. Dan vrij t/m donderdag, dan begin ik weer met 2 vroege, 2 middag en 2 nachtdiensten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je durft toch geen hoi te komen zeggen
Nee, geen Adblocker, ik word gek van die ad's..quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Adblocker? Anders ff richting FB
Ik ben er zaterdag, maandag, donderdag en zaterdag sowieso.. daarna waarschijnlijk niet meer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:41 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jawel hoor, is alleen qua planning even kijken. Morgen werken, zaterdag en zondag nachtdienst. Dan vrij t/m donderdag, dan begin ik weer met 2 vroege, 2 middag en 2 nachtdiensten.
Goodquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdag, maandag, donderdag en zaterdag sowieso.. daarna waarschijnlijk niet meer.
Of het moet weer veranderen voor de 1394239e keerquote:
Krijg je dan ook zo'n klein prut speelgoedje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
toen ik klein was vond ik het altijd wel leuk bij de tandarts
Nee ze hadden altijd leuke boekjesquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krijg je dan ook zo'n klein prut speelgoedje?
Donald duck?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ze hadden altijd leuke boekjes
haha.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Donald duck?
Onze tandarts had zo'n stom ikea speelgoed staan, met van die figuurtjes die je door van die draadjes kan doen..
Wel een stoere kruk! In de vorm van een kies
Ja dat ook inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
haha.
Onder andereen dan heb je nog weekend van 3 maanden geleden
preciesquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat ook inderdaad
Van die leesmap dingetjes
Dan heb je die Weekend vast vaak gelezenquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
precies
toen ik klein was had ik best veel last van 1 kies dus ik was er vaak en dan went het wel
Zeg datquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan heb je die Weekend vast vaak gelezen
Al die roddelbladenquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg datpanorama is ook wel leuk of de party voor de afwisseling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |