Nee geen plannen. Heb wel zin om wat te gaan doenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:54 schreef Boy23 het volgende:
[..]
He kerel, heb je al plannen dit weekend? Red het niet om naar utrecht te gaan. Krijg namelijk geen vrij morgen.
Kan je nog niks beloven, maar wel een goed idee!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee geen plannen. Heb wel zin om wat te gaan doenzaterdag naar de stad ofzo
Oke ! zien we zaterdag wel danquote:Op donderdag 11 november 2010 23:05 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Kan je nog niks beloven, maar wel een goed idee!
Is goed kerel!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke ! zien we zaterdag wel dan
Ja ik eigelijk ook welquote:Op donderdag 11 november 2010 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb wel zin om naar de satd te gaan
Ivo ga je mee ?
Nachtbrakerquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ten eerste is het Anita ! en ten 2de.. ik heb honger
Morgen wel, maar dan is het niet leuk daar want ik ben er dan nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Haha, maar die is nu niet meer openballenfirma
Ligt toch echt aan jou.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:38 schreef Tism het volgende:
Zijn er meer mensen hier die een vage melding krijgen over een script in dit topic dat je pc zou kunnen vertragen?..Ik krijg het namelijk wel, en alleen in, en bij dit topic te zien, heeft er iemand stomme trage en vage niet geile en zeer onaantrekkelijke vuige vatsige guido plaatjes zitten te posten toevallig!?..
Morgen moet ik zelf werken, dus dat valt af.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Morgen wel, maar dan is het niet leuk daar want ik ben er dan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |