Dat inderdaad!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die is vies. Cookie Dough is veel züchtiger
Die staat hier ookquote:Op woensdag 10 november 2010 19:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die is vies. Cookie Dough is veel züchtiger
Een stuk of 100quote:Op woensdag 10 november 2010 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schop onder je kont nodig?
Meerokerquote:Op woensdag 10 november 2010 21:07 schreef huize het volgende:
Ik moet eigenlijk gewoon rokende vrienden hebben die A) dichterbij wonen en B) nu niet aan het werk zijn.
Niet zo zeuren.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Soms heeft het wel wat als vrouwen roken. Alleen die rooklucht is 'n beetje een nadeel
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef huize het volgende:
Aangezien ik een oude man benWat de neuk betekent de tt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef huize het volgende:
Aangezien ik een oude man benWat de neuk betekent de tt.
Opbokken met die tyfuszooiquote:Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gister live gezien en ik kon geen betere TT verzinnen.
Bezorg je thuis. 1 stuks dankje. In ruil krijg je of een shotje Highland Park of een sigaar uit humidor 2.quote:
Nee ik ga zo slapen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef huize het volgende:
[..]
Bezorg je thuis. 1 stuks dankje. In ruil krijg je of een shotje Highland Park of een sigaar uit humidor 2.
Best wel eigenlijk, aangezien Tom het ene kopie dat we hier in huis hebben 24/7 in bezit heeft.quote:
Ik kom de clubs niet in met mn rollator.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Moet je in het weekend een keer mee op stap gaan
Achteringang heeft geen trapjequote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef huize het volgende:
[..]
Ik kom de clubs niet in met mn rollator.
Volgend jaar Pinkpopquote:Op woensdag 10 november 2010 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Achteringang heeft geen trapje
Lekker liedje maar ga nu voor:quote:
Hehe. Chasey Lainquote:
Doet me aan Tour of Duty denken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |