SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OPFlesje bier
PS3?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die vind ik dan ook wel sjiek joa. Morgen maar eens beginnen met die van Black Ops, misschien dat iets positiefs is aan die game. De multiplayer is exact hetzelfde als MW2, behoorlijk kut dus.
Voeg me toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2010 11:12:41 ]
Ik had me vanmorgen ook bijna verslapen. De wekker was wel gegaan, maar die had ik al snel weggedrukt.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:16 schreef Tassiepassie het volgende:
is te merken dat t herfst is, slaap als een blok
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Voeg me toePSN staat onder mijn post
Goed plan. Straks thuis even doen. Mijne is gelijk aan mijn Fok username.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan het genieten van je vrije dag vandaag?
Hoe komt het eik dat jij zo oversext bent Friekin_?quote:
Sowieso weinig seks. Als in nooit. Maar als ik het wel heb, heb ik nooit genoeg. Als je echt wil dat ik er serieus op in ga: Ik heb een heel erg hoog libido.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe komt het eik dat jij zo oversext bent Friekin_?
Heb je teweinig sex ofzo?
Nofi offcourse, maar ik vroeg het me gewoon af
Probeer er vandaag weer het beste van te maken. Moet voor het eind van de middag een aantal dingen afgerond hebben en loop nu een beetje vast. Zal vanmiddag maar eens beetje extra mijn best moeten doen dus.quote:
Komt wel goed!quote:Op woensdag 10 november 2010 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer er vandaag weer het beste van te maken. Moet voor het eind van de middag een aantal dingen afgerond hebben en loop nu een beetje vast. Zal vanmiddag maar eens beetje extra mijn best moeten doen dus.
Dus eik heb je gewoon nooit sex als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sowieso weinig seks. Als in nooit. Maar als ik het wel heb, heb ik nooit genoeg. Als je echt wil dat ik er serieus op in ga: Ik heb een heel erg hoog libido.
Ik heb op het moment even helemaal genoeg van de theorie benadering die ik aan moet houden en het blijven onderbouwen van zaken die voor iedereen voor de hand liggen.quote:
He, daar is de Vosss die ik ken. Nee oetlul. Me dunkt dat dat niet het geval isquote:Op woensdag 10 november 2010 12:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus eik heb je gewoon nooit sex als ik het goed begrijp.
Ben je nog maagd ofzo?
Ow ik dacht het even. Omdat je het altijd en overal maar over natte kutten hebt en keihard geneukt worden en weet ik wat al dies meer en dat je zojuist zei dat je eik nooit sex hebt.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
He, daar is de Vosss die ik ken. Nee oetlul. Me dunkt dat dat niet het geval is
Ik heb het gehad maar het staat op een sudderpitje. Vroeger echter.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik dacht het even. Omdat je het altijd en overal maar over natte kutten hebt en keihard geneukt worden en weet ik wat al dies meer en dat je zojuist zei dat je eik nooit sex hebt.
Dat vond ik nogal raar.
Ja goed hoorquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja goed hoor
Ze trekt volgende week in hier
Die 6 weken zijn zo voorbij, daarna rustquote:Op woensdag 10 november 2010 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb op het moment even helemaal genoeg van de theorie benadering die ik aan moet houden en het blijven onderbouwen van zaken die voor iedereen voor de hand liggen.
Nog 6 weken te gaan en dan moet ik klaar zijn
Is nu even afzien en daarna hoop ik volledig van mijn kerstvakantie te kunnen genieten.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die 6 weken zijn zo voorbij, daarna rust
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja goed hoor
Ze trekt volgende week in hier
Zij geeft me een nat slipje.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar gaat het heen met de wereld en zanger Rinus.
Miljaar wat een sjerp wiefke!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar gaat het heen met de wereld en zanger Rinus.
Blij dat ik geen drie ploegen meer draai. Dan zie je een week lang geen daglicht en niks meer.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:16 schreef Tassiepassie het volgende:
is te merken dat t herfst is, slaap als een blok
Dat doe je dadelijk ook niet meer, dan is het licht van 9 tot 4 ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 15:48 schreef huize het volgende:
[..]
Blij dat ik geen drie ploegen meer draai. Dan zie je een week lang geen daglicht en niks meer.
Ik wil er nog niet aan denkenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat doe je dadelijk ook niet meer, dan is het licht van 9 tot 4 ofzo
Heel veel daglicht waar ik werkquote:Op woensdag 10 november 2010 15:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat doe je dadelijk ook niet meer, dan is het licht van 9 tot 4 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |