Bon! Ik heb de helft er bijna opzitten....quote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Al anderhalf uur hard gewerkt.
Ik nog niet. Heb nu wel bijna mijn belangrijkste werkzaamheden afgerond.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:58 schreef Frishe het volgende:
[..]
Bon! Ik heb de helft er bijna opzitten....
Ik moet werken omdat iedereen vrij wilde hebben. Vannacht tot half twee, morgenvroeg openenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:37 schreef sproetjes het volgende:
Zo ik ontwaak ook eens uit mn coma
Goeiemorgen. Geen maastricht voor mij vandaag, nu maar hopen dat t ook echt een beetje kut weer word... Want daarom heb ik afgezegd(geen zin om in de regen te staan de hele dag enzo)
Is dat nu de instellingen van de echte carnavalsvierderquote:Op donderdag 11 november 2010 10:37 schreef sproetjes het volgende:
Zo ik ontwaak ook eens uit mn coma
Goeiemorgen. Geen maastricht voor mij vandaag, nu maar hopen dat t ook echt een beetje kut weer word... Want daarom heb ik afgezegd(geen zin om in de regen te staan de hele dag enzo)
Wat voor werk doe je tegenwoordig nog dat je tot zolaat nog moet werken?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik moet werken omdat iedereen vrij wilde hebben. Vannacht tot half twee, morgenvroeg openen
ik ben dan ook heel geen echte carnavals vierderquote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat nu de instellingen van de echte carnavalsvierder![]()
![]()
Ik vind het nietsquote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Kopen of toch niet kopen?
Lastiglastig
Blijkbaar een code voor 20% op mannenkleding en geen verzendkosten als het goed is. Dan zwicht ik weerquote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef sproetjes het volgende:
asos kortingscodes gevonden citizen?
ik vond ook een code voor 20% korting, maar die kon niet icm met gratis verzenden?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar een code voor 20% op mannenkleding en geen verzendkosten als het goed is. Dan zwicht ik weer.
Ik mag het wel van mezelfquote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik vond ook een code voor 20% korting, maar die kon niet icm met gratis verzenden?agja ik mag toch niks bestellen van mezelf
Aantal vrienden van mij zijn nu daar te vinden. Ze vonden het weer in ieder geval erg matig. Maar een jagermeister kan daar wel tegen helpen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef nattermann het volgende:
11e van de 11e op L1. Als ik het zie, dan heb ik het al helemaal gehad met carnaval
Hoe kan het nu in godsnaam druk zijn bij de stortquote:Op donderdag 11 november 2010 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal vrienden van mij zijn nu daar te vinden. Ze vonden het weer in ieder geval erg matig. Maar een jagermeister kan daar wel tegen helpen.
Die middelste spreekt me het minste aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
deze
http://images.asos.com/in(...)/black/image1xxl.jpg
of deze
http://images.asos.com/in(...)eelgrey/image1xl.jpg
of deze
http://images.asos.com/in(...)/black/image1xxl.jpg
Ik moest gewoon 5 euro dokken voor volle kofferbak.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatst ging ik een matras daarheen brengen en daar vroegen ze toen bijna 15 euro voor. Dat was een beetje teveel van het goede.
Ik vind de eerste ook het mooiste.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:22 schreef friekin_ het volgende:
Vind de eerste het mooist maar oogt me te cheapass. Slechte kwaliteit stof.
de mijne of je eigen?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:08 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ze toen naar Afrika laten sturen
Daar hebben ze toch veul grotere nodig?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:08 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ze toen naar Afrika laten sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |