Valt gemiddeld genomen nog wel mee hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 15:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch veul grotere nodig?Je had ze beter naar Indonesië of China laten sturen.
hehe. goeie.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch veul grotere nodig?Je had ze beter naar Indonesië of China laten sturen.
Niet alleen regen, ook harde windquote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef Lauuwtje het volgende:
Haha die in Maastricht moeten het toch ook koud hebben![]()
'T regent lekker door daar haha, kut carnaval.
Dan vier je met de verkeerde mensen carnaval.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:47 schreef Lauuwtje het volgende:
Big Benny![]()
De enige met echt leuke carnavals nummers. Ook al vind ik carnaval ruk
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger vond ik carnaval ook tof. Nu is het gewoon een herhaling van zetten en voor veel mensen een excuus om zich als een idioot te gedragen, zich vol te laten lopen en de enige periode in het jaar waar ze vrouwen kunnen scoren.
Ik heb geen excuus nodig om feest te vieren.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 11 november 2010 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger vond ik carnaval ook tof. Nu is het gewoon een herhaling van zetten en voor veel mensen een excuus om zich als een idioot te gedragen, zich vol te laten lopen en de enige periode in het jaar waar ze vrouwen kunnen scoren.
Ik heb geen excuus nodig om feest te vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |