quote:Op woensdag 10 november 2010 00:46 schreef minthy het volgende:
Komt Ramon vannacht? Die ga ik niet meer trekken, denk ik. Ben best gaar aan het worden
Moet zeggen dat hij het best goed doet, had ik niet verwacht (omdat ik hem altijd naast Timur hoor)quote:
Op zondag? Gingen de posts zeker over voetbalquote:Op woensdag 10 november 2010 00:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
We hebben eens op een zondag/EO (!!) avond een topic in drie kwartier volgepost.
Dat, en een hoop onzin, as usual.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Op zondag? Gingen de posts zeker over voetbal
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:51 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat, en een hoop onzin, as usual.
Haha, zolang loop ik nog niet in dit topic, zal komende zondag eens opletten!!quote:Op woensdag 10 november 2010 00:52 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Op zondag genieten Hans en ik altijd van Studio Ajax bij de publieke omroep.
Ik ook niet hoor, en ik word nu al verafschuwd door sommige hier.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Haha, zolang loop ik nog niet in dit topic, zal komende zondag eens opletten!!
Nou, dat ligt niet aan het feit dat je in Waalwijk woont en Waalwijker heet, ik zie een en al adoratie vanavondquote:Op woensdag 10 november 2010 00:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en ik word nu al verafschuwd door sommige hier.
Studio Ajaxquote:Op woensdag 10 november 2010 00:52 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Op zondag genieten Hans en ik altijd van Studio Ajax bij de publieke omroep.
Nouja, ik vermoed dat als er een 'sarcasme knop' was dat die dan veelvuldig werd gebruikt hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat ligt niet aan het feit dat je in Waalwijk woont en Waalwijker heet, ik zie een en al adoratie vanavond![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nouja, ik vermoed dat als er een 'sarcasme knop' was dat die dan veelvuldig werd gebruikt hoor.
Serie is afgelopenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik miste je tweets over MasterChef vanavond.
Misschien dat mijn mening een beetje subjectief is omdat ik PSV'er ben, maar ik vind de voorkeur van Jack voor Ajax en de overige heren Twente inderdaad zo duidelijk, dat het bijna beschamend word.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Walgelijke vent maar Youri Mulder met zijn Fc Twente propaganda vind ik nog veel erger.
Waterreus is natuurlijk wel heel kritisch over PSVquote:Op woensdag 10 november 2010 01:00 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Misschien dat mijn mening een beetje subjectief is omdat ik PSV'er ben, maar ik vind de voorkeur van Jack voor Ajax en de overige heren Twente inderdaad zo duidelijk, dat het bijna beschamend word.
quote:Op woensdag 10 november 2010 01:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is daar verschil tussen dan?
Eens. Daar schaam IK me dan weer voor.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waterreus is natuurlijk wel heel kritisch over PSV
Gewoon niet kijken naar dat programma, vi is sowieso veel leukerquote:Op woensdag 10 november 2010 01:04 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Eens. Daar schaam IK me dan weer voor.
En die Van 't Hek, bah, walgelijke kerel.
Neuh, druk druk druk en geen zin om een nieuwe pc te kopenquote:Op woensdag 10 november 2010 01:06 schreef broer het volgende:
Verdomd, TheZapster...
Ik dacht dat jij geband was.
Eens.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken naar dat programma, vi is sowieso veel leuker
Das ook niet zomaar voor iedereen weggelegdquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 08:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das ook niet zomaar voor iedereen weggelegd
Morning!quote:Op woensdag 10 november 2010 09:16 schreef themauster het volgende:
Goodmorningde zon schijnt met een prachtige blauwe lucht
Stilte voor de storm geloof ik
Mogge Roel, blijf maar zo lang mogelijk liggenquote:
Ik zag 't net jaquote:Op woensdag 10 november 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge Roel, blijf maar zo lang mogelijk liggen
Tis herfstquote:Op woensdag 10 november 2010 09:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zag 't net ja. Wat een weer...
HANS!quote:Op woensdag 10 november 2010 09:31 schreef -Hans- het volgende:
ROEL en MAURICE zijn binnen !![]()
![]()
Het is prachtig weer !.
Nope, ben m'n nest nog niet uitquote:Op woensdag 10 november 2010 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis herfst![]()
Heb je die bladeren zien liggen op de Wilhelminasingel?
Echt niet normaal meer
Hans!quote:Op woensdag 10 november 2010 09:31 schreef -Hans- het volgende:
ROEL en MAURICE zijn binnen !![]()
![]()
Het is prachtig weer !.
Ze liggen er al de hele week, hele bergenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, ben m'n nest nog niet uit.
Elk jaar weer spannend zeker?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:47 schreef themauster het volgende:
Ik ben volgens mij 1 van de weinige volwassen mensen die nog elk jaar trouw de intocht van Sinterklaas kijkt
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:47 schreef themauster het volgende:
Ik ben volgens mij 1 van de weinige volwassen mensen die nog elk jaar trouw de intocht van Sinterklaas kijkt
Man man, wat die altijd meemaken, tis idd echt elk jaar weer onzeker of het wel door kan gaan zegquote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Elk jaar weer spannend zeker?
Zekerquote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Elk jaar weer spannend zeker?
Ach een nieuwe sint zal ook wel wennen denk ik. De oudere mensen onder ons zijn ook opgegroeid met een andere sintquote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik er aan denk kijk ik ook nog wel es.
Ik vrees echt voor de dag dat Bram vd V geen Sint meer is...
Toen ben ik stiekem in t echt gaan kijkenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:49 schreef themauster het volgende:
[..]
ZekerAl is het wat minder spannend sinds Aart Staartjes afscheid nam in 2001 in Maastricht
Ja ik dus ook, en toch kan ik me alleen Bram herinneren, ik denk niet dat we ooit weer zo een humorvolle heerlijk sarcastische Sint gaan krijgen hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Ach een nieuwe sint zal ook wel wennen denk ik. De oudere mensen onder ons zijn ook opgegroeid met een andere sint
Hij is echt zooo leuk hequote:Op woensdag 10 november 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, en toch kan ik me alleen Bram herinneren, ik denk niet dat we ooit weer zo een humorvolle heerlijk sarcastische Sint gaan krijgen hoor
Daar ben ik mee eensquote:Op woensdag 10 november 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, en toch kan ik me alleen Bram herinneren, ik denk niet dat we ooit weer zo een humorvolle heerlijk sarcastische Sint gaan krijgen hoor
Zelfs tijdens de intocht, samen met Hoofdpiet(Erik van Muiswinkel) een hilarisch duo.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Echt, dr zijn van die jaren geweest dat ie bij Paul de Leeuw kwam, die echt epic waren.
Maar zelfs in de echte kinderprogramma's sijpelt dat heerlijke sarcasme van hem er op een hele leuke manier doorheen
Ja psies, dat maakt het dus voor volwassenen ook de moeitequote:Op woensdag 10 november 2010 10:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Zelfs tijdens de intocht, samen met Hoofdpiet(Erik van Muiswinkel) een hilarisch duo.
Dat is toch gewoon te mooiquote:She can kill with a smile
She can wound with her eyes
She can ruin your faith with her casual lies
And she only reveals what she wants you to see
She hides like a child,
But she's always a woman to me
Het is werkelijkwaar echt fantastisch weer in de toch al zo mooie binnenstad van Groningen. De bomen zien er ook zo mooi uit. Al die kleurtjesquote:Op woensdag 10 november 2010 09:32 schreef themauster het volgende:
[..]
HANS!![]()
Dus in de stad ook mooi weer? mooi zo wel jammer dat ik daar helemaal niet meer kom
Hier zit bijna geen blad meer aan de boom en morgen al helemaal niet meer helaas.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is werkelijkwaar echt fantastisch weer in de toch al zo mooie binnenstad van Groningen. De bomen zien er ook zo mooi uit. Al die kleurtjes
Kerel !quote:
Zal na morgen inderdaad wel een heel ander verhaal zijn, helaas.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier zit bijna geen blad meer aan de boom en morgen al helemaal niet meer helaas.
Wens MIJ maar sterkte dr mee, ik moet dr vaker door dan Roelquote:Op woensdag 10 november 2010 10:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kerel !. Slecht weer in het zuiden des lands? edit: de buienradar laat idd niet al te best weer zien. Sterkte
.
Ik blijf lekker binnenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kerel !. Slecht weer in het zuiden des lands? edit: de buienradar laat idd niet al te best weer zien. Sterkte
.
Ach 1 ding scheelt hoe slechter het weer hoe minder kinderen we morgen aan de deur krijgen en hoe meer snoep overblijft voor mijquote:Op woensdag 10 november 2010 10:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal na morgen inderdaad wel een heel ander verhaal zijn, helaas.
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wens MIJ maar sterkte dr mee, ik moet dr vaker door dan Roel
quote:
Een eerste half uur met The Way You Make Me Feel, Fugeela, Mens en She's Always A Woman To Me vind ik goed, dus met Domien is niets mis.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Jezus, weer zo een hele slechte draaidag hoor.
Wat's wrong Domien???????
GoedeMIDDAGquote:Op woensdag 10 november 2010 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Hoi
Ook maar weer eens 3FM luisteren
Nope, de 16dequote:Op woensdag 10 november 2010 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Is er al iets bekend over wie het Glazen Huis in gaan eigenlijk?
Ik vond alleen de Fugees leukquote:Op woensdag 10 november 2010 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een eerste half uur met The Way You Make Me Feel, Fugeela, Mens en She's Always A Woman To Me vind ik goed, dus met Domien is niets mis.
Zoooooooo lekker depriquote:Op woensdag 10 november 2010 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Hallelujah
![]()
Gelukkig niet door die Idols-kut.
Ik heb dat bij MJquote:Op woensdag 10 november 2010 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Prince. Ik vind niet snel grote namen overrated, maar bij hem heb ik dat wel.
Mwaa hoeft niet per se hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tim Knol.
Tijd voor nieuw materiaal van de beste man.
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwaa hoeft niet per se hoor.
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwaa hoeft niet per se hoor.
Watquote:
OMG geniaal, das bij Ramon toch?quote:
Niet alleen in het begin. Het is een gedrocht van een plaat. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:18 schreef uwbftp het volgende:
Ik kan echt niet tegen dat Well well well in het begin. Mijn oren bloeden.
En Sint Maartenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
11de van de 11de. Opening van het Carnavalsseizoen natuurlijk!
En Remembrance Day in Engeland en Wapenstilstandsdag in België. Da's dan weer het andere uiterste...
Met ook wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Die plaat van Duffieieieieieieieieie is zonder dat ieieieieieieieie best te pruimen.
Ja is ook, alleen het stoort me wel ontzettenddieieieidiididieieieiieie.quote:
quote:
inderdaad, alleen wat jaartallen en wat andere platen van ze.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou heeft-ie nog steeds niet verteld dat het van 20 Fingers is.
Als dat nummer begint moet ik altijd aan 3 waterputten denkenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Die plaat van Duffieieieieieieieieie is zonder dat ieieieieieieieie best te pruimen.
Vind hem nog steeds een echte Alphabeat-plaat.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben dit nummer dus door Gerard gaan waarderen. Eigenlijk best een steengoeie plaat.
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als dat nummer begint moet ik altijd aan 3 waterputten denken
Sinds ik deze foto heb gezien
[ afbeelding ]
Daar begon het allemaal meequote:Op woensdag 10 november 2010 14:26 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Wist niet dat dat bij Mars ook al een gewoonte was
Lol die zat net ook in TAL SC.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon even, omdat ik hardop moest lachen er om
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon even, omdat ik hardop moest lachen er om
Ja ik zie m net in de F&F SCquote:
Wanneer ook dan?quote:
Ik hoor echt ineens heel veel G N R lately.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Linkin Park?! Ik heb het al ruim over 15:30 uur Arends!
Hahaha ja , geniaal goed dusquote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef Pino112 het volgende:
Hij is zo slecht dat ie grappig is, die jingle![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Is dit niet die vreeeeeselijke Fajah Lourens aan de telefoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Pino112 op 10-11-2010 16:25:54 (Spoiler voor Roel ;)) ]
OMG die tattoo das echt net een flinke bos krullenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:33 schreef Pino112 het volgende:
Kwwwwwwwwwwart voor vijf!
Blijf het geniaal vinden
waarom draaien ze dat schijtnummer uberhaupt?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:40 schreef ConscienceNL het volgende:
Waarom draaien ze de laatste tijd deze mix?
dat lijkt me echt fokking irritant aan homo of lesbi zijn, kom daar maar eens achter...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel stoer, gewoon niet eens weten of ze ook pot is.
Niet dus..quote:Op woensdag 10 november 2010 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel stoer, gewoon niet eens weten of ze ook pot is.
Ja nou, ik pik de homo's dr altijd wel uit, dat moet een homo dan toch ook wel lukkenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:49 schreef alors het volgende:
[..]
dat lijkt me echt fokking irritant aan homo of lesbi zijn, kom daar maar eens achter...
ja die echte nichten wel, maar ik hoorde laatst van iemand dat ie homo was waarvan ik het echt in geen 1000 jaar gedacht had, en ik was niet de enige.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou, ik pik de homo's dr altijd wel uit, dat moet een homo dan toch ook wel lukken
Gospelkoren zijn echt goddelijk schitterend. Luister eens Will You Be There van MJ of bv Chers Walking in Memphis, Oleta Adams' Window of Hopequote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Pino112 het volgende:
Sorry hoor, maar gospelkoren zijn echt![]()
Deze is wel goed inderdaad ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Gospelkoren zijn echt goddelijk schitterend. Luister eens Will You Be There van MJ of bv Chers Walking in Memphis, Oleta Adams' Window of Hope
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:57 schreef -Hans- het volgende:
Geen zin om terug te lezen, maar het zal ongetwijfeld allemaal weer erg boeiend zijn geweest
Mooi pak, zonder stropdas.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:24 schreef borisz het volgende:
Vrienden van het goede leven
Dresscode Business Casual... Wat zal ik aan doen?
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:24 schreef borisz het volgende:
Ik zou pak met net overhemd zonder stropdas kiezen.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:24 schreef borisz het volgende:
Inhouse dag bij E&Yquote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi pak, zonder stropdas.
Is het voor een feest oid?
Ja denk dat ik dat ook ga doen. Kan ik voor het eerst mijn nieuwe pak aanquote:Op woensdag 10 november 2010 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou pak met net overhemd zonder stropdas kiezen.
Hansquote:Op woensdag 10 november 2010 18:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Korte broek en t-shirt. Durf je te onderscheiden van de rest. Echt, dat werkt!
Met zo'n hawaii-shirt.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Korte broek en t-shirt. Durf je te onderscheiden van de rest. Echt, dat werkt!
idd slappe covers gejengel. Snappen ze nou niet dat dit niet aanslaat? Optyfen met die tweedehands uitgekauwde zooi.quote:
Dat.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:54 schreef alors het volgende:
[..]
idd slappe covers gejengel. Snappen ze nou niet dat dit niet aanslaat? Optyfen met die tweedehands uitgekauwde zooi.
quote:
Jaaaa precies !quote:
Ik denk Ernst & Young Hans.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaa precies !. Zo'n shirt met 10.000 kleurtjes
. Wanneer je iemand op tv ziet met zo'n shirt zal een van je eerste gedachtes zijn: de uitvinding van de zwart/wit tv was nog niet eens zo'n gekke.
Gaat helemaal goedkomen met borisz. Maaruh, E&Y is de jongerenpartij van D66 ??
Duck !>
Hoi Hoi, lapo lapo. bijna bijna..quote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaa precies !. Zo'n shirt met 10.000 kleurtjes
. Wanneer je iemand op tv ziet met zo'n shirt zal een van je eerste gedachtes zijn: de uitvinding van de zwart/wit tv was nog niet eens zo'n gekke.
Gaat helemaal goedkomen met borisz. Maaruh, E&Y is de jongerenpartij van D66 ??
Duck !>
http://open.spotify.com/u(...)ZQSbT6aNfEi4SYoDl52Kquote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef Qunix het volgende:
Michiel had toch zijn achtergrond jingles enzo op Spotify gedeeld?
Ik kan het niet vinden. Welke playlist is het?
En had Gerard ook nog wat gedeeld?
Ik zoek ook de Kerst achtergrond jingles, weet iemand hoe ze heten?
Ik weet 't wel zeker.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoi Hoi, lapo lapo. bijna bijna..
Ojaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |