Zal na morgen inderdaad wel een heel ander verhaal zijn, helaas.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier zit bijna geen blad meer aan de boom en morgen al helemaal niet meer helaas.
Wens MIJ maar sterkte dr mee, ik moet dr vaker door dan Roelquote:Op woensdag 10 november 2010 10:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kerel !. Slecht weer in het zuiden des lands? edit: de buienradar laat idd niet al te best weer zien. Sterkte
.
Ik blijf lekker binnenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kerel !. Slecht weer in het zuiden des lands? edit: de buienradar laat idd niet al te best weer zien. Sterkte
.
Ach 1 ding scheelt hoe slechter het weer hoe minder kinderen we morgen aan de deur krijgen en hoe meer snoep overblijft voor mijquote:Op woensdag 10 november 2010 10:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal na morgen inderdaad wel een heel ander verhaal zijn, helaas.
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wens MIJ maar sterkte dr mee, ik moet dr vaker door dan Roel
quote:
Een eerste half uur met The Way You Make Me Feel, Fugeela, Mens en She's Always A Woman To Me vind ik goed, dus met Domien is niets mis.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Jezus, weer zo een hele slechte draaidag hoor.
Wat's wrong Domien???????
GoedeMIDDAGquote:Op woensdag 10 november 2010 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Hoi
Ook maar weer eens 3FM luisteren
Nope, de 16dequote:Op woensdag 10 november 2010 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Is er al iets bekend over wie het Glazen Huis in gaan eigenlijk?
Ik vond alleen de Fugees leukquote:Op woensdag 10 november 2010 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een eerste half uur met The Way You Make Me Feel, Fugeela, Mens en She's Always A Woman To Me vind ik goed, dus met Domien is niets mis.
Zoooooooo lekker depriquote:Op woensdag 10 november 2010 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Hallelujah
![]()
Gelukkig niet door die Idols-kut.
Ik heb dat bij MJquote:Op woensdag 10 november 2010 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Prince. Ik vind niet snel grote namen overrated, maar bij hem heb ik dat wel.
Mwaa hoeft niet per se hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tim Knol.
Tijd voor nieuw materiaal van de beste man.
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwaa hoeft niet per se hoor.
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwaa hoeft niet per se hoor.
Watquote:
OMG geniaal, das bij Ramon toch?quote:
Niet alleen in het begin. Het is een gedrocht van een plaat. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:18 schreef uwbftp het volgende:
Ik kan echt niet tegen dat Well well well in het begin. Mijn oren bloeden.
En Sint Maartenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
11de van de 11de. Opening van het Carnavalsseizoen natuurlijk!
En Remembrance Day in Engeland en Wapenstilstandsdag in België. Da's dan weer het andere uiterste...
Met ook wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Die plaat van Duffieieieieieieieieie is zonder dat ieieieieieieieie best te pruimen.
Ja is ook, alleen het stoort me wel ontzettenddieieieidiididieieieiieie.quote:
quote:
inderdaad, alleen wat jaartallen en wat andere platen van ze.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou heeft-ie nog steeds niet verteld dat het van 20 Fingers is.
Als dat nummer begint moet ik altijd aan 3 waterputten denkenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Die plaat van Duffieieieieieieieieie is zonder dat ieieieieieieieie best te pruimen.
Vind hem nog steeds een echte Alphabeat-plaat.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben dit nummer dus door Gerard gaan waarderen. Eigenlijk best een steengoeie plaat.
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als dat nummer begint moet ik altijd aan 3 waterputten denken
Sinds ik deze foto heb gezien
[ afbeelding ]
Daar begon het allemaal meequote:Op woensdag 10 november 2010 14:26 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Wist niet dat dat bij Mars ook al een gewoonte was
Lol die zat net ook in TAL SC.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon even, omdat ik hardop moest lachen er om
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon even, omdat ik hardop moest lachen er om
Ja ik zie m net in de F&F SCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |