Inhouse dag bij E&Yquote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi pak, zonder stropdas.
Is het voor een feest oid?
Ja denk dat ik dat ook ga doen. Kan ik voor het eerst mijn nieuwe pak aanquote:Op woensdag 10 november 2010 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou pak met net overhemd zonder stropdas kiezen.
Hansquote:Op woensdag 10 november 2010 18:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Korte broek en t-shirt. Durf je te onderscheiden van de rest. Echt, dat werkt!
Met zo'n hawaii-shirt.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Korte broek en t-shirt. Durf je te onderscheiden van de rest. Echt, dat werkt!
idd slappe covers gejengel. Snappen ze nou niet dat dit niet aanslaat? Optyfen met die tweedehands uitgekauwde zooi.quote:
Dat.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:54 schreef alors het volgende:
[..]
idd slappe covers gejengel. Snappen ze nou niet dat dit niet aanslaat? Optyfen met die tweedehands uitgekauwde zooi.
quote:
Jaaaa precies !quote:
Ik denk Ernst & Young Hans.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaa precies !. Zo'n shirt met 10.000 kleurtjes
. Wanneer je iemand op tv ziet met zo'n shirt zal een van je eerste gedachtes zijn: de uitvinding van de zwart/wit tv was nog niet eens zo'n gekke.
Gaat helemaal goedkomen met borisz. Maaruh, E&Y is de jongerenpartij van D66 ??
Duck !>
Hoi Hoi, lapo lapo. bijna bijna..quote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaa precies !. Zo'n shirt met 10.000 kleurtjes
. Wanneer je iemand op tv ziet met zo'n shirt zal een van je eerste gedachtes zijn: de uitvinding van de zwart/wit tv was nog niet eens zo'n gekke.
Gaat helemaal goedkomen met borisz. Maaruh, E&Y is de jongerenpartij van D66 ??
Duck !>
http://open.spotify.com/u(...)ZQSbT6aNfEi4SYoDl52Kquote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef Qunix het volgende:
Michiel had toch zijn achtergrond jingles enzo op Spotify gedeeld?
Ik kan het niet vinden. Welke playlist is het?
En had Gerard ook nog wat gedeeld?
Ik zoek ook de Kerst achtergrond jingles, weet iemand hoe ze heten?
Ik weet 't wel zeker.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoi Hoi, lapo lapo. bijna bijna..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |