Wanneer ook dan?quote:
Ik hoor echt ineens heel veel G N R lately.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Linkin Park?! Ik heb het al ruim over 15:30 uur Arends!
Hahaha ja , geniaal goed dusquote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef Pino112 het volgende:
Hij is zo slecht dat ie grappig is, die jingle![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Is dit niet die vreeeeeselijke Fajah Lourens aan de telefoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Pino112 op 10-11-2010 16:25:54 (Spoiler voor Roel ;)) ]
OMG die tattoo das echt net een flinke bos krullenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:33 schreef Pino112 het volgende:
Kwwwwwwwwwwart voor vijf!
Blijf het geniaal vinden
waarom draaien ze dat schijtnummer uberhaupt?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:40 schreef ConscienceNL het volgende:
Waarom draaien ze de laatste tijd deze mix?
dat lijkt me echt fokking irritant aan homo of lesbi zijn, kom daar maar eens achter...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel stoer, gewoon niet eens weten of ze ook pot is.
Niet dus..quote:Op woensdag 10 november 2010 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel stoer, gewoon niet eens weten of ze ook pot is.
Ja nou, ik pik de homo's dr altijd wel uit, dat moet een homo dan toch ook wel lukkenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:49 schreef alors het volgende:
[..]
dat lijkt me echt fokking irritant aan homo of lesbi zijn, kom daar maar eens achter...
ja die echte nichten wel, maar ik hoorde laatst van iemand dat ie homo was waarvan ik het echt in geen 1000 jaar gedacht had, en ik was niet de enige.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou, ik pik de homo's dr altijd wel uit, dat moet een homo dan toch ook wel lukken
Gospelkoren zijn echt goddelijk schitterend. Luister eens Will You Be There van MJ of bv Chers Walking in Memphis, Oleta Adams' Window of Hopequote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Pino112 het volgende:
Sorry hoor, maar gospelkoren zijn echt![]()
Deze is wel goed inderdaad ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Gospelkoren zijn echt goddelijk schitterend. Luister eens Will You Be There van MJ of bv Chers Walking in Memphis, Oleta Adams' Window of Hope
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:57 schreef -Hans- het volgende:
Geen zin om terug te lezen, maar het zal ongetwijfeld allemaal weer erg boeiend zijn geweest
Mooi pak, zonder stropdas.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:24 schreef borisz het volgende:
Vrienden van het goede leven
Dresscode Business Casual... Wat zal ik aan doen?
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:24 schreef borisz het volgende:
Ik zou pak met net overhemd zonder stropdas kiezen.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:24 schreef borisz het volgende:
Inhouse dag bij E&Yquote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi pak, zonder stropdas.
Is het voor een feest oid?
Ja denk dat ik dat ook ga doen. Kan ik voor het eerst mijn nieuwe pak aanquote:Op woensdag 10 november 2010 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou pak met net overhemd zonder stropdas kiezen.
Hansquote:Op woensdag 10 november 2010 18:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Korte broek en t-shirt. Durf je te onderscheiden van de rest. Echt, dat werkt!
Met zo'n hawaii-shirt.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Korte broek en t-shirt. Durf je te onderscheiden van de rest. Echt, dat werkt!
idd slappe covers gejengel. Snappen ze nou niet dat dit niet aanslaat? Optyfen met die tweedehands uitgekauwde zooi.quote:
Dat.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:54 schreef alors het volgende:
[..]
idd slappe covers gejengel. Snappen ze nou niet dat dit niet aanslaat? Optyfen met die tweedehands uitgekauwde zooi.
quote:
Jaaaa precies !quote:
Ik denk Ernst & Young Hans.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaa precies !. Zo'n shirt met 10.000 kleurtjes
. Wanneer je iemand op tv ziet met zo'n shirt zal een van je eerste gedachtes zijn: de uitvinding van de zwart/wit tv was nog niet eens zo'n gekke.
Gaat helemaal goedkomen met borisz. Maaruh, E&Y is de jongerenpartij van D66 ??
Duck !>
Hoi Hoi, lapo lapo. bijna bijna..quote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaa precies !. Zo'n shirt met 10.000 kleurtjes
. Wanneer je iemand op tv ziet met zo'n shirt zal een van je eerste gedachtes zijn: de uitvinding van de zwart/wit tv was nog niet eens zo'n gekke.
Gaat helemaal goedkomen met borisz. Maaruh, E&Y is de jongerenpartij van D66 ??
Duck !>
http://open.spotify.com/u(...)ZQSbT6aNfEi4SYoDl52Kquote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef Qunix het volgende:
Michiel had toch zijn achtergrond jingles enzo op Spotify gedeeld?
Ik kan het niet vinden. Welke playlist is het?
En had Gerard ook nog wat gedeeld?
Ik zoek ook de Kerst achtergrond jingles, weet iemand hoe ze heten?
Ik weet 't wel zeker.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoi Hoi, lapo lapo. bijna bijna..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |